Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Виробнича дирекція з ліквідації Солотвинського солерудника" |
Код ЄДРПОУ: | 38410866 |
Місцезнаходження: | 90575, Україна , Закарпатська обл., смт. Солотвино, Шахтарська, 36 |
Контактна особа: |
Поштук Олександр Зосимович 380313456444 dpsolerudnik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2020 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2020 15:45 |
Очікувана вартість: | 3 598 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2020 16:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2020 16:30 |
Протокол №17 від 09.06.20.PDF | |
09 червня 2020 16:29 |
Тендерна документація коригування ТЕО від 09.06.20.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-07-000010 ● c7f3a80dcd2a44cbbec4363c7b45db3f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2020 14:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.07.2020 № 25
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 07.07.2020 № 25
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-09-003629-c 09.06.2020 інформація отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
Надання інформації про усунення порушення замовником
Підтвердження-пояснення щодо усунення порушень закупівлі Станом на 09.06.2020р. на електронному майданчику «e-tender.biz» (далі – ТОВ «Е-тендер») був відсутній функціонал щодо можливості внесення в річний план закупівель інформації стосовно місцезнаходження замовника, як це передбачено частиною 2 статті 4 Закону. Також, необхідно звернути увагу, при оприлюдненні річного плану закупівель була відсутня можливість заповнювати інформацію «примітки». Відповідно до п.1 частини 1 статті 1 Закону авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Згідно з п.5 частини 1 статті 1 Закону веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього. Наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування» визначено веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, визначеної пунктом 6 частини першої статті 1 Закону, інформаційно-телекомунікаційну систему «Prozorro» за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua (далі – веб-портал). Державне підприємство «Зовнішторгвидав України» визначене відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу. При цьому наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 ДП «Зовнішторгвидав України» перейменоване в ДП «ПРОЗОРРО». Відповідно до п. 3.1 Статуту ДП «ПРОЗОРРО» підприємство утворено з метою здійснення діяльності, спрямованої на забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, а також отримання прибутку за рахунок підприємницької діяльності. В свою чергу, ДП «ВД Солерудліквідація», 22.07.2020р., по телефону (0800307755) звернулося до ТОВ «Е-тендер» з метою надання пояснень, оскільки функціоналом електронного майданчику на 09.06.2020р. не передбачалося можливості внесення інформації стосовно місцезнаходження замовника, як це передбачено частиною 2 статті 4 Закону. ТОВ «Е-тендер», надало відповідь по телефону, що на 09.06.2020р. при формуванні річного плану закупівель, в системі Прозоро були відсутні такі пункти для заповнення: місцезнаходження, категорія замовника, така можливість заповнення вищенаведених пунктів стала можлива лише з 19.06.2020р.. Враховуючи вищезазначене, у ДП «ВД Солерудліквідація» не було можливості при оприлюдненні річного плану закупівель (змін до річного плану закупівель) внести інформацію стосовно місцезнаходження замовника, як це передбачено частиною 2 статті 4 Закону. Необхідно звернути увагу, що відповідно до п.11 частини 1 статті 9 Закону основними функціями уповноваженого органу є розроблення і затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі. Станом на 01.07.2020 зазначений порядок відсутній. ДП «ПРОЗОРРО», яке визначено відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу з питань закупівель, все ще не реалізовано в повному обсязі можливість при формуванні річного плану закупівель оприлюднення інформації щодо місцезнаходження, категорії замовника, а отже ДП «ВД Солерудліквідація», як і усі інші замовники, не має технічної можливості усунути вказане порушення. Слід зазначити, що електронною системою закупівель не передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель після оголошення процедури закупівлі. Будь-які видатки з Державного бюджету України здійснюються відповідно до бюджетного призначення. Не зазначення коду згідно з КЕКВ не мало впливу на результати торгів. ДП «ВД Солерудліквідація», 22.07.2020р., по телефону (0800307755) звернулося до ТОВ «Е-тендер» з метою надання пояснень, оскільки 09.06.2020р. функціоналом електронного майданчику не було передбачено можливості оприлюднення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, якщо оголошення про проведення відкритих торгів додатково оприлюднюється англійською мовою відповідно до частини третьої статті 10 Закону. ТОВ «Е-тендер» надало відповідь по телефону, що технічне завдання ДП «ПРОЗОРРО» не передбачає окремого поля для внесення цієї інформації на сьогодення. Враховуючи вищезазначене, у ДП «ВД Солерудліквідація» не було можливості оприлюднення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, якщо оголошення про проведення відкритих торгів додатково оприлюднюється англійською мовою відповідно до частини третьої статті 10 Закону. Вимога тендерної документації встановлена для учасників про надання інформації в довільній формі. Зазначена вимога не мала впливу на результати проведення процедури закупівлі. Вимога тендерної документації встановлена для переможця не мала впливу на результати проведення процедури закупівлі. Переможцем було документально підтверджено відсутність підстав визначених у статті 17 Закону у редакції, яка діяла до 18.04.2020, а саме: - Довідка МВС України серія ААА №0899883, що Бодак П.М. станом на 01.07.2020р. до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, копія додається 1 арк.; - Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за споживанням яких покладено на контролюючи органи від 26.06.2020р. №34647, найменування контролюючого органу ГУ ДПС у Львівській обл., копія додається 1 арк.; - Тендерна пропозиція, підписана генеральним директором ТзОВ «Інститут «ГІРХІМПРОМ» Бодак П.М. (довідка про кримінальну відповідальність, судимість Бодак П.М. вказана вище), копія додається 2 арк.. Незначні відмінності в Законі, який діяв до 18.04.2020 і після, не мали впливу на результати торгів. ТОВ "Інститут гірничо-хімічної промисловості" надано документи, не в повній мірі, але зазначені документи підтвердили виконання аналогічних договорів належним чином. Про це свідчать листи- відгуки та копії відповідних договорів. ТОВ "Інститут гірничо-хімічної промисловості" провідний інститут у зазначеному напрямку. Також, ТОВ "Інститут гірничо-хімічної промисловості" подано найменшу цінову пропозицію. У Замовника не було злого умислу та наявності очевидної небезпеки заподіяння шкоди. Замовник керувався тим, що наявність виконання аналогічних договорів було достатньо підтверджено для прийняття об’єктивного рішення (враховуючу найменшу цінову пропозицію) та нагальною потребою виконання робіт. Оскільки, не укладення договору, та як наслідок не виконання робіт, загрожує суттєвому погіршенню стану навколишнього природного середовища та порушення безпеки життєдіяльності смт. Солотвино в наслідок інтенсифікації розвитку техногенного соляного карсту (копії листів Державної служби України з надзвичайних ситуацій: експертний висновок про рівень надзвичайної ситуації №02-17292/165 від 09.12.2010р., про термін дії експертного висновку №01-130/162 від 25.01.2013р., експертний висновок про рівень надзвичайної ситуації №02-3531/102 від 08.05.2013р., підтвердження №02-64621/162 від09.07.2013р., № 02-9939/162 від 08.07.2015р., № 16-1004/161 від 24.01.2017р. та №16-11722/161 від 15.08.2019р. про рівень надзвичайної ситуації Державного рівня, що склалася на території смт. Солотвино Тячівського р-н Закарпатської області і не була ліквідована - додаються). Розірвання укладеного договору призведе до погіршення стану навколишнього природного середовища та порушення безпеки життєдіяльності смт. Солотвино, погіршення екологічної рівноваги, не виконання заходів щодо ліквідації надзвичайної ситуації Державного рівня. Повторне проведення процедури закупівлі може призвести до перевитрачання бюджетних коштів (інша цінова пропозиція у бік зростання ціни). Під час проведення процедури закупівлі - відсутність двох або більшої кількості учасників приведе до неодноразового проведення процедури закупівлі, не можливості виконання робіт у 2020р. (термін проведення процедури закупівлі – мінімум 2,5 місяці), як наслідок не виконання заходів, спрямованих на подолання наслідків надзвичайної ситуації Державного рівня, які передбачені у корегуванні ТЕО «Ліквідація та екологічна реабілітація території впливу гірничих робіт ДП «Солотвиський солерудник» Тячівського району Закарпатської обл.» і коригуванні проекту «Ліквідація та екологічна реабілітація території впливу гірничих робіт ДП «Солотвиський солерудник» Тячівського району Закарпатської обл.» 1-а черга, що призведе до погіршення надзвичайної ситуації Державного рівня, збільшення витрат державних коштів на її ліквідацію, спричинить занепокоєння як місцевих громад, які підпадають під вплив цієї надзвичайної ситуації так і країн басейну річки Тиса (Румунія, Угорщина) і приведе до непередбачуваних наслідків.
2020-07-23 09:50:24
- Підтвердження-пояснення щодо усунення порушень закупівлі.docx
- Підтвердження стану надз ситуац. 2019р..pdf
- Експертний вис. надз ситуац. 2010р..pdf
- Підтвердження стану надз ситуац. 2015р..pdf
- Експертний вис. надз ситуац. 2013р..pdf
- Довідка МВСУ.pdf
- Про термін дії експертного вис. 2013р..pdf
- Довідка про відсутність заборгованості.pdf
- Тендерна пропозиція.pdf
- Підтвердження стану надз ситуац. 2013р..pdf
- Підтвердження стану надз ситуац. 2017р..pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пунктів 1, 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2020 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Інститут гірничо-хімічної промисловості" |
3 548 100,00
UAH з ПДВ
|
3 512 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ СОЛЯНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ |
3 598 000,00
UAH з ПДВ
|
3 526 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Інститут гірничо-хімічної промисловості" #00206339 |
Переможець |
3 512 120,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2020 10:12
|
Додаткова угода №3 від 24.11.20.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2020 10:10
|
Протокол №31 від 19.11.20р..pdf | зміни до договору |
24 листопада 2020 10:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2020 12:50
|
протокол №24 від 29.09.20р..pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 12:49
|
Додаткова угода №2 від 29.09.20.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2020 11:04
|
Протокол №23 від 29.09.20.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2020 11:01
|
Додаткова угода №2 від 29.09.20.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2020 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2020 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2020 12:39
|
Додаткова угода ТЕО від 23.07.20.pdf | зміни до договору |
23 липня 2020 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2020 11:05
|
Договір ТЕО від 13.07.20.pdf | укладений |
13 липня 2020 11:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі титулу на виконання проектно-вишукувальних робіт для будівництва, затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 21.07.2020 та відповідно до положень п.8 Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовником надано органу Казначейства повний пакет документів для взяття юридичних зобов’язань щодо здійснення видатків на капітальне будівництво за рахунок державних капітальних вкладень. За зауваженнями органу Казначейства до наданої договірної документації необхідно додатково включити конкретний вид робіт та узагальнити показник вартості експертизи за додатками №№1,3,4 з Кошторисами №№1-25 і Розрахунком вартості експертизи (Додатки 4.1-4.26) відповідно до додатку №2 до договору 13.07.2020 №29/20/43/20. |
Номер договору про закупівлю: | 29/20/43/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/45/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до календарного плану |
Номер договору про закупівлю: | 29/20/43/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2-50/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до каліндарного плану |
Номер договору про закупівлю: | 29/20/43/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2-50/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підприємством отримано листа від ТзОВ «Інститут«ГІРХІМПРОМ» №01/567 від 16.11.2020р., про затримку в розробці та здачі проектно-кошторисної документації в установлений календарним планом термін, що потребує перенесення терміну виконання робіт. Відповідно вищенаведеного листа отриманого від ТзОВ «Інститут«ГІРХІМПРОМ» №01/567 від 16.11.2020р. об’єктивно підтверджується обставини щодо необхідності продовження строку виконання зобов’язань, а також узгодження перерозподілу коштів за кошторисом між статтями витрат, враховуючи те, що сума договору №29/20/43/20 від 13.07.2020 залишається незмінною. Відповідно листа від ТзОВ «Інститут«ГІРХІМПРОМ» №01/567 від 16.11.2020р. та керуючись п.4, ч.5, ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» укласти додаткову угоду №3 до договору 13.07.2020 №29/20/43/20. |
Номер договору про закупівлю: | 29/20/43/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3-60/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |