Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 18930000-7 Мішки та пакети ( Мішок з подвійним карманом для транспортування біоматеріалів)
Очікувана вартість
14 940,00 UAH
UA-2020-06-09-003410-c 822bf0ff63b04611b4a0f860b3c2e187
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шепитько Вікторія Сергіївна

+380626460555 centr1k.buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37944301
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., місто Краматорськ, вулиця Дніпровська, будинок 17
Контактна особа: Шепитько Вікторія Сергіївна
+380626460555
centr1k.buh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети


Мішок з подвійним карманом для транспортування біоматеріалів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 шт
Мішок з подвійним карманом для транспортування біоматеріалів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, м. Краматосрьк, вул. Дніпровська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за переданий товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника в національній валюті України в повному обсязі на протязі календарного місяця після фактичного передання Товару Замовнику, при наявності коштів, згідно з фінансовим планом Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

09 червня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 16:06
протокол 32уо від 09.04.20.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПНВП "ГАЛІС"
#19382607
Переможець 14 940,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 16:12

Документи

09 червня 2020 16:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 09:03
ПНВП ГАЛІС дог_Г-0753ц12020 від 09.06.2020р..pdf укладений
12 червня 2020 09:02
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 16:17
дог. Г-0753 від 09.06.20.pdf укладений
09 червня 2020 16:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 940,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 490,00 UAH)