Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання аварійно – відновлювальних робіт на Глибочицькому каналізаційному колекторі у Подільському районі.Капітальний ремонт
Очікувана вартість
13 231 758,75 UAH
UA-2020-06-09-002745-c a672f07600a8469abf3f59f717d82f5d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 21:00
Початок аукціону: 25 червня 2020 13:59
Очікувана вартість: 13 231 758,75 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66 158,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 66158 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання аварійно – відновлювальних робіт на Глибочицькому каналізаційному колекторі у Подільському районі.Капітальний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. За письмовим зверненням Виконавця Замовник приймає попереднє рішення про надання чи ненадання Виконавцю авансу на виконання робіт. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» аванс може бути наданий Виконавцю лише за наявності бюджетного фінансування та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. Розмір та строк попередньої оплати визначаються головним розпорядником бюджетних коштів, виходячи із необхідності, що обґрунтовується реальним станом виконання робіт. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс за призначенням на виконання робіт, передбачених Договором (на придбання матеріалів, виробів, конструкцій, тощо), та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк до трьох місяців, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в Державній казначейській службі України, м. Києва. Подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) календарних днів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 17:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 15:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 15:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 17:33
Зміни №1 Глибочинський колектор.doc
16 червня 2020 17:32
ТД - Глибочинський колектор (нова редакція №1).doc
09 червня 2020 15:09
ТД - Глибочинський колектор.doc
12 червня 2020 15:20
Оголошення про проведення торгів 435.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" 13 118 694,78
UAH з ПДВ
12 470 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будгарант 13 219 162,19
UAH з ПДВ
12 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РБУ-1" 12 969 478,10
UAH з ПДВ
12 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПМК-8" 13 231 012,04
UAH з ПДВ
13 231 012,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 10:24
Електронний підпис
07 липня 2020 18:35
Електронний підпис
07 липня 2020 18:31
3 Копія Дозволів.PDF
07 липня 2020 18:31
2 Копія Ліцензії_.pdf
07 липня 2020 18:31
23.imd
02 липня 2020 10:19
Електронний підпис
24 червня 2020 18:57
Електронний підпис
24 червня 2020 18:14
10_2 Експертний звіт.pdf
24 червня 2020 18:14
1 Заявка_пропозиція.pdf
24 червня 2020 18:13
19416 Віртум Строй p7s_.zip
24 червня 2020 18:13
5. Копія Статуту.PDF
24 червня 2020 18:13
3 Виписка з протоколу.PDF

Публічні документи

16 липня 2020 13:50
Електронний підпис
24 червня 2020 12:47
Електронний підпис
24 червня 2020 12:39
Банківська гарантія.rar
24 червня 2020 12:39
Ліцензія.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 17:08
Електронний підпис
27 липня 2020 16:39
пропозиція від 24-07-20.pdf
21 липня 2020 10:32
Електронний підпис
21 липня 2020 08:39
ДУ до договору № 80 JBLG.pdf
24 червня 2020 20:16
заявка-пропозиція.PDF.p7s.p7s
24 червня 2020 20:10
заявка-пропозиція.PDF
24 червня 2020 20:10
договірна ціна.PDF
24 червня 2020 20:10
графік робіт.PDF
24 червня 2020 20:10
РБУ-1_Свiд_про_реeстр._1-2.pdf
24 червня 2020 20:10
РБУ-1_Свiд_про_реeстр._1-1.pdf
24 червня 2020 20:10
паспорт_14-15.pdf
24 червня 2020 20:10
паспорт_12-13.pdf
24 червня 2020 20:10
паспорт_10-11.pdf
24 червня 2020 20:10
паспорт_8-9.pdf
24 червня 2020 20:10
паспорт_6-7.pdf
24 червня 2020 20:10
паспорт_4-5.pdf
24 червня 2020 20:10
паспорт_2-3.pdf
24 червня 2020 20:10
паспорт_1-1.pdf
24 червня 2020 20:10
ОПИС_Слiпченко__20.03.18.pdf
24 червня 2020 20:10
ОПИС_РБУ_1.pdf
24 червня 2020 20:10
Код_Чуприни_оригiнал.pdf
24 червня 2020 20:10
Витяг_по_ПДВ_з_01.03.16._ДА.pdf
24 червня 2020 20:10
наказ 25.pdf
24 червня 2020 20:10
наказ 24.pdf
24 червня 2020 20:10
наказ 23.pdf
24 червня 2020 20:10
сертифікат лабор.pdf
24 червня 2020 20:10
проект договору.PDF
24 червня 2020 20:10
договір оренди бази.PDF
24 червня 2020 20:10
договір лабор.pdf
24 червня 2020 20:10
договір 18-05-20.PDF
24 червня 2020 20:10
гарантійний лист.PDF
24 червня 2020 20:10
РБУ-1_Validation_Report.pdf
24 червня 2020 20:10
РБУ-1.pdf
24 червня 2020 20:10
IG-20715-001_Validation_Report.pdf
24 червня 2020 20:10
IG-20715-001.pdf
24 червня 2020 20:10
наявність обладнання.PDF
24 червня 2020 20:10
лист гарантія.pdf
24 червня 2020 20:10
інформація про обсяги.pdf
24 червня 2020 20:10
довідка ТЗ.pdf
24 червня 2020 20:10
довідка техніка.PDF
24 червня 2020 20:10
довідка про базу.pdf
24 червня 2020 20:10
Експ_звіт.pdf
24 червня 2020 20:10
договір 80JBLG.PDF
24 червня 2020 20:10
виконання ПР260218.PDF
24 червня 2020 20:10
виконання 80BLG.PDF
24 червня 2020 20:10
JABIL-Експертний звіт-1.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 07:15
банк гарантия.rar
22 червня 2020 15:09
статут новий.rar
22 червня 2020 15:09
свідоцтво ПДВ .jpg
22 червня 2020 15:09
паспорт Чукань О.В.rar
22 червня 2020 15:09
ліцензія СПМК-8 на СС3.JPG
22 червня 2020 15:09
Відгук Миронівка.JPG
22 червня 2020 15:09
наявність механізмів.pdf
22 червня 2020 15:09
лист про субпідр.орг..pdf
22 червня 2020 15:09
лист право підпису.pdf
22 червня 2020 15:09
КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК.pdf
22 червня 2020 15:09
дод.№4.pdf
22 червня 2020 15:09
дод.№3.pdf
22 червня 2020 15:09
дод.№1 пропозиція.pdf
22 червня 2020 15:09
дов.працівників.pdf
22 червня 2020 15:09
20_ДЦ_ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"

ТОВ Будгарант

ТОВ "РБУ-1"

ТОВ "СПМК-8"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"
#40317544
Рішення скасоване 12 470 000,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 15:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 11:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ"
#40317544
Відхилено 12 470 000,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 15:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Будгарант
#32596431
Відхилено 12 500 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 14:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 17:00
ТОВ "РБУ-1"
#35912786
Переможець 12 730 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 16:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2020 16:22

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114 – IX. 1. Виявлені невідповідності: 1) Надано виписку з протоколу загальних зборів учасників №2 від 29.03.2017 року, що не відповідає п.п.1.2. п.1 «Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю» ч.1.1.1. «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» п.1.1. «Документи, які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю». Для усунення порушення учасник повинен надати скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) про призначення керівника. 2) Довідка «Про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, в тому числі осіб, відповідальних за організацію робіт та складання документації щодо виконання робіт, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі*», а саме пункт 11,12,13 не правильно зазначено дати наказів на робітників, що не відповідає вимогам п.п. 1.3.3. пункту 1.3. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення пункту, учасник повинен виправити інформацію зазначену в довідці п.п.1.3.1. п.1.3 3) Надано договір суборенди частини нежитлового приміщення №1/4/2020 від 01.04.2020 року та акт №1 приймання-передачі до нього, в тексті якого не правильно зазначений номер договору, чим не підтверджується право передачі вказаного майна, що не відповідає вимогам підпункту 1.1.2. пункту 1.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення виправити номер договору в акті приймання-передачі. 4) Надано копію договору підряду №0106/20-1 від 01.06.2020 на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, в шапці та реквізитах якого назва учасника зазначена з помилкою, а в Додатку №2 до даного договору надано календарний графік виконання робіт в якому виконавцем робіт є сам замовник, що не відповідає вимогам п.п. 1.4.2. пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме не підтверджує досвід виконання аналогічного договору. Для усунення порушення пункту, учасник повинен виправити інформацію зазначену в аналогічному договорі. Надано довідку про виконання аналогічного договору, в колонці №3 якої вказано строк дії договору, який не відповідає дійсності, що не відповідає вимогам п.п. 1.4.1. пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення пункту, учасник повинен виправити інформацію зазначену в довідці. 5) Надано проект договору відповідно до Додатку №6 та додаток до нього, який не містить посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro, що не відповідає вимогам пункту 3.2. «Зміст тендерної пропозиції учасника» розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкції з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації та в якому зазначена сума первинної пропозиції на торги, а підписаний договір не може відрізнятися від тендерної пропозиції. Для усунення порушення пункту, учасник повинен вписати номер процедури закупівлі та прибрати суму договору з проекту. 6) Надано свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 100012:2005 випробувальної лабораторії ТОВ НТЦ «ЕКСПЕРТ» з додатком, який є невід’ємною частиною цього свідоцтва, в якому відсутня інформація щодо можливості лабораторії здійснювати контроль якості виробів з бетону, які є основним видом будівельних матеріалів для роботи на об’єкті, що є предметом закупівлі, що не відповідає вимогам п.п..1.2.5. п.1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення пункту учасник повинен надати свідоцтво з додатком, який передбачає контроль якості виробів з бетону.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" #40317544

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

39-р/тк

Дата рішення у справі

15.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІРТУМ СТРОЙ" #40317544

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

39-р/тк

Дата рішення у справі

15.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

14 липня 2020 15:17
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114 – IX. 1. Виявлені невідповідності: 1) Не надано документів на п.п. 1.2.5. п.1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», а саме - учасник повинен мати власну чи залучену лабораторію контролю якості будівельних матеріалів на території України. Для документального підтвердження наявності лабораторії учасник повинен надати скановану довідку в довільній формі про наявність лабораторії та копію свідоцтва про атестацію або свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015, або сертифікат визначення (або визнання) вимірювальних можливостей, або рішення про визнання спроможності проведення вимірювань власної випробувальної лабораторії з додатками або копія чинного договору залучення сторонньої лабораторії (копія свідоцтва про атестацію лабораторії або свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015, або сертифікат визначення вимірювальних можливостей або рішення про визнання спроможності проведення вимірювань з додатками надається також у випадку залучення сторонньої лабораторії), що не відповідає вимогам п.п..1.2.5. п.1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення пункту учасник повинен надати довідку про наявність лабораторії та підтверджуючі документи. 2) Надано довідку про наявність складу та виробничої бази, в якій відсутній опис складу, що не відповідає п.п.1.2.3 п.1.2. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення пункту учасник повинен надати довідку з описом виробничої бази та складу. 3) Надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору протягом останніх 2 (двох) років, в колонці №3 якої не вказано строк дії договору, а в колонці №4 не вказано переліку та обсягів робіт, що не відповідає вимогам п.п. 1.4.1. пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення пункту учасник повинен надати довідку з виправленими колонкою №3,4. 4) Учасником на підтвердження п.п.1.4.2. п. 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» надано Експертний звіт щодо розгляду коригування кошторисної частини проекту та не містить категорії складності об’єкту (або класу наслідків), що не відповідає вимогам п.п. 1.4.2. пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення пункту учасник повинен надати експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом будівництва (реконструкції, капітального ремонту) об’єкту. 5) Учасником на підтвердження п.п.1.4.2. п. 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» надано лист-відгук, який не містить переліку робіт та їх обсяги та не вказано категорію складності об’єкту, що не відповідає вимогам п.п. 1.4.2. пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення пункту учасник повинен надати лист-відгук з переліком робіт та їх обсягами та категорією складності об’єкта. 6) Надано аналогічний договір, до якого відсутній Додаток №2, що є невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам п.п. 1.4.2. пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення пункту учасник повинен надати договір з усіма додатками до нього. 7) Не надано гарантійного листа щодо згоди з технічним завданням та обсягами робіт, що не відповідає вимогам п.1.10. розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення пункту учасник повинен надати вказану довідку.

Документи

17 липня 2020 14:14
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1) Учасником надано лист-відгук, в якому не зазначено строків виконання робіт згідно договору, що не відповідає вимогам п.п. 1.4.2. пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме не підтверджує досвід виконання аналогічного договору. Для усунення порушення, учасник повинен виправити інформацію зазначену в листі-відгуці. 2) Учасником надано довідку про досвід виконання аналогічного договору, в якій не зазначено строку виконання робіт згідно договору, що не відповідає вимогам п.п. 1.4.1. пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення, учасник повинен виправити інформацію зазначену в довідці.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РБУ-1"
#35912786
12 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 11:08
Додаткова 3.pdf зміни до договору
27 травня 2021 11:07
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 17:20
Додаткова 2.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 17:19
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 16:07
Додаткова 1.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 16:06
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 10:09
45-11.pdf укладений
04 серпня 2020 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договір доповнений Лінійним графіком виконання робіт. 2. Внести зміни до реквізитів Виконавця.
Номер договору про закупівлю: 45-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною обсягів фінансування робіт на 2020 рік, Сторони дійшли взаємної згоди змінити п .4.1. Договору та викласти його у новій редакції. 2. На виконання вимог п. 5.1. Договору (в частині того, що попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ, з подальшим використанням зазначених коштів Виконавцем робіт виключно з таких рахунків на придбання матеріалів, виробів, конструкцій) та у зв’язку з відкриттям Виконавцем аналітичного рахунку, Сторони домовились у розділі ХХII Договору «Найменування та реквізити Сторін» реквізити Виконавця доповнити і викласти у новій редакції. 3. У зв’язку з внесенням змін у Календарний план та внесенням змін у Лінійний графік, Сторони погодились викласти Календарний план та Лінійний графік у нових редакціях.
Номер договору про закупівлю: 45-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились внести зміни до п.2.1 Розділу ІІ Договору «Ціна договору». 2. Сторони погодились внести зміни до п. 4.1 Розділу IV Договору «Джерела та порядок фінансування робіт». 3. Додаток № 1 до Договору – «Договірна ціна» викласти в новій редакції. 4. Додаток № 2 до Договору – «Календарний план» та Додаток № 4 – «Лінійний графік виконання робіт» викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 45-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 600 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 933 333,33 UAH)