Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060313 Мирославка-Малосілка через Демчин км 5+000 - 11+000, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
50 081 835,60 UAH
UA-2020-06-09-002714-b 5bd2a763dff44d2e84fd4ecb8f8dee4c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 14:00
Очікувана вартість: 50 081 835,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 410,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250409 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060313 Мирославка-Малосілка через Демчин км 5+000 - 11+000, Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13341, Україна, Житомирська область, Мирославка-Малосілка через Демчин км 5+000 - 11+000, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С060313
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-09-002714-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 30 липня 2020 12:05
СКАРГА (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
09 червня 2020 року Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення закупівлі робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060313 Мирославка-Малосілка через Демчин км 5+000 - 11+000, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-09-002714-b. Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): з моменту укладання договору по 31 грудня 2020 року. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ЦІНА із врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ), вартості усіх інших витрат (в т.ч. зазначених в технічних вимогах тендерної документації), податків та зборів, які мають бути сплачені. Приватне підприємство «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (ЄДРПОУ 31481658) (надалі – Скаржник) як Учасник приймав участь у процедурі закупівлі вищезазначених послуг. 03.07.2020 відбулася процедура розкриття тендерних пропозицій. Замовником було отримано три пропозиції від Учасників з наступними цінами пропозицій: 1. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (код ЄДРПОУ 31481658) - 34 662 280,00 грн. з ПДВ. 2. Виробничо-комерційна фірма "Урарту" (код ЄДРПОУ 13577250) - 34 662 300,00 грн. з ПДВ. 3. Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" (код ЄДРПОУ 32851616) - 47 661 904,54 грн. з ПДВ. За результатами розгляду пропозицій Замовник визнає переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" (протокол засідання тендерного комітету № 496 від 23.07.2020) та приймає рішення про відхилення пропозиції Скаржника (протокол засідання тендерного комітету № 494 від 22.07.2020) незважаючи на те, що пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" є більш економічно вигідною. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" вважає, що Замовником порушено наші права та законні інтереси, порядок проведення процедури закупівлі, а також основні норми та принципи Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме: 1. Пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" була неправомірно відхилена відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Відповідно до рішення Тендерного комітету Замовника (протокол № 494 від 22.07.2020) причиною відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" зокрема було те, що «… 1. Учасником надано довідку згідно (ч. 2 ст. 17 Закону), яка не містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів або про те, що учасник процедури закупівель виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, що не відповідає умовам тендерної документації.». Заявник вважає, що виконав вимоги Замовника в цій частині і надав документи, які вимагалися Тендерною документацією, а дії Замовника явно свідчать про упередженість при прийнятті рішення про відхилення пропозиції Скаржника. 1.1. Так, пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та вимоги, встановлені статті 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника крім іншого визначено: «… Вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим вимогам згідно із законодавством наведені у Додатку 3 до тендерної документації…». На виконання зазначених вимог тендерної документації Учасником ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" у складі тендерної пропозиції надано інформацію від 30.06.2020 вих. № 1013/ТВ та інформацію від 30.06.2020 вих. № 1025/ТВ. У згаданих інформаціях , крім іншого зазначено: «… ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Приватне підприємство "Автомагістраль", як учасник торгів з предметом закупівлі: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060313 Мирославка-Малосілка через Демчин км 5+000 - 11+000, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) повідомляє наступну інформацію: … 12. Приватне підприємство "Автомагістраль" не перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону, а саме: невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим Замовником (Службою автомобільних доріг у Київській області), що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору»…(інформація від 30.06.2020 вих. № 1013/ТВ); «…ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Інформація про відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі за ч. 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Приватне підприємство "Автомагістраль", як учасник торгів з предметом закупівлі: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060313 Мирославка-Малосілка через Демчин км 5+000 - 11+000, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) повідомляє, що Приватне підприємство "Автомагістраль" не перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону, а саме: невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим Замовником (Службою автомобільних доріг у Київській області), що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору...» (інформація від 30.06.2020 вих. № 1025/ТВ). Детальніше в скарзі що додається.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 серпня 2020 17:31
рішення від 03.08.2020№14836+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2020 17:31
рішення від 26.08.2020№16132.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 21:22

Документи подані скаржником

29 липня 2020 08:15
Протокол 494.pdf
29 липня 2020 08:15
Протокол 496.pdf
30 липня 2020 12:04
Скарга.pdf
11 серпня 2020 22:05
Доповнення до скарги.pdf
11 серпня 2020 22:05
Рішення від 28.12.2019 №19586.pdf
25 серпня 2020 21:09
Додаткові пояснення.pdf

Документи подані замовником

06 серпня 2020 17:13
Довідки.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-04-000009 ● 2c93abb2a88e484ca58b760d94018cfb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2020 16:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.12.2020 № 72

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 04.12.2020 № 72

Виятг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
7. UA-2020-06-09-002714-b 09.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковальчук Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок Західного офісу Держаудитслужби за результатом моніторингу «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С060313 Мирославка-Малосілка через Демчин км 5+000 - 11+000, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ідентифікатор UA-2020-06-09-002714-b, яким зазначається, що замовник на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей не зазначив перелік виявлених невідповідностей та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. повідомляємо наступне: 22.07.2020 о 18:24 Департаментом регіонального розвитку було опубліковано повідомлення про усунення невідповідностей учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» у описі якого зазначається: «Не надана інформація у повному обсязі по Формі 1 Додатку 6.» Вимогами даної Форми Додатку 6 тендерної документації, серед документів для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону, містяться також і вимоги щодо надання переліку документів щодо підтвердження наявності у учасника власної чи залученої випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю, що спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі. Дані вимоги не винесені до окремого пункту або частини, а тому повністю входять до складу вимог Форми 1 Додатку 6 тендерної документації. Також, слід зауважити, у зв'язку з тим, що учасником у складі пропозиції було надано усі інші документи, що відносяться до даної Форми, Замовник не вбачав необхідності у більш детальному уточненні причин невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією і які учаснику необхідно виправити протягом встановленого строку. Вказане у висновку зауваження взяте до уваги Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної адміністрації та буде враховано у подальшій роботі при публікації у майбутньому вимоги про усунення невідповідності у пропозиції учасника. Всім членам тендерного комітету наголошено на необхідності неухильного дотримання всіх чинних нормативно-правових актів України, уважного та поглибленого розгляду питань, що стосуються закупівель та посилення відповідального ставлення до виконання своїх обов'язків.

2020-12-23 20:22:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 35 231 508,05
UAH з ПДВ
34 662 280,00
UAH з ПДВ
Документи
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" 36 242 484,00
UAH з ПДВ
34 662 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 47 661 904,54
UAH з ПДВ
47 661 904,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 16:42
Електронний підпис
02 липня 2020 16:37
24.1._Проект_договору.pdf
02 липня 2020 16:37
22._Копiя_Витягу_з_EДР.pdf
02 липня 2020 16:37
20._Копiя_Статуту.pdf
02 липня 2020 16:37
18_Копiя_витяг_ПДВ.pdf
02 липня 2020 16:37
15.1._Довiдка_банку_2.pdf
02 липня 2020 16:37
15._Довiдка_банку.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 13:00
Електронний підпис
02 липня 2020 12:57
4. Інші документи.zip
02 липня 2020 12:57
5.Копія ліцензії.pdf

Публічні документи

29 липня 2020 15:12
Електронний підпис
29 липня 2020 15:11
Довідки 2.pdf
27 липня 2020 17:05
ДПІ.7z
27 липня 2020 17:05
Довідки ст 17.pdf
23 липня 2020 11:15
Електронний підпис
02 липня 2020 17:56
Електронний підпис
02 липня 2020 17:12
26 Інші довідки.pdf
02 липня 2020 17:11
18.1 Виписка 250 409,00 грн.pdf
02 липня 2020 17:11
24.1.2. 51-06_18_ch2.pdf
02 липня 2020 17:11
24.1.1. 51-06_18_ch1.pdf
02 липня 2020 17:11
25. Витяг з ЄДР (н).pdf
02 липня 2020 17:11
20.1 Договір на базу.pdf
02 липня 2020 17:11
20 Довідка база.pdf
02 липня 2020 17:11
2 Довідка ст 17.pdf
02 липня 2020 17:11
13 Лист згода.pdf
02 липня 2020 17:11
5 Довідка довкілля.pdf
02 липня 2020 17:11
23.90 Дубовик Дмитро.pdf
02 липня 2020 17:11
23.88 Дибко Дмитро.pdf
02 липня 2020 17:11
23.91 Загоруйко Василь.pdf
02 липня 2020 17:11
23.92 Зінов'єв Євген.pdf
02 липня 2020 17:11
23.89 Джафаров Алі.pdf
02 липня 2020 17:11
23.87 Головатий Ігор.pdf
02 липня 2020 17:11
23.84 Ворона Дмитро.pdf
02 липня 2020 17:11
23.79 Бугір Валерій.pdf
02 липня 2020 17:11
23.82 Возняк Руслан.pdf
02 липня 2020 17:11
23.83 Волянський Іван.pdf
02 липня 2020 17:11
23.77 Бобер Володимир.pdf
02 липня 2020 17:11
23.80 Васьків Михайло.pdf
02 липня 2020 17:11
23.76 Бідзінов Руслан.pdf
02 липня 2020 17:11
23.75 Безпалько Сергій.pdf
02 липня 2020 17:11
23.71 Арендач Василь.pdf
02 липня 2020 17:11
23.72 Арендач Ігор.pdf
02 липня 2020 17:11
23.74 Арендач Роман.pdf
02 липня 2020 17:11
23.34 Таринч Хасан.pdf
02 липня 2020 17:11
23.68 Алтинташ Метін.pdf
02 липня 2020 17:11
23.69 Алфімов Андрій.pdf
02 липня 2020 17:11
23.63 Шагелдієв Чолук.pdf
02 липня 2020 17:11
23.57 Каракаш Шахін.pdf
02 липня 2020 17:10
23.55 Гарягдиєв Рахман.pdf
02 липня 2020 17:10
23.56 Ергюн Гаріп.pdf
02 липня 2020 17:10
23.51 Фират Супхі.pdf
02 липня 2020 17:10
23.67 Кривошей О.Г..pdf
02 липня 2020 17:10
23.60 Рахматов Бахтіяр.pdf
02 липня 2020 17:10
23.61 Сабиров Нурмират.pdf
02 липня 2020 17:10
23.48 Кулу Махмут.pdf
02 липня 2020 17:10
23.44 Гьочер Алі.pdf
02 липня 2020 17:10
23.45 Гюндогду Керім.pdf
02 липня 2020 17:10
23.27 Ташкин Оккеш.pdf
02 липня 2020 17:10
23.36 Мермер Ісмаїл.pdf
02 липня 2020 17:10
23.43 Акбаш Хюсейн.pdf
02 липня 2020 17:10
23.42 Іратчи Джеват.pdf
02 липня 2020 17:10
23.41 Екінджі Зекі.pdf
02 липня 2020 17:10
23.29 Кьоксал Ібрахім.pdf
02 липня 2020 17:10
23.47 Аккир Алі.pdf
02 липня 2020 17:10
23.33 Демірер Айдин.pdf
02 липня 2020 17:10
23.40 Сатилмиш Сердал.pdf
02 липня 2020 17:10
23.37 Деміркапу Ферхат.pdf
02 липня 2020 17:10
23.64 Текаєв Максат.pdf
02 липня 2020 17:10
23.30 Фідан Хакан.pdf
02 липня 2020 17:10
23.46 Четін Ібрагім.pdf
02 липня 2020 17:10
23.26 Зейнер Фатіх.pdf
02 липня 2020 17:10
23.39 Даян Абдуррахман.pdf
02 липня 2020 17:10
23.28 Гюндоган Махмут.pdf
02 липня 2020 17:10
23.35 Гюдай Омер.pdf
02 липня 2020 17:10
23.25 Мутлу Тайлан.pdf
02 липня 2020 17:10
23.50 Атак Доган.pdf
02 липня 2020 17:10
23.24 Чігдем Джанер.pdf
02 липня 2020 17:10
23.23 Саглам Ефраім.pdf
02 липня 2020 17:10
23.49 Бекташ Салман.pdf
02 липня 2020 17:10
23.22 Унлю Генчель.pdf
02 липня 2020 17:10
23.21 Кьоксал Мехмет.pdf
02 липня 2020 17:10
23.59 Кючюк Бекташ.pdf
02 липня 2020 17:10
23.20 Чакир Фуат.pdf
02 липня 2020 17:10
23.38 Календер Хасан.pdf
02 липня 2020 17:10
23.18 Серткая Іса.pdf
02 липня 2020 17:10
23.31 Караджа Джеліл.pdf
02 липня 2020 17:10
23.32 Сойоз Ісмаіл.pdf
02 липня 2020 17:10
23.7 Добоні.pdf
02 липня 2020 17:10
23.19 Солмаз Ерхан.pdf
02 липня 2020 17:10
23.16 Гедік Зейнер.pdf
02 липня 2020 17:10
23.13 Харченко.pdf
02 липня 2020 17:10
23.17 Гюндогду Ситки.pdf
02 липня 2020 17:10
23.15 Озкан Туфан.pdf
02 липня 2020 17:10
23.4 Кая Ібрахім Халіл.pdf
02 липня 2020 17:10
23.3 Возний.pdf
02 липня 2020 17:10
23.11 Кошлаченко.pdf
02 липня 2020 17:10
23.12 Вовченко.pdf
02 липня 2020 17:10
23.6 Чам Мустафа.pdf
02 липня 2020 17:10
23.10 Горбань.pdf
02 липня 2020 17:09
23.9 Ольховик.pdf
02 липня 2020 17:09
23.1 Бірол.pdf
02 липня 2020 17:09
23.5 Онищенко.pdf
02 липня 2020 17:09
23.8 Сергієнко.pdf
02 липня 2020 17:09
7. Розрахунок ЗП 2020.pdf
02 липня 2020 17:09
6.imd
02 липня 2020 17:09
4.1.Технічне завдання.pdf
02 липня 2020 17:09
21.2. Договір поставки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Виробничо-комерційна фірма "Урарту"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Відхилено 34 662 280,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 18:17
Виробничо-комерційна фірма "Урарту"
#13577250
Відхилено 34 662 300,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 18:20
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 47 661 904,54
UAH з ПДВ
23 липня 2020 18:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 18:24

Документи

22 липня 2020 18:17
Електронний підпис
22 липня 2020 18:15
494.pdf
10 липня 2020 16:46
протокол 441.pdf
10 липня 2020 16:39
441.pdf

Документи

22 липня 2020 18:20
Електронний підпис
22 липня 2020 18:18
494.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Не надана інформація у повному обсязі по формі 1 Додатку 6.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 18:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
47 661 904,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 липня 2021 09:51
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 14:49
Додаткова угода №4 до договору №79-20 від 02.09.2020р..pdf зміни до договору
19 квітня 2021 14:48
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 09:52
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 09:52
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:30
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 14:38
Гарантія виконання 20694.pdf укладений
02 вересня 2020 14:37
79-20.pdf укладений
02 вересня 2020 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами взятих на себе зобов’язань, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 31.12.2021 та термін дії договору до 31.12.2021. Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 79-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: викласти п.3.1 та Додаток №2 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 79-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду про наступне: викласти п.3.1, Додаток №2 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 79-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 41 718 430,33
UAH (в тому числі ПДВ 6 953 071,72 UAH)