Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПО ЗАМІНІ ВІКОН ГОЛОВНОГО КОРПУСУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ №2 М. КИЇВ, ВУЛ. КРАКІВСЬКА,13 (код ЄЗС ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Очікувана вартість
726 300,00 UAH
UA-2020-06-09-002573-c 32bcad1c94af4889b3c6c40405779aab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воронін Анатолій Васильович

380442923271 kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Краківська, буд. 13
Контактна особа: Воронін Анатолій Васильович
380442923271
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 15:57
Очікувана вартість: 726 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 631,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Ціна з ПДВ. Кошти місцевого бюджету спеціального фонду "інші надходження". Місцезнаходження - 02094, Україна, м. Київ, вул. Краківська, 13; Вид закупівлі – передбачений абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (згідно оголошення)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПО ЗАМІНІ ВІКОН ГОЛОВНОГО КОРПУСУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ КЛІНІЧНОЇ ЛІКАРНІ №2 М. КИЇВ, ВУЛ. КРАКІВСЬКА,13 (код ЄЗС ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Краківська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 вересня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 16:37
Вимоги до предмету закупівлі.docx
12 червня 2020 16:35
Оголошення_вікна нова редакція.docx
09 червня 2020 14:51
Оголошення_вікна.docx
12 червня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 16:37
Вимоги до предмету закупівлі.docx
12 червня 2020 16:33
Вимоги до предмету закупівлі.docx
12 червня 2020 15:56
Оголошення_вікна нова редакція.docx
12 червня 2020 16:35
Оголошення_вікна нова редакція.docx
12 червня 2020 16:30
Оголошення_вікна нова редакція.docx
09 червня 2020 14:51
Оголошення_вікна.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання документів у складі пропозиції
Дата подання: 10 червня 2020 13:01
Дата відповіді: 11 червня 2020 11:11
Замовник заукпівлі вимагає надати наступні документи, а саме: п.п.9 та у п.16 Інша інформація п.п. 9 Копії документів, що підтверджують атестацію працівників (для директора, головного інженера, виконроба, електромонтажника та монтажників (не менше 3-х монтажників) з питань охорони праці та техніки безпеки, а саме: - Протокол (витяг з протоколу) про перевірку знань Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Правил експлуатації електрозахисних засобів, Правил експлуатації електроустановок споживачів, Правил улаштування електроустановок; - Протокол (витяг з протоколу) та діючи посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки. Наше підприємство, як потенційний учасник закупівлі, вважаємо дані вимоги незаконними та прописаними під певного учасника закупівлі, своє твердження обгрунтовуємо наступним : - Постановою Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Перелік видів робіт підвищеної небезпеки ( далі Перелік) зазначено у додатку 2 до даної постанови, викладено у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 року № 48. Роботи , що становлять предмет Закупівлі згідно з оголошенням, відсутні у Переліку видів робіт підвищеної небезпеки(додаток 2 ), на виконання яких видається Дозвіл за формою згідно із Додатком 1 до Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107. На підтвердження відповідності Учасника вимогам з ОП та ТБ, Замовник, згідно діючого законодавства, може запросити " Дозвіл/ декларацію відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці за місцем виконання робіт", який видає територіальний орган Держпраці за результатами перевірки персоналу, обладнання , посвідчень учасника. В іншому випадку в закупівлі наявна корупційна складова і документація протизаконно прописується під певного учасника, що легко під час тендеру буде виявлено. Просимо прибрати вище названі вимоги та діяти в межах законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами додатку 2 до оголошення передбачено демонтаж та монтаж захисних металевих решіток, що передбачають роботи з електроустаткуванням. Також передбачено встановлення вікон у приміщеннях, де наявне обладнання, що працює під тиском. Наявність встановлених вимог пп.9 п. 16 "Інші вимоги" є законним та підтверджує постійне дотримання Учасником необхідних вимог протягом строку дії виданого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
уточнення технічних вимог
Дата подання: 11 червня 2020 11:55
Дата відповіді: 12 червня 2020 12:27
Оголошенням передбачені вимоги: "Металопластикові вікна повинні бути з поворотно-відкидною стулкою, трикамерним енергозберігаючим склопакетом 4І-10АР-4-12АР-4-12АР-4І". Просимо уточнити формулу склопакету: 4І-10АР-4-12АР-4-12АР-4І чи все ж таки 4i-10Ar-4-12Ar-4i?
Відповідь: 4І-10АР-4-12АР-4-12АР-4І
Тех.нагляд
Дата подання: 15 червня 2020 08:28
Який % -2,5?
Відповідь відсутня
Дефектний акт
Дата подання: 15 червня 2020 08:32
У вартість робіт врахувати демонтаж, реставрацію з фарбуванням в білий колір та зворотній монтаж захисних металевих решіток в кількості 20 штук. Чому даний вид робіт не прописаний в дефектному акті? Якщо Учасник внесе зміни до дефектного акту, то це буде порушенням?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-09-002573-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВКФ Атлант-плюс", Код ЄДРПОУ:36107594
Дата подання: 15 червня 2020 08:37
Внести зміни до дефектного акту.
Прохання внести зміни до дефектного акту. Вказати усі об'єми робіт. У вартість робіт врахувати демонтаж, реставрацію з фарбуванням в білий колір та зворотній монтаж захисних металевих решіток в кількості 20 штук. Вказати квадратуру.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 11:04
У «ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» визначено весь обсяг необхідних робіт. Також, вказано, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій скан-копії документів, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- договірна ціна;
- зведений кошторис;
- дефектний акт;
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- пояснювальна записка.»
В зв’язку з вищевказаним, Замовник не вважає необхідним вносити зміни до дефектного акту.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-06-09-002573-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД", Код ЄДРПОУ:41941762
Дата подання: 15 червня 2020 10:28
дискримінаційні умови закупівлі
Підпунктом 9 п. 16 Оголошення встановлено вимогу щодо наявності працівників в кількості не менше 20 працівників. Крім того, учасник має надати: Копії документів, що підтверджують атестацію працівників (для директора, головного інженера, виконроба, електромонтажника та монтажників (не менше 3-х монтажників) з питань охорони праці та техніки безпеки, а саме:
- Протокол (витяг з протоколу) про перевірку знань Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Правил експлуатації електрозахисних засобів, Правил експлуатації електроустановок споживачів, Правил улаштування електроустановок;
- Протокол (витяг з протоколу) та діючи посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки
Зазначені вимоги є необгрунтованими. Вимоги до предмету закупівлі дозволяють виконати роботи за меншої кількості працівників. А для виконання частини робіт, передбачених дефектним актом, наявність вказаних вище протоколів не є обов'язковою. До того ж, зазначені протоколи є внутрішніми документами органу, що здійснював навчання та перевірку знань.
Вважаємо, що такі вимоги штучно і безпідставно звужують коло учасників закупівлі, оскільки учасники, які ним не відповідають, позбавлені права взяти участь у торгах. Отже, можливо, вимоги закупівлі складені для перемоги конкретного, заздалегідь визначеного суб'єкта господарювання. Вимагаємо виключити умови Оголошення, зазначені вище.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 10:50
Умовами додатку 2 до оголошення передбачено демонтаж та монтаж захисних металевих решіток, що передбачають роботи з електроустаткуванням. Також передбачено встановлення вікон у приміщеннях, де наявне обладнання, що працює під тиском. Наявність встановлених вимог пп.9 п. 16 "Інші вимоги" є законним та підтверджує постійне дотримання Учасником необхідних вимог протягом строку дії виданого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Номер вимоги: UA-2020-06-09-002573-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВКФ Атлант-плюс", Код ЄДРПОУ:36107594
Дата подання: 06 липня 2020 09:10
Вимога
1. Усунути порушення у процесі проведення закупівлі.
2. Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 02.07.2020р. про визначення переможця по закупівлі UA-2020-06-09-002573-c – ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ».
3. Розглянути дану вимогу, прийняти і оприлюднити рішення щодо неї.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 16:58
Відповідно п. 28 ч.1 ст.1 Розділу І Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.» Організація проведення спрощеної закупівлі регламентується ст. 14 Закону.
Відповідно Абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону «Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.»
Враховуючи вищевказане, надаємо відповідь на вимогу.

Щодо «По-перше»:
Абз. 5 ч. 7 ст. 14 Закону «Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.» Замовник за власною ініціативою вніс зміни у спрощену процедуру закупівлі шляхом оприлюднення документів у вигляді нової редакції відповідно до Закону.
Отже, викладені аргументи «по-перше» у вимозі Заявника є безпідставними.

Щодо «По друге»:
У «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» вимагалось «У вартість робіт врахувати демонтаж, реставрацію з фарбуванням в білий колір та зворотній монтаж захисних металевих решіток в кількості 20 штук.». Учасником, визначеним переможцем, в пропозиції надано лист-роз’яснення від 19.06.2020 №19/06-3 про врахування даних вимог Замовника під час виконання договору в порядку, визначеним законодавством та нормативними актами.
Отже, викладені аргументи «по-друге» у вимозі Заявника є безпідставними.

Щодо «Доводимо до відома …..»
«Наступне запитання одного із учасників до Замовника з того ж приводу:
15.06.2020р., 08:32
Дефектний акт.
Загальне запитання щодо оголошення.
«У вартість робіт врахувати демонтаж, реставрацію з фарбуванням в білий колір та зворотній монтаж захисних металевих решіток в кількості 20 штук. Чому даний вид робіт не прописаний в дефектному акті? Якщо Учасник внесе зміни до дефектного акту, то це буде порушенням?»
Відповідь Замовника: НЕ НАДАНО ВІДПОВІДІ.»

Уточнення пропозицій завершилось 15.06.2020, 09-00 год. Запитання надійшло 15.06.2020р., 08:32. Згідно регламенту ДП «ПРОЗОРРО» технічно неможливо було надати відповідь Учаснику, чим порушено права Замовника, що передбачено Законом. В зв’язку з чим 15.06.2020 року Замовник звернувся листом №796 до ДП «ПРОЗОРРО» з проханням надати відповідь та вжити заходів щодо можливості Замовнику вчасно надавати інформацію відповідно абз. 3 п.7 ст. 14 Закону. На даний час відповідь очікується.

Щодо «Враховуючи все вищезазначене повідомляємо»:
ТОВ «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «АТЛАНТ-ПЛЮС» при складанні вимоги керувався ст. 31 Закону, що стосується процедури «Відкриті торги». Замовник наголошує, що закупівля проводиться відповідно ст. 14 Закону «Спрощені закупівлі».

Таким чином, Замовник вважає, що при проведенні спрощеної закупівлі повністю дотримався вимог Закону, порушень не допустив та аргументовано відхилив пропозицію ТОВ «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «АТЛАНТ-ПЛЮС». У зв’язку з викладеним підстава для скасування протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 02.07.2020 року відсутня.
Крім того, Замовник при участі у закупівлях просить керуватись вимогами Закону, уважно вивчати документацію та вимоги до предмета закупівлі, опубліковані Замовником, добросовісно користуватись своїми правами та не вчиняти дій, які створюють тиск на Уповноважену особу, в тому числі шляхом залякувань та погроз при прийнятті рішень.

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" 583 632,00
UAH з ПДВ
583 632,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Абсолют-Клімат 715 908,12
UAH з ПДВ
715 908,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 09:46
Електронний підпис
22 червня 2020 09:42
15. Технічні вимоги.pdf
22 червня 2020 09:42
13. Листи.PDF

Публічні документи

21 червня 2020 09:47
Електронний підпис
21 червня 2020 09:44
22 пояснення рух коштів.pdf
21 червня 2020 09:44
21 Фін звітність 2019.pdf
21 червня 2020 09:44
20 довідка щодо МТБ.pdf
21 червня 2020 09:44
19 форма 1_Дф_Ікв.20.pdf
21 червня 2020 09:44
18 накази працівники.rar
21 червня 2020 09:44
14 сфера.pdf
21 червня 2020 09:44
13 Сертифікат ISO.PDF
21 червня 2020 09:44
12 ДЕКЛАРАЦІЯ МТБ.pdf
21 червня 2020 09:44
7 Статут.pdf
21 червня 2020 09:44
6 Витяг ПДВ.pdf
21 червня 2020 09:44
5 витяг ЄДР.zip
21 червня 2020 09:44
4 відомості ЄДРПОУ.pdf
21 червня 2020 09:44
3 розрахунок ціни.rar
21 червня 2020 09:44
2 цінова пропозиція.pdf
21 червня 2020 09:44
1 гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"

ТОВ Абсолют-Клімат

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"
#36107594
Відхилено 583 632,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 17:01
ТОВ Абсолют-Клімат
#35837877
Переможець 715 908,12
UAH з ПДВ
02 липня 2020 09:31

Документи

25 червня 2020 17:01
Рішення вікна.pdf

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 09:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Абсолют-Клімат
#35837877
715 908,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 16:11
додаткова 3.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 16:08
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 16:22
Додаткова 2.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 15:38
додаткова 1.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 12:08
договір вікна.pdf укладений
14 липня 2020 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 3.10. Договору, після отримання позитивного висновку експертизи кошторисної документації, Сторони дійшли згоди зменшити суму договору та: 1. Викласти п. 3.1. Договору в новій редакції: Загальна вартість робіт за даним Договором становить 700 176,10 (сімсот тисяч сто сімдесят шість гривень десять копійок), в тому числі ПДВ 20% – 116 696,02 (сто шістнадцять тисяч шістсот дев’яносто шість гривень дві копійки).
Номер договору про закупівлю: Л2-В-7/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 2.2. Договору сторони дійшли згоди викласти в наступній редакції п. 5.1 Договору «Всі роботи повинні бути виконані та передані Замовникові до 30 листопада 2020 року за умови відсутності в цьому перешкоди з боку Замовника» та затвердити календарних графік виконання робіт в новій редакції відповідно додатку 2 до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: Л2-В-7/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість договору зменшується на 3376,81 грн. з ПДВ під вартість фактично виконаних робіт.
Номер договору про закупівлю: Л2-В-7/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 696 799,29
UAH (в тому числі ПДВ 116 133,21 UAH)