Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з чищення каналізаційних колекторів (утримання мереж зливової каналізації та дощоприймальних колодязів)
Очікувана вартість
2 341 000,00 UAH
UA-2020-06-09-002441-a f447848504714feda2b621de4d2548f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осіюк Микола Петрович

+380332773159 deplutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34572192
Вебсайт: http://www.lutsk.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк
Контактна особа: Осіюк Микола Петрович
+380332773159
deplutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 23:58
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 26 червня 2020 12:31
Очікувана вартість: 2 341 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 705,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90470000-2: Послуги з чищення каналізаційних колекторів


Згідно з технічними вимогами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з чищення каналізаційних колекторів (утримання мереж зливової каналізації та дощоприймальних колодязів (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, вулиці міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 23:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 23:56
Тендерна документація (2).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство "ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС" 2 317 399,75
UAH з ПДВ
2 317 399,75
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 2 340 926,33
UAH з ПДВ
2 340 926,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 18:03
Dovidka 2 МВС.pdf
10 липня 2020 16:58
Dovidka Кузьмич В.Ф..pdf
09 липня 2020 16:08
Довідка..pdf
09 липня 2020 16:04
Довідка ст.17.pdf
09 липня 2020 15:54
Довідка ГУ ДФС.pdf
24 червня 2020 19:12
Електронний підпис
24 червня 2020 19:07
30.Статут п-ства..pdf
24 червня 2020 19:07
904.imd
24 червня 2020 19:07
r_904_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
24 червня 2020 19:07
r_904_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
24 червня 2020 19:07
r_904_ДЦ_Т2.rtf
24 червня 2020 19:07
r_904_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
24 червня 2020 19:07
17.Договірна ціна.pdf
24 червня 2020 19:07
18.Розрахунки.pdf
24 червня 2020 19:07
Календарний план.pdf
24 червня 2020 19:07
42.Гарантійний лист.pdf
24 червня 2020 19:07
41.Лист - зобовязання.pdf
24 червня 2020 19:07
25.Проект договору.pdf
24 червня 2020 19:07
35-36.Фін.звітність.pdf
24 червня 2020 19:07
38.Довідка про санкції..pdf
24 червня 2020 19:07
18.Розрахунки.pdf
24 червня 2020 19:07
17.Договірна ціна.pdf
24 червня 2020 19:07
5-11.Довідки ст.17.pdf
24 червня 2020 19:07
13.Технічне завдання.pdf
24 червня 2020 19:07
4.3.частина 3.pdf
24 червня 2020 19:07
4.4.частина 4.pdf
24 червня 2020 19:07
4.1.Договір 445.pdf
24 червня 2020 19:07
4.3.частина 2.pdf
24 червня 2020 19:07
4.2.частина 1.pdf
24 червня 2020 19:07
0.Реєстр документів..pdf
24 червня 2020 19:07
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 19:43
Електронний підпис
23 червня 2020 19:42
5.Тех. завдання.pdf
23 червня 2020 19:42
4.Довідки по ст.17.pdf
23 червня 2020 19:42
2.Тендерна пропозиція.pdf
23 червня 2020 19:42
17.Лист-зобовязання.pdf
23 червня 2020 19:42
16.Лист-згода.pdf
23 червня 2020 19:42
10.Фінансова звітність.pdf
23 червня 2020 19:42
1.Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство "ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС"

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство "ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС"
#30659101
Переможець 2 317 399,75
UAH з ПДВ
03 липня 2020 18:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 18:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство "ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС"
#30659101
2 317 399,75
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 12:15
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 12:03
Додаткова угода_4 до договору_570 від 15.07.2020.pdf укладений
10 березня 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 00:01
Додаткова угода_3.pdf укладений
19 січня 2021 23:46
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 16:39
Додаткова угода_2.pdf укладений
05 січня 2021 16:38
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 23:27
Додаткова угода_1.pdf укладений
21 грудня 2020 23:27
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 21:08
Договір_570.pdf укладений
15 липня 2020 21:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 570
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31 березня 2021
Номер договору про закупівлю: 570
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 570
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та відповідно зміна ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 570
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 703 852,46
UAH (в тому числі ПДВ 412 423,75 UAH)