Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво комплексу мультифункціональних майданчиків для занять ігровими видами спорту за адресою: просп. Конституції в м.Кам’янське Дніпропетровської області» (за ДК 021:2015 – код 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)
Очікувана вартість
34 781 867,00 UAH
UA-2020-06-09-002404-a 25c94588d46248b6aa59032c91dcb773
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569554061 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569554061
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 21:28
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 12:11
Очікувана вартість: 34 781 867,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 347 818,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – розмір – 20 000 грн., вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення. Обсяг виконання робіт - 1 шт. (роботи) детельний обсяг передбачено у Додатку 3 ТД
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
«Нове будівництво комплексу мультифункціональних майданчиків для занять ігровими видами спорту за адресою: просп. Конституції в м.Кам’янське Дніпропетровської області» (за ДК 021:2015 – код 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, просп. Конституції
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може надати Підряднику попередню оплату за Договором, виходячи з вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (протягом 10 банківських днів з дня отримання фінансування на розрахунковий рахунок) терміном не більше трьох місяців з моменту її отримання Підрядником, у розмірі який не перевищує 30% від суми визначеної у п. 3.3.1 даного договору, одним платежем. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95% їх загальної вартості договірної ціни. Кінцеві розрахунки здійснюються у п’ятиденний термін після надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, та після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 22:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 12:54
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
22 червня 2020 12:54
ТД будівництво м.ф.м Конституції_ гар.20 тис_ сума 34.781.867 грн. від 09.06.2020_Зміни 1.doc
22 червня 2020 12:54
SCAN0014.PDF
22 червня 2020 12:54
SCAN0015.PDF
22 червня 2020 12:54
10 від 22.06.20 про внесення змін до ТД.docx
22 червня 2020 12:54
ТД будівництво м.ф.м Конституції_ гар.20 тис_ сума 34.781.867 грн. від 09.06.2020_Зміни 1.doc
09 червня 2020 21:38
ТД будівництво м.ф.м Конституції_ гар.20 тис_ сума 34.781.867 грн. від 09.06.2020.doc
10 червня 2020 08:44
Додатки окремими файлами.rar
09 червня 2020 21:38
Додаток 5.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-10-000033 ● 7242bc0feb8448278f340a48e977740e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2020 16:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.12.2020 № 73
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 10.12.2020 № 73

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2020-06-09-002404-a 09.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не порушував норми Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки зазначити в електронній системі «Prozorro» станом на 09.06.2020 року даних про місцезнаходження та категорію Замовника не було можливим із-за відсутності електронних полів в електронній системі закупівель.

2020-12-27 01:20:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (вимог пунктів 2 частини другої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 31.12.2020 подано позов до суду
Дата публікації: 04 січня 2021

Документи:

04 січня 2021 16:55
SCAN0126.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛДІНГ БУД" 31 400 935,17
UAH з ПДВ
31 400 935,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АРТ-БУД" 33 158 450,00
UAH з ПДВ
33 158 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 19:00
Електронний підпис
13 липня 2020 18:59
untitled (7).zip
13 липня 2020 18:59
Ліцензія Білдінг Буд.PDF
13 липня 2020 18:59
Кошторис ч. 3.PDF
13 липня 2020 18:59
Кошторис ч. 2.PDF
13 липня 2020 18:59
Кошторис ч. 1.PDF
13 липня 2020 18:59
Договір.PDF
13 липня 2020 18:59
Довідка корупція.zip
13 липня 2020 18:59
Довідка банкрутство.pdf
30 червня 2020 08:48
Електронний підпис
30 червня 2020 08:47
Електронний підпис
30 червня 2020 08:46
стан рахунку.pdf
30 червня 2020 08:46
стан заборгованності.pdf
30 червня 2020 08:46
Проект договору.PDF
30 червня 2020 08:46
Ліцензія Білдінг Буд.PDF
30 червня 2020 08:46
Інша інформація.pdf
30 червня 2020 08:46
відкриття рахунку.pdf
30 червня 2020 08:46
Відгук Білдінг буд 1.pdf

Публічні документи

29 червня 2020 14:29
Електронний підпис
29 червня 2020 14:28
untitled (7).zip
29 червня 2020 14:28
Інші документи.pdf
29 червня 2020 14:28
Договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛДІНГ БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АРТ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛДІНГ БУД"
#42795375
Переможець 31 400 935,17
UAH з ПДВ
03 липня 2020 14:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛДІНГ БУД" #42795375

№ рішення у справі

41-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 14:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БІЛДІНГ БУД"
#42795375
31 400 935,17
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 16:56
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 10:48
SCAN0017.PDF зміни до договору
02 червня 2021 10:46
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 15:43
SCAN0299.PDF зміни до договору
25 вересня 2020 15:35
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 15:32
SCAN0293.PDF зміни до договору
23 вересня 2020 10:38
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 15:31
SCAN0100.PDF зміни до договору
28 липня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 09:37
SCAN0257.PDF зміни до договору
27 липня 2020 09:31
SCAN0256.PDF зміни до договору
27 липня 2020 09:31
SCAN0255.PDF зміни до договору
27 липня 2020 09:31
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 09:37
SCAN0077.PDF зміни до договору
23 липня 2020 09:35
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 09:58
Договірна_ кошторис.PDF укладений
22 липня 2020 09:56
Кошторис.PDF укладений
22 липня 2020 09:56
Договір 904-20.PDF укладений
22 липня 2020 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою випралення помилки та керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 904-20 від 20.07.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3 та п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.1 і п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 31`400`935 грн. 17 коп. (тридцять один мільйон чотириста тисяч дев’ятсот тридцять п’ять гривень 17 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 5 233 489,19 грн.), з них: На 2020 рік – 7 677 359 грн. 10 коп. (сім мільйонів шістсот сімдесят сім тисяч триста п’ятдесят дев’ять гривень 10 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 279 559,85 грн.) На 2021 рік – 23 723 576 грн. 07 коп. (двадцять три мільйона шістсот сімдесят вісім тисяч п’ятсот сорок чотири гривні 07 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 953 929,34 грн.). Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 7 677 359 грн. 10 коп. (сім мільйонів шістсот сімдесят сім тисяч триста п’ятдесят дев’ять гривень 10 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 279 559,85 грн.). - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 2. Викласти Додаток 3 «Календарний графік виконання робіт», Додаток 4 «План фінансування робіт» у новій редакції. Категорія замовника - органи місцевого самоврядування.
Номер договору про закупівлю: 904-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою випралення помилки та керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 904-20 від 20.07.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3 та п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.1 і п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 31`400`935 грн. 17 коп. (тридцять один мільйон чотириста тисяч дев’ятсот тридцять п’ять гривень 17 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 5 233 489,19 грн.), з них: На 2020 рік – 7 677 359 грн. 10 коп. (сім мільйонів шістсот сімдесят сім тисяч триста п’ятдесят дев’ять гривень 10 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 279 559,85 грн.) На 2021 рік – 23 723 576 грн. 07 коп. (двадцять три мільйона сімсот двадцять три тисячі п’ятсот сімдесят шість гривень 07 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 953 929,34 грн.). Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 7 677 359 грн. 10 коп. (сім мільйонів шістсот сімдесят сім тисяч триста п’ятдесят дев’ять гривень 10 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 279 559,85 грн.). - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 2. Викласти Додаток 4 «План фінансування робіт» у новій редакції, Додаток 5 «Договірна ціна», Додаток 6 «Кошторис», що додються. 3. Викласти п. 4.5. Розділу IV. Порядок здійснення оплати у новій редакції, а саме: «4.5. Замовник може надати Підряднику попередню оплату за Договором, виходячи з вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (протягом 10 банківських днів з дня отримання фінансування на розрахунковий рахунок) терміном не більше трьох місяців з моменту її отримання Підрядником, у розмірі який не перевищує 30% від суми визначеної у п. 3.3.1 даного договору на поточний рік, одним платежем. Підрядник зобов'язується використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання попередньої оплати. Підтвердженням використання отриманих коштів є підписаний Сторонами акт виконаних робіт форми КБ-2В. У випадку якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів Підрядник не підтвердить використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 3 (трьох) робочих днів після спливу трьох місяців з моменту надходження коштів Підряднику. За користування Підрядником коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Підрядник сплачує Замовнику за несвоєчасно використаних/повернених коштів, штрафні санкції відповідно до чинного законодавства за кожен день такої затримки.» Категорія замовника - органи місцевого самоврядування.
Номер договору про закупівлю: 904-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою випралення помилки та керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 904-20 від 20.07.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3 та п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.1 і п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 31`400`935 грн. 17 коп. (тридцять один мільйон чотириста тисяч дев’ятсот тридцять п’ять гривень 17 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 5 233 489,19 грн.), з них: На 2020 рік – 7 677 359 грн. 10 коп. (сім мільйонів шістсот сімдесят сім тисяч триста п’ятдесят дев’ять гривень 10 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 279 559,85 грн.) На 2021 рік – 23 723 576 грн. 07 коп. (двадцять три мільйона сімсот двадцять три тисячі п’ятсот сімдесят шість гривень 07 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 953 929,34 грн.). Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 7 677 359 грн. 10 коп. (сім мільйонів шістсот сімдесят сім тисяч триста п’ятдесят дев’ять гривень 10 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 279 559,85 грн.). - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 2. Викласти Додаток 4 «План фінансування робіт» у новій редакції, Додаток 5 «Договірна ціна», Додаток 6 «Кошторис», що додються. 3. Викласти п. 4.5. Розділу IV. Порядок здійснення оплати у новій редакції, а саме: «4.5. Замовник може надати Підряднику попередню оплату за Договором, виходячи з вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (протягом 10 банківських днів з дня отримання фінансування на розрахунковий рахунок) терміном не більше трьох місяців з моменту її отримання Підрядником, у розмірі який не перевищує 30% від суми визначеної у п. 3.3.1 даного договору на поточний рік, одним платежем. Підрядник зобов'язується використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання попередньої оплати. Підтвердженням використання отриманих коштів є підписаний Сторонами акт виконаних робіт форми КБ-2В. У випадку якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів Підрядник не підтвердить використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 3 (трьох) робочих днів після спливу трьох місяців з моменту надходження коштів Підряднику. За користування Підрядником коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Підрядник сплачує Замовнику за несвоєчасно використаних/повернених коштів, штрафні санкції відповідно до чинного законодавства за кожен день такої затримки.» Категорія замовника - органи місцевого самоврядування.
Номер договору про закупівлю: 904-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 904-20 від 20.07.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3 та п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.1 і п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 31`400`935 грн. 17 коп. (тридцять один мільйон чотириста тисяч дев’ятсот тридцять п’ять гривень 17 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 5 233 489,19 грн.), з них: На 2020 рік – 10 577 359 грн. 10 коп. (десять мільйонів п’ятсот сімдесят сім тисяч триста п’ятдесят дев’ять гривень 10 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 762 893,18 грн.) На 2021 рік – 20 823 576 грн. 07 коп. (двадцять мільйонів вісімсот двадцять три тисячі п’ятсот сімдесят шість гривень 07 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 470 596,01 грн.). Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 10 577 359 грн. 10 коп. (десять мільйонів п’ятсот сімдесят сім тисяч триста п’ятдесят дев’ять гривень 10 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 762 893,18 грн.) - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 2. Викласти Додаток 4 «План фінансування робіт», Додаток 3 «календарний графік виконання робіт» що додються. Категорія - органи місцевого самоврядування.
Номер договору про закупівлю: 904-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 904-20 від 20.07.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3 та п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.1 і п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 31`400`935 грн. 17 коп. (тридцять один мільйон чотириста тисяч дев’ятсот тридцять п’ять гривень 17 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 5 233 489,19 грн.), з них: На 2020 рік – 10 577 359 грн. 10 коп. (десять мільйонів п’ятсот сімдесят сім тисяч триста п’ятдесят дев’ять гривень 10 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 762 893,18 грн.) На 2021 рік – 20 823 576 грн. 07 коп. (двадцять мільйонів вісімсот двадцять три тисячі п’ятсот сімдесят шість гривень 07 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 470 596,01 грн.). Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2020 рік становить – 10 577 359 грн. 10 коп. (десять мільйонів п’ятсот сімдесят сім тисяч триста п’ятдесят дев’ять гривень 10 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 762 893,18 грн.), з них: - за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» - 10 283 178 грн. 45 коп. (десять мільйонів двісті вісімдесят три тисячі сто сімдесят вісім гривень 45 коп.), з урахуванням ПДВ 1 713863,07 грн. - за рахунок міського бюджету – 294 180 грн. 65 коп. (двісті дев’яносто чотири тисячі сто вісімдесят гривень 65 коп.), з урахуванням ПДВ 49 030,11 грн. 2. Інші умови Договору № 904-20 від 20.07.2020 року не порушені даною додатковою угодою залишаються незмінними, і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. Категорія - органи місцевого самоврядування.
Номер договору про закупівлю: 904-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 904-20 від 20.07.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3 та п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.1 і п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 31`400`935 грн. 17 коп. (тридцять один мільйон чотириста тисяч дев’ятсот тридцять п’ять гривень 17 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 5 233 489,19 грн.), з них: На 2020 рік – 10 577 359 грн. 10 коп. (десять мільйонів п’ятсот сімдесят сім тисяч триста п’ятдесят дев’ять гривень 10 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 1 762 893,18 грн.) На 2021 рік – 20 823 576 грн. 07 коп. (двадцять мільйонів вісімсот двадцять три тисячі п’ятсот сімдесят шість гривень 07 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 470 596,01 грн.). Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом на 2021 рік становить – 20 823 576 грн. 07 коп. (двадцять мільйонів вісімсот двадцять три тисячі п’ятсот сімдесят шість гривень 07 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 470 596,01 грн.) за рахунок місцевого внутрішнього запозичення (кредиту) від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ» 2. Викласти Додаток 4 «План фінансування робіт», Додаток 3 «календарний графік виконання робіт» що додються. 3. Викласти р/р Замовника у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 904-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 31 400 935,17
UAH (в тому числі ПДВ 5 233 489,19 UAH)