Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги технічного обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
1 360,00 UAH
UA-2020-06-09-002246-b 7bd8d2981ed04a298e22c8ecda433dea
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Мишак

+380970965029 yuliyamariupol18@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Установа "Маріупольский міський центр підтримки та розвитку МСБ"
Код ЄДРПОУ: 43304852
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Грецька, буд. 43
Контактна особа: Юлія Мишак
+380970965029
yuliyamariupol18@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги технічного обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, Грецька,43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Покупець повинен повністю сплатити поставлену послугу не пізніше 30 календарних днів з дати поставки Послуги Постачальником. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

09 червня 2020 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 11:45
1скан отчет техобслуж.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЖУРАВЛЬОВА МАРИНА АНАТОЛІЇВНА
#2886020064
Переможець 1 360,00
UAH
09 червня 2020 12:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:25
пк.pdf укладений
28 грудня 2020 11:51
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2020 10:16
договор тех.обсл..pdf зміни до договору
12 червня 2020 10:01
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація скан договору згідно рішення Маріупольської міської ради
Номер договору про закупівлю: 5/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 360,00
UAH