Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне (мультемедійний комплекс (у складі проектор,інтерактивна дошка, ноутбук) багатофункціональний пристрій (прінтер, сканер, копір) ,ноутбук.
Очікувана вартість
324 687,00 UAH
UA-2020-06-09-002191-b 44a237b57dcd4b3da355f5f763d6d6b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Сайко

+380994185404 val.bonda2014@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Білопільської районної державної адміністрації Сумської області
Код ЄДРПОУ: 02147701
Вебсайт: http://bilop-osvita.ucoz.ru/
Місцезнаходження: 41800, Україна , Сумська обл., м. Білопілля, вул. Шевченка, 27
Контактна особа: Валентина Сайко
+380994185404
val.bonda2014@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 26 червня 2020 14:40
Очікувана вартість: 324 687,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 246,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
мультемедійний комплекс (у складі проектор,інтерактивна дошка, ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41800, Україна, Сумська область, загальноосвітні заклади Білопільського району, загальноосвітні заклади Білопільського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
7 штуки
багатофункціональний пристрій (прінтер, сканер, копір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41800, Україна, Сумська область, загальноосвітні заклади Білопільського району, загальноосвітні заклади Білопільського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
4 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41800, Україна, Сумська область, загальноосвітні заклади Білопільського району, загальноосвітні заклади Білопільського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 11:41
Мультимедійне обладнання.docx
09 червня 2020 11:41
Мультимедійне обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-09-002191-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 14 червня 2020 21:23
1
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 11:59
Шановний Учасник! Тендерною документацією встановлені технічні характеристики до обладнання та вимоги щодо підтвердження якості обладнання, які не суперечать чинному законодавству та жодним чином не обмежують коло учасників. В тендерній документації не зазначено жодної торгової марки обладнання, жодного розробника програмного забезпечення, що виключає Ваші твердження про вимогу постачання конкретного обладнання та програмного забезпечення. Дійсно в Оголошенні передбачено надання авторизаційного листа і застосування його викликано необхідністю забезпечення постачання обладнання із ліцензійним програмним забезпеченням та з метою недопущення постачання недобросовісними учасниками фальсифікованого програмного забезпечення, або такого, що не відповідає встановленим вимогам. Вимога щодо надання авторизованого листа є загальновживаною практикою, яка захищає кінцевого користувача від отримання неякісного товару і, власне, вона не суперечить чинному законодавству України, в тому числі Закону України "Про публічні закупівлі". Зазначаємо також, що відповідно до п.3, ч.2, ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник в тендерній документації має повне право встановлювати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).

Документи

15 червня 2020 11:59
протокол по вимогі.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-21-000008 ● 09fda21ec84d4cce839a0ee9601a90d2
  • Статус: вирішено ● Дата: 12 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 10:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

21.07.2020 №27

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 21.07.2020 №27

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-09-002191-b 09.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З неможливітю усунення порушень,договір розірвано.

2020-07-27 11:46:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині відображення закупівлі у річному плані та повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині відображення закупівлі у річному плані та повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2020-07-28 08:18:44

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" 312 240,00
UAH з ПДВ
312 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КИРИЛЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ 320 000,00
UAH з ПДВ
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 13:19
Електронний підпис
03 липня 2020 13:18
Сертификат_30.06.221.pdf
03 липня 2020 13:18
Довідки ст17.pdf
03 липня 2020 13:18
Довідка податк 010720.rar
01 липня 2020 08:19
Електронний підпис
30 червня 2020 23:14
Електронний підпис
24 червня 2020 17:02
Електронний підпис
24 червня 2020 17:02
Порівняльна таблиця.pdf
24 червня 2020 17:02
Технічний опис.pdf
24 червня 2020 17:02
Тендерна пропозиція.pdf
24 червня 2020 17:02
Статут Еменс.pdf
24 червня 2020 17:02
СЭС_2023.pdf
24 червня 2020 17:02
Проект договору.pdf
24 червня 2020 17:02
Сертификат_24.06.2020.pdf
24 червня 2020 17:02
Паспорт директора, ІНН.pdf
24 червня 2020 17:02
Декларация_24.07.2020.pdf
24 червня 2020 17:02
Виписка ЄДР.pdf
24 червня 2020 17:02
Витяг ЄДР 041219.pdf
24 червня 2020 17:02
Витяг ПДВ.pdf
24 червня 2020 17:02
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"

ФОП КИРИЛЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
#42647754
Переможець 312 240,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 17:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2020 09:13

Вимога про усунення невідповідностей

Сертифікати відповідності на момент розкриття тендерної пропозиції уже не дійсні

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
#42647754
312 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 11:43
додаткова угода про розірвання.pdf укладений
27 липня 2020 11:41
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 10:03
мультимедіа.pdf укладений
15 липня 2020 10:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі висновку Держаудитслужби (Сумська обл.) з неможливість виправити порушення ,прийнято рішення про розірвання договору.