Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережі вул. Пастера від ТК2002 по вул. Балківська до ТК1003 по вул. Пастера в м. Одеса. Коригування проекту» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
46 854 621,60 UAH
UA-2020-06-09-001919-a 15b17eabc31e4b5e8bdf769a4555465c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванов Валерій Юрійович

+380487056332 teplo.od@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Код ЄДРПОУ: 34674102
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Балківська, 1Б
Контактна особа: Іванов Валерій Юрійович
+380487056332
teplo.od@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 02 липня 2020 11:28
Очікувана вартість: 46 854 621,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 234 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 234200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи тендерної пропозиції, які складаються учасником безпосередньо для участі у процедурі закупівлі повинні бути викладені українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції (протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережі вул. Пастера від ТК2002 по вул. Балківська до ТК1003 по вул. Пастера в м. Одеса. Коригування проекту» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, ділянка теплової мережі по вул. Пастера (від ТК2002 по вул. Балківська до ТК1003 по вул. Пастера)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів бюджету міста Одеси в межах бюджетних асигнувань. Платіжні зобов’язання за Договором виникають залежно від реального фінансування видатків – при наявності відповідних бюджетних асигнувань. Оплата вартості Робіт за Договором здійснюється в національній валюті України, в безготівковій формі. Замовник для виконання робіт, передбачених Договором перераховує Виконавцю попередню оплату, не більше ніж 30 % бюджетних асигнувань, на підставі рахунку згідно постанови КМУ №1070 від 04.12.2019 р., протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту отримання виставленого Виконавцем рахунку. Виконавець зобов’язується виконати роботи на суму попередньої оплати протягом 1 (одного) місяця від дати перерахування попередньої оплати та представити Замовнику Акт приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в, Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3. Аванс 15 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи проводиться Замовником протягом 50 (п’ятдесяти) банківських днів після двостороннього підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3. Пiсляоплата 50 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 15:23
Перелік змін.pdf
19 червня 2020 15:23
Схеми Пастера-Балківська.pdf
19 червня 2020 15:23
Тендерна документація нова редакція.docx
09 червня 2020 16:02
Схеми Пастера-Балківська.pdf
09 червня 2020 16:02
Тендерна документація.docx
19 червня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 15:23
Перелік змін.pdf
19 червня 2020 15:23
Схеми Пастера-Балківська.pdf
19 червня 2020 15:23
Тендерна документація нова редакція.docx
09 червня 2020 16:02
Схеми Пастера-Балківська.pdf
09 червня 2020 16:02
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні умови на закупівлю робіт
Дата подання: 09 червня 2020 16:19
Дата відповіді: 11 червня 2020 17:01
Доброго дня! Просимо внести зміни до Додатку № 4 до тендерної документації (надати відомість ресурсів або специфікацію матеріалів і обладнання), оскільки тендерна документація не містить інформацію про характеристики всіх матеріалів та обладнання (найменування/марки), що передбачені проектом. Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережі вул. Пастера від ТК2002 по вул. Балківська до ТК1003 по вул. Пастера в м. Одеса. Коригування проекту» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція), зокрема, Додаток 4 «Технічні умови на закупівлю робіт» з доданою проектною документацією (монтажна схема теплової мережі, повздовжній профіль траси, плани теплових камер та дренажного колодязя, СДКМ, специфікації, план благоустрою території) містять всю необхідну інформацію про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі.
Так, до тендерної документації на закупівлю робіт долучений та оприлюднений в електронній системі закупівель повний пакет документів та креслень, включаючи специфікації на труби, запірну арматуру, теплоізоляційні матеріали, СДКМ, теплові камери, колодязь, приямок, нерухому опору, відомість покриттів з вказанням площі, типу покриття, розрізи для кожного типу покриття та кількості бортових каменів, необхідних для складання кошторису на виконання робіт і визначення договірної ціни.
Враховуючи вищевикладене, звернення щодо внесення змін до Додатку 4 тендерної документації безпідставне та не підлягає задоволенню.
до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації
Дата подання: 15 червня 2020 10:32
Дата відповіді: 18 червня 2020 17:15
Доброго дня шановний Замовнику! 1.) У тендерній документації міститься вимога, яка є дискримінаційною до потенційних Учасників, а саме згідно пп. 4 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації вимагається: Загальний досвід здійснення учасником діяльності з виконання робіт, аналогічних за предметом закупівлі, має бути не менше 4 (чотирьох) років, про що учасником надається довідка у довільній формі. Встановивши таку вимогу Ви, як Замовник тендеру суттєво обмежили можливість взяти участь у закупівлі потенційним Учасникам, які мають аналогічні договори, але загальний досвід здійснення Учасниками діяльності з виконання робіт, аналогічних за предметом закупівлі, може бути менше ніж 4 роки! Фактично, Замовник виключає можливість участі у процедурі закупівлі того суб’єкта господарювання, який має відповідний досвід виконання аналогічних робіт, проте виконував їх наприклад в період з 2017 року, або взагалі почав свою діяльність із 2017 року , чи більш пізніше . При цьому, Документація передбачає можливість підтвердити Учасникам досвід виконання аналогічних робіт кількома договорами (не менше 3-х договорів) за будь-який період з 2016 року по 2020 рік (включно) із вартістю кожного договору не менше 30 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі. Зазначаємо, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, ми маємо можливість надати більш ніж три аналогічних договори за якими сума виконання більш ніж 30% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі, але через встановлений дискримінаційний критерій до часу загального досвіду здійснення учасником діяльності з виконання робіт, аналогічних за предметом закупівлі, а саме не менше 4 (чотирьох) років, ми позбавлені можливості підготувати свою Пропозицію належним чином та приймати участь у даній закупівлі. До того ж Стаття 16 Закону України "Про публічні закупівлі" не передбачає обов'язку Учасника та не надає право Замовнику вимагати від Учасника підтвердження за певний період загального досвіду здійснення учасником діяльності з виконання робіт, аналогічних за предметом закупівлі. Таким чином, ст. 16 Закону не встановлює кваліфікаційних критеріїв щодо підтвердження досвіду здійснення діяльності учасником за певний період, а отже дана вимога Замовника є незаконною та підлягає виключенню із ТД. 2.) Також виникає питання щодо дискримінаційної вимоги тендерної документації згідно пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання Учасником не менше саме 3-х аналогічних договорів із вартістю кожного договору не менше 30 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі : якщо Учасник має у наявності аналогічний договір із вартістю наприклад 100% від очікуваної вартості предмета закупівлі, чому він не може підтвердити досвід виконання аналогічних робіт одним договором в обсязі 90 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі або сумарно двома договорами в обсязі 60 % та 30% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі? У будь-якому випадку необхідний результат в 90 % від очікуваної вартості буде підтверджений Учасником. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та просимо Вас усунути дане порушення шляхом внесення змін до тендерної документації. 3.) До того ж просимо обґрунтувати чим обумовлена необхідність надання листів- відгуків саме не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, якщо аналогічні договори Ви вимагаєте за період виконання з 2016р.? Також незрозуміло, чим відгуки, датовані раніше 09.06.2020р. гірші, аніж ті, що видані пізніше. Будь – яких строків надання відгуків (відповідей на запит про видачу відгуків) не передбачено. Жоден нормативний акт не визначає строків видачі відгуків (як і такого поняття взагалі). Тому , потенційний Учасник закупівлі не може бути впевнений, що зможе вчасно отримати необхідний відгук (відгуки). Враховуючи наведене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання , які зможуть надати відгук, датований саме не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі , що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі до нашого підприємства. Зазначена дискримінаційна вимога тендерної документації не раз оскаржувалось в АМКУ . Як приклад слід зазначити одне з рішень №15496- р/пк-пз від 28.10.2019 в якому розглядалось аналогічне питання. Керуючись ст. 5 п. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.» Тому, вважаємо, що зазначена вимога є повністю дискримінаційною до потенційних Учасників закупівлі та просимо Вас усунути дане порушення шляхом внесення змін до тендерної документації. З повагою, потенційний Учасник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Порушені в зверненні питання щодо пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція ділянки теплової мережі вул. Пастера від ТК2002 по вул. Балківська до ТК1003 по вул. Пастера в м. Одеса. Коригування проекту» (за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) заслуговують на увагу та зауваження з цих питань враховані замовником. За результатами звернення готуються і будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-10-000035 ● 6f0f5c01381642299b8c68b4dd63cb9b
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 грудня 2020 16:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.12.2020 № 73
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 10.12.2020 № 73
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3 UA-2020-06-09-001919-a 09.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-14 13:38:04

Про внесення змін до наказу №73 від 10.12.2020

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


14.12.2020 № 74

Хмельницький

Про внесення змін до наказу
№73 від 10.12.2020
«Про прийняття рішення
про початок моніторингу
закупівлі»

В зв’язку із проведенням ревізії фінансово-господарської діяльності комунального підприємства «Теплопостачання міста Одеси» відповідно до Плану проведення заходів державного фінансового контролю Південного офісу Держаудитслужби на ІІІ квартал 2020, та охоплення питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель за процедурою UA-2020-06-09-001919-a,

НАКАЗУЮ:

Внести зміни до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області №73 від 10.12.2020 «Про прийняття рішення про початок моніторингу закупівлі» та виключити із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, наведеного у додатку до наказу, процедури закупівлі за номером UA-2020-06-09-001919-a.


Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-12-17 15:33:33

Пояснення з власної ініціативи

Виключено із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, наведеного у додатку до наказу, процедури закупівлі за номером UA-2020-06-09-001919-a.

Відповіді ще немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" 44 500 765,00
UAH з ПДВ
44 500 765,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" 46 801 002,00
UAH з ПДВ
45 102 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК СТОУН" 46 758 987,00
UAH з ПДВ
45 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 17:24
Електронний підпис
16 липня 2020 12:36
Електронний підпис
16 липня 2020 12:35
Тендерна пропозиція.pdf
16 липня 2020 12:35
Ліцензія дозвіл.pdf
16 липня 2020 12:34
ДЦ з розрахунками.pdf
01 липня 2020 00:14
Електронний підпис
30 червня 2020 19:54
Електронний підпис
30 червня 2020 16:27
схеми ПАСТЕРА.pdf
30 червня 2020 16:27
СТАТУТНІ.rar
30 червня 2020 16:27
ПРАЦІВНИКИ Пастера.pdf
30 червня 2020 16:27
МТБ.pdf
30 червня 2020 16:27
АНАЛОГ ДОГОВІР ТМО 233 17.pdf
30 червня 2020 16:27
АНАЛОГ ДОГОВІР ТМО 154 18.pdf
30 червня 2020 16:27
19490 СТРОЙСПЕЦТЕХНІКА p7s.7z

Публічні документи

30 червня 2020 16:07
Електронний підпис
30 червня 2020 16:06
ISO 9001 2015 ukr.pdf
30 червня 2020 16:06
ISO 14001.pdf
30 червня 2020 16:06
ШТАТНИЙ.pdf
30 червня 2020 16:06
фіз особа.pdf
30 червня 2020 16:06
трудові.rar
30 червня 2020 16:06
тз 2.pdf
30 червня 2020 16:06
техпаспорти.pdf
30 червня 2020 16:05
Статут.pdf
30 червня 2020 16:05
серт+протокол фас ПЕ.pdf
30 червня 2020 16:05
серт+протокол труби ПЕ.pdf
30 червня 2020 16:05
серт+протокол СПІРО.pdf
30 червня 2020 16:05
Протокол оригінал.pdf
30 червня 2020 16:05
Протокол НР.7Z
30 червня 2020 16:05
пропозиція.pdf
30 червня 2020 16:05
працівники.pdf
30 червня 2020 16:05
ОСВ обладнання.pdf
30 червня 2020 16:05
обробка даних всі.pdf
30 червня 2020 16:05
обладнання.pdf
30 червня 2020 16:05
Накази ант.пр..pdf
30 червня 2020 16:05
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 червня 2020 16:04
ліцензія.pdf
30 червня 2020 16:04
лист згода договір.pdf
30 червня 2020 16:04
Лист для клієнтів.7z
30 червня 2020 16:04
КБ Хмельниць 2019.PDF
30 червня 2020 16:04
КБ Хмельниць 2018.PDF
30 червня 2020 16:04
КБ Прогрес92.pdf
30 червня 2020 16:04
іст ум.pdf
30 червня 2020 16:04
Інтерпайп 10705.pdf
30 червня 2020 16:04
звіт фр 2019.pdf
30 червня 2020 16:04
звіт рк 2019.pdf
30 червня 2020 16:04
звіт вк 2019.pdf
30 червня 2020 16:04
захист довкілля.pdf
30 червня 2020 16:04
ЄДРПОУ.pdf
30 червня 2020 16:03
дозвіл продовжений.pdf
30 червня 2020 16:03
дозвіл продовжений 2.pdf
30 червня 2020 16:03
Договір Прогрес92.pdf
30 червня 2020 16:03
Договір Пд-ЗхТМ 2019.PDF
30 червня 2020 16:03
Договір Пд-ЗхТМ 2018.PDF
30 червня 2020 16:03
договір забезпечення 2.pdf
30 червня 2020 16:03
договір 2.pdf
30 червня 2020 16:03
довідка статут.pdf
30 червня 2020 16:03
довідка печатка.pdf
30 червня 2020 16:03
довідка ліцензія.pdf
30 червня 2020 16:03
графік Поставки.pdf
30 червня 2020 16:03
Гарантія 16057-19-13.7z
30 червня 2020 16:03
гарантійний термін.pdf
30 червня 2020 16:03
відомості.pdf
30 червня 2020 16:03
відгуки Пд=ЗхТМ.pdf
30 червня 2020 16:03
відгук Прогрес92.pdf
30 червня 2020 16:03
витяг ПДВ.pdf
30 червня 2020 16:03
Витяг із Статуту.7z
30 червня 2020 16:03
витяг ЄДР.pdf
30 червня 2020 16:03
Банківська ліцензія.7z
30 червня 2020 16:03
баланс2019.pdf
30 червня 2020 16:02
аналог дог.pdf
30 червня 2020 16:02
17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"

ТОВ "БК СТОУН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"
#39111320
Переможець 44 500 765,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 15:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"
#39111320
44 500 765,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:18
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 15:40
ДУ 4 - Додаток _ 3 - договірна ціна Ч.2.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 15:37
ДУ 4 - Додаток _ 4 - Дефектний акт.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 15:36
ДУ 4 ТМО-155-20.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 15:36
ДУ 4 - Додаток _ 3 - договірна ціна Ч.1.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 17:16
Додаток 4 укладений
29 липня 2020 17:13
Додаток 3 ч.4 укладений
29 липня 2020 17:13
Додаток 3 ч.3 укладений
29 липня 2020 17:13
Додаток 3 ч.2 укладений
29 липня 2020 17:13
Додаток 3 ч.1 укладений
29 липня 2020 17:13
Договір укладений
29 липня 2020 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості
Номер договору про закупівлю: ТМО-155/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 44 500 765,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 416 794,17 UAH)