Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду при проведенні робіт по об’єкту «Реконструкція системи опалення та термосанація будівлі Снігурівської ЗОШ 1-ІІІ ступенів № 4 з впровадженням енергозберігаючих технологій за адресою: вул. Суворова, 17, м. Снігурівка, Миколаївська область»
Очікувана вартість
214 828,00 UAH
UA-2020-06-09-001916-b 943e06fd3b244194baa4c29ffd092a75
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Даценко

+380516231442
+380516231274
snigfgozuo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СНІГУРІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ
Код ЄДРПОУ: 38789800
Місцезнаходження: 57303, Україна , Миколаївська обл., м. Снігурівка, вул. Центральна, 72
Контактна особа: Вячеслав Даценко
+380516231442,+380516231274
snigfgozuo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 15:50
Очікувана вартість: 214 828,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду при проведенні робіт по об’єкту «Реконструкція системи опалення та термосанація будівлі Снігурівської ЗОШ 1-ІІІ ступенів № 4 з впровадженням енергозберігаючих технологій за адресою: вул. Суворова, 17, м. Снігурівка, Миколаївська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57303, Україна, Миколаївська область, м.Снігурвка, Суворова,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплата проводиться згідно актів , пропорційно до виконаних робіт по об'єкту . Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо Закону "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 09 червня 2020 12:48
Дата відповіді: 09 червня 2020 13:19
Чи керуватиметься Замовник при розгляді тендерних пропозицій та визначенні переможця закупівлі вимогами ст.29 та ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» ? Надайте будь ласка однозначну відповідь "так" чи" ні"
Відповідь: При визначені переможця закупівлі Замовник буде керуватися ст. 29 "Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій" - так , але в частині запитання стосовно ст.30 "Електронний аукціон" - ні

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-09-001916-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ПАШУК ВІКТОР ГРИГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2161205171
Дата подання: 19 червня 2020 17:18
Вимога на прийняте замовником рішення в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №2 від 19 червня 2020р. про відхилення пропозиції, поданої на участь у спрощеній процедурі закупівлі Здійснення технічного нагляду при проведенні робіт по об’єкту «Реконструкція системи опалення та термосанація будівлі Снігурівської ЗОШ 1-ІІІ ступенів № 4 з впровадженням енергозберігаючих технологій за адресою: вул. Суворова, 17, м. Снігурівка, Миколаївська область» ФОП Пашук В.Г. не погоджується із вказаним у Протоколі з огляду на наступне: - Було надано Сертифікат Серія АТ № 004415, в якому вказано , що Пашук В.Г. зареєстрований у реєстрі атестованих осіб 11 вересня 2015 року за № 4350, який видано відповідно до норм законодавства та ЗУ «Про арітектурну діяльність» та Постанови КМУ від 23 травня 2011 р. №554. - Даний сертифікат є чинним! Та надає право проводити роботи згідно Предмета закупівлі. - Форма сертифікату відповідає нормам Законодавства на момент його видачі, і ніяких «приписок» та уточнень про клас наслідків чи кваліфікацію він не має містити!!!! (Вимога щодо внесення до сертифікату відповідних виконавців окремих робіт, пов’язаних із створення об’єктів архітектури відомостей про клас наслідків відповідальності на той час не була чинна) Отже, згідно ст.58 Конституції України , закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотньої дії в часі. Принцип незворотності дії нормативно-правових актів у часі передбачає, що дія закону чи іншого нормативно-правового акта поширюється лише на ті відносини, які виникли після набрання ним чинності. Це є однією з найважливіших гарантій правової стабільності та застосовується до актів центральних органів виконавчої влади. Враховуючи зазначене, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію Змін до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників , які не містять інформації щодо категорії виконавців та давали право на виконання робіт щодо всіх об’єкті будівництва далі застосовуються без обмежень права виконання робіт щодо об’єктів будівництва відповідного класу наслідків ( відповідальності) чи категорії складності. - Також, звертаю вашу увагу , що категорія була вказана на печатці ФОП Пашук В.Г., а форма довідки відповідно до оголошення про закупівлю не передбачала вказання категорії в певному вигляді. З огляду на це, Замовник, порушує ЗУ «Про публічні закупівлі» та права Учасника ФОП Пашук В.Г., адже всі надані документи відповідають критеріям закупівлі та Нормативно-правовим актам Украіни. Вимагаю, відмінити Протокол №2 від 19 червня 2020р в зв’язку з невідповідністю зауважень, та прийняти пропозицію учасника ФОП Пашук В.Г. Зазначені дії Замовника є порушенням таких основних принципів здійснення закупівель як недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, максимальна економія та ефективність. Якщо порушення Замовника не будуть усунуті, я змушений буду подати скаргу про порушення своїх прав та охоронюваних законом інтересів до органу , що здійснює контроль над замовником або до суду, відповідно до п. 20 ст.14 ЗУ «Про Публічні закупівлі»
Дискримінація учасника
Скасована
Дата: 22 червня 2020 14:53
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-06-09-001916-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "РОТОНДА - ЛЮКС", Код ЄДРПОУ:35668037
Дата подання: 22 червня 2020 15:31
Щодо невыдповыдності ФОП "ПАШУК ВІКТОР ГРИГОРОВИЧ"
Звертаємо Вашу увагу, що учасники закупівлі ФОП "ПАШУК ВІКТОР ГРИГОРОВИЧ", " надав аномально низьку ціни за підсумками проведених торгів .
Та протягом одного робочого дня не надав обґрунтування аномально низької ціни. що є порушенням пункту 14 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі». З наданих вами відповідей в період уточнень тендерної документації при визнані переможця закупівлі Ви керуєтеся ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена стаття забов’язує замовника закупівлі відхилити аномально низьку ціну тендерної пропозиції, якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної аномально низької ціни протягом одного робочого від початку розгляду замовником учасника. Вимагаємо скасувати протокол №3 від 20.06.2020 р. про визнання переможцем ФОП "ПАШУК ВІКТОР ГРИГОРОВИЧ" та розглянути наступного учасника закупівлі і завжди діяти відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2020 08:47
вимоги які вказані в п. 14 ст.29 ЗУ "Про публічні закупівлі" стосуються лише тих закупівель які вказані в ст.13 а саме до конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог.
Номер вимоги: UA-2020-06-09-001916-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "РОТОНДА - ЛЮКС", Код ЄДРПОУ:35668037
Дата подання: 24 червня 2020 10:41
Щодо незаконності прийнятих рішень
Відповідь яку ви надали на нашу скаргу не зрозуміла і не приймається. Складається враження або ви не розумієте про що йдеться в нашій скарзі або не володієте інформацією, що з 19 .04.2020 р. вступив в силу і діє нова редакція Закону України «Про Публічні закупівлі» яким визначено поняття аномально низької ціни . Ретельно вивчивши вимоги які вказані в п. 14 ст.29 ЗУ "Про публічні закупівлі" ніде не зазначено що вини стосуються процедур закупівлі : відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Уважніше читайте Закон України "Про публічні закупівлі". Натомість п.1 ст.29 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено, що « Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.» Тобто законодавець унеможливив різне тлумачення,щодо застосування ст..29 при проведенні спрощеної закупівлі. Окрім того З наданих вами відповідей в період уточнень тендерної документації при визнані переможця закупівлі Ви керуєтеся ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому ще раз вимагаємо скасувати протокол №3 від 20.06.2020 р. про визнання переможцем ФОП "ПАШУК ВІКТОР ГРИГОРОВИЧ" та розглянути наступного учасника закупівлі. Оскільки ФОП "ПАШУК ВІКТОР ГРИГОРОВИЧ протягом одного робочого дня не надав обґрунтування аномально низької ціни, чим порушив вимоги п. 14 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі». В разі Вашого і подальшого ігнорування наших законних вимог ми вимушені будемо звернутися с заявою в відповідні правоохоронні органи з метою правової оцінки ваших дій . Згідно нової редакції Закону України «Про Публічні закупівлі» статтею 44 введена відповідальність посадових осіб замовника за порушення вимог цього Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2020 16:15
В новій редакції Закону України “Про публічні закупівлі”, який вступив у дію 19 квітня 2020 року з’явилось поняття аномально низької ціни. Аномально низька ціна визначається лише в конкурентних процедурах закупівлі. Відповідно до п.13 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону проведення аукціону в спрощеній закупівлі не передбачає визначення системою аномально низької ціни. Тобто система «ProZorro» не визначає аномально низькуціну в аукціоніспрощеноїзакупівлі. Таким чином аномально низька ціна не розповсюджується на спрощені закупівлі, так як спрощена закупівля, згідно з Законом, не є процедурою закупівлі. Отже, Учасник спрощеної закупівлі не повинен надавати обґрунтування аномально низької ціни. А Замовники у спрощених закупівлях лише використовують електронну систему закупівель, як це передбачено законом. А саме відповідно до ч.2 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченим цим Законом.

Документи подані скаржником

19 червня 2020 17:18
ВИМОГА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАШУК ВІКТОР ГРИГОРОВИЧ" 182 640,00
UAH з ПДВ
67 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВАСИЛЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ" 156 315,79
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Агробуд" 176 700,00
UAH з ПДВ
125 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РОТОНДА - ЛЮКС" 199 073,16
UAH з ПДВ
199 073,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 17:01
Електронний підпис
16 червня 2020 16:59
пропозиція.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 10:47
Електронний підпис
17 червня 2020 09:32
131.jpg
17 червня 2020 09:32
130.jpg
17 червня 2020 09:32
129.jpg
17 червня 2020 09:32
128.jpg
17 червня 2020 09:32
127.jpg
17 червня 2020 09:32
126.jpg
17 червня 2020 09:32
125.jpg
17 червня 2020 09:32
124.jpg
17 червня 2020 09:32
123.jpg
17 червня 2020 09:32
122.jpg
17 червня 2020 09:32
121.jpg
17 червня 2020 09:32
120.jpg
17 червня 2020 09:32
119.jpg
17 червня 2020 09:32
118.jpg
17 червня 2020 09:32
117.jpg
17 червня 2020 09:32
116.jpg
17 червня 2020 09:32
115.jpg
17 червня 2020 09:32
114.jpg
17 червня 2020 09:32
113.jpg
17 червня 2020 09:32
112.jpg
17 червня 2020 09:32
111.jpg
17 червня 2020 09:32
110.jpg
17 червня 2020 09:32
19.jpg
17 червня 2020 09:32
18.jpg
17 червня 2020 09:32
17.jpg
17 червня 2020 09:32
16.jpg
17 червня 2020 09:32
15.jpg
17 червня 2020 09:32
14.jpg
17 червня 2020 09:32
13.jpg
17 червня 2020 09:32
12.jpg
17 червня 2020 09:32
1.jpg
17 червня 2020 09:32
Реквізити ТОВ.docx
17 червня 2020 09:32
договір3.jpg
17 червня 2020 09:32
договір2.jpg
17 червня 2020 09:32
договір1.jpg
17 червня 2020 09:32
договір.jpg
17 червня 2020 09:32
Довідка про підпис2.jpg
17 червня 2020 09:32
Довідка про підпис1.jpg
17 червня 2020 09:32
Довідка про підпис.jpg
17 червня 2020 09:32
ВИТЯГ ІЗ РЕЄСТРУ ПДВ.jpg
17 червня 2020 09:32
протокол засновників2.jpg
17 червня 2020 09:32
протокол засновників1.jpg
17 червня 2020 09:32
протокол засновників.jpg
17 червня 2020 09:32
наказ про призначення.jpg
17 червня 2020 09:32
ліцензія 11.jpg
17 червня 2020 09:32
ліцензія 1.jpg
17 червня 2020 09:32
тоблиця 1.docx
17 червня 2020 09:32
Таблиця 2.docx
17 червня 2020 09:32
Копія атестації.jpg
17 червня 2020 09:32
Договір3.jpg
17 червня 2020 09:32
Договір2.jpg
17 червня 2020 09:32
Договір1.jpg
17 червня 2020 09:32
Договір.jpg
17 червня 2020 09:32
Договір № 23.jpg
17 червня 2020 09:32
Договір № 22.jpg
17 червня 2020 09:32
Договір № 21.jpg
17 червня 2020 09:32
Договір № 2.jpg
17 червня 2020 09:32
витяг з ЄР4.jpg
17 червня 2020 09:32
витяг з ЄР3.jpg
17 червня 2020 09:32
витяг з ЄР2.jpg
17 червня 2020 09:32
витяг з ЄР1.jpg
17 червня 2020 09:32
витяг з ЄР.jpg

Публічні документи

17 червня 2020 15:02
Електронний підпис
17 червня 2020 15:02
Статут.pdf
17 червня 2020 15:02
Сертифікат.pdf
17 червня 2020 15:02
Розрахунок.JPG
17 червня 2020 15:02
Пропозиція.JPG
17 червня 2020 15:02
Податковий розрахунок.pdf
17 червня 2020 15:02
Ліцензія.pdf
17 червня 2020 15:02
Інформація-сайт.JPG
17 червня 2020 15:02
Довідка уповноваження.JPG
17 червня 2020 15:02
Довідка ліцензія.JPG
17 червня 2020 15:02
Довідка ЄДРПОУ.pdf
17 червня 2020 15:02
Відгук.jpg
17 червня 2020 15:02
Витяг.pdf
17 червня 2020 15:02
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАШУК ВІКТОР ГРИГОРОВИЧ"

ФОП "ВАСИЛЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"

ТОВ "Агробуд"

ПП "РОТОНДА - ЛЮКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАШУК ВІКТОР ГРИГОРОВИЧ"
#2161205171
Рішення скасоване 67 850,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 14:53
ФОП "ВАСИЛЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ"
#1984413814
Рішення скасоване 69 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 14:53
ФОП "ПАШУК ВІКТОР ГРИГОРОВИЧ"
#2161205171
Переможець 67 850,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 15:08

Документи

19 червня 2020 11:59
Електронний підпис

Документи

22 червня 2020 15:08
Електронний підпис
22 червня 2020 15:07
ТЕХНАГЛЯД протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАШУК ВІКТОР ГРИГОРОВИЧ"
#2161205171
67 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 червня 2020 15:08
Електронний підпис
22 червня 2020 15:07
ТЕХНАГЛЯД протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 12:39
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2020 13:10
ТЕХНАГЛЯД договір реконструкція.pdf укладений
30 червня 2020 13:09
ТЕХНАГЛЯД договір реконструкція.pdf зміни до договору
30 червня 2020 13:08
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 08:05
Договір технагляд.pdf укладений
26 червня 2020 09:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): повторне оприлюднення договору
Номер договору про закупівлю: 93/3142
Договір:
Номер додаткової угоди: 93/3142
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 67 850,00
UAH