Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планове обстеження технічного стану та виготовлення паспортів об'єктів будівництва обєктів підрозділу Хорли: адмінбудівлі,будівлі вахтеної,приміщення побутового призначення, приміщення електростанції, насосної станції, будівлі радіостанції, прохідної, підстанції КТП, огорожі. - код ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічногог огляду та випробувань
Scheduled inspection of technical condition and production of passports of construction objects of Horly subdivisions: administrative buildings, watch buildings, domestic premises, power plant premises, pumping station, radio station building, checkpoint, complete-transformer substation, fencing - code CPV 021:2015 71630000-3 Technical inspection and testing services
Очікувана вартість
82 410,51 UAH
UA-2020-06-09-001841-c df05fd6c2a394da2ae70e6a299170cf3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гаркуша Олександр Миколайович

+380675571729 aleksandr.garkusha@skd.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Скадовської філії державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Скадовського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728486
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 75700, Україна , Херсонська область обл., Скадовськ, вул. Мангубінська, буд. 2
Контактна особа: Гаркуша Олександр Миколайович
+380675571729
aleksandr.garkusha@skd.uspa.gov.ua
Додаткові контактні особи: Малашихіна Світлана Леонідівна
(067) 553-79-96
skad-uspa-tv2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “Ukrainian sea ports authority” in the person of the Skadovsk branch of the state enterprise “Ukrainian sea ports authority” (Skadovsk sea port authority)
National ID: 38728486
Contact point: Harkusha Oleksandr
+380675571729
aleksandr.garkusha@skd.uspa.gov.ua
Additional contacts: Svitlana Malashykhina
(067) 553-79-96
skad-uspa-tv2@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 червня 2020 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 23:59
Початок аукціону: 05 серпня 2020 15:18
Очікувана вартість: 82 410,51 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 824,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 09 червня 2020 13:30
Enquiries until: 30 червня 2020 23:59
Complaints submission until: до 06 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 липня 2020 23:59

Information

Estimated total value: 82 411 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 824 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Scope of the procurement
Більш детальну інформацію викладено українською мовою в тендерній документації
More detailed information is provided in Ukrainian in the tender documents
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Планове обстеження технічного стану та виготовлення паспортів об'єктів будівництва обєктів підрозділу Хорли: адмінбудівлі, будівлі вахтеної, приміщення побутового призначення, приміщення електростанції, насосної станції, будівлі радіостанції, прохідної, підстанції КТП, огорожі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75813, Україна, Херсонська область, с. Хорли, Набережна, 2
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Scheduled inspection of technical condition and production of passports of construction objects of Horly subdivisions: administrative buildings, watch buildings, domestic premises, power plant premises, pumping station, radio station building, checkpoint, complete-transformer substation, fencing
CPV: 71630000-3
Період постачання: по 28 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця аванс у розмірі 30 (тридцяти) відсотків протягом 15 (п’ятнадцяти ) банківських днів з моменту отримання Замовником належним чином оформленого рахунку Аванс 15 Банківські 30
Дата виставлення рахунку Кінцевий розрахунок за цим Договором здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після отримання Послуг Замовником на основі виставленого Виконавцем рахунку Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 13:27
Тендерна документація.docx
09 червня 2020 13:27
Announcement of procurement.docx
09 червня 2020 13:27
Проєкт договору.docx
09 червня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 13:27
Тендерна документація.docx
09 червня 2020 13:27
Announcement of procurement.docx
09 червня 2020 13:27
Проєкт договору.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 липня 2020
UA-2020-06-09-001841-cdf05fd6c2a394da2ae70e6a299170cf3
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Скадовської філії державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Скадовського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728486
Місцезнаходження: 75700, Україна, Херсонська область обл., Скадовськ, вул. Мангубінська, буд. 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"МОНОЛІТ-ПРОМ СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 11:26
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНЖЕНЕРНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 11:28
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРКАДАБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП "СУМСЬКИЙ ЕТЦ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 11:30
ТОВ "АВЕСТА ЕНЕРГОРЕСУРС " Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 11:31
ТОВ "Златограф-Проект" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: У документі щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази не зазначено право власності на майно, а випадку відсутності власного обладнання і матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі, не надано інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо із зазначенням найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ суб’єкту господарювання з яким укладено такий договір, а також строку (терміну) дії такого договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Абз. 2 п. 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та п. 1 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» р.ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Оновлену Довідку (Лист) у довільній формі із зазначенням витребуваної інформації, де зазначено право власності на майно. У випадку відсутності власного обладнання і матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі, надати інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо із зазначенням найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ суб’єкту господарювання з яким укладено такий договір, а також строку (терміну) дії такого договору. Такі договори мають бути укладені не пізніше дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Документи

Публічні документи

22 липня 2020 15:01
Електронний підпис
09 липня 2020 16:33
Електронний підпис
09 липня 2020 16:33
Електронний підпис
09 липня 2020 16:32
10. Про ліцензування.pdf
01 липня 2020 14:27
Електронний підпис
01 липня 2020 14:27
Електронний підпис
01 липня 2020 14:26
4. Гарантійний лист.pdf
01 липня 2020 14:26
2. Відповідність ст.17.pdf
01 липня 2020 14:26
6. Відомості учасника.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: Не надано інформацію про підвищення кваліфікації експерта з технічного обстеження будівель і споруд Ананьєва Євгена Олександровича. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Примітка* Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», п. 1 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» р.ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п. 6 Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’заних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2020 № 554 (строк дії кваліфікаційного сертифікату для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства України не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Скановану копію документу про підвищення кваліфікації експерта з технічного обстеження будівель і споруд Ананьєва Євгена Олександровича, дата отримання якого не пізніше дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, так як сертифікат Серії АЕ № 003741 отримано 03.07.2015.

Документи

Публічні документи

22 липня 2020 12:00
Електронний підпис
09 липня 2020 15:20
Електронний підпис
09 липня 2020 15:20
Електронний підпис
09 липня 2020 15:19
Довідка довкілля.PDF
09 липня 2020 15:19
Витяг ПДВ.pdf
09 липня 2020 15:19
Довідка банк.pdf
09 липня 2020 15:19
Статут 2019.pdf
09 липня 2020 15:19
проток повнов.pdf
09 липня 2020 15:19
Гарант лист Додаток 4.PDF

Документи

Публічні документи

09 липня 2020 16:23
Електронний підпис
09 липня 2020 16:23
Електронний підпис
09 липня 2020 16:21
Стаут .pdf
09 липня 2020 16:21
Реквізити.JPG
09 липня 2020 16:21
Договор лабораторія.pdf
09 липня 2020 16:21
Довідка субпідряд.JPG
09 липня 2020 16:21
Довідка ст.17.pdf
09 липня 2020 16:21
Довідка обладнання.JPG
09 липня 2020 16:21
Довідка банк.JPG
09 липня 2020 16:21
Витяг.pdf
09 липня 2020 16:21
Кошторис.pdf
09 липня 2020 16:21
Сертифікат експерта .pdf
09 липня 2020 16:21
Сайт.JPG
09 липня 2020 16:21
Працівники.JPG
09 липня 2020 16:21
Довідка експерт.JPG
09 липня 2020 16:21
Гарантійний лист.JPG

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: 1) У документі щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази не зазначено право власності на майно, а випадку відсутності власного обладнання і матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі, не надано інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо із зазначенням найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ суб’єкту господарювання з яким укладено такий договір, а також строку (терміну) дії такого договору; 2) Не надано кваліфікаційні сертифікати експерта з технічного обстеження будівель і споруд із правом проведення обстеження об’єктів класу наслідків (відповідності СС1 та СС3), а у випадку якщо строк дії цього документу закінчується у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі, не надано гарантійний лист в довільній формі на фірмовому бланку Учасника за підписом уповноваженої особи щодо його отримання до моменту укладання договору або продовження терміну дії на весь строк дії договору за предметом закупівлі; 3) Не надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та правомочність на укладання договору про закупівлю – для юридичних осіб (копію наказу про призначення, оригінал або нотаріально завірена копія довіреності, доручення у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Абз. 2 п. 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та п. 1 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» р.ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; 2) Абз. 2 п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» та п. 1 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» р.ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; 3) П. 5 ч. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» р.ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Оновлену Довідку (Лист) у довільній формі із зазначенням витребуваної інформації, де зазначено право власності на майно. У випадку відсутності власного обладнання і матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт за предметом закупівлі, надати інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо із зазначенням найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ суб’єкту господарювання з яким укладено такий договір, а також строку (терміну) дії такого договору. Такі договори мають бути укладені не пізніше дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 2) Кваліфікаційний сертифікат експерта з технічного обстеження будівель і споруд, виданий не пізніше дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а у випадку якщо строк його дії закінчується у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі, надати гарантійний лист в довільній формі на фірмовому бланку Учасника за підписом уповноваженої особи щодо його отримання до моменту укладання договору або продовження терміну дії на весь строк дії договору за предметом закупівлі; 3) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та правомочність на укладання договору про закупівлю (наказ про призначення, оригінал або нотаріально завірена довіреність, доручення у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом чи інше).

Документи

Публічні документи

10 липня 2020 15:34
Електронний підпис
10 липня 2020 15:29
Гарантійний лист.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік невідповідностей: Договір оренди офісного приміщення викладено російською мовою. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Ч. 7 «Інформація про мову(мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» р. І «Загальні положення». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Оновлену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій на виконання вимог абз. 2 п. 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям», у якій зазначено інформацію про наявність чинного договору оренди та зазначено найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ суб’єкту господарювання з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору.

Документи

Публічні документи

23 липня 2020 10:22
Електронний підпис
10 липня 2020 18:21
Електронний підпис
10 липня 2020 18:20
Гарантійний лист.pdf
10 липня 2020 18:20
Проект договору.pdf
10 липня 2020 18:20
Технічні вимоги.pdf
10 липня 2020 18:20
Договір_Укрпошта.pdf
10 липня 2020 18:20
Статут.pdf
10 липня 2020 18:20
Лист ДАБІ.pdf
10 липня 2020 18:20
копія наказ_директор.pdf
10 липня 2020 18:20
Довідка_фахівці.pdf
10 липня 2020 18:20
Довідка_субпідряд.pdf
10 липня 2020 18:20
Витяг_ПДВ.pdf
10 липня 2020 18:20
Баланс 2019.pdf

Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 00:14
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:32
Довідка податкова.pdf
12 серпня 2020 14:32
Довідка МВС.pdf
07 серпня 2020 11:43
Електронний підпис
10 липня 2020 21:51
Опис документів.pdf
10 липня 2020 21:50
Довідка щодо санкцій.pdf
10 липня 2020 21:50
Гарантійний лист.pdf
10 липня 2020 21:50
Атестат Пшеничний.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"МОНОЛІТ-ПРОМ СЕРВІС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНЖЕНЕРНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРКАДАБУД"

ДП "СУМСЬКИЙ ЕТЦ"

ТОВ "АВЕСТА ЕНЕРГОРЕСУРС "

ТОВ "Златограф-Проект"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Златограф-Проект" 45 000,00
UAH
45 000,00
UAH
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"МОНОЛІТ-ПРОМ СЕРВІС" 54 000,00
UAH
54 000,00
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРКАДАБУД" 71 233,85
UAH
68 300,00
UAH
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНЖЕНЕРНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР" 68 350,00
UAH
68 350,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 00:14
Електронний підпис
12 серпня 2020 14:32
Довідка податкова.pdf
12 серпня 2020 14:32
Довідка МВС.pdf
07 серпня 2020 11:43
Електронний підпис
10 липня 2020 21:51
Опис документів.pdf
10 липня 2020 21:50
Довідка щодо санкцій.pdf
10 липня 2020 21:50
Гарантійний лист.pdf
10 липня 2020 21:50
Атестат Пшеничний.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 15:01
Електронний підпис
09 липня 2020 16:33
Електронний підпис
09 липня 2020 16:33
Електронний підпис
09 липня 2020 16:32
10. Про ліцензування.pdf
01 липня 2020 14:27
Електронний підпис
01 липня 2020 14:27
Електронний підпис
01 липня 2020 14:26
4. Гарантійний лист.pdf
01 липня 2020 14:26
2. Відповідність ст.17.pdf
01 липня 2020 14:26
6. Відомості учасника.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 16:23
Електронний підпис
09 липня 2020 16:23
Електронний підпис
09 липня 2020 16:21
Стаут .pdf
09 липня 2020 16:21
Реквізити.JPG
09 липня 2020 16:21
Договор лабораторія.pdf
09 липня 2020 16:21
Довідка субпідряд.JPG
09 липня 2020 16:21
Довідка ст.17.pdf
09 липня 2020 16:21
Довідка обладнання.JPG
09 липня 2020 16:21
Довідка банк.JPG
09 липня 2020 16:21
Витяг.pdf
09 липня 2020 16:21
Кошторис.pdf
09 липня 2020 16:21
Сертифікат експерта .pdf
09 липня 2020 16:21
Сайт.JPG
09 липня 2020 16:21
Працівники.JPG
09 липня 2020 16:21
Довідка експерт.JPG
09 липня 2020 16:21
Гарантійний лист.JPG

Публічні документи

22 липня 2020 12:00
Електронний підпис
09 липня 2020 15:20
Електронний підпис
09 липня 2020 15:20
Електронний підпис
09 липня 2020 15:19
Довідка довкілля.PDF
09 липня 2020 15:19
Витяг ПДВ.pdf
09 липня 2020 15:19
Довідка банк.pdf
09 липня 2020 15:19
Статут 2019.pdf
09 липня 2020 15:19
проток повнов.pdf
09 липня 2020 15:19
Гарант лист Додаток 4.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Златограф-Проект"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"МОНОЛІТ-ПРОМ СЕРВІС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРКАДАБУД"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНЖЕНЕРНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Златограф-Проект"
#35373523
Переможець 45 000,00
UAH
06 серпня 2020 11:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Златограф-Проект"
#35373523
45 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 08:32
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 16:12
Договір.pdf укладений
18 серпня 2020 16:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 45 000,00
UAH