Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина (Паливна деревина)
Очікувана вартість
1 409 800,00 UAH
UA-2020-06-09-001531-a b9b7de3f8be046faa095a574d197b237
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костик Людмила Михайлівна

+380312613572 v_osviti@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ УЖГОРОДСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33760829
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., село Оноківці, вул. Шкільна,1
Контактна особа: Костик Людмила Михайлівна
+380312613572
v_osviti@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 15:04
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 15:04
Початок аукціону: 26 червня 2020 14:59
Очікувана вартість: 1 409 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 049,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Кам'яницька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів. (Закарпатська область, Ужгородський район, с.Кам'яниця,, вул.Ужанська,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
220 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Лінцівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (Закарпатська область, Ужгородський район, с.Лінці,, с.Лінці, вул.без назви
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
20 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Оріховецька загальноосвітн школа І ступенів (Закарпатська область, Ужгородський район, с. Оріховиця,, вул. А.Ігната, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
110 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Худлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (Закарпатська область, Ужгородський район, с.Худльово,, вул.Підгірна, 44,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
7 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Анталовська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів (Закарпатська область, Ужгородський район, с.Анталовці,, вул.Перемоги, 28,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
6 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Середнянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (Закарпатська область, Ужгородський район, смт. Середнє,, вул.Лікарняна, 2,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
18 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Тисаашванська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів (Закарпатська область, Ужгородський район, с.Тисаашвань,, вул.Петефі, 49,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
30 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Гайдош НВК І ст (Закарпатська область, Ужгородський район,, с.Гайдош, 156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
189 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Великодобронська загальноосвітня школа 1 – ІІІ ступенів (Закарпатська область, Ужгородський район, с. Велика Добронь,, вул. Малодобронська, 131
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
42 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, В.Солотвинська НВК І ступенів (Закарпатська область, Ужгородський район, с. В.Солотвина,6Б, с. В.Солотвина,6Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
25 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Вовковецький НВК І ступеня (Закарпатська область, Ужгородський район, с.Вовкове, вул..Перемоги,65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
18 м.куб
паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Демечівський НВК І ступеня (Закарпатська область, Ужгородський район, с ДЕМЕЧІ ., вул.Миру,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 15:01
Додаток 3 до ТД проєкт договору.doc
09 червня 2020 15:01
Дод 2 Технічне на деревина.doc
09 червня 2020 15:01
Дод 1 ТП.docx
09 червня 2020 15:01
ТД деревина для НУШ 2020 (1).doc
09 червня 2020 15:01
оголошення закупівлі.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-09-001531-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Мартиненко М.В., Код ЄДРПОУ:3001403318
Дата подання: 08 липня 2020 16:53
Оскаження кваліфікації
ОСКАРЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
у порядку ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
на закупівлю UA-2020-06-09-001531-a відкритих торгів Деревина
(Паливна деревина) (ДК 021:2015 – 03410000-7)
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 липня 2020 17:44
Розділом 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» п.1.1 тендерної документації визначено , що « Документи, які складаються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника; назву виду документа (не зазначають на листах); дату складання; реєстраційний номер (індекс); текст документа, посилання на номер відповідної закупівлі, в якій приймає участь Учасник» - Зазначаємо наступне :
У інформаційній довідці поданій Учасником Микулець В.В.- 2.«Довідка про відповідність pdf.» зазначено дату 24.06.2020 та кому «Голові тендерного комітету», у Листі-згоді на обробку персональних даних Учасника Микулець В.В.- 10. «Лист-згода на обробку персональних даних. pdf» зазначено дату 24.06.2020 , кому «Голові тендерного комітету». Довідка- 6. «Стаття 17. pdf» містить дату 24.06.2020 . 1.«Тендерна пропозиція pdf» також містить дату 24.06.2020 .Документ -3. «Технічні вимоги. Pdf» також містить дату 24.06.2020.
Згідно п. 2.1. Тендерної документації «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. ….Н-д відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції (наприклад: у відомостях про Учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів Учасника), тощо.»

Щодо п.2 :Скарги:
Розділом 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» п.1.1 зазначено учасник повинен надати «копією статуту учасника (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює) із змінами (у разі їх наявності). У разі, якщо учасник здійснює діяльність без статуту (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює), у складі пропозиції конкурсних торгів учасник подає письмове пояснення з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про підстави здійснення діяльності без вказаних документів;»
У той же час зазначаємо, що згідно п.1.6., розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» « Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» Учасник Микулець В.В.є фізичною-особою підприємцем, що не передбачає наявність статуту учасника (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює).


Щодо п.3 Скарги:
Розділом 3 ««Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» п.1.1 визначено,що «учасник відкритих торгів повинен надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість –для учасника, який є платником податку на додану вартість. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість чи платником єдиного податку, він повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями.»
Повідомляємо, що згідно з Розділом 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» п.1.1 зазначено, що « учасник повинен надати -свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість;
- свідоцтва про сплату єдиного податку або витягу із Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку.У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість чи платником єдиного податку, він повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. Учасник торгів Микулець В.В. подав «витяг з реєстру платників єдиного податку.pdf» чим виконав умови зазначені у тендерній документації.

Щодо п.4 Скарги :
Розділом 3 ««Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» п.7.1 «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).».
Щодо цього зазначаємо, що відкриті торги UA -2020-06-09-001531-а по предмету закупівлі «Деревина (Паливна деревина)- код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015 – 03410000-7 –є закупівлею товару , а не робіт чи послуг.

Щодо п 5 Скарги:
Одним із пунктів підтвердження кваліфікаційних критеріїв є виконання аналогічних договорів.Так у розділі 3.5 документації з конкурсних торгів є вимога про «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копію договору(ів) предмет якого по суті відповідає предмету закупівлі в цьому тендері та копії документу(ів),що підтверджують факт його виконання».
Учасником Микулець В.В.подано копію договору на постачання Деревини № 125/Д/МВ від 03.03.2020р.укладеного із сектором освіти Перечинської РДА. Згідно п.5.2 даного договору «Строк (термін ) поставки (передачі ) товару : до 10 жовтня 2020 року. Строк дії договору до 31.12.2020р. На підтвердження виконання даного договору учасник надав шість накладних у розрізі шкіл Перечинської РДА про виконання договору на загальну суму 585060,00 грн., що свідчить про виконання договору . У повній мірі , як зазначає скаржник договір не може бути виконаний, оскільки зобов»язання по даному договору закінчуються 10 жовтня 2020року

Документи подані скаржником

08 липня 2020 16:52
Скарга

Документи

13 липня 2020 17:44
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гебрян Н.І. 1 335 600,00
UAH з ПДВ
790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРІНВУД 2005" 1 402 751,00
UAH з ПДВ
853 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Микулець Василь Васильович 1 324 470,00
UAH з ПДВ
964 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зайдел М.М. 1 394 960,00
UAH з ПДВ
1 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТРАНС - П " 1 291 080,00
UAH з ПДВ
1 199 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мартиненко М.В. 1 372 700,00
UAH з ПДВ
1 372 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 18:51
Електронний підпис
19 червня 2020 14:28
Електронний підпис
18 червня 2020 16:53
Проект договору.pdf
18 червня 2020 16:53
Паспорт Гебрян.pdf
18 червня 2020 16:52
Лист відгук _3.pdf
18 червня 2020 16:52
Лист відгук _2.pdf
18 червня 2020 16:52
Лист відгук _1.pdf
18 червня 2020 16:52
ІПН Гебрян.jpg
18 червня 2020 16:52
Довідка про п. 11.12.pdf
18 червня 2020 16:52
Аналогічний договір _1.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 20:40
Електронний підпис
23 червня 2020 13:54
Електронний підпис
23 червня 2020 12:43
Кваліфікація.rar
23 червня 2020 12:42
відповідність вимогам.rar
23 червня 2020 12:42
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

25 червня 2020 12:52
Електронний підпис
25 червня 2020 12:50
паспорт.pdf
25 червня 2020 12:50
Аналогічний договір.pdf
25 червня 2020 12:50
4. Проект договору.pdf
25 червня 2020 12:50
3. Технічні вимоги.pdf
25 червня 2020 12:50
1. Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2020 12:50
накладна.jpg
25 червня 2020 12:50
накладна..jpg
25 червня 2020 12:50
накладна....jpg
25 червня 2020 12:50
6. Стаття 17.pdf
25 червня 2020 12:50
накладна.....jpg
25 червня 2020 12:49
накладна...jpg
25 червня 2020 12:49
накладна......jpg
25 червня 2020 12:49
код.jpg

Публічні документи

20 червня 2020 09:03
Електронний підпис
17 червня 2020 21:37
Аналогічний договір № 1
12 червня 2020 20:21
Зайдел_ІПН_.jpg
12 червня 2020 20:21
Зайдел паспорт.pdf
12 червня 2020 20:21
Проект договору.pdf
12 червня 2020 20:21
Аналогічний договір _1.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 12:15
Електронний підпис
28 липня 2020 12:15
Додатково.PDF
27 липня 2020 11:52
Остаточно.pdf
24 червня 2020 10:56
Електронний підпис
24 червня 2020 10:35
Копія Статуту.pdf
24 червня 2020 10:35
Накладна.pdf
24 червня 2020 10:35
Витяг ПДВ.pdf
24 червня 2020 10:35
Копія накладної.pdf
24 червня 2020 10:35
Договір.pdf
24 червня 2020 10:35
Паспорт.pdf
24 червня 2020 10:35
Довідки.PDF
24 червня 2020 10:35
Наказ на директора.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 12:01
Електронний підпис
25 червня 2020 12:00
Договір оренди.pdf
25 червня 2020 12:00
Технічні вимоги.pdf
25 червня 2020 12:00
Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2020 12:00
Проект договору.pdf
25 червня 2020 12:00
Пасп_ІПН. Виписка.pdf
25 червня 2020 12:00
Довідка субпідрядники.pdf
25 червня 2020 12:00
Довідка ст.17.pdf
25 червня 2020 12:00
Довідка ст.16.pdf
25 червня 2020 11:59
Довідка ст.9.pdf
25 червня 2020 11:59
Довідка працівники.pdf
25 червня 2020 11:59
Довідка підпис.pdf
25 червня 2020 11:59
Довідка не платник ПДВ.pdf
25 червня 2020 11:59
Довідка не банкрот.pdf
25 червня 2020 11:59
Довідка МТБ.pdf
25 червня 2020 11:59
Аналогічний договір 2.pdf
25 червня 2020 11:59
Аналогічний договір 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гебрян Н.І.

ТОВ "ГРІНВУД 2005"

ФОП Микулець Василь Васильович

ФОП Зайдел М.М.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТРАНС - П "

ФОП Мартиненко М.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Гебрян Н.І.
#2889301981
Відхилено
790 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 14:58
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 липня 2020 00:00
ТОВ "ГРІНВУД 2005"
#33485172
Відхилено 853 300,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 17:01
ФОП Микулець Василь Васильович
#2096602853
Рішення скасоване 964 600,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 16:31
ФОП Микулець Василь Васильович
#2096602853
Відхилено 964 600,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 16:44
ФОП Зайдел М.М.
#3234516094
Відхилено 1 150 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 16:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТРАНС - П "
#41491484
Переможець 1 199 900,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 17:19

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

01 липня 2020 14:58
Електронний підпис
01 липня 2020 14:22
протокол

Документи

02 липня 2020 17:01
Електронний підпис

Документи

22 липня 2020 16:43
Електронний підпис
22 липня 2020 16:35
Микулець В.PDF

Документи

22 липня 2020 16:51
Електронний підпис
22 липня 2020 16:46
Зайдел М.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТРАНС - П "
#41491484
1 199 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 15:31
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 12:18
Дод угода 1.PDF зміни до договору
12 серпня 2020 12:11
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 15:18
181.PDF укладений
10 серпня 2020 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони домовились зменшити суму договору на 11,80 грн. (Одинадцять грн. 80 коп.). Викласти п.3.1. у новій редакції: 3.1 Ціна Договору складає 1 199 888,20 грн. (Один мільйон сто дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят вісім грн. 20 коп.), в т. ч. ПДВ (20 %) 199 981,36 грн. (Сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят одна грн. 36 коп.). 2. Внести відповідні зміни в Специфікацію до договору (Додаток №1).
Номер договору про закупівлю: 181
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 199 888,20
UAH (в тому числі ПДВ 199 981,37 UAH)