Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Краснова (на ділянці від вул. Артилерійської до Фонтанської дороги), вул. Артилерійської (на ділянці від вул. Краснова до Фонтанської дороги) та Фонтанської дороги (на ділянці від вул. Артилерійської до вул. Краснова) у м. Одесі
Очікувана вартість
23 158 114,00 UAH
UA-2020-06-09-001364-a 20f0d998b16d4389b9abfc7ee8018e77
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веретельник Олександр Миколайович

+380988883888 alexvydx@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26506412
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22
Контактна особа: Веретельник Олександр Миколайович
+380988883888
alexvydx@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 14:38
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 14:38
Початок аукціону: 26 червня 2020 11:55
Очікувана вартість: 23 158 114,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,08%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 115000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


площа покриття, що підлягає капітальному ремонту, складає 13 451,7 м2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Краснова (на ділянці від вул. Артилерійської до Фонтанської дороги), вул. Артилерійської (на ділянці від вул. Краснова до Фонтанської дороги) та Фонтанської дороги (на ділянці від вул. Артилерійської до вул. Краснова) у м. Одесі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Краснова (на ділянці від вул. Артилерійської до Фонтанської дороги), вул. Артилерійської (на ділянці від вул. Краснова до Фонтанської дороги) та Фонтанської дороги (на ділянці від вул. Артилерійської до вул. Краснова)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 500 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 16:10
Протокольне рішення №4 від 12.06.2020р.
12 червня 2020 12:01
зміни капрем ТД Краснова.doc
09 червня 2020 14:34
проект догорову Краснова.doc
09 червня 2020 14:34
капрем ТД Краснова.doc
12 червня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 16:10
Протокольне рішення №4 від 12.06.2020р.
12 червня 2020 12:01
зміни капрем ТД Краснова.doc
09 червня 2020 14:34
проект догорову Краснова.doc
09 червня 2020 14:34
капрем ТД Краснова.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-10-000020 ● cade91b3ee0c4841a8355b5286cd4e46
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2020 15:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2020 Одеса № 178

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 10.06.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 10.06.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.06.2020 № 178

Витяг з переліку процедур закупівель
4. UA-2020-06-09-001364-a 09.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокольне РІШЕННЯ № 4 Уповноваженої особи, провідного фахівця планово-економічного відділу — Веретельник Олександр Миколайович —, відповідальний за організацію та проведення процедур закупівель Управління дорожнього господарства Одеської міської ради м. Одеса «12» червня 2020 р. Веретельник Олександр Миколайович, уповноважена особа, провідний фахівець планово-економічного відділу Управління дорожнього господарства Одеської міської ради, розглянувши висновок Державної Аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби щодо проведеного моніторингу на закупівлю робіт «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Краснова (на ділянці від вул. Артилерійської до Фонтанської дороги), вул. Артилерійської (на ділянці від вул. Краснова до Фонтанської дороги) та Фонтанської дороги (на ділянці від вул. Артилерійської до вул. Краснова) у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) – площа покриття, що підлягає капітальному ремонту, складає 13 451,7 м²), яка була оголошена 09.06.2020 року – ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-09-001364-а, відповідно до ст.ст.10, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИРІШИВ: 1. Внести зміни до тендерної документації на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Краснова (на ділянці від вул. Артилерійської до Фонтанської дороги), вул. Артилерійської (на ділянці від вул. Краснова до Фонтанської дороги) та Фонтанської дороги (на ділянці від вул. Артилерійської до вул. Краснова) у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) – площа покриття, що підлягає капітальному ремонту, складає 13 451,7 м²), яка була оголошена 09.06.2020 року – ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-09-001364-а. 2. Скласти, затвердити та оприлюднити на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель зміни до тендерної документації на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Краснова (на ділянці від вул. Артилерійської до Фонтанської дороги), вул. Артилерійської (на ділянці від вул. Краснова до Фонтанської дороги) та Фонтанської дороги (на ділянці від вул. Артилерійської до вул. Краснова) у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) – площа покриття, що підлягає капітальному ремонту, складає 13 451,7 м²), яка була оголошена 09.06.2020 року – ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-09-001364-а. 3. Скласти та оприлюднити на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель перелік змін, що вносятся до тендерної документації на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Краснова (на ділянці від вул. Артилерійської до Фонтанської дороги), вул. Артилерійської (на ділянці від вул. Краснова до Фонтанської дороги) та Фонтанської дороги (на ділянці від вул. Артилерійської до вул. Краснова) у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) – площа покриття, що підлягає капітальному ремонту, складає 13 451,7 м²), яка була оголошена 09.06.2020 року – ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-09-001364-а.(додається) Уповноважена особа, провідний фахівець планово-економічного відділу __________________ Веретельник О.М. м. п. (підпис)

2020-06-12 11:55:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

.

2020-06-12 16:42:59

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 23 136 887,21
UAH з ПДВ
23 136 887,21
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" 23 150 000,00
UAH з ПДВ
23 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2020 10:21
документи переможця.PDF
25 червня 2020 13:23
Електронний підпис
25 червня 2020 13:02
Трудові книжки ч.2.pdf
25 червня 2020 13:02
Тех паспорти ч3.pdf
25 червня 2020 13:02
Тех паспорти ч2.pdf
25 червня 2020 13:02
Тех паспорти ч1.pdf
25 червня 2020 13:02
Тех завдання.PDF
25 червня 2020 13:02
Статут.PDF
25 червня 2020 13:02
Скан витягу ПДВ.pdf
25 червня 2020 13:02
Реєстр.PDF
25 червня 2020 13:02
Пропозиція.PDF
25 червня 2020 13:02
Проект дооговору.PDF
25 червня 2020 13:02
Накази на працівників.pdf
25 червня 2020 13:02
Лицензия Ростдорстрой.pdf
25 червня 2020 13:02
КБ-3 Преображенская.pdf
25 червня 2020 13:02
Довідка про учасника.PDF
25 червня 2020 13:02
Довідка про санкції.PDF
25 червня 2020 13:02
Довідка про довкілля.PDF
25 червня 2020 13:02
Довідка за ст 17.PDF
25 червня 2020 13:02
гарантія 016-001-22527-2020.pdf.p7s
25 червня 2020 13:02
гарантія 016-001-22527-2020.pdf
25 червня 2020 13:02
Відгук.PDF
25 червня 2020 13:02
Банківські документи.rar
25 червня 2020 13:02
016-001-22537 БТ-2020.pdf.p7s
25 червня 2020 13:02
016-001-22537 БТ-2020.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 17:43
Електронний підпис
24 червня 2020 17:42
Персонал.pdf
24 червня 2020 17:42
Техніка.pdf
24 червня 2020 17:42
Аналогічний договір.pdf
24 червня 2020 17:42
Пропозиція.pdf
24 червня 2020 17:42
Повноваження.pdf
24 червня 2020 17:42
Інші документи.pdf
24 червня 2020 17:42
Проект договору.pdf
24 червня 2020 17:42
SCAN_20200624_172224601.pdf
24 червня 2020 17:42
016-001-22656-2020.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 23 136 887,21
UAH з ПДВ
30 червня 2020 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
23 136 887,21
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2022 15:33
Звіт укладений
27 жовтня 2022 15:32
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2022 15:31
Доп уг 4 (34-20).pdf зміни до договору
27 жовтня 2022 15:30
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 16:31
Доп уг 3 (34-20).pdf зміни до договору
07 грудня 2021 15:47
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 13:27
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 12:16
ДУ 2 до 34.pdf зміни до договору
23 червня 2021 12:16
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 10:02
ДУ 1 до 34.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 09:59
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 16:24
договір укладений
14 липня 2020 16:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням фінансування робіт у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фінансування робіт у 2021 році, зміна банківських реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фінансування робіт у 2021 році, зміна банківських реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 34
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку зі зменшенням фінансування у поточному 2021 році на виконання робіт «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Краснова (на ділянці від вул. Артилерійської до Фонтанської дороги), вул. Артилерійської (на ділянці від вул. Краснова до Фонтанської дороги) та Фонтанської дороги (на ділянці від вул. Артилерійської до вул. Краснова) у м. Одесі» ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг», на підставі на підставі рішення Одеської міської ради від 15.09.2021року № 540 – VIІІ «Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 24 грудня 2020 року № 13-VІІІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2021 рік»
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з відсутністю можливості виконувати зобов’язання за Договором на виконання робіт «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Краснова (на ділянці від вул. Артилерійської до Фонтанської дороги), вул. Артилерійської (на ділянці від вул. Краснова до Фонтанської дороги) та Фонтанської дороги (на ділянці від вул. Артилерійської до вул. Краснова) у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг»), на підставі Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 12.08.2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 15.08.2022 р. № 2500 – ІХ, листа Торгово – промислової палати № 2024/02.0 – 7.1 від 28.02.2022 року, відповідно до розділу ІX. «Обставини непереборної сили», розділу ХІ «Внесення змін у Договір та його розірвання» договору № 34 від «14» липня 2020 року, уклали додаткову угоду про наступне: 1. Розірвати договір № 34 від «14» липня 2020 року на виконання робіт «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Краснова (на ділянці від вул. Артилерійської до Фонтанської дороги), вул. Артилерійської (на ділянці від вул. Краснова до Фонтанської дороги) та Фонтанської дороги (на ділянці від вул. Артилерійської до вул. Краснова) у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг») за згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 004,00
UAH (в тому числі ПДВ 334,00 UAH)
Причини розірвання договору: у зв’язку з відсутністю можливості виконувати зобов’язання за Договором на виконання робіт «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Краснова (на ділянці від вул. Артилерійської до Фонтанської дороги), вул. Артилерійської (на ділянці від вул. Краснова до Фонтанської дороги) та Фонтанської дороги (на ділянці від вул. Артилерійської до вул. Краснова) у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг»), на підставі Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 12.08.2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 15.08.2022 р. № 2500 – ІХ, листа Торгово – промислової палати № 2024/02.0 – 7.1 від 28.02.2022 року, відповідно до розділу ІX. «Обставини непереборної сили», розділу ХІ «Внесення змін у Договір та його розірвання» договору № 34 від «14» липня 2020 року, уклали додаткову угоду про наступне: 1. Розірвати договір № 34 від «14» липня 2020 року на виконання робіт «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Краснова (на ділянці від вул. Артилерійської до Фонтанської дороги), вул. Артилерійської (на ділянці від вул. Краснова до Фонтанської дороги) та Фонтанської дороги (на ділянці від вул. Артилерійської до вул. Краснова) у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг») за згодою сторін