Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

58139 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з натрію цитратом; 58140 Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з активатором згортання
Очікувана вартість
7 400,00 UAH
UA-2020-06-09-000849-c 83426698691a4995834e4aa065cf4ad1
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паляниця Валерій

380504331207 kcrl.zvit@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад Івано-Франківської області"
Код ЄДРПОУ: 33578224
Місцезнаходження: 77312, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, Медична,6
Контактна особа: Паляниця Валерій
380504331207
kcrl.zvit@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
система для взяття крові 4,9 мл Primavette V (11.5x82 мм), коагуляція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
600 штуки
система для взяття крові 7,5 мл Primavette V (15x92 мм), активатор згустку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 червня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

09 червня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Литвин М.М.
#2974613814
Переможець 7 400,00
UAH
09 червня 2020 11:20

Документи

09 червня 2020 11:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 11:50
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 15:14
литвин пробірки.PDF укладений
09 червня 2020 15:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
система для взяття крові 4,9 мл Primavette V (11.5x82 мм), коагуляція 200 штуки 10,00
UAH
система для взяття крові 7,5 мл Primavette V (15x92 мм), активатор згустку 600 штуки 9,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 400,00
UAH