Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги харчування дітей
Очікувана вартість
276 800,00 UAH
UA-2020-06-09-000661-b d4901d5635bb4c9a8cfaf469de6e3ae1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Кундавічус

+380980068410 doslidna@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОСЛІДНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ГО СТУПЕНЯ" НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 33766946
Місцезнаходження: 52072, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, селище Дослідне, вул. Наукова, буд. 26-А
Контактна особа: Вікторія Кундавічус
+380980068410
doslidna@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 09:51
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 09:25
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 09:25
Початок аукціону: 26 червня 2020 12:42
Очікувана вартість: 276 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 768,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55500000-5: Послуги їдалень та кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11040 послуга
Послуги харчування дітей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52072, Україна, Дніпропетровська область, Дослідне, Наукова 26а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 10:15
Додаток 1 до тендерної документації.docx
09 червня 2020 09:51
1Меню 1-4класи.docx
09 червня 2020 09:51
3Меню ГПД 100.docx
09 червня 2020 09:51
5Меню ГПД 50.docx
09 червня 2020 09:51
проект договору.docx
09 червня 2020 09:51
Тендерна документація для публікації 2020.docx
10 червня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 10:15
Додаток 1 до тендерної документації.docx
09 червня 2020 09:51
1Меню 1-4класи.docx
09 червня 2020 09:51
3Меню ГПД 100.docx
09 червня 2020 09:51
5Меню ГПД 50.docx
09 червня 2020 09:51
проект договору.docx
09 червня 2020 09:51
Тендерна документація для публікації 2020.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-07-000024 ● cb224639b8c549c68171372e668c2b20
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2020 18:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.12.2020 № 241

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.12.2020 № 241

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6
UA-2020-06-09-000661-b
09.06.2020 Комунальний заклад «Дослідна загальноосвітня школа І –го ступеня» Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (код за ЄДРПОУ 33766946) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-21 13:37:10

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-06-09-000661-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі Порядок № 454), який діяв на момент проведення закупівлі визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Чому при проведенні закупівлі за номером ID: UA-2020-06-09-000661-b Замовником визначено предмет закупівлі за показником третьої цифри?
2. Чому на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції?
3. Чому на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону опублікований в електронній системі закупівель річний план закупівлі не містить інформації про місцезнаходження Замовника та його категорії?
4. Відповідно до частини 2 статті 24 Закону визначено, що у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Чому при складанні тендерної документації в пункті 1 розділу ІІ. «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Замовником визначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на 7 днів?
5. Чому при складанні тендерної документації в пункті 2 розділу ІІ. «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Замовником визначено, що Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Вимоги щодо наявності цієї інформації не передбачені законодавством та є порушенням вимог частини 3 статті 22 Закону?
6. Чому при складанні тендерної документації у пункті 4 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дня розкриття тендерних пропозицій, в той час як Відповідно до вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону визначено строку дійсності тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
7. Чому на порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону в пункті 1 розділу ІV. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
8. Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Чому Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 08.07.2020 - протягом двох днів з дня прийняття рішення про визначення переможця 06.07.2020 (Протокол (рішення) відповідальної особи від 06.07.2020 № 3)?
9. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Чому Замовником оприлюднено договір про закупівлю послуг від 20.07.2020 № 01/01-П з переможцем торгів 19.08.2020 - протягом двадцяти двох робочих днів з дня його укладення 20.07.2020 року?
10. За результатами проведеного аналізу тендерної пропозиції учасника, переможця торгів ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" встановлено її не відповідність вимогам визначених Замовником у тендерній документації. Так, на вимогу пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації переможцем торгів у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір не надано остаточну тендерну пропозицію за результатами електронного аукціону за формою Додатку №1 до тендерної документації шляхом завантаження в електронну систему. Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  5. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. Порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону (план закупівлі не містить інформацію про місцезнаходження замовника та його категорії). 2. Порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону (опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 275 860,00
UAH
275 860,00
UAH
Документи
ТОВ "МІКА ГРУП" 276 800,00
UAH
276 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 10:46
Електронний підпис
08 липня 2020 10:45
Довідка МВС.pdf
08 липня 2020 10:45
Довідка ст.17 ч.2.PDF
08 липня 2020 10:45
Довідка ДФС.PDF
24 червня 2020 11:34
Електронний підпис
17 червня 2020 08:33
ВИПИСКА.pdf
17 червня 2020 08:33
Фінзвітність за 2019 рік.PDF
17 червня 2020 08:33
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА.rar
17 червня 2020 08:33
Меню.PDF
17 червня 2020 08:33
МЕДКНИГИ.rar
17 червня 2020 08:33
Лист щодо коду доступу.PDF
17 червня 2020 08:33
Лист про формування ЦП.PDF
17 червня 2020 08:33
Лист про Статут.PDF
17 червня 2020 08:33
Лист про миття авто.PDF
17 червня 2020 08:33
Лист про вивез. ТПВ.PDF
17 червня 2020 08:33
Лист довкілля.PDF
17 червня 2020 08:33
КПР нові Статутні.rar
17 червня 2020 08:33
КОПІЯ СВІДОЦТВА ПДВ.PDF
17 червня 2020 08:33
Зведенна довідка ст.17.PDF
17 червня 2020 08:33
ДОКУМЕНТИ НА АВТО.rar
17 червня 2020 08:33
Додаток 4 ПД.PDF
17 червня 2020 08:33
Додаток 3.PDF
17 червня 2020 08:33
Додаток 1 ЦП.PDF
17 червня 2020 08:33
Довідки ст.17.PDF
17 червня 2020 08:33
Довідка щодо авто.PDF
17 червня 2020 08:33
Довідка про МТБ.PDF
17 червня 2020 08:33
ДНІПРОСТАЛІВСЬКА 1.rar
17 червня 2020 08:33
ДИПЛОМИ 2020 КПР.rar
17 червня 2020 08:33
Гарант. лист про тару.PDF
17 червня 2020 08:33
Відомості з ЕДРПОУ.pdf
17 червня 2020 08:33
АНАЛОГ ДОГОВОРИ 2017.rar
17 червня 2020 08:33
ISO 22000 2007 2019.pdf
17 червня 2020 08:33
ISO 9001 2015.rar

Публічні документи

22 червня 2020 14:56
техзавдання.pdf
22 червня 2020 14:56
пропозиція.pdf
22 червня 2020 14:56
проект договору.pdf
22 червня 2020 14:56
листи.pdf
22 червня 2020 14:56
довідки.pdf
22 червня 2020 14:56
iso.pdf
22 червня 2020 14:56
5Меню ГПД 50.docx
22 червня 2020 14:56
3Меню ГПД 100.docx
22 червня 2020 14:56
1Меню 1-4класи.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

ТОВ "МІКА ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
Переможець 275 860,00
UAH
08 липня 2020 10:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
#35601826
275 860,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:47
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 09:43
Договір 2020.rar укладений
19 серпня 2020 09:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 275 860,00
UAH