Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОСЛІДНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ГО СТУПЕНЯ" НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 33766946 |
Місцезнаходження: | 52072, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, селище Дослідне, вул. Наукова, буд. 26-А |
Контактна особа: |
Вікторія Кундавічус +380980068410 doslidna@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2020 09:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2020 09:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2020 09:25 |
Початок аукціону: | 26 червня 2020 12:42 |
Очікувана вартість: | 276 800,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 768,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55500000-5: Послуги їдалень та кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2020 10:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2020 10:15 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
09 червня 2020 09:51 |
1Меню 1-4класи.docx | |
09 червня 2020 09:51 |
3Меню ГПД 100.docx | |
09 червня 2020 09:51 |
5Меню ГПД 50.docx | |
09 червня 2020 09:51 |
проект договору.docx | |
09 червня 2020 09:51 |
Тендерна документація для публікації 2020.docx |
10 червня 2020 10:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 червня 2020 10:15 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
||||||
09 червня 2020 09:51 |
1Меню 1-4класи.docx
|
||||||
09 червня 2020 09:51 |
3Меню ГПД 100.docx
|
||||||
09 червня 2020 09:51 |
5Меню ГПД 50.docx
|
||||||
09 червня 2020 09:51 |
проект договору.docx
|
||||||
09 червня 2020 09:51 |
Тендерна документація для публікації 2020.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-07-000024 ● cb224639b8c549c68171372e668c2b20
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2020 18:09 |
04.12.2020 № 241
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.12.2020 № 241
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6
UA-2020-06-09-000661-b
09.06.2020 Комунальний заклад «Дослідна загальноосвітня школа І –го ступеня» Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (код за ЄДРПОУ 33766946) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-21 13:37:10
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-06-09-000661-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454 (далі Порядок № 454), який діяв на момент проведення закупівлі визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Чому при проведенні закупівлі за номером ID: UA-2020-06-09-000661-b Замовником визначено предмет закупівлі за показником третьої цифри?
2. Чому на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане Оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції?
3. Чому на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону опублікований в електронній системі закупівель річний план закупівлі не містить інформації про місцезнаходження Замовника та його категорії?
4. Відповідно до частини 2 статті 24 Закону визначено, що у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Чому при складанні тендерної документації в пункті 1 розділу ІІ. «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Замовником визначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на 7 днів?
5. Чому при складанні тендерної документації в пункті 2 розділу ІІ. «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Замовником визначено, що Положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Вимоги щодо наявності цієї інформації не передбачені законодавством та є порушенням вимог частини 3 статті 22 Закону?
6. Чому при складанні тендерної документації у пункті 4 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації зазначено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дня розкриття тендерних пропозицій, в той час як Відповідно до вимог пункту 11 частини 2 статті 22 Закону визначено строку дійсності тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
7. Чому на порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону в пункті 1 розділу ІV. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
8. Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Чому Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 08.07.2020 - протягом двох днів з дня прийняття рішення про визначення переможця 06.07.2020 (Протокол (рішення) відповідальної особи від 06.07.2020 № 3)?
9. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Чому Замовником оприлюднено договір про закупівлю послуг від 20.07.2020 № 01/01-П з переможцем торгів 19.08.2020 - протягом двадцяти двох робочих днів з дня його укладення 20.07.2020 року?
10. За результатами проведеного аналізу тендерної пропозиції учасника, переможця торгів ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" встановлено її не відповідність вимогам визначених Замовником у тендерній документації. Так, на вимогу пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації переможцем торгів у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір не надано остаточну тендерну пропозицію за результатами електронного аукціону за формою Додатку №1 до тендерної документації шляхом завантаження в електронну систему. Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (1. Порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону (план закупівлі не містить інформацію про місцезнаходження замовника та його категорії). 2. Порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону (опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції).)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Переможець |
275 860,00
UAH
|
08 липня 2020 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 18:47
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2020 09:43
|
Договір 2020.rar | укладений |
19 серпня 2020 09:39
|