Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 – 44210000-5 Конструкції та їх частини (тактильна плитка бетонна (шаблон уваги))
Очікувана вартість
338 000,00 UAH
UA-2020-06-09-000153-a ● d53889ec7a054877ba65a50741f5af09
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 05465258 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А |
Контактна особа: |
Вінідиктова Наталія Володимирівна +380445037569 cheu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2020 09:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2020 13:41 |
Очікувана вартість: | 338 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 690,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
загальна кількість 2600 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2600 шт
Тактильна плитка бетонна (шаблон уваги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, м.Київ, провулок Куренівський, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2020 10:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2020 09:32 |
ТД - ВТ плитка.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічна специфікація
Дата подання: 09 червня 2020 14:07
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:43
Добрый день. обносите, пожалуйста, додаток 3 тд . предполагаем, что второй лист не отсканирован должным образом ( закрыты технические характеристики предмета закупки)
Відповідь: Доброго дня! Пропонуємо відкривати документ нажимаючи на слово тендерна документація, тоді документ відображається в Word в такому випадку малюнок який закриває частину таблиці не відображається (технічна помилка).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-09-000153-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЛАТВІЙСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:14345702
Дата подання: 03 липня 2020 17:09
Вимога
Вимога
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА проводиться процедура закупівлі Тактильна плитка бетонна (шаблон уваги) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-09-000153-a) оголошеної 09.06.2020 р.
За результатом проведеного реверсивного аукціону та розгляду пропозиції учасника з найнижчою ціною ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» (далі - Учасник) замовник прийняв рішення про акцепт даної пропозиції.
За результатом аналізу пакету документів встановлено наступне: по перше -
Вимоги тендерної документації:
Умовами тендерної документації замовника передбачено – «Розділ 3. Підготовка тендерних пропозицій, п.п. 3.1. Оформлення тендерної пропозиції. Абз.2 Всі документи, які складаються безпосередньо учасником повинні містити підпис уповноваженої, на підписання тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, особи, печатку …»
«П.п. 3.2. Зміст тендерної пропозиції учасника, інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 3; кожна сторінка повинна бути на фірмовому бланку, а також має містити підпис та печатку учасника, що підтверджує згоду з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі»
«П.п. 3.2. Зміст тендерної пропозиції учасника, проект договору, кожна сторінка якого має містити підпис та печатку учасника, що підтверджує згоду з проектом договору (Додаток 5)»
«6.3. Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю, п.п. 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;»
Та всі інші положення тендерної документації стосовно підписання документів пропозиції учасника
Учасником у складі пропозиції надано копію паспорта та Наказ №1 «про вступ на посаду» з яких можна ідентифікувати підпис Уповноваженої особи на підписання документів.
Майже всі документи надані у складі пропозиції учасника «підписані» особою, яка не має на це право (враховуючи паспортні дані), або пропечатано за допомогою печатки-факсиміле.
Використання печатки-факсиміле – пряма залежність юридичної особи від третіх осіб при виконанні зобов’язань.
Учасником у складі пропозиції не надано положення про використання на підприємстві печатки-факсиміле, наказу за використання печатки-факсиміле та наказу про введення в дію печатки-факсиміле.
Тобто Учасник звільняється від будь яких зобов’язань стосовно тендерної пропозиції, що суперечить вимогам тендерної документації.
По друге:
Вимоги тендерної документації: «ДОДАТОК 2, ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ, п.п. 1.4.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.4.1, Учасник повинен надати:
- скановану копію кожного договору, який зазначено в довідці що містить інформацію про досвід постачання аналогічних товарів за 2018 або 2019 рік (п.1.4.1).»
Учасником у складі пропозиції надано:
Договір на постачання товару №2807/17-1256 від 28 липня 2018р. та видаткова накладна на постачання «Тактильна плитка «шаблон увага»» від 29 травня 2018р. (тобто на 2 місяці раніше ніж початок дії договору про закупівлю товару), що є порушенням, щонайменш. умов п.п. 9.1 Оприлюдненого договору.
Враховуючи вимоги чинного законодавства Учасник не надав документи, які підтверджують факт виконання аналогічного договору (зазначеного та оприлюдненого у пропозиції Учасника).
Відповідно до розділу 5 ТД Замовника у разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника.
Згідно з ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Відповідно до ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі» інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель..
Таким чином наявні підстави вважати, що учасником не виконано норми Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації.
Також повідомляємо Вам про те, ще Учасником не вперше зазначено недостовірну інформацію, а також використано документи, які йому не надавались та не належать. З метою застереження Замовників у майбутньому дана вимога буде направлена у відповідні органи, у тому числі:
• Державної казначейської служби України
• Антимонопольний комітет України
• Рахункова палата
• центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю
• територіальні органи Держфінінспекції України
• державний контроль у сфері державних закупівель
• Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
На підставі ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі» звертаємось з письмовою вимогою до Замовника про усунення порушень закупівлі, а саме усунути порушення, наведені вище та скасувати рішення Замовника про акцепт пропозиції учасника ТОВ «АБУ» та розглянути наступну з переліку пропозицію учасника відповідно до вимог чинного законодавства України через систему електронних закупівель. В разі відсутності реакції Замовника на вимогу учасника ми будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА проводиться процедура закупівлі Тактильна плитка бетонна (шаблон уваги) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-09-000153-a) оголошеної 09.06.2020 р.
За результатом проведеного реверсивного аукціону та розгляду пропозиції учасника з найнижчою ціною ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» (далі - Учасник) замовник прийняв рішення про акцепт даної пропозиції.
За результатом аналізу пакету документів встановлено наступне: по перше -
Вимоги тендерної документації:
Умовами тендерної документації замовника передбачено – «Розділ 3. Підготовка тендерних пропозицій, п.п. 3.1. Оформлення тендерної пропозиції. Абз.2 Всі документи, які складаються безпосередньо учасником повинні містити підпис уповноваженої, на підписання тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, особи, печатку …»
«П.п. 3.2. Зміст тендерної пропозиції учасника, інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 3; кожна сторінка повинна бути на фірмовому бланку, а також має містити підпис та печатку учасника, що підтверджує згоду з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі»
«П.п. 3.2. Зміст тендерної пропозиції учасника, проект договору, кожна сторінка якого має містити підпис та печатку учасника, що підтверджує згоду з проектом договору (Додаток 5)»
«6.3. Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю, п.п. 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;»
Та всі інші положення тендерної документації стосовно підписання документів пропозиції учасника
Учасником у складі пропозиції надано копію паспорта та Наказ №1 «про вступ на посаду» з яких можна ідентифікувати підпис Уповноваженої особи на підписання документів.
Майже всі документи надані у складі пропозиції учасника «підписані» особою, яка не має на це право (враховуючи паспортні дані), або пропечатано за допомогою печатки-факсиміле.
Використання печатки-факсиміле – пряма залежність юридичної особи від третіх осіб при виконанні зобов’язань.
Учасником у складі пропозиції не надано положення про використання на підприємстві печатки-факсиміле, наказу за використання печатки-факсиміле та наказу про введення в дію печатки-факсиміле.
Тобто Учасник звільняється від будь яких зобов’язань стосовно тендерної пропозиції, що суперечить вимогам тендерної документації.
По друге:
Вимоги тендерної документації: «ДОДАТОК 2, ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ, п.п. 1.4.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.4.1, Учасник повинен надати:
- скановану копію кожного договору, який зазначено в довідці що містить інформацію про досвід постачання аналогічних товарів за 2018 або 2019 рік (п.1.4.1).»
Учасником у складі пропозиції надано:
Договір на постачання товару №2807/17-1256 від 28 липня 2018р. та видаткова накладна на постачання «Тактильна плитка «шаблон увага»» від 29 травня 2018р. (тобто на 2 місяці раніше ніж початок дії договору про закупівлю товару), що є порушенням, щонайменш. умов п.п. 9.1 Оприлюдненого договору.
Враховуючи вимоги чинного законодавства Учасник не надав документи, які підтверджують факт виконання аналогічного договору (зазначеного та оприлюдненого у пропозиції Учасника).
Відповідно до розділу 5 ТД Замовника у разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника.
Згідно з ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Відповідно до ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі» інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель..
Таким чином наявні підстави вважати, що учасником не виконано норми Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації.
Також повідомляємо Вам про те, ще Учасником не вперше зазначено недостовірну інформацію, а також використано документи, які йому не надавались та не належать. З метою застереження Замовників у майбутньому дана вимога буде направлена у відповідні органи, у тому числі:
• Державної казначейської служби України
• Антимонопольний комітет України
• Рахункова палата
• центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю
• територіальні органи Держфінінспекції України
• державний контроль у сфері державних закупівель
• Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
На підставі ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі» звертаємось з письмовою вимогою до Замовника про усунення порушень закупівлі, а саме усунути порушення, наведені вище та скасувати рішення Замовника про акцепт пропозиції учасника ТОВ «АБУ» та розглянути наступну з переліку пропозицію учасника відповідно до вимог чинного законодавства України через систему електронних закупівель. В разі відсутності реакції Замовника на вимогу учасника ми будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2020 16:24
Замовником прийнято рішення про повторний перегляд Тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ». Ваші зауваження будуть розглянуті та враховані.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2020 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
330 720,00
UAH з ПДВ
|
311 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЛАТВІЙСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМІМПЕКС" |
335 244,00
UAH з ПДВ
|
312 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ #37354345 |
Рішення скасоване |
311 000,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 17:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2020 09:32
|
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ #37354345 |
Переможець |
311 000,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 11:13
|
дод уг 3.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2020 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2020 14:30
|
Додаткова угода _2 до договору _88-ВТ.PDF | зміни до договору |
02 листопада 2020 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2020 09:14
|
доп угода 1 від 03.08.PDF | зміни до договору |
03 серпня 2020 09:12
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2020 08:45
|
Договір | укладений |
20 липня 2020 08:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування суми договору під час розрахунку ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 88-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 88-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 88-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |