Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 44210000-5 Конструкції та їх частини (тактильна плитка бетонна (шаблон уваги))
Очікувана вартість
338 000,00 UAH
UA-2020-06-09-000153-a d53889ec7a054877ba65a50741f5af09
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінідиктова Наталія Володимирівна

+380445037569 cheu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05465258
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А
Контактна особа: Вінідиктова Наталія Володимирівна
+380445037569
cheu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 09:32
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 червня 2020 13:41
Очікувана вартість: 338 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 690,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


загальна кількість 2600 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2600 шт
Тактильна плитка бетонна (шаблон уваги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м.Київ, провулок Куренівський, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 09:32
ТД - ВТ плитка.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічна специфікація
Дата подання: 09 червня 2020 14:07
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:43
Добрый день. обносите, пожалуйста, додаток 3 тд . предполагаем, что второй лист не отсканирован должным образом ( закрыты технические характеристики предмета закупки)
Відповідь: Доброго дня! Пропонуємо відкривати документ нажимаючи на слово тендерна документація, тоді документ відображається в Word в такому випадку малюнок який закриває частину таблиці не відображається (технічна помилка).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-09-000153-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЛАТВІЙСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМІМПЕКС", Код ЄДРПОУ:14345702
Дата подання: 03 липня 2020 17:09
Вимога
Вимога

КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА проводиться процедура закупівлі Тактильна плитка бетонна (шаблон уваги) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-09-000153-a) оголошеної 09.06.2020 р.
За результатом проведеного реверсивного аукціону та розгляду пропозиції учасника з найнижчою ціною ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» (далі - Учасник) замовник прийняв рішення про акцепт даної пропозиції.
За результатом аналізу пакету документів встановлено наступне: по перше -
Вимоги тендерної документації:
Умовами тендерної документації замовника передбачено – «Розділ 3. Підготовка тендерних пропозицій, п.п. 3.1. Оформлення тендерної пропозиції. Абз.2 Всі документи, які складаються безпосередньо учасником повинні містити підпис уповноваженої, на підписання тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, особи, печатку …»
«П.п. 3.2. Зміст тендерної пропозиції учасника, інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 3; кожна сторінка повинна бути на фірмовому бланку, а також має містити підпис та печатку учасника, що підтверджує згоду з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі»
«П.п. 3.2. Зміст тендерної пропозиції учасника, проект договору, кожна сторінка якого має містити підпис та печатку учасника, що підтверджує згоду з проектом договору (Додаток 5)»
«6.3. Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю, п.п. 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;»
Та всі інші положення тендерної документації стосовно підписання документів пропозиції учасника

Учасником у складі пропозиції надано копію паспорта та Наказ №1 «про вступ на посаду» з яких можна ідентифікувати підпис Уповноваженої особи на підписання документів.
Майже всі документи надані у складі пропозиції учасника «підписані» особою, яка не має на це право (враховуючи паспортні дані), або пропечатано за допомогою печатки-факсиміле.
Використання печатки-факсиміле – пряма залежність юридичної особи від третіх осіб при виконанні зобов’язань.
Учасником у складі пропозиції не надано положення про використання на підприємстві печатки-факсиміле, наказу за використання печатки-факсиміле та наказу про введення в дію печатки-факсиміле.
Тобто Учасник звільняється від будь яких зобов’язань стосовно тендерної пропозиції, що суперечить вимогам тендерної документації.

По друге:
Вимоги тендерної документації: «ДОДАТОК 2, ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ, п.п. 1.4.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.4.1, Учасник повинен надати:
- скановану копію кожного договору, який зазначено в довідці що містить інформацію про досвід постачання аналогічних товарів за 2018 або 2019 рік (п.1.4.1).»
Учасником у складі пропозиції надано:
Договір на постачання товару №2807/17-1256 від 28 липня 2018р. та видаткова накладна на постачання «Тактильна плитка «шаблон увага»» від 29 травня 2018р. (тобто на 2 місяці раніше ніж початок дії договору про закупівлю товару), що є порушенням, щонайменш. умов п.п. 9.1 Оприлюдненого договору.
Враховуючи вимоги чинного законодавства Учасник не надав документи, які підтверджують факт виконання аналогічного договору (зазначеного та оприлюдненого у пропозиції Учасника).

Відповідно до розділу 5 ТД Замовника у разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника.
Згідно з ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Відповідно до ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі» інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель..
Таким чином наявні підстави вважати, що учасником не виконано норми Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації.

Також повідомляємо Вам про те, ще Учасником не вперше зазначено недостовірну інформацію, а також використано документи, які йому не надавались та не належать. З метою застереження Замовників у майбутньому дана вимога буде направлена у відповідні органи, у тому числі:
• Державної казначейської служби України
• Антимонопольний комітет України
• Рахункова палата
• центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю
• територіальні органи Держфінінспекції України
• державний контроль у сфері державних закупівель
• Міністерства економічного розвитку і торгівлі України

На підставі ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі» звертаємось з письмовою вимогою до Замовника про усунення порушень закупівлі, а саме усунути порушення, наведені вище та скасувати рішення Замовника про акцепт пропозиції учасника ТОВ «АБУ» та розглянути наступну з переліку пропозицію учасника відповідно до вимог чинного законодавства України через систему електронних закупівель. В разі відсутності реакції Замовника на вимогу учасника ми будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2020 16:24
Замовником прийнято рішення про повторний перегляд Тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ». Ваші зауваження будуть розглянуті та враховані.

Документи подані скаржником

03 липня 2020 17:09
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ 330 720,00
UAH з ПДВ
311 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЛАТВІЙСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМІМПЕКС" 335 244,00
UAH з ПДВ
312 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 17:51
Електронний підпис
10 липня 2020 17:51
МВС Кундзіч.pdf
09 липня 2020 17:05
Електронний підпис
01 липня 2020 13:38
Електронний підпис
01 липня 2020 13:38
МВС Кундзіч.pdf
26 червня 2020 12:54
Електронний підпис
26 червня 2020 10:49
Електронний підпис
26 червня 2020 10:49
8. Довідка про досвід.pdf
23 червня 2020 18:18
Електронний підпис
23 червня 2020 18:01
Електронний підпис
23 червня 2020 18:01
Статут 2019.pdf
23 червня 2020 18:01
Договір ТРИТРЕЙД.pdf
23 червня 2020 18:01
ВИТЯГ ПДВ.pdf
23 червня 2020 18:01
Витяг 11.06.2020.pdf
23 червня 2020 18:01
Аналог договір.pdf
23 червня 2020 18:01
8. Довідка про досвід.pdf
23 червня 2020 18:01
4. Лист про код доступу.pdf
23 червня 2020 18:01
19. Проект договору.pdf
23 червня 2020 18:01
15. Лист щодо ліцензії.pdf
23 червня 2020 18:01
12. Лист щодо поставок.pdf
23 червня 2020 18:00
1. Заявка-пропозиція.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 00:53
Електронний підпис
24 червня 2020 00:52
Уставні та довідки.pdf
24 червня 2020 00:52
ТОВ 03062020.rar
24 червня 2020 00:52
Пропозиція1.pdf
24 червня 2020 00:52
МВС 14062020.rar
24 червня 2020 00:52
Документ_ЄДР_1006583358.zip
24 червня 2020 00:52
Директор 03062020.rar
24 червня 2020 00:52
public_doc(57).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ

ТОВ СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЛАТВІЙСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХІМІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ
#37354345
Рішення скасоване 311 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 17:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2020 09:32
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ
#37354345
Переможець 311 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 16:08

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: в довідці від 22.06.2020 №2206-8 про наявність досвіду виконання аналогічного договору, що надана учасником ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» інформація зазначена не в повному обсязі, а саме в таблиці (графа 5) відсутня інформація про номер Договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу пункту 1.4.1. Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати скановану довідку, що містить інформацію про досвід постачання аналогічних товарів за 2018 або 2019 рік за востановленою формою (форма визначена в ТД). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку про досвід постачання аналогічних товарів за 2018 або 2019 рік за встановленою формою із зазначенням всього обсягу інформації на вимогу Тендерної документації, зокрема із зазначенням номеру договору на постачання аналогічних товарів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ
#37354345
311 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:43
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 11:13
дод уг 3.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 11:11
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 14:30
Додаткова угода _2 до договору _88-ВТ.PDF зміни до договору
02 листопада 2020 13:36
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 09:14
доп угода 1 від 03.08.PDF зміни до договору
03 серпня 2020 09:12
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 08:45
Договір укладений
20 липня 2020 08:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування суми договору під час розрахунку ПДВ
Номер договору про закупівлю: 88-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 88-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 88-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 168 396,80
UAH (в тому числі ПДВ 28 066,13 UAH)