Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт місць загального користування СЗШ № 35 за адресою: вул. Гната Юри, 10-Б у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи».
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-06-08-000078-c ● e4a46dd2cee243a2a0b824fb5b9fdfa7
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Вебсайт: | http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Коваленко Іванна Іванівна 380442749707 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2020 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2020 09:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2020 09:10 |
Початок аукціону: | 17 червня 2020 12:35 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт місць загального користування СЗШ № 35 за адресою: вул. Гната Юри, 10-Б у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2020 17:17 |
Проект Договору К.Р. 2020.docx |
08 червня 2020 17:17 |
Оголошення КР 2020 спрощена 35 зк .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-08-000078-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ", Код ЄДРПОУ:42586016
Дата подання: 27 червня 2020 17:27
Вимога
Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації № 118 від 26.06.2020р. по закупівлі UA-2020-06-08-000078-c «Капітальний ремонт місць загального користування СЗШ № 35 за адресою: вул. Гната Юри, 10-Б у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» було оприлюднено в електронній системі закупівель рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС". Однак, ми не згодні з прийняттям такого рішення з наступних обставин:
1. Згідно п.9 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалась Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (завірена належним чином копія штатного розпису підприємства). Однак, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" надана Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказано 6 штатних одиниць, а в наданому штатному розкладі від 11.02.2020р. зазначена кількість штатних одиниць 8 (в штатному розкладі є інженер з охорони праці та монтажник-складальник металопластикових конструкцій, а в довідці їх немає).
Нагадуємо Вам, шановний Замовник, що протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації № 115 від 23.06.2020р. по закупівлі «Капітальний ремонт місць загального користування СЗШ № 35 за адресою: вул. Гната Юри, 10-Б у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», №112 від 22.06.2020р. по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень СЗШ № 205 за адресою: проспект Леся Курбаса, 10-Д у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» та № 116 від 26.06.2020р. по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень СЗШ № 50 за адресою: вул. Ушакова Миколи, 12-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»» Вами було відхилено нашу тендерну пропозицію як таку, що не відповідає дійсності, з причин того, що в довідці про працівників і в копії штатного розкладу зазначена не однакова кількість працівників. У Ваших рішеннях проглядається упереджене ставлення до всіх учасників процедури торгів. Якщо за кількість співробітників в довідці та в штатному розкладі відхилили нас, то і конкурента просимо відхилити.
Додатково інформуємо, відповідно до ч. 3 ст. 164-14 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» - відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (безпідставне відхилення), тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500 грн. до 51 000 грн.).
2. Згідно Додатку 2 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі «Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку. Учасник не повинен відступати від даної форми». У графі вартість пропозиції була вимога Замовника вказати загальну вартість предмету закупівлі в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" в своїй пропозиції від 15.06.2020р. вказав наступне: 473 058,00 грн. (Чотириста сімдесят три тисячі п’ятдесят вісім гривень 00 копійок) без ПДВ та 78 843,00 грн. (Сімдесят вісім тисяч вісімсот сорок три гривні 00 копійок) з урахуванням ПДВ, що не відповідає вимозі Замовника.
Вимагаємо скасувати рішення щодо обрання переможцем по закупівлі по закупівлі UA-2020-06-08-000078-c «Капітальний ремонт місць загального користування СЗШ № 35 за адресою: вул. Гната Юри, 10-Б у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС", та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно п.9 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалась Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (завірена належним чином копія штатного розпису підприємства). Однак, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" надана Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказано 6 штатних одиниць, а в наданому штатному розкладі від 11.02.2020р. зазначена кількість штатних одиниць 8 (в штатному розкладі є інженер з охорони праці та монтажник-складальник металопластикових конструкцій, а в довідці їх немає).
Нагадуємо Вам, шановний Замовник, що протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації № 115 від 23.06.2020р. по закупівлі «Капітальний ремонт місць загального користування СЗШ № 35 за адресою: вул. Гната Юри, 10-Б у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», №112 від 22.06.2020р. по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень СЗШ № 205 за адресою: проспект Леся Курбаса, 10-Д у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» та № 116 від 26.06.2020р. по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень СЗШ № 50 за адресою: вул. Ушакова Миколи, 12-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»» Вами було відхилено нашу тендерну пропозицію як таку, що не відповідає дійсності, з причин того, що в довідці про працівників і в копії штатного розкладу зазначена не однакова кількість працівників. У Ваших рішеннях проглядається упереджене ставлення до всіх учасників процедури торгів. Якщо за кількість співробітників в довідці та в штатному розкладі відхилили нас, то і конкурента просимо відхилити.
Додатково інформуємо, відповідно до ч. 3 ст. 164-14 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» - відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (безпідставне відхилення), тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500 грн. до 51 000 грн.).
2. Згідно Додатку 2 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі «Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку. Учасник не повинен відступати від даної форми». У графі вартість пропозиції була вимога Замовника вказати загальну вартість предмету закупівлі в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" в своїй пропозиції від 15.06.2020р. вказав наступне: 473 058,00 грн. (Чотириста сімдесят три тисячі п’ятдесят вісім гривень 00 копійок) без ПДВ та 78 843,00 грн. (Сімдесят вісім тисяч вісімсот сорок три гривні 00 копійок) з урахуванням ПДВ, що не відповідає вимозі Замовника.
Вимагаємо скасувати рішення щодо обрання переможцем по закупівлі по закупівлі UA-2020-06-08-000078-c «Капітальний ремонт місць загального користування СЗШ № 35 за адресою: вул. Гната Юри, 10-Б у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС", та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає вимогам Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2020 16:27
Ваші зауваження взято до уваги та передано до юридичного відділу.
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" #42586016 |
Відхилено |
465 990,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 17:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" #41752215 |
Переможець |
468 058,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 16:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2020 11:54
|
Додаткова угода № 4-1030.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2020 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2020 15:58
|
ДУ № 3-1030.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2020 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2020 09:30
|
ДУ № 2-1030.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2020 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2020 14:02
|
ДУ 1 35.pdf | зміни до договору |
15 липня 2020 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 14:01
|
Дог 35.pdf | укладений |
14 липня 2020 13:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1030/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з реорганізацією структури управління освіти |
Номер договору про закупівлю: | 1030/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження терміну виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1030/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 1030/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |