Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт місць загального користування СЗШ № 35 за адресою: вул. Гната Юри, 10-Б у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи».
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-06-08-000078-c e4a46dd2cee243a2a0b824fb5b9fdfa7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2020 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 09:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 09:10
Початок аукціону: 17 червня 2020 12:35
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт місць загального користування СЗШ № 35 за адресою: вул. Гната Юри, 10-Б у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-08-000078-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ", Код ЄДРПОУ:42586016
Дата подання: 27 червня 2020 17:27
Вимога
Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації № 118 від 26.06.2020р. по закупівлі UA-2020-06-08-000078-c «Капітальний ремонт місць загального користування СЗШ № 35 за адресою: вул. Гната Юри, 10-Б у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» було оприлюднено в електронній системі закупівель рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС". Однак, ми не згодні з прийняттям такого рішення з наступних обставин:
1. Згідно п.9 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалась Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (завірена належним чином копія штатного розпису підприємства). Однак, Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" надана Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказано 6 штатних одиниць, а в наданому штатному розкладі від 11.02.2020р. зазначена кількість штатних одиниць 8 (в штатному розкладі є інженер з охорони праці та монтажник-складальник металопластикових конструкцій, а в довідці їх немає).

Нагадуємо Вам, шановний Замовник, що протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації № 115 від 23.06.2020р. по закупівлі «Капітальний ремонт місць загального користування СЗШ № 35 за адресою: вул. Гната Юри, 10-Б у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», №112 від 22.06.2020р. по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень СЗШ № 205 за адресою: проспект Леся Курбаса, 10-Д у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» та № 116 від 26.06.2020р. по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень СЗШ № 50 за адресою: вул. Ушакова Миколи, 12-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»» Вами було відхилено нашу тендерну пропозицію як таку, що не відповідає дійсності, з причин того, що в довідці про працівників і в копії штатного розкладу зазначена не однакова кількість працівників. У Ваших рішеннях проглядається упереджене ставлення до всіх учасників процедури торгів. Якщо за кількість співробітників в довідці та в штатному розкладі відхилили нас, то і конкурента просимо відхилити.
Додатково інформуємо, відповідно до ч. 3 ст. 164-14 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» - відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (безпідставне відхилення), тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500 грн. до 51 000 грн.).


2. Згідно Додатку 2 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі «Форма пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку. Учасник не повинен відступати від даної форми». У графі вартість пропозиції була вимога Замовника вказати загальну вартість предмету закупівлі в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" в своїй пропозиції від 15.06.2020р. вказав наступне: 473 058,00 грн. (Чотириста сімдесят три тисячі п’ятдесят вісім гривень 00 копійок) без ПДВ та 78 843,00 грн. (Сімдесят вісім тисяч вісімсот сорок три гривні 00 копійок) з урахуванням ПДВ, що не відповідає вимозі Замовника.
Вимагаємо скасувати рішення щодо обрання переможцем по закупівлі по закупівлі UA-2020-06-08-000078-c «Капітальний ремонт місць загального користування СЗШ № 35 за адресою: вул. Гната Юри, 10-Б у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС", та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2020 16:27
Ваші зауваження взято до уваги та передано до юридичного відділу.
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації

Документи подані скаржником

27 червня 2020 17:26
Вимога Г.Юри Техпром.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" 468 514,80
UAH з ПДВ
465 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС" 473 058,00
UAH з ПДВ
468 058,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 13:24
Електронний підпис
17 червня 2020 13:22
Оновлена пропозиція.pdf.p7s
17 червня 2020 13:22
Оновлена пропозиція.pdf
15 червня 2020 01:09
Електронний підпис
15 червня 2020 01:07
Штатний розпис 01.06.2020.pdf
15 червня 2020 01:07
Протоколи.pdf
15 червня 2020 01:07
Проект договору.pdf
15 червня 2020 01:07
Посвідчення.pdf
15 червня 2020 01:07
Опис.pdf
15 червня 2020 01:07
Оборотна-сальдова.pdf
15 червня 2020 01:06
Накази + ЦПУ.pdf
15 червня 2020 01:06
Накази+диплом Губар.pdf
15 червня 2020 01:06
Наказ Лящук екологія.pdf
15 червня 2020 01:06
Наказ Іщенко.pdf
15 червня 2020 01:06
Мед книжки.pdf
15 червня 2020 01:06
Лящук Диплом+додаток.pdf
15 червня 2020 01:06
Копія паспорту та ІПН.pdf
15 червня 2020 01:06
Копія ліцензії.pdf
15 червня 2020 01:06
Квитанція № 2 фін.звіт.pdf
15 червня 2020 01:06
Квитанція № 1 фін.звіт.pdf
15 червня 2020 01:06
Документи пропозиції.pdf
15 червня 2020 01:06
Договір 5-КРГВ.pdf
15 червня 2020 01:06
Довідка.zip
15 червня 2020 01:06
ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
15 червня 2020 01:06
Відгук 5-КРГВ.pdf
15 червня 2020 01:06
Витяг ПДВ.pdf
15 червня 2020 01:06
Витяг ЄДР .pdf
15 червня 2020 01:06
Пропозиція.pdf.p7s
15 червня 2020 01:06
Пропозиція.pdf
15 червня 2020 01:06
Кошторис.pdf
15 червня 2020 01:06
Кошторис ворд.rar
15 червня 2020 01:06
1189.rar
15 червня 2020 01:06
1189.imd

Публічні документи

24 червня 2020 17:12
Електронний підпис
24 червня 2020 17:12
Електронний підпис
16 червня 2020 08:37
Електронний підпис
16 червня 2020 08:36
Довідки.pdf
15 червня 2020 11:03
Електронний підпис
15 червня 2020 11:00
Довідки.pdf
15 червня 2020 10:57
Працівники.pdf
15 червня 2020 10:57
Документи.pdf
15 червня 2020 10:57
Аналогічний договір.pdf
15 червня 2020 10:57
Проєкт договору.pdf
15 червня 2020 10:57
Диплом Ясинський.pdf
15 червня 2020 10:57
Наказ куць.pdf
15 червня 2020 10:57
НАЗК Учасник.zip
15 червня 2020 10:57
Довідки Банківські.pdf
15 червня 2020 10:57
Документ_ЄДР.zip
15 червня 2020 10:57
Кошториси.pdf
15 червня 2020 10:57
68.imd
15 червня 2020 10:57
Цінова пропозиція.pdf.zip
15 червня 2020 10:57
Кошториси.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"
#42586016
Відхилено 465 990,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 17:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС"
#41752215
Переможець 468 058,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 16:18

Документи

23 червня 2020 17:07
Протокол 115.pdf

Документи

26 червня 2020 16:17
Визнач. 35.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХ ПРОМ СЕРВІС"
#41752215
468 058,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2020 16:17
Визнач. 35.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 10:25
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 11:54
Додаткова угода № 4-1030.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 11:52
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 15:58
ДУ № 3-1030.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 15:57
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 09:30
ДУ № 2-1030.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 09:29
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 14:02
ДУ 1 35.pdf зміни до договору
15 липня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 14:01
Дог 35.pdf укладений
14 липня 2020 13:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1030/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з реорганізацією структури управління освіти
Номер договору про закупівлю: 1030/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1030/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1030/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 460 875,24
UAH (в тому числі ПДВ 76 812,54 UAH)