Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектно-вишукувальних робіт щодо: «Удосконалення молекулярно-генетичної діагностики онкологічних захворювань в Україні. Реконструкція лабораторії молекулярно-генетичної діагностики та експериментальної онкології в лабораторному корпусі із конференц залом та частини приміщень в радіологічному корпусі Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському Районі м. Києва» (Код ДК 021-2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
1 310 840,00 UAH
UA-2020-06-08-000055-c 4e78eda2f1b540b6ad3d58c411fe1536
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аністратенко Віта Вікторівна

380676063993
vito4k@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроектбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Грушевського 7
Контактна особа: Аністратенко Віта Вікторівна
380676063993,
vito4k@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2020 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 14:00
Очікувана вартість: 1 310 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 216,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6554.2 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 роботи
Виконання проектно-вишукувальних робіт щодо:
«Удосконалення молекулярно-генетичної діагностики онкологічних захворювань в Україні. Реконструкція лабораторії молекулярно-генетичної діагностики та експериментальної онкології в лабораторному корпусі із конференц залом та частини приміщень в радіологічному корпусі Національного інституту раку по вул. Ломоносова, 33/43 в Голосіївському Районі м. Києва»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата Робіт може бути здійснена виключно при наявності відповідних бюджетних асигнувань, в залежності від реального фінансування на такі цілі. В іншому випадку жодні зобов’язання щодо оплати Робіт не виникають, а Замовник не несе відповідальності перед Підрядником. Авансування може бути здійснено виключно в порядку, в розмірах та на умовах, що передбачені чинним в Україні законодавством (якщо такі передбачені) та підлягають застосуванню при виконанні даного Договору. Авансування робіт здійснюється протягом 20 банківських днів відповідно до умов Договору після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Аванс 20 Банківські 50
Виконання робіт Оплата Робіт може бути здійснена виключно при наявності відповідних бюджетних асигнувань, в залежності від реального фінансування на такі цілі. В іншому випадку жодні зобов’язання щодо оплати Робіт не виникають, а Замовник не несе відповідальності перед Підрядником. Оплата робіт здійснюється протягом 20 банківських днів відповідно до умов Договору після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 червня 2020 13:48
медичне завдання.docx
08 червня 2020 13:48
ЗАВДАННЯ НА ПРОЕКТУВАННЯ.docx
08 червня 2020 13:47
Інструкція з підготовки пропозиції учасника.docx
08 червня 2020 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА КОНСАЛТИНГ" 1 306 158,00
UAH з ПДВ
1 306 158,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 13:04
Електронний підпис
16 червня 2020 13:03
Протокол 12016.pdf
16 червня 2020 13:00
Електронний підпис
16 червня 2020 12:59
Кошторисні розрахунки.pdf
16 червня 2020 12:59
Договірна ціна.pdf
16 червня 2020 12:59
Статут ЕЕК 2020.pdf
16 червня 2020 12:59
Протокол 19022020.pdf
16 червня 2020 12:59
Свідотцтво Бурдін.pdf
16 червня 2020 12:59
Договір оренди 2020.pdf
16 червня 2020 12:59
Договір 19-10.pdf
16 червня 2020 12:59
Довідка платник ПДВ.pdf
16 червня 2020 12:59
Довідка витрати.pdf
16 червня 2020 12:59
Диплом Радченко.pdf
16 червня 2020 12:59
Диплом Пiчкуров В.В..pdf
16 червня 2020 12:59
Диплом Петровский О.Г..pdf
16 червня 2020 12:59
Диплом Бурдін С.І..pdf
16 червня 2020 12:59
Диплом Богдан О.О..pdf
16 червня 2020 12:59
Диплом Аріх А.Г..pdf
16 червня 2020 12:59
Відгук Ахматдет.pdf
16 червня 2020 12:59
Витяг ПДВ.pdf
16 червня 2020 12:59
Виписка ЕДРПОУ.pdf
16 червня 2020 12:59
Проект договору.pdf
16 червня 2020 12:59
1799-20.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА КОНСАЛТИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА КОНСАЛТИНГ"
#39775888
Переможець 1 306 158,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ ТА КОНСАЛТИНГ"
#39775888
1 306 158,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 16:04
Ду 2 від 26.10.2020.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 15:28
Ду 1 від 30.09.2020.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 11:58
23-06_23.06.2020.pdf укладений
25 червня 2020 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність внести зміни до договору по причині допущення арифметичної помилки в кошторисах Додатку 3 до договору та технічної помилки в реквізитах, дані зміни не впливають на істотні умови договору.
Номер договору про закупівлю: 23/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникла необхідність внести зміни до договору 23/06 від 23.06.2020р. в результаті звернення підрядника по причині уточнення існуючих інженерно-геодезичних вишукувань (топографо-геодезичної зйомки) ділянки в М 1:500 (виконаної у 2019 році) та подальшого її узгодження з ДТЕК «Київські електромережі) для подальшого виконання стадії «Робоча документація» розділу електропостачання та продовжити строк виконання робіт до 15 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 23/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 306 158,00
UAH (в тому числі ПДВ 217 693,00 UAH)