Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщень СЗШ № 205 за адресою: проспект Леся Курбаса, 10-Д у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-06-06-000073-c 98ada428fe3a4db48a547a0a7854140b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2020 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 14:28
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт приміщень СЗШ № 205 за адресою: проспект Леся Курбаса, 10-Д у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо умов закупівлі
Дата подання: 09 червня 2020 12:05
Дата відповіді: 09 червня 2020 20:26
Прохання надати роз*яснення щодо наступних запитань: 11. Для підтвердження проходження навчання та перевірки знань Наказу «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» - що це за документ, медична книжка???? чи що ви маєте на увазі??, Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності» - що це за документ, який ви вимагаєте??? Щодо вимоги:1.2. Довідка або витяг з реєстру, видані Національним агентством з питань запобігання корупції, про те, що***: Юридична особа, яка є учасником не внесена до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення:: відповідно до якої норми чинного законодавства ви вимагаєте таку довідку??? ЩОДО НАСТУПНИХ вимог: - Після закінчення аукціону (протягом 1 (ого) робочого дня з дня проведення аукціону, тобто на наступний робочий день (до 24:00 год. за київським часом)) учасник повинен надати в електронному вигляді форму пропозиції з вказаною ціною за результатом аукціону на сторінці відповідної закупівлі торгівельного майданчику. - У випадку відхилення пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, учасник пропозиція якого є наступною надає в електронному вигляді форму пропозиції з вказаною ціною за результатом аукціону на сторінці відповідної закупівлі торговельного майданчику (протягом 1 (ого) робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення пропозиції попереднього учасника, тобто на наступний робочий день, (до 24:00 год. за київським часом)). прохання привести вимоги у відповідності до чинного законодавства??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Ваших запитань пояснюємо:
1) Замовником вимагається для підтвердження проходження навчання працівників та перевірки знань Закону України «Про охорону праці», Правил пожежної безпеки», Наказу «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності» - що означає, надати посвідчення та протокол(и) (витяг(и) з протоколу(ів)) з проходження навчання працівників та перевірки знань.
2) Щодо вимоги:1.2. Довідка або витяг з реєстру, видані Національним агентством з питань запобігання корупції, про те, що***: Юридична особа, яка є учасником не внесена до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Тендерна документація складена у відповідності статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» і дана довідка відповідає П 1 п.п. 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
3) ЩОДО НАСТУПНИХ вимог: Тендерна документація та всі вимоги до неї складені у відповідності до чинного Закону України «Про публічні закупівлі»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-06-000073-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ", Код ЄДРПОУ:42586016
Дата подання: 22 червня 2020 18:06
Скарга
Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації № 112 від 22.06.2020р. було оприлюднено в електронній системі закупівель відхилення нашої пропозиції з наступної підстави:
«Учасником надана Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказано 16 штатних одиниць, а в наданому штатному розкладі від 01.06.2020р. зазначена кількість штатних одиниць 5, що не відповідає дійсності. Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» у разі отримання факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Виходячи з цього, повідомляємо Вам, що нами була надана довідка на всіх працівників підприємства, в тому числі і штатних. А саме, «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де зазначено що ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» має працівників відповідної кваліфікації в загальній кількості 16 осіб, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт». На штатних працівників в кількості 5 одиниць були надані копії наказів про прийняття на роботу, а на решту працівників копії цивільно-правових угод.
Просимо Вас скасувати рішення про відхилення нашого підприємства як переможця по закупівлі UA-2020-06-06-000073-c «Капітальний ремонт приміщень СЗШ № 205 за адресою: проспект Леся Курбаса, 10-Д у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» на підставі того, що надана нами інформація є достовірною.
Сподіваємося на Вашу неупередженість у прийнятті рішення та відкритість для всіх учасників торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2020 17:20
Шановний учасник Тендерною документацією вимагалось надати «Довідку про наявність в ШТАТІ підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (завірена належним чином копія штатного розпису підприємства».
В наданій Учасником довідці кількість штатних працівників не відповідає наданому вами штатному розпису.
Надання наказів та договорів цивільно-правового характеру не вимагалось ТД.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Номер вимоги: UA-2020-06-06-000073-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ", Код ЄДРПОУ:42586016
Дата подання: 23 червня 2020 00:05
Щодо безпідставного відхилення
Додатково
Пунктом 9 Додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі передбачено: Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (завірена належним чином копія штатного розпису підприємства).
Пунктом 29 Додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі передбачено: Інші документи, які учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції.
ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» було надано зазначену довідку із зазначенням всіх штатних працівників, які мають необхідні знання та досвід. При цьому до даної довідки додатково було зазначено працівників, які працюють на підставі цивільно-правових угод та надано безпосередньо самі цивільно-правові угоди.
Таким чином пропозиція ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» не містить жодної недостовірної інформації, вся інформація підтверджується наданими документами.
Додатково інформуємо, відповідно до ч. 3 ст. 164-14 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» - відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (безпідставне відхилення), тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500 грн. до 51 000 грн.)

Просимо Вас скасувати рішення про відхилення нашого підприємства як переможця по закупівлі UA-2020-06-06-000073-c «Капітальний ремонт приміщень СЗШ № 205 за адресою: проспект Леся Курбаса, 10-Д у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» на підставі того, що надана нами інформація є достовірною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2020 17:21
Шановний учасник Тендерною документацією вимагалось надати «Довідку про наявність в ШТАТІ підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (завірена належним чином копія штатного розпису підприємства».
В наданій Учасником довідці кількість штатних працівників не відповідає наданому вами штатному розпису.
Надання наказів та договорів цивільно-правового характеру не вимагалось ТД.
Розгорнути Згорнути
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Номер вимоги: UA-2020-06-06-000073-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ", Код ЄДРПОУ:42586016
Дата подання: 27 червня 2020 17:29
Вимога
Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації № 120 від 26.06.2020р. по закупівлі UA-2020-06-06-000073-c «Капітальний ремонт приміщень СЗШ № 205 за адресою: проспект Леся Курбаса, 10-Д у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» було оприлюднено в електронній системі закупівель рішення про визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Екобудквартал". Однак, ми не згодні з прийняттям такого рішення з наступних обставин:
1. Згідно п.9 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалась Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (завірена належним чином копія штатного розпису підприємства). Однак, Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Екобудквартал" надана Довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказано 7 штатних одиниць, а в наданому штатному розкладі від 18.02.2020р. зазначена кількість штатних одиниць 8 (в штатному розкладі є інженер з охорони праці, а в довідці його немає). Крім того, в наданому штатному розкладі ТОВ "Будівельна компанія Екобудквартал" за розділом «Будівельний відділ» в графі «Всього» підмальована від руки цифра 6, отже документ є не дійсним.

Нагадуємо Вам, шановний Замовник, що протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації № 115 від 23.06.2020р. по закупівлі «Капітальний ремонт місць загального користування СЗШ № 35 за адресою: вул. Гната Юри, 10-Б у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», №112 від 22.06.2020р. по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень СЗШ № 205 за адресою: проспект Леся Курбаса, 10-Д у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» та № 116 від 26.06.2020р. по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень СЗШ № 50 за адресою: вул. Ушакова Миколи, 12-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»» Вами було відхилено нашу тендерну пропозицію як таку, що не відповідає дійсності, з причин того, що в довідці про працівників і в копії штатного розкладу зазначена не однакова кількість працівників. У Ваших рішеннях проглядається упереджене ставлення до всіх учасників процедури торгів. Якщо за кількість співробітників в довідці та в штатному розкладі відхилили нас, то і конкурента просимо відхилити.
Додатково інформуємо, відповідно до ч. 3 ст. 164-14 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» - відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (безпідставне відхилення), тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25 500 грн. до 51 000 грн.).

2. Згідно Додатку 3 ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі Замовник оприлюднив таку вимогу: «Учасники при підготовці пропозиції повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Інформація про це подається у формі довідки, з підписом уповноваженої особи учасника разом з наказом на останню, яка відповідальна за захист довкілля». Товариством з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Екобудквартал" було надано наказ про призначення відповідальним за захист довкілля Сердюка Олега Леонідовича. Однак, цей наказ не має підпису Сердюка О.Л. щодо ознайомлення з цим призначенням та дати, з якої Сердюк О. Л. буде виконувати це розпорядження. Отже, оформлення наказу є грубим порушенням правил діловодства і така інформація не може бути прийнята як достовірна.

Вимагаємо скасувати рішення щодо обрання переможцем по закупівлі по закупівлі UA-2020-06-06-000073-c «Капітальний ремонт приміщень СЗШ № 205 за адресою: проспект Леся Курбаса, 10-Д у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Екобудквартал", так як надана цим Учасником інформація не є достовірною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2020 16:26
Ваші зауваження взято до уваги та передано до юридичного відділу.
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації

Документи подані скаржником

27 червня 2020 17:29
Вимога Экобуд Курбаса.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" 620 770,42
UAH з ПДВ
589 245,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Екобудквартал" 589 247,00
UAH з ПДВ
589 247,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 15:40
Електронний підпис
16 червня 2020 15:38
Оновлена пропозиція.pdf.p7s
16 червня 2020 15:34
Оновлена пропозиція.pdf
15 червня 2020 00:51
Електронний підпис
15 червня 2020 00:49
Штатний розпис 01.06.2020.pdf
15 червня 2020 00:49
Протоколи.pdf
15 червня 2020 00:49
Проект договору.pdf
15 червня 2020 00:49
Посвідчення.pdf
15 червня 2020 00:48
Опис.pdf
15 червня 2020 00:48
Оборотна-сальдова.pdf
15 червня 2020 00:48
Накази+диплом Губар.pdf
15 червня 2020 00:48
Накази + ЦПУ.pdf
15 червня 2020 00:48
Наказ Лящук екологія.pdf
15 червня 2020 00:48
Наказ Іщенко.pdf
15 червня 2020 00:48
Мед книжки.pdf
15 червня 2020 00:48
Лящук Диплом+додаток.pdf
15 червня 2020 00:48
Копія паспорту та ІПН.pdf
15 червня 2020 00:48
Копія ліцензії.pdf
15 червня 2020 00:48
Квитанція № 2 фін.звіт.pdf
15 червня 2020 00:48
Квитанція № 1 фін.звіт.pdf
15 червня 2020 00:48
Документи пропозиції.pdf
15 червня 2020 00:48
Договір 5-КРГВ.pdf
15 червня 2020 00:48
Довідка.zip
15 червня 2020 00:48
ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
15 червня 2020 00:48
Відгук 5-КРГВ.pdf
15 червня 2020 00:48
Витяг ПДВ.pdf
15 червня 2020 00:48
Витяг ЄДР .pdf
15 червня 2020 00:48
Пропозиція.pdf.p7s
15 червня 2020 00:48
Пропозиція.pdf
15 червня 2020 00:48
Кошторис.pdf
15 червня 2020 00:48
Кошторис ворд.rar
15 червня 2020 00:48
79.rar
15 червня 2020 00:48
79.imd

Публічні документи

15 червня 2020 10:45
Електронний підпис
15 червня 2020 10:43
Кошторис.pdf
15 червня 2020 10:43
Тендерна пропозиція.pdf
15 червня 2020 10:43
Кошторис.docx
15 червня 2020 10:43
265.imd
15 червня 2020 10:43
Аналогічний договір.pdf
15 червня 2020 10:43
Аналогічний договір 2.pdf
15 червня 2020 10:43
Договора оренди 2020.pdf
15 червня 2020 10:43
Штатний розпис.pdf
15 червня 2020 10:43
Статут, опис.pdf
15 червня 2020 10:43
Дозвіл, декларація.pdf
15 червня 2020 10:43
Сертифікат завірений.pdf
15 червня 2020 10:43
Рішення щодо підпису.pdf
15 червня 2020 10:43
Рішення про печатку.pdf
15 червня 2020 10:43
Ліцензія з додатоком.pdf
15 червня 2020 10:43
Відомості ЄДРПОУ.pdf
15 червня 2020 10:43
Наказ відповідальний.pdf
15 червня 2020 10:43
Лист-пояснення.pdf
15 червня 2020 10:43
Лист від орендодавця.pdf
15 червня 2020 10:43
Витяг ПДВ.pdf
15 червня 2020 10:43
Довідка з МВС.zip
15 червня 2020 10:43
Документ_ЄДР_1006655841.zip
15 червня 2020 10:43
Довідка НАЗК фіз.особа.zip
15 червня 2020 10:43
Довідка НАЗК юр.особа.zip
15 червня 2020 10:43
Довідки з банку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Екобудквартал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"
#42586016
Відхилено 589 245,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 16:52
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Екобудквартал"
#43386762
Переможець 589 247,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 16:30

Документи

22 червня 2020 16:51
Відхилення 205.pdf

Документи

26 червня 2020 16:30
Визнач 205.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Екобудквартал"
#43386762
589 247,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2020 16:30
Визнач 205.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 15:08
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 16:51
ДУ № 2-1035.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 13:16
ДУ 1 205.pdf зміни до договору
15 липня 2020 13:14
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 13:02
Дог205.pdf укладений
15 липня 2020 13:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1035/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1035/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 574 586,68
UAH (в тому числі ПДВ 95 764,45 UAH)