Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для закладів громадського харчування (обладнання для харчоблоку)
Очікувана вартість
470 370,00 UAH
UA-2020-06-06-000010-a 39dc98c8d8d9443d811654ff2fecd1cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Очеретнюк Людмила Георгіївна

+380486532679 savran_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Савранської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40636122
Місцезнаходження: 66200, Україна , Одеська обл., Саврань, вул. Миру, 84, смт. Саврань, Одеська обл.
Контактна особа: Очеретнюк Людмила Георгіївна
+380486532679
savran_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2020 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 12:14
Очікувана вартість: 470 370,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 352,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
обладнання для харчоблоку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66200, Україна, Одеська область, смт. Саврань, Опорний навчальний заклад – Савранський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад», 66200, Одеська обл., смт. Саврань, вул. Миру, 68; Осичківська загальноосвітня школа I-III ступенів, адреса: 66200 Одеська обл., Савранський район, с.Осички, вул. Центральна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: державний та місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 червня 2020 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2020 10:51
ТД_обладнання_харчоблок_05.06.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ 467 200,00
UAH з ПДВ
467 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ширмазанян Вадим Валікойович 469 000,00
UAH з ПДВ
469 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 11:05
Довідка ч.2 ст.17
01 липня 2020 11:05
Довідка п.12 ч.1 ст.17
01 липня 2020 11:05
довідка_несудимість
25 червня 2020 16:59
довідка
21 червня 2020 23:45
Електронний підпис
21 червня 2020 23:43
Документи якості.pdf
21 червня 2020 23:43
Проект договору.pdf
21 червня 2020 23:43
Цінова пропозиція.pdf
21 червня 2020 23:43
установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ

ФОП Ширмазанян Вадим Валікойович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
#41879354
Переможець 467 200,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 11:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 19:59

Вимога про усунення невідповідностей

1. виявлені невідповідності: в довідці про виконання аналогічних договорів зазначена інформація щодо договору No 03-3/1712/2 від 09.04.2019 до 31.12.2019, але на договорі стоїть дата укладання «17» грудня 2019 р.; в посвідченні №52-13 на Скорохватова В.В. вказана дата наступної перевірки 13.06.2020 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп.3. п.5.2. Розділу ІІІ та пп.2. п.5.2. Розділу ІІІ тендерної документації 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: привести у відповідність інформацію в довідці згідно наданого договору; надати письмове пояснення щодо проходження наступної перевірки.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ
#41879354
467 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 11:33
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 14:21
Рисунок (1653).jpg зміни до договору
01 грудня 2020 14:18
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 14:17
Лист тех помилка.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 14:15
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 09:55
Рисунок (1640).jpg зміни до договору
01 грудня 2020 09:48
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 20:31
Договір кухонне обл.pdf укладений
15 липня 2020 20:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в пункті 3.1 розділу ІІІ
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка при оприлюднені додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 3.1 розділу ІІІ
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 467 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 77 866,67 UAH)