Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт комунального закладу освіти "Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів" розташованої за адресою :с.Гречані Поди,вул.Шкільна,28,Широківський район Дніпропетрровська область"
Очікувана вартість
8 938 334,00 UAH
UA-2020-06-06-000001-c 0061a44345a34920906aa40c1ab487ed
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ініна Валентина Вікторівна

+380963657288 osvitagrp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Гречаноподівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 42118373
Місцезнаходження: 53733, Україна , Дніпропетровська обл., село Степове, вулиця Залізнична , будинок 2
Контактна особа: Ініна Валентина Вікторівна
+380963657288
osvitagrp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 червня 2020 00:03
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 00:08
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 00:08
Початок аукціону: 25 червня 2020 15:12
Очікувана вартість: 8 938 334,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 691,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт комунального закладу освіти "Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів" розташованої за адресою :с.Гречані Поди,вул.Шкільна,28,Широківський район Дніпропетрровська область"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53734, Україна, Дніпропетровська область, с.Гречані Поди, вул.Шкільна,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 5-х календарних днів при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2020 23:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2020 00:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 10:31
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД Капремонт Калинівка.docx
10 червня 2020 10:31
119.Протокол зат.змін до ТД капремонт.doc
10 червня 2020 10:31
ТД капремонт Калинівка 2020 оновлена2.doc
06 червня 2020 00:03
ТД капремонт Калинівка 2020.doc
06 червня 2020 23:37
118.Протокол тех.пом.капрем..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 09 червня 2020 14:20
Дата відповіді: 10 червня 2020 10:06
Шановний замовник, відповідно до вашої ТД переможець повинен надати :1) Оригінал або завірена копія довідки уповноваженого органу про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) протягом 3 – х років, що діє станом на дату подання документу. Підприємства які працюють менш 3х років не взмозі надати вищезазначений документ, що є дискримінаційною вимогою. Просимо внести зміни в ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на вимогу учасника прийнято рішення внести зміни до тендерної документації щодо закупівлі «Капітальний ремонт комунального закладу освіти "Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів" розташованої за адресою :с.Гречані Поди,вул.Шкільна,28,Широківський район Дніпропетрровська область»
ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Вимога
Дата подання: 09 червня 2020 14:26
Дата відповіді: 10 червня 2020 10:06
Переможець торгів, для підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, в термін, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою цієї статті. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" від 19.04.2020, підстава - 114-IX відповідно до ч.6 ст 17 Переможець процедури надає протягом 10 (десяти) днів. Просимо внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на вимогу учасника прийнято рішення внести зміни до тендерної документації щодо закупівлі «Капітальний ремонт комунального закладу освіти "Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів" розташованої за адресою :с.Гречані Поди,вул.Шкільна,28,Широківський район Дніпропетрровська область»
ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Запитання
Дата подання: 09 червня 2020 14:46
Дата відповіді: 10 червня 2020 10:16
Відповідно додатку №5 Вашої ТД, не зрозуміло що повинен надати учасник. Просимо надати роз`яснення.
Відповідь: У відповідь щодо запитання учасника надаємо роз`яснення:відповідно до тендерної документації у розділі 1.Загальні положення п.4.3. місце,кількість,обсяг поставки товарів(надання послуг,виконання робіт) наведено: " Місце виконання робіт:заклад освіти підпорядкований відділу освіти Гречаноподівської сільської ради(Додаток 5)".В додатку 5 вказано фактичне місце та адреса де будуть виконануватись ремонтні роботи. За даним додатком учасник надає підвердження адреси виконання робіт.
Вимога
Дата подання: 12 червня 2020 08:49
Дата відповіді: 15 червня 2020 09:04
Шановний замовник, відповідно Вашої ТД є вимога на підтвердження якісних характеристик товару учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції: - інформаційну довідку від виробника на дверні та віконні блоки з металопластику,котрі не повинні перевищувати середньодобову норму концентрації формальдегідів та радіонуклідів в повітрі за медичними показниками безпеки. Учасники повинні чітко зазначати найменування товару (марка профілю, фурнітури, формула склопакету тощо), що пропонується для заміни. Вважаємо, що ця довідка не відповідає чинному законодавству та має дискримінаційну складову та звужує потенційне коло учасників та прослідковується корупційна складова. Підтвердження якості дверних та віконних блоків є сертифікати, висновки та протоколи випробувань. Вимагаємо виключити дану вимогу як дискримінаційну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь щодо вимоги учасника прийнято рішення не вносити змінити до Тендерної документації та надати слідуюче роз`яснення :Шановний,учасник,вимоги Замовника в ТД щодо надання довідки якісних характеристик віконних та дверних блоків не є дискримінаційними. Відповідно ст.23 ч.1. Закону України "Про публічні закупівлі" , технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів,робіт або послуг,що закуповуються,у тому числі їх технічні,функціональні та якісні характеристики.Характеристики товарів,робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару(товарів),виконання необхідних робіт,надання послуги(послуг).Відповідно до ч.6. цієї статті Закону :" Якщо учасник не має відповідних маркувань,протоколів випробувань чи сертифікатів,не має можливості отримати їх до кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин,від нього не залежних,він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об`єктивним критеріям".Замовник в ТД не посилається на конкретні маркування віконних та дверних блоків.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-03-000023 ● da3e572e80334bb3b4e91a78083d4ae7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020 13:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

03.07.2020 № 127

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

6

UA-2020-06-06-000001-с
06.06.2020 Відділ освіти Гречаноподівської сільської ради (код ЄДРПОУ 42118373) Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом взято до уваги всі виявлені порушення та прийнято рішення усунути наведені порушення в тендерній документації до закупівлі «Капітальний ремонт комунального закладу освіти «Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів" розташованої за адресою :с.Гречані Поди,вул.Шкільна,28,Широківський район Дніпропетрровська область» код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація.Також прийнято рішення,через неможливість усунення порушень,відмінити закупівлю «Капітальний ремонт комунального закладу освіти «Калинівська середня загальноосвітня школа-загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів" розташованої за адресою :с.Гречані Поди,вул.Шкільна,28,Широківський район Дніпропетрровська область» код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація після періоду оскарження.

2020-07-16 15:49:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ" 7 740 193,20
UAH з ПДВ
7 740 193,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" 8 225 180,63
UAH з ПДВ
7 955 298,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС СПОРУДЖЕННЯ" 8 380 813,80
UAH з ПДВ
7 955 308,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» 8 729 940,00
UAH з ПДВ
8 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" 8 444 207,59
UAH з ПДВ
8 444 207,59
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" 8 925 084,00
UAH з ПДВ
8 925 084,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 13:17
Електронний підпис
02 липня 2020 13:10
Локальний кошторис.pdf
02 липня 2020 13:10
Технічні паспорти _2_.pdf
02 липня 2020 13:09
Довiдка_про_товар.pdf
02 липня 2020 13:03
Iнвентарнi_картки.pdf
23 червня 2020 12:21
Електронний підпис
23 червня 2020 12:11
Довідка щодо підпису.pdf
23 червня 2020 12:11
свид._НДС.pdf
23 червня 2020 12:11
Статут.pdf
23 червня 2020 12:11
Тендерна пропозиція.pdf
23 червня 2020 12:11
Фінансова звітність.pdf
23 червня 2020 12:11
Договір сміття.pdf
23 червня 2020 12:11
Лист-гарантія ст.17.pdf
23 червня 2020 12:11
Пояснювальна записка.pdf
23 червня 2020 12:11
Листи.pdf
23 червня 2020 12:11
Проект договору.pdf
23 червня 2020 12:11
Локальний кошторис.pdf
23 червня 2020 12:11
Договірна ціна.pdf
23 червня 2020 12:11
Довідки.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 17:21
Електронний підпис
21 липня 2020 17:20
Дозвола Мегалітт.PDF
21 липня 2020 17:20
Ліцензія Мегалітт.PDF
21 липня 2020 17:20
Ст.17 Мегалітт.PDF
21 липня 2020 17:20
ТП оновлена.pdf
21 липня 2020 17:20
Ст.17 Фауна.PDF
21 липня 2020 17:20
кошторис оновлений.rar
17 липня 2020 16:44
Електронний підпис
17 липня 2020 16:31
Довідка МВС.jpg
17 липня 2020 16:31
Довідка ДФС.zip
17 липня 2020 16:31
Довідка 2.pdf
17 липня 2020 16:31
Довідка 1.pdf
09 липня 2020 17:11
Електронний підпис
09 липня 2020 16:58
ТП трактор бульдозер.pdf
09 липня 2020 16:58
ТП самосвал.PDF
09 липня 2020 16:58
ДУ до дог оренд офісу.pdf
09 липня 2020 16:58
Договір оренди офісу.PDF
09 липня 2020 16:58
Договір 9-07.PDF
09 липня 2020 16:58
Довідка субпідряд.PDF
09 липня 2020 16:58
Довідка МТБ.PDF
23 червня 2020 18:35
Електронний підпис
23 червня 2020 17:55
9. Довідка щодо ст. 17.PDF
23 червня 2020 17:55
7.Протокол правочин.pdf
23 червня 2020 17:55
6.Установчі.zip
23 червня 2020 17:55
5. Цінова пропозиція.PDF
23 червня 2020 17:55
4. Проект договору.PDF
23 червня 2020 17:55
39.Договір оренди офісу.PDF
23 червня 2020 17:55
38.Накази.rar
23 червня 2020 17:55
37.Ліцензія і дозвіл.PDF
23 червня 2020 17:55
32.Робочий проект.rar
23 червня 2020 17:55
30.Ліцензія АВК 5.PDF
23 червня 2020 17:55
27.Трудова книжка Тимко.PDF
23 червня 2020 17:55
27. Тимко (переклад).PDF
23 червня 2020 17:55
24. Іванов (переклад).PDF
23 червня 2020 17:55
23. Дроздова (переклад).PDF
23 червня 2020 17:55
21.МТБ.rar
23 червня 2020 17:55
20.Сертифікати.zip
23 червня 2020 17:54
19.Финансова звітнисть.zip
23 червня 2020 17:54
18. Калькуляція.PDF
23 червня 2020 17:54
17. Довідка-гарантія.PDF
23 червня 2020 17:54
12. Довідка щодо МТБ.PDF

Публічні документи

23 червня 2020 17:19
Електронний підпис
23 червня 2020 17:07
дц.pdf
23 червня 2020 17:07
відомість ресурсів.pdf
23 червня 2020 17:07
локальний кошторис 1.pdf
23 червня 2020 17:07
локальний кошторис 2.pdf
23 червня 2020 17:07
пз.pdf
23 червня 2020 17:07
довідки.pdf
23 червня 2020 17:07
уставні документи.pdf
23 червня 2020 17:07
тп.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 17:08
Електронний підпис
23 червня 2020 15:18
Виписка 25.03.2020.pdf
23 червня 2020 11:46
Відгук.pdf
23 червня 2020 11:46
Довідка працівники.pdf
23 червня 2020 11:34
Тендерна пропозиція.pdf
23 червня 2020 11:34
Довідка (ст.17).pdf
23 червня 2020 11:34
ДЦ Гречані Поди.pdf
22 червня 2020 17:27
Протокол правочин.pdf
22 червня 2020 17:27
Протокол 37.pdf
22 червня 2020 17:27
Протокол 5.pdf
22 червня 2020 17:27
Наказ 43.pdf
22 червня 2020 17:27
Ліцензія з додатком.pdf
22 червня 2020 17:27
Дозвіл 077 15 15.pdf
22 червня 2020 17:27
Дозвіл 076 15 15.pdf
22 червня 2020 17:27
Витяг ПДВ.PDF
22 червня 2020 17:27
Баланс 2019.PDF
22 червня 2020 17:27
Баланс 1 кв. 2020.pdf
22 червня 2020 17:27
Статут з описом.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 18:16
Електронний підпис
23 червня 2020 18:16
8925_084 тис грн.rar
23 червня 2020 18:16
4 Проект договору.pdf
23 червня 2020 18:16
3 Тендерна пропозція.pdf
23 червня 2020 18:15
2 Обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд"

БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС СПОРУДЖЕННЯ

ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»

ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"

ТОВ "НВП "СУЧАСНІ ШЛЯХОВІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ"
#33452917
Відхилено 7 740 193,20
UAH з ПДВ
04 липня 2020 00:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 13:23
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд"
#37214342
Переможець 7 955 298,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 07:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 липня 2020 19:41

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно з положеннями ч.9 статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію,яка визначена найбільш економічно вигідною. Враховуючи вище викладене, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом розглянуто тендерну пропозицію Учасника ТОВ «БУДІНВЕНТ».При розгляді документів ,наданих у тендерній пропозиції Учасником ТОВ «БУДІНВЕНТ» виявлено ряд невідповідностей,а саме: 1.Відповідно Додатку 1 тендерної документації,учасники надають довідку про наявність матеріально- технічної бази за формою Замовника. Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази Учасники повині надати копії документів, що підтверджують власність матеріально-технічної бази копії інвентарних карток обліку основних засобів або копію договору (договорів) оренди матеріально-технічної бази або інші документи, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази. Учасник ТОВ «БУДІНВЕНТ» не надає копії інвентарних карток обліку основних засобів для підтвердження інформації про наявність матеріально технічної бази. 2.Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт, за формою Замовника. Для підтвердження даної інформації Учасники повинні надати копії документів, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин Учасника із вищевказаними працівниками (копії наказів про призначення, трудових або цивільно-правових угод). Учасник ТОВ «БУДІНВЕНТ» не надав копії документів, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин Учасника із вказаними ним працівниками (копії наказів про призначення, трудових або цивільно-правових угод). 3. Замовником зазначені вимоги до предмета закупівлі щодо необхідних технічних, якісних та інших вимог. У відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень, Учасник надає в складі тендерної пропозиції - договірна ціна. До договірної ціни повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (договірна ціна є твердою (згідно національного стандарту ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013); - локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів (у разі необхідності); - підсумкова відомість ресурсів. Учасник ТОВ «БУДІНВЕНТ» не надає у складі тендерної прпопозиції локальні кошториси . 4.Учасники повинні чітко зазначати найменування товару (марка профілю, фурнітури, формула склопакету тощо), що пропонується для заміни . Учасник ТОВ «БУДІНВЕНТ» не надає довідки із зазначенням найменування та марки товару,що пропонується ним для заміни. 5.Учасники повинні надати сертифікат виробника металопластикових конструкцій(або завірену належним чином копію) на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015. Учасник ТОВ «БУДІНВЕНТ» у сладі тендерної пропозиції не надає міжнародного сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015.

Документи

04 липня 2020 00:33
Електронний підпис
04 липня 2020 00:32
протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Зміст Згідно з положеннями ч.9 статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію,яка визначена найбільш економічно вигідною. Враховуючи вище викладене, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом розглянуто тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Фауна Гранд».При розгляді документів ,наданих у тендерній пропозиції Учасником ТОВ «Фауна Гранд» виявлено ряд невідповідностей,а саме:1.Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.У пропозиції учасника ТОВ "Фауна Гранд" довідка не розписана стосовно кожного пункту статі.2.Замовником у тендерній документації зазаначено:У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону.Тобто,учасник в складі тендерної пропозиції, надає аналогічні довідки і по субпідряднику,довідка відсутня.Учасник ТОВ "Фауна Гранд" надає лише довідку про залучення субпідрядника.3.Для підтвердження інформації про наявність матеріальнотехнічної бази,Учасник повинен надати копії інвентарних карток обліку основних засобів або копію договору (договорів) оренди обладнання або інші документи, які підтверджують наявність обладнання. Учасник ТОВ "Фауна Гранд" надає копії договорів в складі яких відсутні акти прийому -передачі майна.В договорі оренди офісу не достатньо сторінок.Сам договір укладено до 31.12.2020р. не на весь термін виконання робіт ,а саме до 31.12.2021р.В підсумковій відомості ресурсів,Будівельні машини та механізми ,що надав учасник не відповідають довідці матеріально технічної бази.В довідці відсутня установка для зварювання ручного дугового(постійного струму),перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500А,машина свердлильна електрична,нарізчик швів.Вказано 2 компресори ,в довідці один,вказано три либідки,в довідці дві.Для перевезення сміття немає самоскидів,лише вказано перевезення сміття до 30км.4.В разі наявності законодавчої вимоги, Учасник самостійно одержує всі необхідні дозволи, ліцензії, свідоцтва (у тому числі атестаційні) на послуги, які пропонується надавати за договором, та інші документи, пов’язані з поданням його тендерної пропозиції, та несе всі витрати на їх отримання.Учасник в складі тендерної пропозиції надає дозвіл №245.15.15 (роботи верхолазні,що виконуються на висоті 5 м.....) строк дії якого до 09 червня 2020р. тобто дозвіл втратив чинність ще до моменту розкриття тендерних пропозицій.Відповідно ст.21 Закону "Про охорону праці" передбачено продовження строку дії озволу виконання робіт або на експлуатацію машин ,механізмів та устаткування підвищеної небезпеки.При цьому звертаємо Вашу увагу,що законодавством не передбачено продовження строку дії дозволу ,зокрема, уразі звернення роботодавця за його продовженням вже після закінчення строку дії дозволу.В результаті перевірки реєстру Держгірпромнагляд,підтверджено закінчення строку дії даного дозволу.Втратив чинність наданий Вами дозвіл №246.15.15 на експлуатування посудин,що працюють з киснем,дія якого до 09.06.2020р. Виходячи з наведеного,учасник не зможе виконувати верхолазні роботи та ін.так як не має на це права.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 07:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд"
#37214342
7 955 298,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 24 липня 2020 10:30
Кінець періоду оскарження: 04 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 04 серпня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до висновку Східного офісу від 14.07.2020р. 1.Виявлено порушеня відповідно до п.11 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» : «строк дії тендерної пропозиції,протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними,але не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» в тендерній документації зазначено «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів строку подання тендерних пропозицій». 2. Виявлено порушення вимог ч.14 ст.22 Закону,в тендерній документації не визначено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 3. З питання складання тендерної документації встановлено порушення вимог пунктів 11,14 частини 2 ст.22 Закону.За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі,визначення предмета закупівлі у річному плані,розгляду тендерних пропозицій-порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено
Документи:
24 липня 2020 10:30
Електронний підпис
24 липня 2020 10:26
рішення (протокол)
24 липня 2020 10:26
рішення (протокол)