Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Детектори та аналізатори" Лабораторне обладнання для здійснення державного моніторингу поверхневих вод
"Detectors and analyzers" Laboratory equipment for state monitoring of surface waters
Очікувана вартість
14 210 000,00 UAH
UA-2020-06-05-007487-b 5331707587ea48009702cf893e0d4ab9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єлизавета Романова

+380938287004 lisaromanova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Басейнове управління водних ресурсів річок Причорномор’я та нижнього Дунаю
Код ЄДРПОУ: 01038950
Вебсайт: http://oouvr.gov.ua
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська область обл., м. Одеса , вул. Лип Івана та Юрія, буд.13
Контактна особа: Єлизавета Романова
+380938287004
lisaromanova@ukr.net
Додаткові контактні особи: Сергій Єфремович
+380669061777
buvr_odesa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Basin management of water resources of Black Sea rivers and the lower Danube
National ID: 01038950
Contact point: Yelyzaveta Romanova
+380938287004
lisaromanova@ukr.net
Additional contacts: Сергій Єфремович
+380669061777
buvr_odesa@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 червня 2020 21:24
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 15:40
Очікувана вартість: 14 210 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 142 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 426300 UAH
Publication date: 05 червня 2020 21:24
Enquiries until: 26 червня 2020 00:00
Complaints submission until: до 02 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 липня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 14 210 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 142 100 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
111 штуки
"Детектори та аналізатори" Лабораторне обладнання для здійснення державного моніторингу поверхневих вод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Лип Івана та Юрія, 13
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

"Detectors and analyzers" Laboratory equipment for state monitoring of surface waters
CPV: 38430000-8
Період постачання: по 22 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 14:50
Зміни_ТД.pdf
26 червня 2020 14:50
Нова_редакція_Тендерна_документацiя.pdf
09 червня 2020 18:31
Оголошення_до Тендеру.doc
09 червня 2020 18:30
Річний план_до Тендеру.doc
05 червня 2020 21:24
ТД_ДОДАТОК_1.PDF
05 червня 2020 21:24
ТД_ДОДАТОК_5.PDF
05 червня 2020 21:24
ТД_ДОДАТОК_2.PDF
05 червня 2020 21:24
ТД_ДОДАТОК_3.PDF
05 червня 2020 21:24
ТД_ДОДАТОК_4.PDF
26 червня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 21:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 14:50
Зміни_ТД.pdf
26 червня 2020 14:50
Нова_редакція_Тендерна_документацiя.pdf
05 червня 2020 21:24
Тендерна документація.PDF
09 червня 2020 18:31
Оголошення_до Тендеру.doc
09 червня 2020 18:30
Річний план_до Тендеру.doc
05 червня 2020 21:24
ТД_ДОДАТОК_1.PDF
05 червня 2020 21:24
ТД_ДОДАТОК_5.PDF
05 червня 2020 21:24
ТД_ДОДАТОК_2.PDF
05 червня 2020 21:24
ТД_ДОДАТОК_3.PDF
05 червня 2020 21:24
ТД_ДОДАТОК_4.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 16 червня 2020 16:01
Дата відповіді: 19 червня 2020 09:30
Добрий день! Звертаємось до Вас з питанням щодо підготовки та способу подання документів, відповідно до тендерної документації. Відповідно до Закону України про Публічні закупівлі, Розділ IV ст. 22 п. 5 Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. В Тендерній документації, Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції - відсутній данний пункт Закону України. Чи можемо ми надавати документи в електронному вигляді, не засвідчуючи кожну сторінку документів особистим підписом та печаткою, а через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що ст. 22 Закону не містить обов’язку щодо включення у тендерну документацію повного змісту Закону. Таким чином, вважаємо недоцільно переносити усі вимоги Закону у тендерну документацію.
Під час засвідчення необхідних для подання тендерної пропозиції документів Ви можете використовувати пряму норму ч. 5 ст 22 Закону з урахуванням інших вимог тендерної документації, які регулюють, зокрема, зміст і спосіб подання та інші питання оформлення тендерних пропозицій учасників.
Тендерна документація
Дата подання: 17 червня 2020 12:16
Дата відповіді: 22 червня 2020 09:22
У Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено наступне: «Згідно частини другої статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»від 06.02.2018 № 2275-VIII, якщо сума угоди 50% і більше чистих активів ТОВ, така угода повинна обов’язково бути узгоджена загальними зборами учасників» Звертаємо Вашу увагу, що частина друга статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» на дату розміщення закупівлі чинна у наступній редакції: «Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.» {Частина друга статті 44 із змінами, внесеними згідно із Законом № 159-IX від 03.10.2019} Тому, вимога, викладена в тендерній документації щодо обов’язку надання у складі тендерної пропозиції документу, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника та/або протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі, не враховує положення Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» щодо інших умов, які можуть бути передбачені статутом товариства, тобто, не відповідає чинному законодавству. Керуючись Статтею 24. Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення щодо застосування умов тендерної документації які суперечать чинному законодавству або внести змін до неї.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! У відповідності до змін у частині другій статті 44, якщо учасником буде наданий статут зі змінами, наявність яких може передбачати автоматичне погодження усіх значних правочинів або право директора укладати значні правочини від імені Товариства без отримання окремого рішення загальних зборів учасників, такі пропозиції будуть прийняті до розгляду, при наданні копії фінансової звітності у повному обсязі згідно вимог чинного законодавства. Якщо учасник торгів відповідно до норм чинного законодавства не зобов'язаний складати якийсь документ з передбачених ТД, то такий учасник надає лист-роз'яснення, в якому зазначає причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-10-000034 ● 9140fcdccda24a0b9e567610bd719e35
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020 10:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2020 Одеса № 178

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 10.06.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 10.06.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 10.06.2020 № 178
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
7. UA-2020-06-05-007487-b 05.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи зміст висновку, надісланого Вами за результатами моніторингу, тендерний комітет Басейнового управління водних ресурсів річок Причорномор’я та нижнього Дунаю повідомляє, що 26.06.2020 року рішенням тендерного комітету (протокол № 19) внесено зміни до тендерної документації, а саме: пункт 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» викладено в новій редакції, яка повністю відповідає вимогам пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-06-26 14:58:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-06-26 15:24:38

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 липня 2020
UA-2020-06-05-007487-b5331707587ea48009702cf893e0d4ab9
Найменування: Басейнове управління водних ресурсів річок Причорномор’я та нижнього Дунаю
Код ЄДРПОУ: 01038950
Місцезнаходження: 65078, Україна, Одеська область обл., м. Одеса , вул. Лип Івана та Юрія, буд.13
Учасник Документи Рішення
ПП "МЕДМИР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СОК ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

02 липня 2020 16:03
Електронний підпис
02 липня 2020 16:03
Електронний підпис
02 липня 2020 16:01
Протокол НР.7z
02 липня 2020 16:01
Наказ Фролова Ю.М.7z
02 липня 2020 16:01
Лист для клієнтів.7z
02 липня 2020 16:01
Гарантія 5342-20 (1).7z
02 липня 2020 16:01
Витяг із Статуту.7z
02 липня 2020 16:01
2.32 Проєкт договору.pdf

Документи

Публічні документи

29 липня 2020 14:57
Електронний підпис
29 липня 2020 08:55
Довідка МВС.PDF
29 липня 2020 08:55
public_doc (7).p7s
29 липня 2020 08:55
public_doc (7).pdf
03 липня 2020 19:49
Електронний підпис
03 липня 2020 19:49
Електронний підпис
03 липня 2020 19:07
6.Повноваження.PDF
03 липня 2020 19:07
7.Інші документи.PDF
03 липня 2020 19:07
5.Проект договору.PDF
03 липня 2020 19:07
3.Відповідність ст.17.PDF
03 липня 2020 19:07
4.Технічна частина-1-72.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МЕДМИР"

ТОВ "СОК ТРЕЙД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОК ТРЕЙД" 14 200 000,00
UAH з ПДВ
14 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МЕДМИР" 14 210 000,00
UAH з ПДВ
14 210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 14:57
Електронний підпис
29 липня 2020 08:55
Довідка МВС.PDF
29 липня 2020 08:55
public_doc (7).p7s
29 липня 2020 08:55
public_doc (7).pdf
03 липня 2020 19:49
Електронний підпис
03 липня 2020 19:49
Електронний підпис
03 липня 2020 19:07
6.Повноваження.PDF
03 липня 2020 19:07
7.Інші документи.PDF
03 липня 2020 19:07
5.Проект договору.PDF
03 липня 2020 19:07
3.Відповідність ст.17.PDF
03 липня 2020 19:07
4.Технічна частина-1-72.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 16:03
Електронний підпис
02 липня 2020 16:03
Електронний підпис
02 липня 2020 16:01
Протокол НР.7z
02 липня 2020 16:01
Наказ Фролова Ю.М.7z
02 липня 2020 16:01
Лист для клієнтів.7z
02 липня 2020 16:01
Гарантія 5342-20 (1).7z
02 липня 2020 16:01
Витяг із Статуту.7z
02 липня 2020 16:01
2.32 Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОК ТРЕЙД"

ПП "МЕДМИР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОК ТРЕЙД"
#32642016
Переможець 14 200 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 12:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОК ТРЕЙД"
#32642016
14 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 09:38
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 14:51
додаткова угода 3 2020.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 14:43
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 10:35
Протокол 27 від 15102020.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 10:34
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 12:19
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 12:18
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 11:25
Додаткова угода №001.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 16:53
Договір.pdf укладений
07 серпня 2020 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету для Держводагентства, що спричинило зміну розрахункових рахунків
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти пункти 3.5, 3.5.2, 4.2, 4.3, 5.1, 5.2 та Додаток 1 "Специфікація" до Договору № 1 від 07.08.2020 року у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення кількості лабораторного обладнання: 1 комплект лабораторного обладнання складається зі 111 штук найменувань. Тому вважати п. 5 Звіту про укладений договір від 7 серпня 2020 року у кількості лабораторного обладнання в розмірі – 1 комплект.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору: 1. До п.1.2 Додатку 1 "СПЕЦИФІКАЦІЯ" до Договору, внести зміни та викласти його у наступній редакції: Комплект хімічних реагентів - 1 комплект; Вакуумний маніфолд, 5-типортовий - 1 шт; Колби для випаровування до вакуумного маніфолду, грушоподібні, об'єм 50 мл, шліф 29/32, без нанесеного покриття, укріплена стінка - 5 шт. 2. Додати зміни до додатку 1 "Специфікація" до договору в наступній редакції: Всього 14 200 000,00 грн (чотирнадцять мільйонів двісті тисяч грн), у тому числі ПДВ 2 366 666,67 грн (два мільйони триста шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість грн шістдесят сім коп.). Загальна кількість комплектуючих: 113 штук.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 200 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 366 666,67 UAH)