Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт шляхопроводу з підходами на км 553+506 автомобільної дороги державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський (на Ростов-на-Дону) у с. Гракове в Харківській області (45220000- 5 Інженерні та будівельні роботи)
Очікувана вартість
139 050 800,00 UAH
UA-2020-06-05-007367-b 6c0d8afbade94b4587dd39d48a2ca0fb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0577732521 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 15:44
Очікувана вартість: 139 050 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 695 254,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 695000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97.96 пог.м.
Капітальний ремонт шляхопроводу з підходами на км 553+506 автомобільної дороги державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський (на Ростов-на-Дону) у с. Гракове в Харківській області (45220000- 5 Інженерні та будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Пункт 4.3 договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" у розмірі до ____________ відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 12(дванадцяти) місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 7 (семи) банківських днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі "Актів приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Пункт 4.2 договору - Бюджетні зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно ф.№ КБ-2в та ф.№ КБ-3. Розрахунок за Договором здійснюється протягом 7-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на спеціальний реєстраційний рахунок Замовника, відкритий в територіальному управлінні Казначейства. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2020 15:19
Електронний підпис
22 червня 2020 15:19
Тендерна документація-2.PDF
22 червня 2020 15:19
Зміни до ТД-2.PDF
12 червня 2020 17:48
Тендерна документація зі змінами.PDF
12 червня 2020 17:48
Зміни до ТД.PDF
12 червня 2020 17:48
Проект договору зі змінами.docx
05 червня 2020 18:58
Тендерна документація.PDF
05 червня 2020 18:58
Проект договору.docx
22 червня 2020 15:19
Електронний підпис
12 червня 2020 17:48
Електронний підпис
05 червня 2020 18:58
Електронний підпис
22 червня 2020 15:19
Тендерна документація-2.PDF
22 червня 2020 15:19
Зміни до ТД-2.PDF
12 червня 2020 17:48
Тендерна документація зі змінами.PDF
12 червня 2020 17:48
Зміни до ТД.PDF
12 червня 2020 17:48
Проект договору зі змінами.docx
05 червня 2020 18:58
Тендерна документація.PDF
05 червня 2020 18:58
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 11 червня 2020 16:53
Дата відповіді: 12 червня 2020 17:44
Товариство має досвід з капітального, поточного та середнього ремонту мостів та шляхопроводів в частині виконання аналогічного договору. Попередні договори виконані на 100 % без зауважень до якості робіт. Але фізичний обсяг виконаних робіт менший за наданий в тендерній документації . Досвід попередніх скарг згідно нової тендерної документації після розгляду АМКУ вказує на те, що дані критерії є дискримінаційними. Просимо розглянути можливість коригування тендерної документації в частині досвіду виконання аналогічного договору «Види та обсяги наданих послуг за останні 3 роки» не менше ніж: - Влаштування монолітної залізобетонної накладної плити мостового полотна – 161 м3, Влаштування гідроізоляції мостової споруди – 555 м2, Влаштування асфальтобетонного покриття – 583 м2, Влаштування бар’єрного мостового огородження – 7,6 т, Встановлення перильного огородження – 3,2 т, розробка ґрунту бульдозером з його переміщенням – 77 500 м3, улаштування монолітного фундаменту – 283 м3, спорудження монолітних бетонних стоянів – 28 м3, улаштування з монолітного бетону ригелю – 57,6 м3, улаштування з монолітного бетону насадок – 23,2 м3, спорудження збірних залізобетонних стоякових опор мостів під автомобільні дороги – 12,5 м3, улаштування з монолітного залізобетону підферменних площадок – 5,8 м3, улаштування з монолітного залізобетону шафової стіни - 14,5 м3, установлення стріловими кранами на опори автодорожніх мостів залізобетонних балкових конструкцій довжиною понад 24 м – 20 шт., влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші обробленої цементом. Просимо розглянути можливість надання відомостей щодо досвіду виконання аналогічного договору без зазначення фізичних обсягів робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни внесені Замовником у тендерну документацію.
щодо надання аналогічного договору
Дата подання: 17 червня 2020 15:27
Дата відповіді: 22 червня 2020 15:15
Підприємство має досвід з капітального, поточного та середнього ремонту мостів та шляхопроводів в частині виконання аналогічного договору. Попередні договори виконані на 100 % без зауважень до якості робіт . Але деякі види виконаних робіт підприємство може підтвердити лише видами робіт, що були виконані у рамках договору на поточний середній ремонт мосту або шляхопроводу. Просимо розглянути можливість коригування тендерної документації в частині надання аналогічного договору на поточний середній ремонт також.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договір з поточного середнього ремонту буде вважатися аналогічним, враховуючі основні види робіт, про що замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-29-000007 ● afc40b28041d48a195776de158259a3f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020 11:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.09.2020 № 37

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 29.09.2020 року № 37
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-06-05-007367-b від 05.06.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" 138 900 000,00
UAH з ПДВ
138 204 746,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Впроваджувальне підприємство Мост-1" 139 000 000,00
UAH з ПДВ
138 304 746,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 13:26
Електронний підпис
13 липня 2020 13:26
Стаття 17 п.2 ч.1.pdf
13 липня 2020 13:26
Стаття 17 п.12 ч.1.pdf
13 липня 2020 13:26
Довідка з МВС.rar
07 липня 2020 10:07
Електронний підпис
07 липня 2020 09:10
Електронний підпис
30 червня 2020 08:51
Електронний підпис
29 червня 2020 19:43
Електронний підпис
29 червня 2020 19:43
Трудові книжки 4.rar
29 червня 2020 19:42
Трудові книжки 3.rar
29 червня 2020 19:42
Трудові книжки 2.rar
29 червня 2020 19:42
Трудові книжки 1.rar
29 червня 2020 19:42
Транспортна схема.pdf
29 червня 2020 19:42
Технічне завдання.pdf
29 червня 2020 19:42
Субпідрядник Лицензия.pdf
29 червня 2020 19:42
Стаття 17.pdf
29 червня 2020 19:42
Протокол 114.pdf
29 червня 2020 19:42
ЛІЦЕНЗІЯ МЗ-112.pdf
29 червня 2020 19:41
Документи Меткон Плюс.pdf
29 червня 2020 19:41
Договір Субпідряду.pdf
29 червня 2020 19:41
Довідка про Учасника.pdf
29 червня 2020 19:41
Дипломи.rar
29 червня 2020 19:41
Диплом геодезиста.pdf
29 червня 2020 19:41
Відгук Одеса.pdf
29 червня 2020 19:41
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
29 червня 2020 19:41
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

29 червня 2020 22:34
Електронний підпис
29 червня 2020 22:30
12 Інші умови.pdf
29 червня 2020 22:30
11.9 Довіреність 9308-К-О.pdf
29 червня 2020 22:30
11.8 Довіреність 91-К-О.pdf
29 червня 2020 22:30
11.7 Довіреність 5669-К-О.pdf
29 червня 2020 22:30
11.6 Довіреність 501-К-Н.pdf
29 червня 2020 22:30
11.4 Виписка.pdf
29 червня 2020 22:30
5 Цем.Бет. Завод.pdf
29 червня 2020 22:30
4 Асфальтний завод.pdf
29 червня 2020 22:30
3 Мат.Техн. База.pdf
29 червня 2020 22:30
1 Гарантійний Лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Впроваджувальне підприємство Мост-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"
#22202218
Переможець 138 204 746,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 17:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 15:43

Вимога про усунення невідповідностей

В процесі розгляду виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 тендерної документації: 1.1.Перелік виявлених невідповідностей - Асфальтоукладач на гусеничному ходу VOGELE 0819/Super 2100-3/2016 рік в підтвердження наявності свідоцтво про реєстрацію не відповідає договору № 0604-20 від 06.04.2020 року та п. 16 інформації про наявність техніки № 680 від 26.06.2020р. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - Відповідно до п. 1.1. Додатку 2 тендерної документації. 1.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Привести в відповідність підтверджуючі документи п. 16 інформації про наявність техніки № 680 від 26.06.2020р. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 3 "Інша інформація" та 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» .

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"
#22202218
138 204 746,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 16:35
Т54-КХД553-20.PDF укладений
23 липня 2020 16:33
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 09:25
Додаткова угода 15 Т54-КХД553-20.PDF зміни до договору
29 грудня 2021 09:25
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 14:29
Додаткова угода 1 договору Т54-КХД553-20 (1).PDF зміни до договору
21 серпня 2020 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.3.4, пп.2 п. 3.5, п.13.2 Договору та на підставі п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т54-КХД553/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно п.12.2 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т54-КХД553/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML