Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрібне канцелярське приладдя (ксероксний папір А4) ДК 021:2015 : 30197000-6
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-06-05-006959-b 2db0298b52214de4924309874da68f04
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Василь Михайлович Пилипенко

+380965879981
+380472546131
pilipenkovm@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Черкаське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 02767059
Місцезнаходження: 18005, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, бул. Шевченка, 320
Контактна особа: Василь Михайлович Пилипенко
+380965879981,+380472546131
pilipenkovm@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 17:00
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8235 пачка
Папір А-4, 500арк/пач., 80г/м2, білизна не менше 143, яскравість не менше 95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18005, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, бул.Шевченка, 320
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату відповідної вартості поставленого Товару протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Продавця і Покупця видаткової накладної, та на підставі отриманого установою Покупця відповідного оригіналу рахунку Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 червня 2020 17:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: порушення процедури погодження документації
Документи:
05 червня 2020 16:57
Повідомлення про відміну.docx