Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з монтажу Системи пожежної сигналізації будівлі, що перебуває на балансі виконавчого комітету Нікопольської міської ради за адресою: пр-т Трубників, 87А в м. Нікополі Дніпропетровської області
Очікувана вартість
680 000,00 UAH
UA-2020-06-05-006821-b ● 04fe5e1d5db448cabce18118b92b9aa1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Нікопольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04052198 |
Вебсайт: | http://www.nikopol-mrada.dp.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 53213, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Електрометалургів, буд. 3 |
Контактна особа: |
Наталя Бондарук +380664388411 nata_bondaruk1981@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2020 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2020 14:54 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2020 14:54 |
Початок аукціону: | 24 червня 2020 13:18 |
Очікувана вартість: | 680 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу Системи пожежної сигналізації будівлі, що перебуває на балансі виконавчого комітету Нікопольської міської ради за адресою: пр-т Трубників, 87А в м. Нікополі Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, пр. Трубників, 87а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання акту приймання-передачі наданих послуг та отримання відповідного рахунку. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2020 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2020 14:54 |
ТД (в новій редакції від 15.06.2020) .doc | |
15 червня 2020 14:54 |
Перелік змін від 15.06.2020.docx | |
05 червня 2020 16:28 |
Додаток 7 до ТД Проект договору.doc | |
05 червня 2020 16:28 |
ТД .doc | |
05 червня 2020 16:28 |
Додаток № 6 до ТД Персональні дані.docx |
15 червня 2020 14:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 червня 2020 14:54 |
ТД (в новій редакції від 15.06.2020) .doc
|
|||
15 червня 2020 14:54 |
Перелік змін від 15.06.2020.docx
|
|||
05 червня 2020 16:28 |
Додаток 7 до ТД Проект договору.doc
|
|||
05 червня 2020 16:28 |
ТД .doc
|
|||
05 червня 2020 16:28 |
Додаток № 6 до ТД Персональні дані.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Назва
Дата подання: 10 червня 2020 15:31
Дата відповіді: 15 червня 2020 13:47
Шановний Замовник, назва оголошення про закупівлю та дефектного акту не співпадає. Уточніть яка вірна назва.
Відповідь: Замовником внесено зміни до Тендерної документації з формулюванням назви Дефектного акту, який є складовою частиною Додатку № 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» (стор. 26 Тендерної документації) в наступній редакції – «Послуги з монтажу Системи пожежної сигналізації будівлі, що перебуває на балансі виконавчого комітету Нікопольської міської ради за адресою: пр-т Трубників, 87А в м. Нікополі Дніпропетровської області».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-05-006821-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ", Код ЄДРПОУ:39345421
Дата подання: 03 липня 2020 06:58
Безпідставна та упереджена дискваліфікація Учасника, який дав найнижчу цінову пропозицію, на користь іншого учасника
Керуючись ст. 40 Конституції України ВИМАГАЄМО надати роз'яснення, чому період кваліфікації Учасника, який дав найнижчу цінову пропозицію, було затянуто до 9 днів? Відповідь вимагаємо надати на офіційному бланки установи, з обов'язковими підписами уповноважених осіб.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 16:28
Встановлено, що жодне із вищезазначених звернень учасника по суті не містить вимоги про надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, що передбачено частиною 3 статті 31 Закону. В протоколі тендерного комітету від 02.07.2020 р. № 05 наявна повна інформація про чітко визначені підставі невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) вимогам тендерної документації.
Зауважено, що всі Вимоги містять посилання на норми статті 40 Конституції України та вимогу щодо надання відповідей на офіційному бланку установи, з обов’язковими підписами уповноважених осіб, у зв’язку з чим визначено наступне. Відповідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Такі відносини регулюються Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації». Правовідносини, що виникли між замовником та ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) регулюються нормами спеціального закону – Закону України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що відносини пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом (частина 4 статті 3 Закону). Отже, керуючись частиною 3 статті 31 Закону, відповідь на Вимогу 1, Вимогу 2, Вимогу 3 надається замовником у встановленому зазначеним Законом порядку через електронну систему закупівель.
Згідно частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Тендерна пропозиція ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, який відбувся 24.06.2020 р. Тендерна пропозиція учасника розглянута 02.07.2020 р. (протокол від 02.07.2020 р. № 05). Строки, встановлені частиною 10 статті 29 Закону, замовником не порушені.
Голова, секретар та всі члени тендерного комітету мають достатній рівень знань норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, в тому числі і щодо відповідальності у сфері публічних закупівель, та здійснюють свою діяльність відповідно до норм чинного законодавства та в межах наданих повноважень.
Зауважено, що всі Вимоги містять посилання на норми статті 40 Конституції України та вимогу щодо надання відповідей на офіційному бланку установи, з обов’язковими підписами уповноважених осіб, у зв’язку з чим визначено наступне. Відповідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Такі відносини регулюються Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації». Правовідносини, що виникли між замовником та ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) регулюються нормами спеціального закону – Закону України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що відносини пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом (частина 4 статті 3 Закону). Отже, керуючись частиною 3 статті 31 Закону, відповідь на Вимогу 1, Вимогу 2, Вимогу 3 надається замовником у встановленому зазначеним Законом порядку через електронну систему закупівель.
Згідно частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Тендерна пропозиція ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, який відбувся 24.06.2020 р. Тендерна пропозиція учасника розглянута 02.07.2020 р. (протокол від 02.07.2020 р. № 05). Строки, встановлені частиною 10 статті 29 Закону, замовником не порушені.
Голова, секретар та всі члени тендерного комітету мають достатній рівень знань норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, в тому числі і щодо відповідальності у сфері публічних закупівель, та здійснюють свою діяльність відповідно до норм чинного законодавства та в межах наданих повноважень.
Номер вимоги: UA-2020-06-05-006821-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ", Код ЄДРПОУ:39345421
Дата подання: 03 липня 2020 07:05
Безпідставна та упереджена дискваліфікація Учасника, який дав найнижчу цінову пропозицію, на користь іншого учасника
Керуючись статтею 40 Конституції України, ВИМАГАЄМО надати відповідь, чи усвідомлюють голова, секретар та всі члени тендерного комітету про адміністартивну та кримінальну відповідальність, щодо безпідставної та упередженої дискваліфікації Учасника, який дав найнижчу цінову пропозицію, на користь іншого учасника, що фактично підтверджує факт змови, зловживання своїм службовим становищем, та свідчить про наявність корупційної складової. Відповідь вимагаємо надати на офіційному блаку установи, з обов'язковими підписами уповноважених осіб.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 16:28
Встановлено, що жодне із вищезазначених звернень учасника по суті не містить вимоги про надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, що передбачено частиною 3 статті 31 Закону. В протоколі тендерного комітету від 02.07.2020 р. № 05 наявна повна інформація про чітко визначені підставі невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) вимогам тендерної документації.
Зауважено, що всі Вимоги містять посилання на норми статті 40 Конституції України та вимогу щодо надання відповідей на офіційному бланку установи, з обов’язковими підписами уповноважених осіб, у зв’язку з чим визначено наступне. Відповідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Такі відносини регулюються Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації». Правовідносини, що виникли між замовником та ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) регулюються нормами спеціального закону – Закону України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що відносини пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом (частина 4 статті 3 Закону). Отже, керуючись частиною 3 статті 31 Закону, відповідь на Вимогу 1, Вимогу 2, Вимогу 3 надається замовником у встановленому зазначеним Законом порядку через електронну систему закупівель.
Згідно частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Тендерна пропозиція ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, який відбувся 24.06.2020 р. Тендерна пропозиція учасника розглянута 02.07.2020 р. (протокол від 02.07.2020 р. № 05). Строки, встановлені частиною 10 статті 29 Закону, замовником не порушені.
Голова, секретар та всі члени тендерного комітету мають достатній рівень знань норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, в тому числі і щодо відповідальності у сфері публічних закупівель, та здійснюють свою діяльність відповідно до норм чинного законодавства та в межах наданих повноважень.
Зауважено, що всі Вимоги містять посилання на норми статті 40 Конституції України та вимогу щодо надання відповідей на офіційному бланку установи, з обов’язковими підписами уповноважених осіб, у зв’язку з чим визначено наступне. Відповідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Такі відносини регулюються Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації». Правовідносини, що виникли між замовником та ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) регулюються нормами спеціального закону – Закону України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що відносини пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом (частина 4 статті 3 Закону). Отже, керуючись частиною 3 статті 31 Закону, відповідь на Вимогу 1, Вимогу 2, Вимогу 3 надається замовником у встановленому зазначеним Законом порядку через електронну систему закупівель.
Згідно частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Тендерна пропозиція ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, який відбувся 24.06.2020 р. Тендерна пропозиція учасника розглянута 02.07.2020 р. (протокол від 02.07.2020 р. № 05). Строки, встановлені частиною 10 статті 29 Закону, замовником не порушені.
Голова, секретар та всі члени тендерного комітету мають достатній рівень знань норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, в тому числі і щодо відповідальності у сфері публічних закупівель, та здійснюють свою діяльність відповідно до норм чинного законодавства та в межах наданих повноважень.
Номер вимоги: UA-2020-06-05-006821-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ", Код ЄДРПОУ:39345421
Дата подання: 03 липня 2020 07:20
Зловживання своїм службовим становищем членами тендерного комітету
Керуючись статтею 40 Конституції України, ВИМАГАЄМО надати відповідь, чи чинився тиск на членів тендерного комітету, щодо безпідставної та упередженої дискваліфікації Учасника, який дав найнижчу цінову пропозицію, на користь іншого учасника. Відповідь вимагаємо надати на офіційному блаку установи, з обов'язковими підписами уповноважених осіб. Телефони державних органів, які регулюють питання зловживань при проведенні публічних закупівель та громадський організацій (анонімність гарантована): Східний офіс Державної удиторської служби (044) 485-17-76; Антимонопольний комітет України (044) 251-62-40, 62-66; ГУ Національної поліції в Дніпропетровській області 056 756 50 01 (02); Управління Служби безпеки України у Дніпропетровській області 056 744 8519; Прокуратура Дніпропетровської області 056 718 1433. ГО "ПЛАТФОРМА ГРОМАДСЬКИЙ КОНТРОЛЬ" 056 718 1433.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 16:29
Встановлено, що жодне із вищезазначених звернень учасника по суті не містить вимоги про надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, що передбачено частиною 3 статті 31 Закону. В протоколі тендерного комітету від 02.07.2020 р. № 05 наявна повна інформація про чітко визначені підставі невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) вимогам тендерної документації.
Зауважено, що всі Вимоги містять посилання на норми статті 40 Конституції України та вимогу щодо надання відповідей на офіційному бланку установи, з обов’язковими підписами уповноважених осіб, у зв’язку з чим визначено наступне. Відповідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Такі відносини регулюються Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації». Правовідносини, що виникли між замовником та ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) регулюються нормами спеціального закону – Закону України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що відносини пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом (частина 4 статті 3 Закону). Отже, керуючись частиною 3 статті 31 Закону, відповідь на Вимогу 1, Вимогу 2, Вимогу 3 надається замовником у встановленому зазначеним Законом порядку через електронну систему закупівель.
Згідно частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Тендерна пропозиція ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, який відбувся 24.06.2020 р. Тендерна пропозиція учасника розглянута 02.07.2020 р. (протокол від 02.07.2020 р. № 05). Строки, встановлені частиною 10 статті 29 Закону, замовником не порушені.
Голова, секретар та всі члени тендерного комітету мають достатній рівень знань норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, в тому числі і щодо відповідальності у сфері публічних закупівель, та здійснюють свою діяльність відповідно до норм чинного законодавства та в межах наданих повноважень.
Зауважено, що всі Вимоги містять посилання на норми статті 40 Конституції України та вимогу щодо надання відповідей на офіційному бланку установи, з обов’язковими підписами уповноважених осіб, у зв’язку з чим визначено наступне. Відповідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Такі відносини регулюються Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації». Правовідносини, що виникли між замовником та ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) регулюються нормами спеціального закону – Закону України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що відносини пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом (частина 4 статті 3 Закону). Отже, керуючись частиною 3 статті 31 Закону, відповідь на Вимогу 1, Вимогу 2, Вимогу 3 надається замовником у встановленому зазначеним Законом порядку через електронну систему закупівель.
Згідно частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Тендерна пропозиція ТОВ «Пожежно-техногенний аудит» (код 39345421) визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, який відбувся 24.06.2020 р. Тендерна пропозиція учасника розглянута 02.07.2020 р. (протокол від 02.07.2020 р. № 05). Строки, встановлені частиною 10 статті 29 Закону, замовником не порушені.
Голова, секретар та всі члени тендерного комітету мають достатній рівень знань норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, в тому числі і щодо відповідальності у сфері публічних закупівель, та здійснюють свою діяльність відповідно до норм чинного законодавства та в межах наданих повноважень.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2020 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" |
528 000,00
UAH з ПДВ
|
469 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" |
569 548,69
UAH з ПДВ
|
469 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ" |
577 434,19
UAH з ПДВ
|
469 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВЕТО |
580 153,46
UAH з ПДВ
|
470 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НВП БЕЗПЕКА |
664 107,03
UAH з ПДВ
|
610 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ МЕГАІНВЕСТГРУП |
612 943,57
UAH з ПДВ
|
612 943,57
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" #39345421 |
Відхилено |
469 790,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 16:22
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Відхилено |
469 800,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 16:34
|
ТОВ "ПРОЕКТНО-МОНТАЖНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "БІНОМ" #43453311 |
Переможець |
469 900,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2020 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2020 13:52
|
ДУ3.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2020 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2020 14:50
|
акт недоліки.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2020 14:50
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2020 14:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2020 15:24
|
Лист від виробника.pdf | зміни до договору |
30 липня 2020 15:23
|
ДУ 1 дог 51.pdf | зміни до договору |
30 липня 2020 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2020 15:39
|
Договор.pdf | укладений |
28 липня 2020 15:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Продовження строку надання послуг до 31.08.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |