Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Електронне обладнання» код 31710000-6 за ДК 021:2015 (діодна стрічка)
Очікувана вартість
3 388 374,00 UAH
UA-2020-06-05-006668-b 093cea288ed7481788ac8ec5427af732
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 25 червня 2020 13:46
Очікувана вартість: 3 388 374,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання


місцезнаходження замовника: 04070, м. Київ, Подільський район, Набережне шосе, 2, код ЄДРПОУ 31725604; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
«Електронне обладнання» код 31710000-6 за ДК 021:2015 (діодна стрічка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-29-000013 ● 680495d1f7f045c9acaa79f056a5821f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020 11:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.09.2020 № 37

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 29.09.2020 року № 37
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2020-06-05-006668-b від 05.06.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. Пунктом 9 частини другої статті 21 Закону передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Під час створення оголошення Замовник не зазначив умови надання забезпечення тендерних пропозицій, так як на електронному майданчику не має технічної можливості внести відповідну інформацію. Замовник листом від 01.10.2020 року № 24/1179 звернувся за роз’ясненням з даного питання до електронного майданчика ZAKUPKI.PROM.UA на якому було створене оголошення по процедурі закупівлі. В свою чергу, електронний майданчик ZAKUPKI.PROM.UA листом від 05.10.2020р. вих. № 1334/10 (Лист додається) підтверджує, що під час публікації оголошення про проведення процедури закупівлі на майданчику у замовника відсутні спеціальні поля для внесення зазначеної інформації. Отже, при створенні оголошення на електронному майданчику на момент оголошення процедури закупівлі не було технічної можливості внести інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, так як були відсутні спеціальні поля для внесення зазначеної інформації. 2. Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Зазначаємо, що прізвища, ім’я та по батькові, посади та номери телефонів двох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, зазначено в підпункті 2.3 пункту 2 Розділу 1 тендерної документації. При цьому, електронна адреса, однієї із посадових осіб замовника уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, була зазначена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, в частині інформації про замовника в розділі «контактна особа уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками». З огляду на зазначене, учасникам процедури закупівлі була відома електронна адреса однієї із посадових осіб замовника уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, а отже, вони не були позбавлені можливості зв’язатися з замовником за допомогою електронної адреси. Таким чином, в даному випадку, не зазначення електронної адреси в тендерній документації жодним чином не вплинуло на перебіг процедури закупівлі. Слід зазначити, що на даному етапі процедури закупівлі замовник не має можливості внести зміни до тендерної документації, так як дана процедура закупівлі має статус завершеної. При цьому повідомляємо, що в подальшому відомості зазначені в пункті 17 частини другої статті 22 Закону, щодо електронної адреси, будуть включені до тендерної документації. Додаток: Лист від 05.10.2020р. вих. № 1334/10 від ZAKUPKI.PROM.UA.

2020-10-08 18:25:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ ТЕХНОТКАНЬ" 1 944 900,00
UAH з ПДВ
1 910 784,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕР ТЕКС" 3 338 374,00
UAH з ПДВ
1 910 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСВОЛЬТАЖ" 2 503 840,20
UAH з ПДВ
2 503 840,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" 2 706 793,20
UAH з ПДВ
2 672 793,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 18:31
sign.p7s
03 липня 2020 18:30
Довідка Техноткань.zip
03 липня 2020 18:30
Довідка податкова.pdf
03 липня 2020 18:30
Довідка зобовязання.pdf
03 липня 2020 18:30
Довідка банкрутство.pdf
03 липня 2020 18:30
Dovidka_20162408530010074845.pdf
24 червня 2020 13:50
sign.p7s
24 червня 2020 13:48
Статут ХТ обьеднаний.pdf
24 червня 2020 13:48
Справка_ПрБанк_ТТ_04062020.pdf
24 червня 2020 13:48
Справка Эксим 09062020.pdf
24 червня 2020 13:48
Св_ПДВ_Техноткань.pdf
24 червня 2020 13:48
Св_о_регистрации.pdf
24 червня 2020 13:48
Протокол повноваження.pdf
24 червня 2020 13:48
Проект договору об..pdf
24 червня 2020 13:48
Витяг ПДВ 12022020ХТ.pdf
24 червня 2020 13:48
Витяг ЄДРПОУ.pdf
24 червня 2020 13:48
GARANTIYA_33 800,00UAH.ZIP

Публічні документи

24 червня 2020 11:57
sign.p7s
23 червня 2020 15:00
sign.p7s
23 червня 2020 14:18
ТД Партнер текс.rar

Публічні документи

24 червня 2020 13:15
sign.p7s
24 червня 2020 13:14
Licenziya DEA.PDF
24 червня 2020 13:14
Doverennost DEA.PDF
24 червня 2020 13:14
Licenziya.zip
24 червня 2020 13:14
Dovirenist.zip
24 червня 2020 13:14
BG 4019-20G TRANSVOLTAZH.zip
24 червня 2020 13:14
Техніка.rar
24 червня 2020 13:14
Документи додаток 2.rar

Публічні документи

24 червня 2020 14:33
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ ТЕХНОТКАНЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕР ТЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСВОЛЬТАЖ"

ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ ТЕХНОТКАНЬ"
#32032253
Переможець 1 910 784,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 17:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 17:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ ТЕХНОТКАНЬ"
#32032253
1 910 784,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 липня 2020 14:07
52.20-265.pdf укладений
20 липня 2020 14:07
sign.p7s зміни до договору
23 грудня 2020 13:41
52.20-265 ДУ№1.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 13:39
повідомлення ДУ1 52.20-265 ТОВ ХАРКІВ ТЕХНОТКАНЬ ч6 ст 41.docx зміни до договору
23 грудня 2020 13:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 52.20-265
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку