Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Віталій Зарицький +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2020 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2020 13:46 |
Очікувана вартість: | 3 388 374,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 33800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2020 16:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2020 16:13 |
ТД Діодна стрічка.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-29-000013 ● 680495d1f7f045c9acaa79f056a5821f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2020 11:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.09.2020 № 37
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.09.2020 №003100-18/4941-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 29.09.2020 року № 37
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2020-06-05-006668-b від 05.06.2020 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Пунктом 9 частини другої статті 21 Закону передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Під час створення оголошення Замовник не зазначив умови надання забезпечення тендерних пропозицій, так як на електронному майданчику не має технічної можливості внести відповідну інформацію. Замовник листом від 01.10.2020 року № 24/1179 звернувся за роз’ясненням з даного питання до електронного майданчика ZAKUPKI.PROM.UA на якому було створене оголошення по процедурі закупівлі. В свою чергу, електронний майданчик ZAKUPKI.PROM.UA листом від 05.10.2020р. вих. № 1334/10 (Лист додається) підтверджує, що під час публікації оголошення про проведення процедури закупівлі на майданчику у замовника відсутні спеціальні поля для внесення зазначеної інформації. Отже, при створенні оголошення на електронному майданчику на момент оголошення процедури закупівлі не було технічної можливості внести інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, так як були відсутні спеціальні поля для внесення зазначеної інформації. 2. Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Зазначаємо, що прізвища, ім’я та по батькові, посади та номери телефонів двох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, зазначено в підпункті 2.3 пункту 2 Розділу 1 тендерної документації. При цьому, електронна адреса, однієї із посадових осіб замовника уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, була зазначена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, в частині інформації про замовника в розділі «контактна особа уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками». З огляду на зазначене, учасникам процедури закупівлі була відома електронна адреса однієї із посадових осіб замовника уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, а отже, вони не були позбавлені можливості зв’язатися з замовником за допомогою електронної адреси. Таким чином, в даному випадку, не зазначення електронної адреси в тендерній документації жодним чином не вплинуло на перебіг процедури закупівлі. Слід зазначити, що на даному етапі процедури закупівлі замовник не має можливості внести зміни до тендерної документації, так як дана процедура закупівлі має статус завершеної. При цьому повідомляємо, що в подальшому відомості зазначені в пункті 17 частини другої статті 22 Закону, щодо електронної адреси, будуть включені до тендерної документації. Додаток: Лист від 05.10.2020р. вих. № 1334/10 від ZAKUPKI.PROM.UA.
2020-10-08 18:25:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2020 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ ТЕХНОТКАНЬ" |
1 944 900,00
UAH з ПДВ
|
1 910 784,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕР ТЕКС" |
3 338 374,00
UAH з ПДВ
|
1 910 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСВОЛЬТАЖ" |
2 503 840,20
UAH з ПДВ
|
2 503 840,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" |
2 706 793,20
UAH з ПДВ
|
2 672 793,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ ТЕХНОТКАНЬ" #32032253 |
Переможець |
1 910 784,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2020 17:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 13:41
|
52.20-265 ДУ№1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 13:39
|
повідомлення ДУ1 52.20-265 ТОВ ХАРКІВ ТЕХНОТКАНЬ ч6 ст 41.docx | зміни до договору |
23 грудня 2020 13:39
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2020 14:07
|
52.20-265.pdf | укладений |
20 липня 2020 14:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 52.20-265 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |