Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою скверу на бульв. Ярослава Гашека, 15 та Харківському шосе, 5, 7/1, та 7/13 у Дніпровському районі»
Очікувана вартість
975 024,00 UAH
UA-2020-06-05-006607-b 5adfdc4e9f7344e7ba1d629a57f2ae9f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мотуз Вадим Валерійович

+380442723536 vadim.motuz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Мотуз Вадим Валерійович
+380442723536
vadim.motuz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 975 024,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 875,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою скверу на бульв. Ярослава Гашека, 15 та Харківському шосе, 5, 7/1, та 7/13 у Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, сквер на бульв. Ярослава Гашека, 15 та Харківському шосе, 5, 7/1, та 7/13 у Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 16:08
Договір Підряду (Додаток 3).docx
05 червня 2020 16:08
Технічні вимоги (Додаток 2).docx
05 червня 2020 16:08
Форма пропозиції (Додаток 1).docx
05 червня 2020 16:08
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУД АЛЬЯНС УКРАЇНА" 973 543,14
UAH з ПДВ
973 543,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 12:01
Розрахунок ДЦ.pdf
16 червня 2020 12:01
Прайси.pdf
16 червня 2020 12:01
Ліцензія будівельна.pdf
16 червня 2020 12:01
Калькуляції.pdf
16 червня 2020 12:01
Календарний графік.pdf
16 червня 2020 12:01
ЗВВ та адмін витрати.pdf
16 червня 2020 12:01
Захист довкілля.pdf
16 червня 2020 12:01
заробітна плата.pdf
16 червня 2020 12:01
imd.rar
16 червня 2020 12:01
3.17. Проект договору.pdf
16 червня 2020 12:01
3.16. Технічні вимоги.pdf
16 червня 2020 12:01
3.15. Пропозиція.pdf
16 червня 2020 12:01
3.13. Наявність МТБ.pdf
16 червня 2020 12:01
3.12. Довідка працівники.pdf
16 червня 2020 12:01
3.11. Оригінал відгуку.pdf
16 червня 2020 12:01
3.10. Досвід.pdf
16 червня 2020 12:01
3.8. Гарантійний якість.pdf
16 червня 2020 12:01
3.4. Статут.pdf
16 червня 2020 12:01
3.2. Витяг із ПДВ.pdf
16 червня 2020 12:01
3.1. Витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУД АЛЬЯНС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУД АЛЬЯНС УКРАЇНА"
#42473246
Переможець 973 543,14
UAH з ПДВ
19 червня 2020 15:04

Документи

19 червня 2020 15:04
Електронний підпис
19 червня 2020 15:02
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУД АЛЬЯНС УКРАЇНА"
#42473246
973 543,14
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2020 15:04
Електронний підпис
19 червня 2020 15:02
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:40
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 15:06
ДУ 4 від 09.09.20 до Д 224.6 від 25.06.20.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 16:39
ДУ 3 від 27.08.20 до Д 224.6 від 25.06.2020.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 16:43
ДУ _ 2 від 22.07.20 до Д _ 224.6 від 25.06.20.pdf зміни до договору
22 липня 2020 16:40
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 15:38
ДУ 1 від 13.07.20 до Д 224.6 від 13.07.20.pdf зміни до договору
13 липня 2020 15:35
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 19:30
договір укладений
25 червня 2020 19:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.07.2020 № 965 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26 лютого 2020 року № 327 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», та у зв’язку зі зміною джерела фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1. та п.п. 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 224/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 224/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5), що додаються до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 224/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 224/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 970 498,91
UAH (в тому числі ПДВ 161 749,82 UAH)