Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти харчування та сушені продукти різні (продуктові набори для осіб з інвалідністю внаслідок Другої світової війни)
Очікувана вартість
7 962,00 UAH
UA-2020-06-05-006339-b 5f454ea65ad247edbc8c9a7a7dc83f5d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Хуторянська

+380679179070 dnzusz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики Кам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41490026
Місцезнаходження: 51900, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам'янське, просп. Василя Стуса, буд. 10/12
Контактна особа: Олена Хуторянська
+380679179070
dnzusz@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Після укладання договору про закупівлю Продуктів харчування та сушених продуктів різних за результатами відкритих торгів, виникла необхідність у додаткових 10 продуктових наборах, які повинні відповідати вже закупленим. Керуючись пунктом 4 частину 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноваженою особою прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 15:55
Оскарження наміру укласти договір: 16 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 набір
Продукти харчування та сушені продукти різні (продуктові набори для осіб з інвалідністю внаслідок Другої світової війни)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, просп. Василя Стуса, 10/12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 червня 2020  —  22 червня 2020
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату протягом 10 (десяти) робочих днів після поставки Товару на підставі накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

05 червня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПРОМСЕРВІС"
#13441711
Переможець 7 962,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 15:55

Документи

05 червня 2020 15:55
Електронний підпис
05 червня 2020 15:54
протокол 7.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 15:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ПРОМСЕРВІС"
#13441711
7 962,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2020 15:55
Електронний підпис
05 червня 2020 15:54
протокол 7.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:48
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 10:15
7962.pdf укладений
16 червня 2020 10:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 962,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 327,00 UAH)