Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БУДИНКАМИ М. БУСЬКА |
Код ЄДРПОУ: | 05452304 |
Місцезнаходження: | 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, ВУЛИЦЯ ПАРКОВА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Милян Любов +380679508225 05452304@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2020 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 12:22 |
Очікувана вартість: | 3 379 269,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 896,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. Перший платіж за виконані роботи здійснюється після 50% виконання договору. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2020 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2020 15:37 |
Тендерна документація Бадені.doc | |
05 червня 2020 15:37 |
Додаток 2 Технічне завдання.doc | |
05 червня 2020 15:37 |
додаток_3_проект_договору.docx | |
05 червня 2020 15:37 |
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
від 25.06.2020 року
Управління будинками м.Буська
(Закупівля UA-2020-06-05-006146-b)
Лист-вимога
Управлінням будинками м.Буська (надалі - Замовник) на веб – сайті уповноваженого органу було оприлюднено оголошення та тендерну документацію по закупівлі № UA-2020-06-05-006146-b на проведення відкритих торгів по закупівлі «Реставраційні роботи з ліквідації аварійного стану пам’ятки архітектури місцевого значення «Палацу Бадені ХІХ ст.», охоронний номер 1778-М, по Майдані Незалежності, 8 у м.Буськ, Львівської області». (Невідкладні аварійно-відновлювальні роботи з відновлення покрівлі та реставрації її елементів). Коригування» (ДК 021:2015: 45453000 – 7 – Капітальний ремонт і реставрація)»
Очікувана вартість послуг 3 379 269,00 грн.
Згідно реєстру пропозицій участь в процедурі закупівлі взяли наступні учасники:
ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ»
Товариство з обмеженою відповідальністю «Еталон-Ком»
ПП-ФІРМА «КЛАСІК»
Відповідно до рішення тендерного комітету Замовника ( Протокол розгляду тендерних пропозицій учасника від ________.06.2020 року – число в протоколі не вказане) пропозицію учасника ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» визнано такою, що відповідає умовам тендерної документації та визнано ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» переможцем закупівлі.
Вважаємо що дане рішення було прийнято з порушенням вимог чинного законодавства.
Наша позиція про незаконне визнання тендерної пропозиції учасника ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» такою, що відповідає умовам тендерної документації та незаконне визнання його переможцем закупівлі обумовлена наступним:
Відповідно до Тендерної документації, розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції», п.2.1 Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму визначену в п.2.3 з грошовим покриттям.
.
- Проте учасником ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» у складі тендерної пропозиції надана банківська гарантія № G0520/7310, в тексті якої зазначено «… у відповідь на оголошення від 19.05.2020 року про проведення відкритих торгів UA-2020-05-19-000818-а….» (номер закупівлі не відповідає номеру даної закупівлі, в якій учасника ТОВ «РЕМ БУД СЕРВІС» визнано переможцем). Змінами №1 до Банківської гарантії № G0520/7310 від 27.05.2020 року внесено зміни стосовно дати затвердження тендерної документації – від 05 червня 2020 року та терміну дії гарантії – до 25.09.2020 року і зазначено, що «… всі інші умови БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ №G0520/7310 від 27.05.2020 року залишаються без змін…». Таким чином банківська гарантія учасника ТОВ «РЕМ БУД СЕРВІС» залишається наданою по закупівлі UA-2020-05-19-000818-а, яка на дату подання пропозиції учасника ТОВ «РЕМ БУД СЕРВІС» мала статус «закупівля не відбулась», а тому дана банківська гарантія учасника ТОВ «РЕМ БУД СЕРВІС» не може вважатись належною в даній закупівлі - UA-2020-06-05-006146-b.
Згідно з умовами Тендерної документації до відповідно до п.3.1 розділу 3 «…Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції..»;
Враховуючи викладене вище, вважаємо безпідставним визнання пропозиції учасника ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» такою, що відповідає умовам тендерної документації та визнання ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» переможцем закупівлі № UA-2020-06-05-006146-b на проведення відкритих торгів по закупівлі «Реставраційні роботи з ліквідації аварійного стану пам’ятки архітектури місцевого значення «Палацу Бадені ХІХ ст.», охоронний номер 1778-М, по Майдані Незалежності, 8 у м.Буськ, Львівської області». (Невідкладні аварійно-відновлювальні роботи з відновлення покрівлі та реставрації її елементів). Коригування» (ДК 021:2015: 45453000 – 7 – Капітальний ремонт і реставрація)» та просимо переглянути дане рішення.
Директор ПП-фірми «КЛАСІК» С.А.Щербатюк
Замовник уже вдруге проводить закупівлю робіт по об’єкту «Реставраційні роботи з ліквідації аварійного стану пам’ятки архітектури місцевого значення «Палацу Бадені ХІХ ст.», охоронний номер 1778-М, по майдані Незалежності, 8 у м. Буськ, Львівської області». (Невідкладні аварійно-відновлювальні роботи з відновлення покрівлі та реставрації її елементів). Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Так як перші торги не відбулися у зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, замовником було оголошено ці торги вдруге на тих самих умовах, по тому самому об’єкту.
Згідно із п. 2.1. Розділу 3 ТД, Замовник вимагав надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах»... Пункт 26 зазначеного Положення визначає перелік необхідної інформації, яку повинна містити банківська гарантія. Ідентифікатор закупівлі не визначений даним Положенням як необхідний реквізит чи обов’язкова інформація, яку обов’язково має містити гарантія.
Банківська гарантія зі змінами, яка подана у складі пропозиції ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» надана у відповідності до Постанови НБУ № 639 та вимог тендерної документації.
У даній гарантії правильно зазначено документ, з якого виникають базові правовідносини, а саме – Тендерна документація, яка затверджена 05 червня 2020 року, правильно зазначені сторони (принципал, бенефіціар, банк принципала), строк дії гарантії та ін.
Отже, так як у ТД не було встановлено вимоги про зазначення ідентифікатора закупівлі у банківській гарантії, Замовник не може відхилити пропозицію такого учасника. Дану інформацію учасник зазначив на власний розсуд і замовник вважає її зазначення формальною помилкою.
Такий підхід у своїй практиці застосовує й Антимонопольний комітет України – п. 3 Рішення № 15173-р/пк-пз від 22.10.2019 (закупівля UA-2019-07-03-001650-b).
- Зазначений невірний номер закупівлі UA-2020-05-19-000818-a, який є унікальним для кожних торгів, правильний номер (UA-2020-06-05-006146-b).
- Зазначене посилання (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-19-000818-a/) на закупівлю в банківській гарантії не відповідає самій закупівлі, правильне посилання (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-05-006146-b)
- В банківській гарантії банк посилається на Рішенням Тендерного комітету від 19.05.2020 року, хоча таке рішення Тендерного комітету від 05.06.2020року.
- Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій.
Учасник подав банківську гарантію, що не покриває 90 днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій .
Виходячи з вищенаведеного, така банківська гарантія подана в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» не може гарантувати забезпечення тендерної пропозиції, що в свою чергу не відповідає умовам тендерної документації.
Також Учасником ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» в пакеті тендерної пропозиції подано довідку «Про наявність грошових коштів під покриття гарантії» в якій невірно вказаний номер закупівлі. Такою довідкою банк не може гарантувати грошове покриття.
Зважаючи на зазначені порушення у складі тендерної пропозиції , просимо скасувати рішення тендерного комітету про визначення переможцем закупівлі ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ».
Замовник уже вдруге проводить закупівлю робіт по об’єкту «Реставраційні роботи з ліквідації аварійного стану пам’ятки архітектури місцевого значення «Палацу Бадені ХІХ ст.», охоронний номер 1778-М, по майдані Незалежності, 8 у м. Буськ, Львівської області». (Невідкладні аварійно-відновлювальні роботи з відновлення покрівлі та реставрації її елементів). Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Так як перші торги не відбулися у зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, замовником було оголошено ці торги вдруге на тих самих умовах, по тому самому об’єкту.
Згідно із п. 2.1. Розділу 3 ТД, Замовник вимагав надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах»... Пункт 26 зазначеного Положення визначає перелік необхідної інформації, яку повинна містити банківська гарантія. Ідентифікатор закупівлі не визначений даним Положенням як необхідний реквізит чи обов’язкова інформація, яку обов’язково має містити гарантія.
Банківська гарантія зі змінами, яка подана у складі пропозиції ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» надана у відповідності до Постанови НБУ № 639 та вимог тендерної документації.
У даній гарантії правильно зазначено документ, з якого виникають базові правовідносини, а саме – Тендерна документація, яка затверджена 05 червня 2020 року, правильно зазначені сторони (принципал, бенефіціар, банк принципала), строк дії гарантії та ін.
Отже, так як у ТД не було встановлено вимоги про зазначення ідентифікатора закупівлі у банківській гарантії, Замовник не може відхилити пропозицію такого учасника. Дану інформацію учасник зазначив на власний розсуд і замовник вважає її зазначення формальною помилкою.
Такий підхід у своїй практиці застосовує й Антимонопольний комітет України – п. 3 Рішення № 15173-р/пк-пз від 22.10.2019 (закупівля UA-2019-07-03-001650-b).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-18-000051 ● bacc1269888d44fe89d88bb7067a7b4e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2020 14:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.09.2020 № 173.
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.09.2020 № 173.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-05-006146-b, 05.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕМ БУД ПЛАСТ" |
2 966 020,00
UAH з ПДВ
|
2 898 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" |
3 139 391,29
UAH з ПДВ
|
2 899 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" |
3 213 582,28
UAH з ПДВ
|
2 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕМ БУД ПЛАСТ" #39810251 |
Переможець |
2 898 000,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:19
|
Изображение.jpg | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:31
|
Изображение 070.jpg | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:30
|
Изображение 069.jpg | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 11:57
|
Изображение 003.jpg | укладений |
14 липня 2020 11:51
|
Изображение 004.jpg | укладений |
14 липня 2020 11:51
|
Изображение 005.jpg | укладений |
14 липня 2020 11:51
|
Изображение 007.jpg | укладений |
14 липня 2020 11:51
|
Изображение 006.jpg | укладений |
14 липня 2020 11:51
|
КАЛ.ГРАФ.jpg | укладений |
14 липня 2020 11:51
|
ДЦ2.jpg | укладений |
14 липня 2020 11:51
|
Изображение 008.jpg | укладений |
14 липня 2020 11:51
|
ДІ1.jpg | укладений |
14 липня 2020 11:51
|
Изображение 002.jpg | укладений |
14 липня 2020 11:51
|
Изображение 011.jpg | укладений |
14 липня 2020 11:51
|
Изображение 001.jpg | укладений |
14 липня 2020 11:51
|
Изображение 012.jpg | укладений |
14 липня 2020 11:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |