Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реставраційні роботи з ліквідації аварійного стану пам’ятки архітектури місцевого значення «Палацу Бадені ХІХ ст.», охоронний номер 1778-М, по майдані Незалежності, 8 у м. Буськ, Львівської області». (Невідкладні аварійно-відновлювальні роботи з відновлення покрівлі та реставрації її елементів). Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 379 269,00 UAH
UA-2020-06-05-006146-b 54fc256d2c32407c8fec5195dffc2a96
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Милян Любов

+380679508225 05452304@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ БУДИНКАМИ М. БУСЬКА
Код ЄДРПОУ: 05452304
Місцезнаходження: 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, ВУЛИЦЯ ПАРКОВА, будинок 3
Контактна особа: Милян Любов
+380679508225
05452304@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 12:22
Очікувана вартість: 3 379 269,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 896,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


оголошення відповідно до статті 21 Закону додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Реставраційні роботи з ліквідації аварійного стану пам’ятки архітектури місцевого значення «Палацу Бадені ХІХ ст.», охоронний номер 1778-М, по майдані Незалежності, 8 у м. Буськ, Львівської області». (Невідкладні аварійно-відновлювальні роботи з відновлення покрівлі та реставрації її елементів). Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80500, Україна, Львівська область, Буськ, майдан Незалежності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. Перший платіж за виконані роботи здійснюється після 50% виконання договору. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 15:37
Тендерна документація Бадені.doc
05 червня 2020 15:37
Додаток 2 Технічне завдання.doc
05 червня 2020 15:37
додаток_3_проект_договору.docx
05 червня 2020 15:37
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-05-006146-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП - ФІРМА "КЛАСІК", Код ЄДРПОУ:30207826
Дата подання: 25 червня 2020 14:53
Лист-вимога до Замовника
Вих. № 25/06-2020
від 25.06.2020 року


Управління будинками м.Буська
(Закупівля UA-2020-06-05-006146-b)

Лист-вимога

Управлінням будинками м.Буська (надалі - Замовник) на веб – сайті уповноваженого органу було оприлюднено оголошення та тендерну документацію по закупівлі № UA-2020-06-05-006146-b на проведення відкритих торгів по закупівлі «Реставраційні роботи з ліквідації аварійного стану пам’ятки архітектури місцевого значення «Палацу Бадені ХІХ ст.», охоронний номер 1778-М, по Майдані Незалежності, 8 у м.Буськ, Львівської області». (Невідкладні аварійно-відновлювальні роботи з відновлення покрівлі та реставрації її елементів). Коригування» (ДК 021:2015: 45453000 – 7 – Капітальний ремонт і реставрація)»
Очікувана вартість послуг 3 379 269,00 грн.
Згідно реєстру пропозицій участь в процедурі закупівлі взяли наступні учасники:
ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ»
Товариство з обмеженою відповідальністю «Еталон-Ком»
ПП-ФІРМА «КЛАСІК»

Відповідно до рішення тендерного комітету Замовника ( Протокол розгляду тендерних пропозицій учасника від ________.06.2020 року – число в протоколі не вказане) пропозицію учасника ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» визнано такою, що відповідає умовам тендерної документації та визнано ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» переможцем закупівлі.

Вважаємо що дане рішення було прийнято з порушенням вимог чинного законодавства.
Наша позиція про незаконне визнання тендерної пропозиції учасника ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» такою, що відповідає умовам тендерної документації та незаконне визнання його переможцем закупівлі обумовлена наступним:

Відповідно до Тендерної документації, розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції», п.2.1 Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» на суму визначену в п.2.3 з грошовим покриттям.
.

- Проте учасником ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» у складі тендерної пропозиції надана банківська гарантія № G0520/7310, в тексті якої зазначено «… у відповідь на оголошення від 19.05.2020 року про проведення відкритих торгів UA-2020-05-19-000818-а….» (номер закупівлі не відповідає номеру даної закупівлі, в якій учасника ТОВ «РЕМ БУД СЕРВІС» визнано переможцем). Змінами №1 до Банківської гарантії № G0520/7310 від 27.05.2020 року внесено зміни стосовно дати затвердження тендерної документації – від 05 червня 2020 року та терміну дії гарантії – до 25.09.2020 року і зазначено, що «… всі інші умови БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ №G0520/7310 від 27.05.2020 року залишаються без змін…». Таким чином банківська гарантія учасника ТОВ «РЕМ БУД СЕРВІС» залишається наданою по закупівлі UA-2020-05-19-000818-а, яка на дату подання пропозиції учасника ТОВ «РЕМ БУД СЕРВІС» мала статус «закупівля не відбулась», а тому дана банківська гарантія учасника ТОВ «РЕМ БУД СЕРВІС» не може вважатись належною в даній закупівлі - UA-2020-06-05-006146-b.

Згідно з умовами Тендерної документації до відповідно до п.3.1 розділу 3 «…Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції..»;

Враховуючи викладене вище, вважаємо безпідставним визнання пропозиції учасника ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» такою, що відповідає умовам тендерної документації та визнання ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» переможцем закупівлі № UA-2020-06-05-006146-b на проведення відкритих торгів по закупівлі «Реставраційні роботи з ліквідації аварійного стану пам’ятки архітектури місцевого значення «Палацу Бадені ХІХ ст.», охоронний номер 1778-М, по Майдані Незалежності, 8 у м.Буськ, Львівської області». (Невідкладні аварійно-відновлювальні роботи з відновлення покрівлі та реставрації її елементів). Коригування» (ДК 021:2015: 45453000 – 7 – Капітальний ремонт і реставрація)» та просимо переглянути дане рішення.




Директор ПП-фірми «КЛАСІК» С.А.Щербатюк
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 17:37
Шановний учасник!
Замовник уже вдруге проводить закупівлю робіт по об’єкту «Реставраційні роботи з ліквідації аварійного стану пам’ятки архітектури місцевого значення «Палацу Бадені ХІХ ст.», охоронний номер 1778-М, по майдані Незалежності, 8 у м. Буськ, Львівської області». (Невідкладні аварійно-відновлювальні роботи з відновлення покрівлі та реставрації її елементів). Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Так як перші торги не відбулися у зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, замовником було оголошено ці торги вдруге на тих самих умовах, по тому самому об’єкту.

Згідно із п. 2.1. Розділу 3 ТД, Замовник вимагав надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах»... Пункт 26 зазначеного Положення визначає перелік необхідної інформації, яку повинна містити банківська гарантія. Ідентифікатор закупівлі не визначений даним Положенням як необхідний реквізит чи обов’язкова інформація, яку обов’язково має містити гарантія.
Банківська гарантія зі змінами, яка подана у складі пропозиції ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» надана у відповідності до Постанови НБУ № 639 та вимог тендерної документації.
У даній гарантії правильно зазначено документ, з якого виникають базові правовідносини, а саме – Тендерна документація, яка затверджена 05 червня 2020 року, правильно зазначені сторони (принципал, бенефіціар, банк принципала), строк дії гарантії та ін.
Отже, так як у ТД не було встановлено вимоги про зазначення ідентифікатора закупівлі у банківській гарантії, Замовник не може відхилити пропозицію такого учасника. Дану інформацію учасник зазначив на власний розсуд і замовник вважає її зазначення формальною помилкою.
Такий підхід у своїй практиці застосовує й Антимонопольний комітет України – п. 3 Рішення № 15173-р/пк-пз від 22.10.2019 (закупівля UA-2019-07-03-001650-b).
Номер вимоги: UA-2020-06-05-006146-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком", Код ЄДРПОУ:40359521
Дата подання: 25 червня 2020 16:28
Вимога
ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» в тендерній документації подає банківську гарантію видану акціонерним товариством комерційним банком «Приватбанк» № G0520/7310, така банківська гарантія вважається недійсною з наступних причин:
- Зазначений невірний номер закупівлі UA-2020-05-19-000818-a, який є унікальним для кожних торгів, правильний номер (UA-2020-06-05-006146-b).
- Зазначене посилання (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-19-000818-a/) на закупівлю в банківській гарантії не відповідає самій закупівлі, правильне посилання (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-05-006146-b)
- В банківській гарантії банк посилається на Рішенням Тендерного комітету від 19.05.2020 року, хоча таке рішення Тендерного комітету від 05.06.2020року.
- Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій.
Учасник подав банківську гарантію, що не покриває 90 днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій .
Виходячи з вищенаведеного, така банківська гарантія подана в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» не може гарантувати забезпечення тендерної пропозиції, що в свою чергу не відповідає умовам тендерної документації.
Також Учасником ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» в пакеті тендерної пропозиції подано довідку «Про наявність грошових коштів під покриття гарантії» в якій невірно вказаний номер закупівлі. Такою довідкою банк не може гарантувати грошове покриття.
Зважаючи на зазначені порушення у складі тендерної пропозиції , просимо скасувати рішення тендерного комітету про визначення переможцем закупівлі ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 17:37
Шановний учасник!
Замовник уже вдруге проводить закупівлю робіт по об’єкту «Реставраційні роботи з ліквідації аварійного стану пам’ятки архітектури місцевого значення «Палацу Бадені ХІХ ст.», охоронний номер 1778-М, по майдані Незалежності, 8 у м. Буськ, Львівської області». (Невідкладні аварійно-відновлювальні роботи з відновлення покрівлі та реставрації її елементів). Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Так як перші торги не відбулися у зв’язку із відсутністю достатньої кількості учасників, замовником було оголошено ці торги вдруге на тих самих умовах, по тому самому об’єкту.

Згідно із п. 2.1. Розділу 3 ТД, Замовник вимагав надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта та оформлену відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах»... Пункт 26 зазначеного Положення визначає перелік необхідної інформації, яку повинна містити банківська гарантія. Ідентифікатор закупівлі не визначений даним Положенням як необхідний реквізит чи обов’язкова інформація, яку обов’язково має містити гарантія.
Банківська гарантія зі змінами, яка подана у складі пропозиції ТОВ «РЕМ БУД ПЛАСТ» надана у відповідності до Постанови НБУ № 639 та вимог тендерної документації.
У даній гарантії правильно зазначено документ, з якого виникають базові правовідносини, а саме – Тендерна документація, яка затверджена 05 червня 2020 року, правильно зазначені сторони (принципал, бенефіціар, банк принципала), строк дії гарантії та ін.
Отже, так як у ТД не було встановлено вимоги про зазначення ідентифікатора закупівлі у банківській гарантії, Замовник не може відхилити пропозицію такого учасника. Дану інформацію учасник зазначив на власний розсуд і замовник вважає її зазначення формальною помилкою.
Такий підхід у своїй практиці застосовує й Антимонопольний комітет України – п. 3 Рішення № 15173-р/пк-пз від 22.10.2019 (закупівля UA-2019-07-03-001650-b).

Документи подані скаржником

25 червня 2020 14:53
Лист-вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-18-000051 ● bacc1269888d44fe89d88bb7067a7b4e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020 14:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.09.2020 № 173.

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.09.2020 № 173.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-05-006146-b, 05.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕМ БУД ПЛАСТ" 2 966 020,00
UAH з ПДВ
2 898 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" 3 139 391,29
UAH з ПДВ
2 899 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" 3 213 582,28
UAH з ПДВ
2 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 12:02
Електронний підпис
02 липня 2020 12:00
Довідка з податкової
26 червня 2020 11:59
Електронний підпис
26 червня 2020 11:52
Довідка про банкрутство
26 червня 2020 11:52
Довідка директора з ЄДРО
26 червня 2020 11:52
Довідка з МВС
19 червня 2020 14:37
Електронний підпис
19 червня 2020 14:28
Пояснювальна записка.rtf
19 червня 2020 14:28
Локальний кошторис 2-1-3.rtf
19 червня 2020 14:28
Локальний кошторис 2-1-2.rtf
19 червня 2020 14:28
Локальний кошторис 2-1-1.rtf
19 червня 2020 14:28
Договірна ціна.rtf
19 червня 2020 14:28
Штатний розпис.pdf
19 червня 2020 14:28
Техпаспорт на кран.pdf
19 червня 2020 14:28
План фінансування.pdf
19 червня 2020 14:28
Договір оренди.pdf
19 червня 2020 14:28
Довіреність.pdf
19 червня 2020 14:28
Досвід підрядника 2.pdf
19 червня 2020 14:28
Досвід підрядника 1.pdf
19 червня 2020 14:28
Довідка з податкової.pdf
19 червня 2020 14:28
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2020 14:28
Відгук 2.pdf
19 червня 2020 14:28
Відгук 1.pdf
19 червня 2020 14:28
Банківська гарантія.pdf
19 червня 2020 14:28
1ДФ _ Квитанція.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 17:07
Електронний підпис
19 червня 2020 16:57
договір Горпин.rar
19 червня 2020 16:57
Статут.rar
19 червня 2020 16:56
установчі.rar
19 червня 2020 16:56
Технічна частина.pdf
19 червня 2020 16:56
Опис.pdf
19 червня 2020 16:56
договори оренди.rar
19 червня 2020 16:56
проект договору.pdf
19 червня 2020 16:56
Лист згода Тес Груп.rar
19 червня 2020 16:56
Престижбуд.rar
19 червня 2020 16:56
Еталон-Ком ліцензія.rar
19 червня 2020 16:56
Договірна ціна.pdf
19 червня 2020 16:56
кошторис.rar
19 червня 2020 16:56
Довідка з Статистики.pdf
19 червня 2020 16:56
довідка покриття.pdf
19 червня 2020 16:56
Будекстра.rar
19 червня 2020 16:56
Витяг Еталон-Ком.pdf
19 червня 2020 16:56
IMG_0009.jpg

Публічні документи

20 червня 2020 12:25
Електронний підпис
20 червня 2020 12:22
49 Звіт по формі 1-ДФ.pdf
20 червня 2020 12:22
48 Штатний розклад.pdf
20 червня 2020 12:22
30 Лист про санкції.pdf
20 червня 2020 12:22
19 Витяг платника ПДВ.pdf
20 червня 2020 12:22
17 Ліцензія з додатком.pdf
20 червня 2020 12:22
13 Статут.pdf
20 червня 2020 12:22
12 Повний витяг з ЄДР.pdf
20 червня 2020 12:22
11 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
20 червня 2020 12:22
10 Виписка з ЄДР.pdf
20 червня 2020 12:21
3 Кошторис електронний.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕМ БУД ПЛАСТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком"

ПП - ФІРМА "КЛАСІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕМ БУД ПЛАСТ"
#39810251
Переможець 2 898 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 12:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕМ БУД ПЛАСТ"
#39810251
2 898 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 14:19
Изображение.jpg зміни до договору
30 грудня 2021 13:12
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:31
Изображение 070.jpg зміни до договору
29 грудня 2020 15:30
Изображение 069.jpg зміни до договору
29 грудня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 11:57
Изображение 003.jpg укладений
14 липня 2020 11:51
Изображение 004.jpg укладений
14 липня 2020 11:51
Изображение 005.jpg укладений
14 липня 2020 11:51
Изображение 007.jpg укладений
14 липня 2020 11:51
Изображение 006.jpg укладений
14 липня 2020 11:51
КАЛ.ГРАФ.jpg укладений
14 липня 2020 11:51
ДЦ2.jpg укладений
14 липня 2020 11:51
Изображение 008.jpg укладений
14 липня 2020 11:51
ДІ1.jpg укладений
14 липня 2020 11:51
Изображение 002.jpg укладений
14 липня 2020 11:51
Изображение 011.jpg укладений
14 липня 2020 11:51
Изображение 001.jpg укладений
14 липня 2020 11:51
Изображение 012.jpg укладений
14 липня 2020 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML