Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 03220000-Овочі, фрукти та горіхи (помідори ранні, огірки ранні, капуста рання)
Очікувана вартість
12 970,00 UAH
UA-2020-06-05-005789-b 6356bb22e82b4a238d1921c05988111e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Сімашова

+380544521748 goronolebedyn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Відділ освіти виконавчого комітету Лебединської міської ради Сумської області"
Код ЄДРПОУ: 22594129
Місцезнаходження: 42200, Україна , Сумська обл., місто Лебедин, ВУЛИЦЯ СУМСЬКА, 18
Контактна особа: Людмила Сімашова
+380544521748
goronolebedyn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2020 09:00
Очікувана вартість: 12 970,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
810 кілограми
Код за ДК 021:2015 – 03220000-Овочі, фрукти та горіхи
(помідори ранні, огірки ранні, капуста рання)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42200, Україна, Сумська область, місто Лебедин, вулиця Сумська,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 15:17
Проект Договору.pdf
05 червня 2020 15:17
ТД ранні овочі 2020.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення дискримінаційних умов
Дата подання: 10 червня 2020 17:57
Дата відповіді: 11 червня 2020 16:25
Доброго дня! У відповідності до тендерної документації, а саме Додатку 3 "Технічні вимоги до предмету закупівлі" вимагається, що для підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі ТП повинен надати: 1. Для учасників, які не є виробниками Товару - оригінал авторизаційного листа, виданого учаснику (або на ім’я замовника торгів) компанією-виробником Товару (або його офіційним представництвом, або дилером, або дистриб’ютором на території України), яким підтверджуються повноваження учасника на розповсюдження Товару. У авторизаційному листі повинно бути чітко визначено назву учасника та предмета закупівлі; повноваження учасника на розповсюдження Товару, що є предметом закупівлі; статус учасника як партнера компанії-виробника Товару. 2. Копії документів, які підтверджують наявність договірних відносин із компанієювиробником Товару (або його офіційним представництвом, або дилером, або дистриб’ютором на території України), що здійснює його реалізацію та постачання на території України. Вважаємо, що вимогою про надання в тендерній пропозиції оригіналу авторизаційного листа, виданого учаснику (або на ім’я замовника торгів) компанією-виробником Товару (або його офіційним представництвом, або дилером, або дистриб’ютором на території України), яким підтверджуються повноваження учасника на розповсюдження Товару Замовником порушено Стаття 5 Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України "Про публічні закупівлі" (в ред. від 19.04.2020 року), а саме принцип 4.Недискримінація учасників та рівне ставлення до них, адже дана вимога значно звужує коло потенційних постачальників, які мають змогу постачати товари належної якості з необхідними підтверджуючими документами, які відповідатимуть технічним вимогам Замовника, ДСТУ тощо., і для цього не обовязково укладати договори з компаніями-виробниками, його офіційним представництвом, або дилером, або дистриб’ютором на території України. Відповідно до ч.4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо усунути вищезазначені умови.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо наступне.
В своєму запитанні Ви зазначаєте, що нами начебто тендерна документація складена з порушенням законодавства про публічні закупівлі і містить незаконні та дискримінаційні вимоги. Але Замовник повинен знати продукція якого виробника пропонується учасником процедури закупівлі та чи пройшов цей виробник державну реєстрацію. Тому у п.4 Додатку 3 "Технічні вимоги до предмету закупівлі" вимагається надання підтвердження про державну реєстрацію потужності з виробництва харчових продуктів. Відповідно до спільного наказу Міністерства освіти і науки та МОЗ від 17.04.2006 р. №298/227 «Інструкція з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» продукти харчування у заклади освіти повинні поставлятися якісними та безпечними. Вважаємо, що вимоги про надання авторизаційного листа та копії документів, які підтверджують наявність договірних відносин Учасника з Виробником не є дискримінація учасників і на коло потенційних учасників не пливає.
Вищщезазначена відповідь свідчить про те що, тендерна документація складена без порушень ЗУ "Про публічні закупівлі" і не містить незаконні та дискримінаційні вимоги. Тендерний комітет відділу освіти діяв у рамках чинного законодавства. Шановний Учаснику, чекаємо подання Ваших пропозицій.


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тарасенко Вадим Сергійович 8 421,60
UAH з ПДВ
8 421,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 12:21
Електронний підпис
19 червня 2020 12:21
довідка мат база.pdf
19 червня 2020 11:55
Електронний підпис
19 червня 2020 11:54
во лебедин овочі.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тарасенко Вадим Сергійович

Інформація про відміну

Дата відміни
21 червня 2020 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій