Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги інформаційних агентств (Інформування населення про актуальні питання суспільно – політичного та соціально – економічного життя області через інформаційні агентства, електронні засоби масової інформації (Інтернет видання), друковані засоби масової інформації) (ДК 021:2015 – 92400000-5 «Послуги інформаційних агентств»); Лот № 1 - Послуги інформаційних агентств (Інформування населення про актуальні питання суспільно – політичного та соціально – економічного життя області через веб-сайти регіональних електронних засобів масової інформації (Інтернет видання) Миколаївської області) (ДК 021:2015 – 92400000-5 «Послуги інформаційних агентств»); Лот № 2 - Послуги інформаційних агентств (Інформування населення про актуальні питання суспільно – політичного та соціально – економічного життя області через друковані засоби масової інформації Миколаївської області) (ДК 021:2015 – 92400000-5 «Послуги інформаційних агентств»)
Очікувана вартість
1 374 379,00 UAH
UA-2020-06-05-005558-b e521cd8467084416882bd81c734bfb67
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козуб Олександра Ігорівна

+380639671254 mkoda_dpid@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38694489
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул.Адміральська, 22
Контактна особа: Козуб Олександра Ігорівна
+380639671254
mkoda_dpid@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 15:07
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2020 15:07
Очікувана вартість: 1 374 379,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92400000-5: Послуги інформаційних агентств


Тендерна документація

05 червня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 15:03
Додаток 7 проєкт договору.doc
05 червня 2020 15:03
Додаток 6.docx
05 червня 2020 15:03
Додаток 5.docx
05 червня 2020 15:03
Додаток 4.doc
05 червня 2020 15:03
Додаток 3.doc
05 червня 2020 15:03
Додаток 2.docx
05 червня 2020 15:03
Додаток 1.doc
05 червня 2020 15:03
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
05 червня 2020 15:03
Оголошення про закупівлю.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 - Послуги інформаційних агентств (Інформування населення про актуальні питання суспільно – політичного та соціально – економічного життя області через веб-сайти регіональних електронних засобів масової інформації (Інтернет видання) Миколаївської області) (ДК 021:2015 – 92400000-5 «Послуги інформаційних агентств»)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 954 411,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 772,06 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 червня 2020 13:55
Закінчення: 22 червня 2020 14:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот № 1 - Послуги інформаційних агентств (Інформування населення про актуальні питання суспільно – політичного та соціально – економічного життя області через веб-сайти регіональних електронних засобів масової інформації (Інтернет видання) Миколаївської області) (ДК 021:2015 – 92400000-5 «Послуги інформаційних агентств»)
ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 22
Дата доставки: 18 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ" 951 755,00
UAH з ПДВ
951 755,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕДІА ІНФОРМ ГРУПП" 954 055,00
UAH з ПДВ
954 055,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 23:53
Електронний підпис
30 червня 2020 23:46
Податкова.pdf
30 червня 2020 23:46
МВС.pdf
30 червня 2020 23:46
Довідка ч6 ст 17.pdf
30 червня 2020 23:46
Довідка ч6 ст 17 пункт 3.pdf
30 червня 2020 23:46
Довідка ч6 ст 17 — п8.pdf
30 червня 2020 23:42
Податкова.pdf
30 червня 2020 23:42
МВС.pdf
30 червня 2020 23:42
Довідка ч6 ст 17.pdf
30 червня 2020 23:42
Довідка ч6 ст 17 пункт 3.pdf
30 червня 2020 23:42
Довідка ч6 ст 17 — п8.pdf
30 червня 2020 23:42
гарантія дитяча праця.pdf
21 червня 2020 12:36
Електронний підпис
21 червня 2020 12:25
облікова картка.pdf
15 червня 2020 16:36
Уповн особа підпис 6.pdf
15 червня 2020 16:36
Паспорт Петренко.pdf
15 червня 2020 16:36
Лист-відгук-Хелпбіз (1).pdf
15 червня 2020 16:36
Лист-відгук Брідж.pdf
15 червня 2020 16:36
Лист санкції 8.pdf
15 червня 2020 16:36
код пдф.pdf
15 червня 2020 16:36
Додаток 4- 5.pdf
15 червня 2020 16:36
Додаток 3- 4.pdf
15 червня 2020 16:36
Додаток 1 - 2.pdf
15 червня 2020 16:36
Довідка довкілля1.pdf
15 червня 2020 16:36
Витяг Податкова новый.pdf
15 червня 2020 16:36
Витяг з держреэстру.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "МЕДІА ІНФОРМ ГРУПП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ"
#3107802398
Переможець 951 755,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ"
#3107802398
951 755,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 09:34
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 09:33
Додаткова угода _ 3.pdf зміни до договору
02 лютого 2021 09:29
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 15:53
Додаткова угода _ 3.pdf зміни до договору
28 січня 2021 15:41
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:50
Тех помилка 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:43
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 16:43
ДУ до дог. 23.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 09:28
Договір укладений
06 липня 2020 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились, що відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9.3 Договору дія Договору продовжується на 2021 рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 01 квітня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, що відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9.3 Договору дія Договору продовжується на 2021 рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 01 квітня 2021 року. У зв’язку із чим пункт 9.1. Договору викласти в наступній редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє до 01.04.2021 року, а в частині розрахунків та інших зобов’язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, що дія Договору, відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», продовжується на 2021 рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20% суми визначеної у Договорі, в сумі 187 670 (сто вісімдесят сім тисяч шістсот сімдесят) грн. 00 коп., без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завантаження версії додаткової угоди № 3 від 28.01.2021
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 02 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 139 425,00
UAH