Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу «Донець» з влаштуванням басейну за адресою: вул. Капітана Орлова, 47 м. Ізюм Харківської області (коригування)
Очікувана вартість
25 560 845,00 UAH
UA-2020-06-05-005318-c 7497142be755431aa27783504b281211
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрельник Максим Андрійович

+380662126243 izyumusfk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління молоді, спорту та іміджевих проектів Ізюмської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40838212
Місцезнаходження: 64309, Україна , Харківська обл., Ізюм, пл.Центральна,1
Контактна особа: Стрельник Максим Андрійович
+380662126243
izyumusfk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 18:54
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 15:53
Очікувана вартість: 25 560 845,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 127 804,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 127800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція фізкультурно-оздоровчого комплексу «Донець» з влаштуванням басейну за адресою: вул. Капітана Орлова, 47 м. Ізюм Харківської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64302, Україна, Харківська область, м. Ізюм, вул. Капітана Орлова, 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 92 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 17:44
ПЕРЕЛІК ЗМІН 15.06.2020.docx
15 червня 2020 17:44
ТД 2020 зміни 15.06.2020.docx
15 червня 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 18:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 17:44
ПЕРЕЛІК ЗМІН 15.06.2020.docx
15 червня 2020 17:44
ТД 2020 зміни 15.06.2020.docx
05 червня 2020 18:55
ТД 2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 25 316 329,20
UAH з ПДВ
25 188 524,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОБРОБУДЪ" 25 256 481,60
UAH з ПДВ
25 256 481,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 11:42
Електронний підпис
03 липня 2020 11:42
Щодо_сплати_штрафів.pdf
03 липня 2020 11:42
Додвіка_ДПІ.rar
03 липня 2020 11:42
Довідка_МВС.rar
26 червня 2020 16:46
Електронний підпис
26 червня 2020 16:46
Пояснення.pdf
22 червня 2020 17:07
Електронний підпис
22 червня 2020 17:07
ГАРАНТІЯ 1859-20.zip
22 червня 2020 17:07
Інші документи.pdf
22 червня 2020 17:06
Заява_учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

ТОВ "ДОБРОБУДЪ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
Переможець 25 188 524,40
UAH з ПДВ
27 червня 2020 16:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2020 16:31

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей 1. Відповідно до вимог, що зазначені у п.п. 5.3.2. Розділу ІІІ тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1) довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у табличному вигляді, складену та заповнену за формою ІІ; 3) оригінал (оригінали) чи засвідчену учасником копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документу (документів) про затвердження штатного розпису та оригінал чи засвідчену учасником копію штатного розпису, з наданням оригіналу (оригіналів) чи копії (копій) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригіналів чи копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником (у відповідності до інформації, наведеної учасником у формі ІІ). Невідповідність: у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно форми ІІ працівник Рудь Сергій Володимирович зазначений як «Підсобник», а у наказі ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» від 14.04.2020 р. №14/04-1 зазначено, що його прийнято на роботу на посаду штукатура. Вимога: надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно форми ІІ із зазначенням посади працівника відповідно до наказу від 14.04.2020 р. №14/04-1. 2. Відповідно до вимог, що зазначені у п.п. 5.3.3. Розділу ІІІ тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1) довідку учасника щодо виконання ним аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою ІІІ. Невідповідність: Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів), що надана учасником, не відповідає формі ІІІ, наведеній у тендерній документації. Вимога: надати Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів) відповідно до форми ІІІ тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2020 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
25 188 524,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 09:18
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 17:08
ДУ 8 до Дог_175.pdf зміни до договору
28 липня 2021 17:05
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 09:27
ДУ7 до дог 175.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 09:20
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 09:15
ДУ 6 до дог 175.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 09:13
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 16:19
Додаток 2 до ДУ 5.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:12
ДУ 5 до Дог 175.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:12
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 12:31
ДУ 4 до дог 175.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 12:29
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 17:13
ДУ 3 до дог 175.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 17:11
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 10:40
ДУ 2 до дог. 175.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 10:31
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 14:32
ДУ 1 до Дог_175.pdf зміни до договору
20 липня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 12:23
Додаток 3 укладений
16 липня 2020 12:21
Додаток 2 укладений
16 липня 2020 12:21
Додаток 1 укладений
16 липня 2020 12:21
Договір укладений
16 липня 2020 12:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 5.3.1. Розділу 5 Договору
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у фінансуванні на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у зв'язку з перерозподілом коштів державного бюджету
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у фінансуванні на 2020-2021 роки
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни у план фінансування
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума фінансування за рахунок коштів місцевого бюджету на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 175
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 24 766 366,85
UAH (в тому числі ПДВ 4 127 727,81 UAH)