Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове «Селянське» або еквівалент розфасоване у вигляді брикетів масою нетто 200 г., вищого гатунку)
Очікувана вартість
355 130,00 UAH
UA-2020-06-05-005256-b ● 9204b11beca046bcb1c639968ee71d2b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985423 |
Вебсайт: | http://www.m.mechnikova.com |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 |
Контактна особа: |
Бабінець Світлана Сергіївна +380567135116; +380957181411 tender.dnepr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2020 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2020 11:29 |
Очікувана вартість: | 355 130,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 770,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1700 кг
(Масло вершкове «Селянське» або еквівалент розфасоване у вигляді брикетів масою нетто 200 г., вищого гатунку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2020 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2020 15:20 |
Додаток 4_ЗМІНИ.doc | |
15 червня 2020 15:20 |
ТД_ЗМІНИ.docx | |
15 червня 2020 15:20 |
Додаток 5_ЗМІНИ.doc | |
15 червня 2020 15:20 |
Додаток 6_ЗМІНИ.doc | |
15 червня 2020 15:20 |
Додаток 3_ЗМІНИ.doc | |
15 червня 2020 15:20 |
Додаток 2_ЗМІНИ.doc | |
15 червня 2020 15:20 |
Перелік змін до ТД.doc | |
15 червня 2020 15:20 |
Додаток 1_ЗМІНИ.doc | |
05 червня 2020 14:45 |
Додаток 4.doc | |
05 червня 2020 14:45 |
ТД.docx | |
05 червня 2020 14:45 |
Додаток 6.doc | |
05 червня 2020 14:45 |
Додаток 5.doc | |
05 червня 2020 14:45 |
Додаток 2.doc | |
05 червня 2020 14:45 |
Додаток 1.doc | |
05 червня 2020 14:45 |
Додаток 3.doc |
15 червня 2020 15:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 червня 2020 15:20 |
Додаток 4_ЗМІНИ.doc
|
|||
15 червня 2020 15:20 |
ТД_ЗМІНИ.docx
|
|||
15 червня 2020 15:20 |
Додаток 5_ЗМІНИ.doc
|
|||
15 червня 2020 15:20 |
Додаток 6_ЗМІНИ.doc
|
|||
15 червня 2020 15:20 |
Додаток 3_ЗМІНИ.doc
|
|||
15 червня 2020 15:20 |
Додаток 2_ЗМІНИ.doc
|
|||
15 червня 2020 15:20 |
Перелік змін до ТД.doc
|
|||
15 червня 2020 15:20 |
Додаток 1_ЗМІНИ.doc
|
|||
05 червня 2020 14:45 |
Додаток 4.doc
|
|||
05 червня 2020 14:45 |
ТД.docx
|
|||
05 червня 2020 14:45 |
Додаток 6.doc
|
|||
05 червня 2020 14:45 |
Додаток 5.doc
|
|||
05 червня 2020 14:45 |
Додаток 2.doc
|
|||
05 червня 2020 14:45 |
Додаток 1.doc
|
|||
05 червня 2020 14:45 |
Додаток 3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-05-005256-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець БАТУРІН ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2860517274
Дата подання: 10 червня 2020 16:06
Щодо дискримінаційних вимог з боку Замовника
Шановний Замовнику! Додатком № 3 до тендерної документації Замовника «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, п. 1 Документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, п.п. 1.3. встановлена вимога надати - Оригінал(и) або завірена(і) власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання) копія(ї) акту(ів), складеного(их) за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання Учасником (оператором ринку) вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на потужність(і) (об’єкт(и)) зазначені у Довідці згідно п.1.1;» Доводимо до Вашого відома, що вступив в силу Закон України № 771/97-ВР від 23.12.1997 року «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, згідно з Наказом Мінагрополітики України № 590 від 01.10.2012 року «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), згідно якого для операторів ринку, що проводять свою діяльність пов’язану з харчовими продуктами є обов’язковим до 20.09.2019 року запровадження Системи аналізу небезпечних факторів та контролю в критичних точках (НАССР), яка дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті. Основним завданням у розвитку промисловості є підвищення конкурентоспроможності продукції, посилення інноваційної спрямованості шляхом впровадження систем управління якістю, які забезпечують якість продукції на всіх етапах і сприяють підвищенню результативності роботи підприємств. Такою системою управління безпечністю харчових продуктів, яка довела свою ефективність та є прийнятою на міжнародному рівні, є система НАССР. Система НАССР розшифровується як система аналізу ризиків і критичних точок управління та керівництво з її застосування. НАССР – інструмент управління безпекою харчових продуктів, який на відміну від традиційної перевірки і контролю якості надає більш структурований підхід для контролю виявлених ризиків. Система забезпечує логічну основу для кращого прийняття рішень щодо безпеки продуктів і гарантує більший контроль над безпекою продуктів, ніж випробування кінцевого продукту. Система НАССР визнана в усьому світі як найефективніший засіб запобігання захворюванням харчового походження і схвалена об’єднаним комітетом FAO/WHO (Продовольча й сільськогосподарська організація OOH/ Всесвітня організація охорони здоров’я). Концепція НАССР полягає у : 1) Ідентифікації можливих причин небезпечності продукту; 2) Встановленні того, де і як вони можуть бути усунуті, попереджені чи приведені до прийнятного рівня; 3) Розробці відповідних заходів і навчання персоналу; 4) Впровадження заходів на практиці та документування. Впровадження системи НАССР надає підприємствам харчової промисловості України низку суттєвих переваг та допомагає офіційному інспектуванню і розвиткові міжнародної торгівлі, оскільки посилює впевненість у безпечності харчових продуктів, найважливіші з них : - Поліпшення документообігу; - Поліпшення інвестиційної привабливості; - Застосування НАССР є найбільш ефективним засобом попередження захворювань, що викликаються харчовими продуктами; - Менший час реагування на проблеми, що пов’язані з безпекою продукції. За рахунок налагодженої системи моніторингу та контролю процесів у виробників харчової продукції з’являється можливість швидко виявляти причини проблем і усувати їх. - Підвищення довіри покупців та споживачів. Система HACCP дозволяє виробникові демонструвати документи і записи, які підтверджують, що виробництво харчової продукції знаходиться під контролем. Це підвищує рівень довіри покупців і споживачів до самої продукції. - Підвищення відповідальності персоналу. Система HACCP вводить відповідальність кожного співробітника організації за безпеку продукції. За рахунок впровадження HACCP співробітники починають усвідомлювати свою відповідальність і свою роль в забезпеченні безпеки харчових продуктів. Тож, оператори ринку харчових продуктів (підприємства, установи, організації, фізичні особи-підприємці) повинні негайно розробити та впровадити процедури для забезпечення простежуваності продукції, процедури відкликання та вилучення з обігу продуктів , що мінімізує небезпечні фактори, які можуть спричинити шкідливий вплив на здоров’я людини. Впроваження системи НАССР на підприємстві – надійне свідоцтво того, що оператор ринку, що здійснює свою діяльність пов’язану з харчовими продуктами забезпечує всі умови, які гарантують безпечність та якість продукції, яка надходить до кінцевого споживача. Навіщо Замовник вимагає - Оригінал(и) або завірена(і) власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання) копія(ї) акту(ів), складеного(их) за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання Учасником (оператором ринку) вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на потужність(і) (об’єкт(и)) зазначені у Довідці згідно п.1.1;, якщо кожен оператор ринку вже запровадив систему НАССР на підприємстві, яка здійснює саме ті функції, тобто перевірку стосовно додержання оператора ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на потужностях? Такі вимоги дискримінують потенційних Учасників чим самим звужують їх коло для участі, п. 1 та п. 4 Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників та п. 5 Статті 14 "Закону України про публічні Закупівлі" визначено, що Замовник не має права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги та обмежувати коло учасників. Тимпаче, якщо Учасника вже перевіряв орган оцінки, який видавав сертифікат або запроваджував систему НАССР, та надав відповідне заключення, що оператор дотримується всіх вищезазначених вимог? Враховуючи вищевикладене просимо вас внести відповідні коригування до тендерної документації та вилучити цю вимогу. Стосовно вимоги надати «Оригінал(и) або завірена(і) власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання) копія(ї) сертифікату(ів) на системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000 та/або системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 та/або системи екологічного управлянні ДСТУ ISO 14001;» Наразі в Україні діяльність «виробництво та/або обіг харчової продукції» не потребує обов’язкової сертифікації за системою управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000 та/або системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 та/або системи екологічного управляння ДСТУ ISO 14001». Отримання сертифікатів носить лише рекомендаційний характер, та не є обов’язком для всіх суб’єктів господарювання незалежно від сфери діяльності, відповідно до положень Закону України №1602-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», а насамперед, Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Просимо надати роз’яснення : тобто можна надати один або більше сертифікатів на власний розсуд, з наведених вище?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 червня 2020 13:11
1) Тендерним комітетом уважно розглянуто ваше звернення. З даного приводу плануємо внести зміни до тендерної документації;
2) Можна надати один з перелічених сертифікатів на власний розсуд або декілька (за наявності).
2) Можна надати один з перелічених сертифікатів на власний розсуд або декілька (за наявності).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2020 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» |
204 000,00
UAH з ПДВ
|
153 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРІГО" |
182 070,00
UAH з ПДВ
|
168 266,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ІЗОТОВ ДМИТРО ДМИТРОВИЧ |
212 500,00
UAH з ПДВ
|
173 230,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРГІЄВ ДМИТРО ЛЬВОВИЧ |
298 945,00
UAH з ПДВ
|
174 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФУД ПОСТАЧ |
255 000,00
UAH з ПДВ
|
180 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
218 280,00
UAH з ПДВ
|
218 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. |
274 890,00
UAH з ПДВ
|
274 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» #33667686 |
Переможець |
153 000,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 17:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 10:46
|
Доп.угода_ТОВ Ісполін Плюс (Масло вершкове_61-ЕВТ)_№4 (1).pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 13:11
|
Доп.угода_ТОВ Ісполін Плюс (Масло вершкове_61-ЕВТ)_№3 (1).jpg | зміни до договору |
05 січня 2021 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2020 15:17
|
Доп.угода_ТОВ Ісполін Плюс (Масло вершкове_61-ЕВТ)_№2 (1).pdf | зміни до договору |
13 листопада 2020 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 13:54
|
Договір_ТОВ Ісполін Плюс (Масло вершкове_61-ЕВТ).pdf | укладений |
14 липня 2020 13:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019р., "збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" (Кількість товару після внесення змін - 1668 кг, сума договору після внесення змін - 152984,04 грн.) |
Номер договору про закупівлю: | 61-ЕВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно п.8 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019р., «зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті» |
Номер договору про закупівлю: | 61-ЕВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно п.8 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019р. (із змінами), «зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті» (Кількість товару після внесення змін - 1995 кг, сума договору після внесення змін - 183552,00 грн.) |
Номер договору про закупівлю: | 61-ЕВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |