Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15530000-2 Вершкове масло (Масло вершкове «Селянське» або еквівалент розфасоване у вигляді брикетів масою нетто 200 г., вищого гатунку)
Очікувана вартість
355 130,00 UAH
UA-2020-06-05-005256-b 9204b11beca046bcb1c639968ee71d2b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабінець Світлана Сергіївна

+380567135116; +380957181411 tender.dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985423
Вебсайт: http://www.m.mechnikova.com
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Контактна особа: Бабінець Світлана Сергіївна
+380567135116; +380957181411
tender.dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 24 червня 2020 11:29
Очікувана вартість: 355 130,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 770,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1700 кг
(Масло вершкове «Селянське» або еквівалент розфасоване у вигляді брикетів масою нетто 200 г., вищого гатунку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 15:20
Додаток 4_ЗМІНИ.doc
15 червня 2020 15:20
ТД_ЗМІНИ.docx
15 червня 2020 15:20
Додаток 5_ЗМІНИ.doc
15 червня 2020 15:20
Додаток 6_ЗМІНИ.doc
15 червня 2020 15:20
Додаток 3_ЗМІНИ.doc
15 червня 2020 15:20
Додаток 2_ЗМІНИ.doc
15 червня 2020 15:20
Перелік змін до ТД.doc
15 червня 2020 15:20
Додаток 1_ЗМІНИ.doc
05 червня 2020 14:45
Додаток 4.doc
05 червня 2020 14:45
ТД.docx
05 червня 2020 14:45
Додаток 6.doc
05 червня 2020 14:45
Додаток 5.doc
05 червня 2020 14:45
Додаток 2.doc
05 червня 2020 14:45
Додаток 1.doc
05 червня 2020 14:45
Додаток 3.doc
15 червня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 15:20
Додаток 4_ЗМІНИ.doc
15 червня 2020 15:20
ТД_ЗМІНИ.docx
15 червня 2020 15:20
Додаток 5_ЗМІНИ.doc
15 червня 2020 15:20
Додаток 6_ЗМІНИ.doc
15 червня 2020 15:20
Додаток 3_ЗМІНИ.doc
15 червня 2020 15:20
Додаток 2_ЗМІНИ.doc
15 червня 2020 15:20
Перелік змін до ТД.doc
15 червня 2020 15:20
Додаток 1_ЗМІНИ.doc
05 червня 2020 14:45
Додаток 4.doc
05 червня 2020 14:45
ТД.docx
05 червня 2020 14:45
Додаток 6.doc
05 червня 2020 14:45
Додаток 5.doc
05 червня 2020 14:45
Додаток 2.doc
05 червня 2020 14:45
Додаток 1.doc
05 червня 2020 14:45
Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-05-005256-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець БАТУРІН ОЛЕКСАНДР ГЕОРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2860517274
Дата подання: 10 червня 2020 16:06
Щодо дискримінаційних вимог з боку Замовника
Шановний Замовнику! Додатком № 3 до тендерної документації Замовника «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, п. 1 Документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, п.п. 1.3. встановлена вимога надати - Оригінал(и) або завірена(і) власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання) копія(ї) акту(ів), складеного(их) за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання Учасником (оператором ринку) вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на потужність(і) (об’єкт(и)) зазначені у Довідці згідно п.1.1;» Доводимо до Вашого відома, що вступив в силу Закон України № 771/97-ВР від 23.12.1997 року «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, згідно з Наказом Мінагрополітики України № 590 від 01.10.2012 року «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), згідно якого для операторів ринку, що проводять свою діяльність пов’язану з харчовими продуктами є обов’язковим до 20.09.2019 року запровадження Системи аналізу небезпечних факторів та контролю в критичних точках (НАССР), яка дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті. Основним завданням у розвитку промисловості є підвищення конкурентоспроможності продукції, посилення інноваційної спрямованості шляхом впровадження систем управління якістю, які забезпечують якість продукції на всіх етапах і сприяють підвищенню результативності роботи підприємств. Такою системою управління безпечністю харчових продуктів, яка довела свою ефективність та є прийнятою на міжнародному рівні, є система НАССР. Система НАССР розшифровується як система аналізу ризиків і критичних точок управління та керівництво з її застосування. НАССР – інструмент управління безпекою харчових продуктів, який на відміну від традиційної перевірки і контролю якості надає більш структурований підхід для контролю виявлених ризиків. Система забезпечує логічну основу для кращого прийняття рішень щодо безпеки продуктів і гарантує більший контроль над безпекою продуктів, ніж випробування кінцевого продукту. Система НАССР визнана в усьому світі як найефективніший засіб запобігання захворюванням харчового походження і схвалена об’єднаним комітетом FAO/WHO (Продовольча й сільськогосподарська організація OOH/ Всесвітня організація охорони здоров’я). Концепція НАССР полягає у : 1) Ідентифікації можливих причин небезпечності продукту; 2) Встановленні того, де і як вони можуть бути усунуті, попереджені чи приведені до прийнятного рівня; 3) Розробці відповідних заходів і навчання персоналу; 4) Впровадження заходів на практиці та документування. Впровадження системи НАССР надає підприємствам харчової промисловості України низку суттєвих переваг та допомагає офіційному інспектуванню і розвиткові міжнародної торгівлі, оскільки посилює впевненість у безпечності харчових продуктів, найважливіші з них : - Поліпшення документообігу; - Поліпшення інвестиційної привабливості; - Застосування НАССР є найбільш ефективним засобом попередження захворювань, що викликаються харчовими продуктами; - Менший час реагування на проблеми, що пов’язані з безпекою продукції. За рахунок налагодженої системи моніторингу та контролю процесів у виробників харчової продукції з’являється можливість швидко виявляти причини проблем і усувати їх. - Підвищення довіри покупців та споживачів. Система HACCP дозволяє виробникові демонструвати документи і записи, які підтверджують, що виробництво харчової продукції знаходиться під контролем. Це підвищує рівень довіри покупців і споживачів до самої продукції. - Підвищення відповідальності персоналу. Система HACCP вводить відповідальність кожного співробітника організації за безпеку продукції. За рахунок впровадження HACCP співробітники починають усвідомлювати свою відповідальність і свою роль в забезпеченні безпеки харчових продуктів. Тож, оператори ринку харчових продуктів (підприємства, установи, організації, фізичні особи-підприємці) повинні негайно розробити та впровадити процедури для забезпечення простежуваності продукції, процедури відкликання та вилучення з обігу продуктів , що мінімізує небезпечні фактори, які можуть спричинити шкідливий вплив на здоров’я людини. Впроваження системи НАССР на підприємстві – надійне свідоцтво того, що оператор ринку, що здійснює свою діяльність пов’язану з харчовими продуктами забезпечує всі умови, які гарантують безпечність та якість продукції, яка надходить до кінцевого споживача. Навіщо Замовник вимагає - Оригінал(и) або завірена(і) власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання) копія(ї) акту(ів), складеного(их) за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання Учасником (оператором ринку) вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на потужність(і) (об’єкт(и)) зазначені у Довідці згідно п.1.1;, якщо кожен оператор ринку вже запровадив систему НАССР на підприємстві, яка здійснює саме ті функції, тобто перевірку стосовно додержання оператора ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на потужностях? Такі вимоги дискримінують потенційних Учасників чим самим звужують їх коло для участі, п. 1 та п. 4 Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників та п. 5 Статті 14 "Закону України про публічні Закупівлі" визначено, що Замовник не має права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги та обмежувати коло учасників. Тимпаче, якщо Учасника вже перевіряв орган оцінки, який видавав сертифікат або запроваджував систему НАССР, та надав відповідне заключення, що оператор дотримується всіх вищезазначених вимог? Враховуючи вищевикладене просимо вас внести відповідні коригування до тендерної документації та вилучити цю вимогу. Стосовно вимоги надати «Оригінал(и) або завірена(і) власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання) копія(ї) сертифікату(ів) на системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000 та/або системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 та/або системи екологічного управлянні ДСТУ ISO 14001;» Наразі в Україні діяльність «виробництво та/або обіг харчової продукції» не потребує обов’язкової сертифікації за системою управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000 та/або системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 та/або системи екологічного управляння ДСТУ ISO 14001». Отримання сертифікатів носить лише рекомендаційний характер, та не є обов’язком для всіх суб’єктів господарювання незалежно від сфери діяльності, відповідно до положень Закону України №1602-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», а насамперед, Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Просимо надати роз’яснення : тобто можна надати один або більше сертифікатів на власний розсуд, з наведених вище?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 червня 2020 13:11
1) Тендерним комітетом уважно розглянуто ваше звернення. З даного приводу плануємо внести зміни до тендерної документації;
2) Можна надати один з перелічених сертифікатів на власний розсуд або декілька (за наявності).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» 204 000,00
UAH з ПДВ
153 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРІГО" 182 070,00
UAH з ПДВ
168 266,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ІЗОТОВ ДМИТРО ДМИТРОВИЧ 212 500,00
UAH з ПДВ
173 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРГІЄВ ДМИТРО ЛЬВОВИЧ 298 945,00
UAH з ПДВ
174 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 255 000,00
UAH з ПДВ
180 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 218 280,00
UAH з ПДВ
218 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 274 890,00
UAH з ПДВ
274 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 15:00
Електронний підпис
09 липня 2020 14:44
Електронний підпис
06 липня 2020 10:12
Електронний підпис
06 липня 2020 10:10
довідка ч.2 ст.17.pdf
06 липня 2020 10:10
довідка п.12 ч.1 ст.17.pdf
06 липня 2020 10:10
Довідка МВД.pdf
23 червня 2020 15:40
Електронний підпис
23 червня 2020 15:18
Статутні документи.pdf
23 червня 2020 15:18
цінова пропозиція.pdf
23 червня 2020 15:18
ст.44.PDF
23 червня 2020 15:18
серт 14001 ІСПОЛІН ПЛЮС.pdf
23 червня 2020 15:18
проект договору.pdf
23 червня 2020 15:18
ст.44 транспорт.PDF
23 червня 2020 15:18
Сан. обробка.pdf
23 червня 2020 15:18
Рішення засновника.PDF
23 червня 2020 15:18
Мед.книжки.pdf
23 червня 2020 15:18
накладна до договору.pdf
23 червня 2020 15:18
Потужності.PDF
23 червня 2020 15:18
копія якість товарів.pdf
23 червня 2020 15:18
довідка працівники.pdf
23 червня 2020 15:18
довідка МТБ.pdf
23 червня 2020 15:18
Аналогічний договір.pdf
23 червня 2020 15:18
декларація масло.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 15:20
Електронний підпис
19 червня 2020 15:20
Тех. паспорт 7764.PDF
19 червня 2020 15:20
Сертифікат ISO22000.PDF
19 червня 2020 15:20
Сертифікат ISO14001.PDF
19 червня 2020 15:20
Паспорт директора.pdf
19 червня 2020 15:20
Мед. книжка водія.PDF
19 червня 2020 15:19
Договір суборенди.pdf
19 червня 2020 15:19
Довідка про МТБ.PDF
19 червня 2020 15:19
Довідка ст. 17.PDF
19 червня 2020 15:19
Витяг з ЄДР.PDF
19 червня 2020 15:19
Якісні документи.PDF
19 червня 2020 15:19
Технічні вимоги.PDF
19 червня 2020 15:19
Тендерна пропозиція.PDF
19 червня 2020 15:19
Проект договору.PDF

Публічні документи

23 червня 2020 15:36
Електронний підпис
23 червня 2020 15:01
право підпису ІЗОТОВ.pdf
23 червня 2020 15:01
Установчі документи.PDF
23 червня 2020 15:01
цінова пропозиція.pdf
23 червня 2020 15:01
проект договору.pdf
23 червня 2020 15:01
Тех.паспорт IVECO.pdf
23 червня 2020 15:01
Сан.обробка.pdf
23 червня 2020 15:01
лист-роз'яснення.pdf
23 червня 2020 15:01
Паспорт + ІНН Ізотов.PDF
23 червня 2020 15:01
потужності ІЗОТОВ.pdf
23 червня 2020 15:01
акти НАССР.pdf
23 червня 2020 15:01
довідка ст.17.pdf
23 червня 2020 15:00
декларація.pdf
23 червня 2020 15:00
довідка_МТБ.pdf
23 червня 2020 15:00
довідка_працівники.pdf
23 червня 2020 15:00
19 СЕРТИФІКАТ 22000.PDF

Публічні документи

22 червня 2020 17:28
Електронний підпис
22 червня 2020 17:28
Масло слив Гощаночка.pdf
22 червня 2020 17:28
Додаток 4 Договор.doc
22 червня 2020 17:28
Додаток 2.doc
22 червня 2020 17:27
Додаток 1.doc
22 червня 2020 17:27
декларация масло.jpg
22 червня 2020 17:27
тех талон на мерседес.JPG
22 червня 2020 17:27
Стаття 44.pdf
22 червня 2020 17:27
Стаття 17.pdf
22 червня 2020 17:27
серт 9001 Сергієв Д.Л..pdf
22 червня 2020 17:27
Паспорт+Код PDF.pdf
22 червня 2020 17:27
мед книжка стр 1-2 PDF.pdf
22 червня 2020 17:27
Захист Довкілля.pdf
22 червня 2020 17:27
Додаток 5.doc
22 червня 2020 17:27
Дез обробка стр 1.pdf
22 червня 2020 17:27
дез обр стр 2 22 июня.pdf
22 червня 2020 17:27
Гарантійний лист 90%.pdf
22 червня 2020 17:27
витяг PDF.pdf
22 червня 2020 17:27
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
22 червня 2020 17:27
виписка 1-2 PDF.pdf
22 червня 2020 17:27
Акт інспектування.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 11:54
Електронний підпис
22 червня 2020 11:53
ТД-масло (1).pdf

Публічні документи

22 червня 2020 19:36
Електронний підпис
22 червня 2020 19:35
Цінова 1.pdf
22 червня 2020 19:35
Цінова 2.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 11:30
Електронний підпис
23 червня 2020 11:29
на подання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»

ТОВ "ТРІГО"

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ІЗОТОВ ДМИТРО ДМИТРОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРГІЄВ ДМИТРО ЛЬВОВИЧ

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»
#33667686
Переможець 153 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»
#33667686
153 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 10:46
Доп.угода_ТОВ Ісполін Плюс (Масло вершкове_61-ЕВТ)_№4 (1).pdf зміни до договору
22 січня 2021 10:45
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 13:11
Доп.угода_ТОВ Ісполін Плюс (Масло вершкове_61-ЕВТ)_№3 (1).jpg зміни до договору
05 січня 2021 13:11
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 15:17
Доп.угода_ТОВ Ісполін Плюс (Масло вершкове_61-ЕВТ)_№2 (1).pdf зміни до договору
13 листопада 2020 15:16
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 13:54
Договір_ТОВ Ісполін Плюс (Масло вершкове_61-ЕВТ).pdf укладений
14 липня 2020 13:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019р., "збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" (Кількість товару після внесення змін - 1668 кг, сума договору після внесення змін - 152984,04 грн.)
Номер договору про закупівлю: 61-ЕВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.8 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019р., «зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті»
Номер договору про закупівлю: 61-ЕВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.8 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019р. (із змінами), «зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті» (Кількість товару після внесення змін - 1995 кг, сума договору після внесення змін - 183552,00 грн.)
Номер договору про закупівлю: 61-ЕВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 183 552,00
UAH (в тому числі ПДВ 30 592,00 UAH)