Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання ремонтних робіт за об’єктом: «Ремонт аварійної ділянки теплової мережі із заміною зношених існуючих трубопроводів від ТК-309/1 до ЦТП на вул. Йорданській, 3-А та від ЦТП до ж/б на вул. Йорданській, 1-А, 3, 5, 5-А та д/з на вул. Йорданській, 3-А у м. Києві»
Execution of repair work on the object: "Repair of the emergency section of the heating network with the replacement of worn-out existing pipelines from TK-309/1 to CTP on the street. Yordanska, 3-A and from CTP to the railway on the street. Jordan, 1-A, 3, 5, 5-A and d / z on the street. Yordanska, 3-A in the city of Kyiv "
Очікувана вартість
9 728 341,45 UAH
UA-2020-06-05-005206-b 0b1aa9ecf6184727b5451609b1be7a9c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

+380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO VYKONAVChOGO ORGANU KYYiVRADY (KYYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi) "KYYiVTEPLOENERGO"
National ID: 40538421
Contact point: Kononenko Larysa Alexeyevna
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 червня 2020 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 14:19
Очікувана вартість: 9 728 341,45 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97 283,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 291850 UAH
Publication date: 05 червня 2020 14:45
Enquiries until: 03 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 09 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 9 728 341 UAH including VAT
Minimal lowering step: 97 283 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Виконання ремонтних робіт за об’єктом: «Ремонт аварійної ділянки теплової мережі із заміною зношених існуючих трубопроводів від ТК-309/1 до ЦТП на вул. Йорданській, 3-А та від ЦТП до ж/б на вул. Йорданській, 1-А, 3, 5, 5-А та д/з на вул. Йорданській, 3-А у м. Києві»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Execution of repair works on the object: “Repair of the emergency section of the heating network with replacement of worn-out existing pipelines from TK-309/1 to CTP on the street Yordanska, 3-A and from CTP to the railway on the street. Jordan, 1-A, 3, 5, 5-A and d / z on the street. Yordanskaya, 3-A in Kyiv »
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 15 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від ціни цього Договору, що становить ___________ грн. (_____________ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - ____________ грн. (________________ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить ____________ грн. (______________ коп.), протягом 10-ти банківських днів з дати направлення Замовником Підряднику повідомлення про початок виконання робіт. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за якісно та вчасно виконані роботи проводяться Замовником протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів після підписання обома Сторонами відповідних Актів КБ-2в та Довідок КБ-3, за умови наявності фінансування. Пiсляоплата 45 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:51
ВТА_ТД_4500 Йорданська.doc
03 липня 2020 16:51
Перелік змін 02.07.2020 (3).docx
03 липня 2020 16:45
Оголошення 4500 Йорданська.doc
03 липня 2020 16:45
Переклад оголошення 4500_Йорданська.docx
06 липня 2020 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 16:51
ВТА_ТД_4500 Йорданська.doc
03 липня 2020 16:45
ВТА_ТД_4500 Йорданська.doc
05 червня 2020 14:42
ВТА_ТД_4500 Йорданська (1).doc
03 липня 2020 16:51
Перелік змін 02.07.2020 (3).docx
03 липня 2020 16:45
Перелік змін 02.07.2020 (3).docx
03 липня 2020 16:45
Оголошення 4500 Йорданська.doc
05 червня 2020 14:42
Оголошення 4500 Йорданська (1).doc
03 липня 2020 16:45
Переклад оголошення 4500_Йорданська.docx
05 червня 2020 14:42
Переклад оголошення 4500_Йорданська (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання до тендерної документації щодо результатів експертизи кошторисів, проектної документації, дозвільних документів, показників прибутку та адміністративних витрат та терміну надання послуг
Дата подання: 19 червня 2020 14:31
Дата відповіді: 23 червня 2020 14:45
1. Запитання до п.3.2 Додатку №4 до тендерної документації та п.1.5 Додатку №6 до тендерної документації щодо результатів експертизи кошторисів: 1.1 Що саме мається на увазі під визначенням «виконання експертизи (отримання результатів експертизи) кошторисної документації на виконання ремонтних робіт»? Отримання Підрядником експертного звіту чи експертної оцінки? 1.2 У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, на які нормативні акти та державні стандарти посилається розробник дефектного акту для розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС1? 1.3 У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, як Замовник буде компенсувати витрати Підряднику на розробку проектно-кошторисної документації об’єкту для комплексної експертизи, у разі необхідності, для класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС2, що не є предметом Закупівлі? 1.3 У разі отримання Підрядником експертної оцінки кошторисної документації проекту, яким чином Замовник гарантує наявність дозвільних документів для початку виконання ремонтних робіт? 1.4 В ході проведення експертизи кошторисів на виконання ремонтних робіт, що повинні бути складені Учасником у повній відповідності до дефектного акту, який розроблено іншою особою (підприємством) на вимогу експертної організації може виникнути необхідність змінити вид робіт, що призведе до невідповідності кошторису до початкового дефектного акту. Тендерною документацією не передбачено можливість зміни дефектного акту Підрядником. Які шляхи вирішення такої ситуації? Обґрунтування: Діючий ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» передбачає, що лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури можуть бути віднесені до об’єктового рівня лише у випадку забезпечення ресурсом будівлі (будинку), що за всіма характеристиками таблиці 1 зазначеного ДСТУ зараховують до класу наслідків за сукупними показниками, що не перевищують рівень, установлений для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС1. Теплова мережа, що розглядається даною ТД не належить до об’єктового рівня, тобто відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. В свою чергу, відповідно до пункту 10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. №560 (зі змінами), обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Згідно п.4.9 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво», з наданням чинності з 01 липня 2020 року, за бажанням Замовника або проектувальника для підтвердження правильності прийнятих проектних рішень може бути проведена експертиза проектної документації на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з: ‒ незначними наслідками (СС1) в цілому, за окремими напрямами, зазначеними у 4.2, та окремими розділами проектної документації на будівництво; ‒ середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3) за окремими напрямами та окремими розділами проектної документації на будівництво. У разі такого звернення замовник експертизи та експертна організація мають укласти договір, умовами якого передбачити, що результатом його виконання має бути експертна оцінка щодо розгляду проектної документації на будівництво (або її окремих розділів) на відповідність чи невідповідність нормативним вимогам за окремими напрямами. Така оцінка не є підставою для затвердження (схвалення) проектної документації на будівництво та отримання документів дозвільного характеру для виконання будівельних робіт. 2. Запитання до п.п. 6.1.2 та 6.3.5 Додатку №6 до тендерної документації щодо проектної документації: 2.1 Яку ремонтну документацію повертає Підрядник Замовнику у випадку розірвання Договору? 3. Запитання до п.6.3.2 Додатку №6 до тендерної документації щодо дозвільних документів: 3.1 Наявність лише одного дефектного акту не є підставою для надання Підрядником всіх необхідних дозволів та розпоряджень для проведення робіт та отримання ордеру. Які необхідні документи є у Замовника, що не вказані в тендерній документації? 3.2 Як Замовник, у разі відсутності необхідної документації, буде компенсувати витрати Підряднику на розробку, погодження та супровід проектної документації для отримання всіх необхідних дозволів та ордеру, що не є предметом Закупівлі? 3.3 В ході отримання дозволу на порушення об’єктів благоустрою та погодження з КО «Київзеленбуд» за наявності зелених насаджень може виникнути потреба в додаткових видах робіт, що не передбачені дефектним актом. Внесення змін Підрядником до дефектного акту тендерною документацією не можливе. Які шляхи вирішення такої ситуації? 4. Запитання до п.4.4 Додатку №4 до тендерної документації щодо показників прибутку та адміністративних витрат: 4.1 Чи може Учасник закупівлі застосувати дані показники як для Об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2? 4.2 Застосування показників для СС2 може бути причиною відхилення тендерної пропозиції як невідповідність іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п.? Обґрунтування: Згідно діючого ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» теплова мережа, що розглядається даною тендерною документацією, належить до місцевого рівня та відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. 5. Запитання до п. 9 ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів, п. 4.4 розділу I. Загальні положення тендерної документації та п. 8 Додатку №4 до тендерної документації щодо терміну надання послуг: 5.1 Яким чином Учасник відкритих торгів може виконати послуги до 15 вересня 2020 року включно без укладеного Договору, якщо запланований аукціон очікується 12 серпня 2020 року та до виконання робіт протягом 30 днів строк проходження експертизи? 5.2 Чи має право Учасник подавати графік виконання робіт з іншими строками (орієнтовно вересень – листопад 2020 року) на стадії прекваліфікації та кваліфікації? 5.3 Подання графіка Учасником з іншими строками робіт може бути причиною відхилення тендерної пропозиції як невідповідність вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п., як на стадії прекваліфікації, так і на стадії кваліфікації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запитання до п.3.2 Додатку №4 до тендерної документації та п.1.5 Додатку №6 до тендерної документації щодо результатів експертизи кошторисів: 1.1 Що саме мається на увазі під визначенням «виконання експертизи (отримання результатів експертизи) кошторисної документації на виконання ремонтних робіт»? Отримання Підрядником експертного звіту чи експертної оцінки?
Відповідь: Отримання експертної оцінки. (Зміни будуть внесені до Тендерної документації).
1.2 Запитання: У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, на які нормативні акти та державні стандарти посилається розробник дефектного акту для розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС1?
Відповідь: В отриманні експертного звіту немає потреби. (Зміни будуть внесені до Тендерної документації).
1.3 Запитання: У разі отримання Підрядником експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, як Замовник буде компенсувати витрати Підряднику на розробку проектно-кошторисної документації об’єкту для комплексної експертизи, у разі необхідності, для класу наслідків (відповідальності) об’єкту СС2, що не є предметом Закупівлі?
Відповідь: Необхідно отримати експертну оцінку. Клас наслідків СС1. В компенсуванні Підряднику витрат на розробку проектно-кошторисної документації об’єкту для комплексної експертизи немає потреби.
1.3 Запитання: У разі отримання Підрядником експертної оцінки кошторисної документації проекту, яким чином Замовник гарантує наявність дозвільних документів для початку виконання ремонтних робіт?
Відповідь: Дозвільні документи для початку виконання ремонтних робіт отримують співробітники відповідних районів теплових мереж служби Замовника.
1.4 Запитання: В ході проведення експертизи кошторисів на виконання ремонтних робіт, що повинні бути складені Учасником у повній відповідності до дефектного акту, який розроблено іншою особою (підприємством) на вимогу експертної організації може виникнути необхідність змінити вид робіт, що призведе до невідповідності кошторису до початкового дефектного акту. Тендерною документацією не передбачено можливість зміни дефектного акту Підрядником. Які шляхи вирішення такої ситуації? Обґрунтування: Діючий ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» передбачає, що лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури можуть бути віднесені до об’єктового рівня лише у випадку забезпечення ресурсом будівлі (будинку), що за всіма характеристиками таблиці 1 зазначеного ДСТУ зараховують до класу наслідків за сукупними показниками, що не перевищують рівень, установлений для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС1. Теплова мережа, що розглядається даною ТД не належить до об’єктового рівня, тобто відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. В свою чергу, відповідно до пункту 10 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. №560 (зі змінами), обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Згідно п.4.9 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво», з наданням чинності з 01 липня 2020 року, за бажанням Замовника або проектувальника для підтвердження правильності прийнятих проектних рішень може бути проведена експертиза проектної документації на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з: ? незначними наслідками (СС1) в цілому, за окремими напрямами, зазначеними у 4.2, та окремими розділами проектної документації на будівництво; ? середніми наслідками (СС2) та значними наслідками (СС3) за окремими напрямами та окремими розділами проектної документації на будівництво. У разі такого звернення замовник експертизи та експертна організація мають укласти договір, умовами якого передбачити, що результатом його виконання має бути експертна оцінка щодо розгляду проектної документації на будівництво (або її окремих розділів) на відповідність чи невідповідність нормативним вимогам за окремими напрямами. Така оцінка не є підставою для затвердження (схвалення) проектної документації на будівництво та отримання документів дозвільного характеру для виконання будівельних робіт.
Відповідь: Клас наслідків СС1. Отримання експертної оцінки. Дозвільні документи для початку виконання ремонтних робіт отримують співробітники відповідних районів теплових мереж служби Замовника.
2. Запитання до п.п. 6.1.2 та 6.3.5 Додатку №6 до тендерної документації щодо проектної документації: 2.1 Яку проектну ремонтну документацію повертає Підрядник Замовнику у випадку розірвання Договору?
Відповідь: Проектну ремонтну документацію Підряднику повертати не треба.

3. Запитання до п.6.3.2 Додатку №6 до тендерної документації щодо дозвільних документів: 3.1 Наявність лише одного дефектного акту не є підставою для надання Підрядником всіх необхідних дозволів та розпоряджень для проведення робіт та отримання ордеру. Які необхідні документи є у Замовника, що не вказані в тендерній документації? 3.2 Як Замовник, у разі відсутності необхідної документації, буде компенсувати витрати Підряднику на розробку, погодження та супровід проектної документації для отримання всіх необхідних дозволів та ордеру, що не є предметом Закупівлі? 3.3 В ході отримання дозволу на порушення об’єктів благоустрою та погодження з КО «Київзеленбуд» за наявності зелених насаджень може виникнути потреба в додаткових видах робіт, що не передбачені дефектним актом. Внесення змін Підрядником до дефектного акту тендерною документацією не можливе. Які шляхи вирішення такої ситуації?
Відповідь: Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою та погодження з КО «Київзеленбуд» за наявності зелених насаджень для початку виконання ремонтних робіт отримують співробітники відповідних районів теплових мереж служби Замовника.

4. Запитання до п.4.4 Додатку №4 до тендерної документації щодо показників прибутку та адміністративних витрат: 4.1 Чи може Учасник закупівлі застосувати дані показники як для Об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2?.4.2 Застосування показників для СС2 може бути причиною відхилення тендерної пропозиції як невідповідність іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п.? Обґрунтування: Згідно діючого ДСТУ 8855:2019 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» теплова мережа, що розглядається даною тендерною документацією, належить до місцевого рівня та відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.
Відповідь: У в зв’язку з тим, що вказаний вище предмет закупівлі відноситься до класу наслідків СС1, Учасник не може застосовувати показники прибутку та адміністративних витрат
класу наслідків (відповідальності) СС2.

5. Запитання до п. 9 ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів, п. 4.4 розділу I. Загальні положення тендерної документації та п. 7 Додатку №4 до тендерної документації щодо терміну надання послуг: 5.1 Яким чином Учасник відкритих торгів може виконати послуги до 15 вересня 2020 року включно без укладеного Договору, якщо запланований аукціон очікується 19 серпня 2020 року та до виконання робіт протягом 30 днів строк проходження експертизи? 5.2 Чи має право Учасник подавати графік виконання робіт з іншими строками (орієнтовно вересень – листопад 2020 року) на стадії прекваліфікації та кваліфікації? 5.3 Подання графіка Учасником з іншими строками робіт може бути причиною відхилення тендерної пропозиції, як невідповідність вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і т.п., як на стадії прекваліфікації, так і на стадії кваліфікації?
Відповідь: До Тендерної документації будуть внесені зміни в частині терміну виконання ремонтних робіт та викладені у такій редакції: «Термін виконання ремонтних робіт: не пізніше 15 жовтня 2020 року».

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-29-000010 ● c9d9a51ad5404989b35493a76926be67
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2020 11:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.09.2020 № 58

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 28.09.2020 № 58

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-06-05-005206-b 05.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку за результатами моніторингу № UA-M-2020-09-29-000010 - файл вкладено.

2020-10-26 08:27:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та вимог пункту 8, 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовником оскаржено висновок до суду
Дата публікації: 30 жовтня 2020

Документи:

30 жовтня 2020 15:03
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 липня 2020
UA-2020-06-05-005206-b0b1aa9ecf6184727b5451609b1be7a9c
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІТОН БУДПРОЕКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

10 липня 2020 17:44
Електронний підпис
10 липня 2020 17:44
Електронний підпис
10 липня 2020 17:43
6.8 Проект договору.pdf
10 липня 2020 17:19
Електронний підпис
10 липня 2020 17:19
Електронний підпис
03 липня 2020 08:49
Електронний підпис
03 липня 2020 08:49
Електронний підпис
03 липня 2020 08:47
19556 ЕНЕРГО-ІНВЕСТ p7s.7z
03 липня 2020 08:47
6.8 Проект договору.pdf
03 липня 2020 08:47
5.1 Статут.pdf
03 липня 2020 08:47
6.2 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
03 липня 2020 08:47
1 Нульовий кошторис.zip
03 липня 2020 08:47
4.6 Копія ліцензії.pdf
03 липня 2020 08:47
2.1-1-2 Акти-2.zip
03 липня 2020 08:47
2.1-1-2 Акти-1.zip
03 липня 2020 08:47
2.2-1 Трудові, навчання.zip
03 липня 2020 08:47
2.1-1-2 Акти-3.zip
03 липня 2020 08:47
2.1-1-2 Акти-4.zip
03 липня 2020 08:47
2.1-3 Лист-відгук.pdf

Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 15:34
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:33
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:28
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:28
Електронний підпис
10 липня 2020 13:26
Електронний підпис
10 липня 2020 13:26
Електронний підпис
10 липня 2020 13:20
Розрахунок прибутку.pdf
10 липня 2020 13:20
ДЦ.pdf
10 липня 2020 13:19
Технічні вимоги.PDF
10 липня 2020 13:19
Графік Йорданська.PDF
10 липня 2020 13:19
Копії трудових 1.pdf
10 липня 2020 13:19
Копії трудових 2.pdf
10 липня 2020 13:19
Договір Расмус.PDF
10 липня 2020 13:19
Договір Деорбуд.PDF
10 липня 2020 13:19
Відгук 3.pdf
10 липня 2020 13:19
Відгук 2.pdf
10 липня 2020 13:19
Відгук 1.pdf
10 липня 2020 13:19
Договір Декоплюс.PDF
10 липня 2020 13:19
Довідка працівники.PDF
10 липня 2020 13:19
Довідка обладнання.PDF
10 липня 2020 13:19
Цінова пропозиція.PDF
10 липня 2020 13:19
Статут.PDF
10 липня 2020 13:19
Проект договору.PDF
10 липня 2020 13:19
Дозвіл 3.PDF
10 липня 2020 13:19
Дозвіл 2.PDF
10 липня 2020 13:19
Дозвіл.PDF
10 липня 2020 13:19
Свідоцтво ПДВ.PDF
10 липня 2020 13:19
Ліцензія.PDF
10 липня 2020 13:19
Наказ директор.PDF
10 липня 2020 13:19
Опис_статут.pdf
10 липня 2020 13:19
Виписка 24.07.PDF
10 липня 2020 13:19
Витяг з ЄДР.PDF
10 липня 2020 13:19
Довідка ст.17.PDF
10 липня 2020 13:19
Bank_guarantee_001SLG117361.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІТОН БУДПРОЕКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІТОН БУДПРОЕКТ" 9 727 966,54
UAH з ПДВ
9 727 966,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" 9 728 021,48
UAH з ПДВ
9 728 021,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2020 15:34
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:33
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:28
Електронний підпис
05 серпня 2020 13:28
Електронний підпис
10 липня 2020 13:26
Електронний підпис
10 липня 2020 13:26
Електронний підпис
10 липня 2020 13:20
Розрахунок прибутку.pdf
10 липня 2020 13:20
ДЦ.pdf
10 липня 2020 13:19
Технічні вимоги.PDF
10 липня 2020 13:19
Графік Йорданська.PDF
10 липня 2020 13:19
Копії трудових 1.pdf
10 липня 2020 13:19
Копії трудових 2.pdf
10 липня 2020 13:19
Договір Расмус.PDF
10 липня 2020 13:19
Договір Деорбуд.PDF
10 липня 2020 13:19
Відгук 3.pdf
10 липня 2020 13:19
Відгук 2.pdf
10 липня 2020 13:19
Відгук 1.pdf
10 липня 2020 13:19
Договір Декоплюс.PDF
10 липня 2020 13:19
Довідка працівники.PDF
10 липня 2020 13:19
Довідка обладнання.PDF
10 липня 2020 13:19
Цінова пропозиція.PDF
10 липня 2020 13:19
Статут.PDF
10 липня 2020 13:19
Проект договору.PDF
10 липня 2020 13:19
Дозвіл 3.PDF
10 липня 2020 13:19
Дозвіл 2.PDF
10 липня 2020 13:19
Дозвіл.PDF
10 липня 2020 13:19
Свідоцтво ПДВ.PDF
10 липня 2020 13:19
Ліцензія.PDF
10 липня 2020 13:19
Наказ директор.PDF
10 липня 2020 13:19
Опис_статут.pdf
10 липня 2020 13:19
Виписка 24.07.PDF
10 липня 2020 13:19
Витяг з ЄДР.PDF
10 липня 2020 13:19
Довідка ст.17.PDF
10 липня 2020 13:19
Bank_guarantee_001SLG117361.rar

Публічні документи

10 липня 2020 17:44
Електронний підпис
10 липня 2020 17:44
Електронний підпис
10 липня 2020 17:43
6.8 Проект договору.pdf
10 липня 2020 17:19
Електронний підпис
10 липня 2020 17:19
Електронний підпис
03 липня 2020 08:49
Електронний підпис
03 липня 2020 08:49
Електронний підпис
03 липня 2020 08:47
19556 ЕНЕРГО-ІНВЕСТ p7s.7z
03 липня 2020 08:47
6.8 Проект договору.pdf
03 липня 2020 08:47
5.1 Статут.pdf
03 липня 2020 08:47
6.2 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
03 липня 2020 08:47
1 Нульовий кошторис.zip
03 липня 2020 08:47
4.6 Копія ліцензії.pdf
03 липня 2020 08:47
2.1-1-2 Акти-2.zip
03 липня 2020 08:47
2.1-1-2 Акти-1.zip
03 липня 2020 08:47
2.2-1 Трудові, навчання.zip
03 липня 2020 08:47
2.1-1-2 Акти-3.zip
03 липня 2020 08:47
2.1-1-2 Акти-4.zip
03 липня 2020 08:47
2.1-3 Лист-відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІТОН БУДПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІТОН БУДПРОЕКТ"
#35122255
Переможець 9 727 966,54
UAH з ПДВ
31 липня 2020 09:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВІТОН БУДПРОЕКТ"
#35122255
9 727 966,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 13:11
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 15:40
Ду №3 до Дог 982_КТМ_31_20 Йорданська, 3 АВІТОН БУДПРОЕКТ ч.ІІІ_compressed (1).pdf зміни до договору
18 січня 2021 15:39
Ду №3 до Дог 982_КТМ_31_20 Йорданська, 3 АВІТОН БУДПРОЕКТ ч.ІІ _compressed (1).pdf зміни до договору
18 січня 2021 15:39
Ду №3 до Дог 982_КТМ_31_20 Йорданська, 3 АВІТОН БУДПРОЕКТ ч.ІV_compressed (1).pdf зміни до договору
18 січня 2021 15:39
Ду №3 до Дог 982_КТМ_31_20 Йорданська, 3 АВІТОН БУДПРОЕКТ ч.І_compressed (1).pdf зміни до договору
18 січня 2021 15:39
Ду №3 до Дог 982_КТМ_31_20 Йорданська, 3 АВІТОН БУДПРОЕКТ ч.VІ_compressed (1).pdf зміни до договору
18 січня 2021 15:39
Ду №3 до Дог 982_КТМ_31_20 Йорданська, 3 АВІТОН БУДПРОЕКТ ч.V_compressed (1).pdf зміни до договору
18 січня 2021 15:39
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:31
ДУ2 до Договору 982_КТМ_ 31_20 Йорданська АВІТОН ІП.docx (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:31
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 10:34
Ду №1 до Договору 982_КТМ-31-20 _Йорданська_ АВІТОН (1).pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 10:33
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 15:58
Договір_982_КТМ_31_20_Йорданська ч.І_compressed.pdf укладений
21 серпня 2020 15:58
Договір_982_КТМ_31_20 Йорданська ч. IV_compressed.pdf укладений
21 серпня 2020 15:58
Договір_982_КТМ_31_20 Йорданська ч.ІІІ_compressed.pdf укладений
21 серпня 2020 15:58
Договір_982_КТМ_31_20 Йорданська ч.V_compressed.pdf укладений
21 серпня 2020 15:58
Договір_982_КТМ_31_20 Йорданська ч.ІІ_compressed.pdf укладений
21 серпня 2020 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України та відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 982/КТМ-31-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підстава ч.1 ст.651 ЦКУ, п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Продовження терміну виконання робіт та строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 982/КТМ-31-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України та відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 982/КТМ-31-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 8 380 246,38
UAH (в тому числі ПДВ 1 396 707,73 UAH)