Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт спортивного майданчика у ЛУГГ на вул.О.Степанівни, 13 у м.Львові» Коригування
Очікувана вартість
2 484 431,80 UAH
UA-2020-06-05-005169-c 454ccbd3e9464814b604675fcc8fd786
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пасічник Любов Миколаївна

+380322330433 LUGGimnazija@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська українська гуманітарна гімназія ім. Олени Степанів з поглибленим вивченням українознавства та англійської мови
Код ЄДРПОУ: 22350373
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., Львів, вул. О. Степанівни, 13
Контактна особа: Пасічник Любов Миколаївна
+380322330433
LUGGimnazija@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 24 червня 2020 13:37
Очікувана вартість: 2 484 431,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 422,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


категорія замовника-згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова підготовки тендерної пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт спортивного майданчика у ЛУГГ на вул.О.Степанівни, 13 у м.Львові» Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором (контрактом) робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг, згідно належно оформлених актів виконання робіт (Форма КБ-2в), довідок (Форма КБ-3) та рахунків на оплату Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 2 369 000,00
UAH з ПДВ
2 283 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КРАЧКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ СТЕПАНОВИЧ" 2 284 000,00
UAH з ПДВ
2 284 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 16:32
Електронний підпис
30 червня 2020 18:02
Електронний підпис
30 червня 2020 18:01
200.imd
23 червня 2020 16:15
Електронний підпис
23 червня 2020 15:50
200.imd
23 червня 2020 15:50
Підписаний_РЕЙТИНГ.pdf
23 червня 2020 15:50
48. Проект договору.pdf
23 червня 2020 15:50
52. Витяг ЄДР.pdf
23 червня 2020 15:50
53. Витяг пл. ПДВ.pdf
23 червня 2020 15:50
49.4.Протокол Заг.зборів.pdf
23 червня 2020 15:50
Підписаний_Ліцензія.pdf
23 червня 2020 15:50
51. Виписка ЄДР.pdf
23 червня 2020 15:50
38.4. Декларація ОП.pdf
23 червня 2020 15:50
38.5. Лист - пояснення.pdf
23 червня 2020 15:49
40. Захист довкілля.pdf
23 червня 2020 15:49
36. Згода з ТЗ.pdf
23 червня 2020 15:49
23.5. ВПВ 17.pdf
23 червня 2020 15:49
23.6. ВПВ 17.pdf
23 червня 2020 15:49
23.8. ВПВ 17.pdf
23 червня 2020 15:49
23.4 ВПВ 17.pdf
23 червня 2020 15:49
23.3. ВПВ 17.pdf
23 червня 2020 15:49
23.2. ВПВ 17.pdf
23 червня 2020 15:49
23.1. ВПВ 17.pdf
23 червня 2020 15:49
22.2. Фін.спроможність.pdf
23 червня 2020 15:49
19. Фін.звітність.pdf
23 червня 2020 15:49
16. Аналогічний договір.pdf
23 червня 2020 15:49
12. Копія звіту 1ДФ.pdf
23 червня 2020 15:49
13. Штатний розпис.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 18:16
Електронний підпис
22 червня 2020 18:15
Пропозиція.PDF
22 червня 2020 18:15
паспорт керівника.PDF
22 червня 2020 18:15
Інші документи.PDF
22 червня 2020 18:15
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

ФОП "КРАЧКОВСЬКИЙ ВІТАЛІЙ СТЕПАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
#41729921
Переможець 2 283 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 16:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"
#41729921
2 283 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 17:24
дод угода 7.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 17:24
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 17:17
дод угода 7.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 17:16
Електронний підпис укладений
19 вересня 2023 16:00
дод угода.6.pdf зміни до договору
19 вересня 2023 15:53
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 11:27
дод.дог._5 спортмайданчик.pdf зміни до договору
04 січня 2023 11:26
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 10:33
Scan додат. спорт.майданчик.pdf зміни до договору
21 березня 2022 13:26
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 13:16
Scan cпортзал.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 12:35
Електронний підпис укладений
29 листопада 2021 16:47
Scan (спорт майд).pdf зміни до договору
29 листопада 2021 16:46
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 14:04
підписаний договір зміни до договору
14 квітня 2021 13:59
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 16:30
підписаний договір зміни до договору
18 серпня 2020 16:25
Scan (1).pdf зміни до договору
18 серпня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 15:18
підписаний договір укладений
20 липня 2020 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ухвали №1973 від 31.12.2022р. розподілу коштів бюджету розвитку на здійснення заходів із будівництва,реконструкцій і реставрації об’єктами у 2022 році укласти між сторонами додаткову угоду №1 вартість якої буде становити
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML