Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкції та їх частини код CPV за ДК 021:2015- 44210000-5 (навчальний комплекс (контейнери))
Очікувана вартість
2 850 000,00 UAH
UA-2020-06-05-004889-c a83004e750d9476db8f5d7d30068f03f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якуб'як Андрій Васильович

+380342596534 vrz@if.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління ДСНС України в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 38555228
Вебсайт: https://if.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івана Франка, 6
Контактна особа: Якуб'як Андрій Васильович
+380342596534
vrz@if.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 15:00
Очікувана вартість: 2 850 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Конструкції та їх частини код CPV за ДК 021:2015 - 44210000-5 (навчальний комплекс (контейнери))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76494, Україна, Івано-Франківська область, с. Микитинці Івано-Франківської міської ради, вул. Марковецька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Продукції після його прийняття відповідно до акту приймання - передачі в місці поставки Продукції, при наявності документів що входить в комплектацію українською мовою, видаткової накладної та здійснення технічного огляду щодо відповідності технічним вимогам та комплектності, які пред’являлися Замовником, шляхом перерахування грошових коштів у розмірі, передбаченому п.2.1. даного Договору, на розрахунковий рахунок Постачальника, не пізніше ніж протягом 10 робочих днів з дня отримання Продукції Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 16:22
тендерна документаці.pdf
05 червня 2020 16:22
проект договору.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАРТНЕР-ВС" 2 750 000,00
UAH
2 750 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 11:53
Електронний підпис
22 червня 2020 11:53
Тендерна пропозиція.pdf
22 червня 2020 11:53
СЕРТИФІКАТ ІСО 14001 2015.pdf
22 червня 2020 11:53
довідки, листи.rar
22 червня 2020 11:53
Повноваження.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАРТНЕР-ВС"

Інформація про відміну

Дата відміни
22 червня 2020 15:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій