Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) – Капітальний ремонт мостового переходу через р.Лючка на км 94+415 автомобільної дороги державного значення Р-24 Татарів-Косів-Коломия-Борщів-Кам’янець-Подільський у Івано-Франківській області
Очікувана вартість
36 917 645,00 UAH
UA-2020-06-05-004861-c 6a8f4805028f4a8b9a0c54352bfd41f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семанів Любомир

380673425104 TENDER@SADIF.COM.IF.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25825434
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ Є.ПЕТРУШЕВИЧА, будинок 1
Контактна особа: Семанів Любомир
380673425104
TENDER@SADIF.COM.IF.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 12:36
Очікувана вартість: 36 917 645,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 184 588,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 184588 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) – Капітальний ремонт мостового переходу через р.Лючка на км 94+415 автомобільної дороги державного значення Р-24 Татарів-Косів-Коломия-Борщів-Кам’янець-Подільський у Івано-Франківській області- Державний бюджет України
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 360 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-29-000005 ● 8e965e4ff8c94441a277a27961cec5e6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 липня 2020 09:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

29.07.2020 № 43

Івано-Франківськ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.07.2020 №43

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-06-05-004861-c 05.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-29 11:56:10

Запит замовнику про надання пояснення

Дата: 29.07.2020
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) – Капітальний ремонт мостового переходу через р.Лючка на км 94+415 автомобільної дороги державного значення Р-24 Татарів-Косів-Коломия-Борщів-Кам’янець-Подільський у Івано-Франківській області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-05-004861-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступних питань:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Техномістбуд Холдинг» відсутність в тендерній пропозиції банківської гарантії від 26 червня 2020 року №IG27/2020484/DKBO?
2. Чи враховано Замовником при визначенні переможцем торгів учасника ТОВ «Техномістбуд Холдинг» вимогу, передбачену пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації, зокрема: надати учасником, пропозиція якого за результатами оцінки електронної системи закупівель визначена найбільш економічно вигідною, протягом 2 робочих днів після аукціону тендерну пропозицію на суму останнього (переможного) раунду та завантажити в електронному вигляді через електронну систему закупівель розрахунок ціни відповідно до технічної частини з повною назвою предмета закупівлі, договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість робіт згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами технічної частини до тендерної документації?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-31 12:41:33

Пояснення з приводу поставлених питань

1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Техномістбуд Холдинг» відсутність в тендерній пропозиції банківської гарантії від 26 червня 2020 року №IG27/2020484/DKBO?

У складі тендерної пропозиції ТОВ «Техномістбуд Холдинг» подано електронну банківську гарантію. Зокрема змінами №1 надано нову редакцію гарантії від 26 червня 2020 року. Вказаний документ відповідає вимогам тендерної документації зазначеної в п. 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», як електронна банківська гарантія надана для забезпечення тендерної пропозиції.


2. Чи враховано Замовником при визначенні переможцем торгів учасника ТОВ «Техномістбуд Холдинг» вимогу, передбачену пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації, зокрема: надати учасником, пропозиція якого за результатами оцінки електронної системи закупівель визначена найбільш економічно вигідною, протягом 2 робочих днів після аукціону тендерну пропозицію на суму останнього (переможного) раунду та завантажити в електронному вигляді через електронну систему закупівель розрахунок ціни відповідно до технічної частини з повною назвою предмета закупівлі, договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість робіт згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами технічної частини до тендерної документації?

В зв’язку із відсутністю технічної можливості у учасників тендерної процедури провести завантаження документів в період між закінченням терміну подання тендерних пропозицій до визначення переможця, документи, які вимагалися пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації були надані учасником ТОВ «Техномістбуд Холдинг» в паперовому вигляді 09.07.2020р. Копія супровідного листа додається.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Вимоги Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області виконано

2020-08-06 14:28:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Вимоги Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області виконано.

2020-08-06 15:05:34

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Техномістбуд Холдинг 35 612 526,00
UAH з ПДВ
35 427 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПБС 36 162 000,00
UAH з ПДВ
35 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 13:08
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:48
Електронний підпис
04 серпня 2020 17:40
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:12
Гарантія
22 липня 2020 16:30
Електронний підпис
22 липня 2020 16:25
Довідка щодо статті 17
15 липня 2020 16:23
Електронний підпис
15 липня 2020 16:18
Довідка з МВСУ
03 липня 2020 17:04
Електронний підпис
03 липня 2020 16:47
14_Транспортна схема.pdf
03 липня 2020 16:47
33_Лист-гарантія.pdf
03 липня 2020 16:47
32_Ліцензія.pdf
03 липня 2020 16:47
29_Лист-гарантія.pdf
03 липня 2020 16:47
12 Док АБЗ.rar
03 липня 2020 16:47
27_захист_довкiлля.pdf
03 липня 2020 16:47
11_Довідка АБЗ.pdf
03 липня 2020 16:47
25_Довідка (санкції).pdf
03 липня 2020 16:47
10_Документи база.pdf
03 липня 2020 16:47
9_Довiдка_база.pdf
03 липня 2020 16:47
7_Довiдка_техніка.pdf
03 липня 2020 16:47
4 Гарантія.rar
03 липня 2020 16:47
2 довідка стаття 17.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 02:35
Електронний підпис
06 липня 2020 02:32
Свідоцтво 2.pdf
06 липня 2020 02:32
Свідоцтво 1.pdf
06 липня 2020 02:32
016-001-24012-2020.zip
06 липня 2020 02:32
Довідка про Учасника.pdf
06 липня 2020 02:32
Лист ПП Парсіфаль.pdf
06 липня 2020 02:32
Протокол ЗБ.pdf
06 липня 2020 02:32
Лист ТОВ Буковель.pdf
06 липня 2020 02:32
Ліцензія ПБС.PDF
06 липня 2020 02:31
Угода ISO.pdf
06 липня 2020 02:31
ВОДІЇ1_.pdf
06 липня 2020 02:31
Технічне завдання.pdf
06 липня 2020 02:31
Довідка про санкції.pdf
06 липня 2020 02:31
ВОДІЇ2.pdf
06 липня 2020 02:31
Довідка по ст.17.pdf
06 липня 2020 02:31
Проект договору.pdf
06 липня 2020 02:31
дор.роб1.pdf
06 липня 2020 02:31
Лист ФОП Щербан М.П..pdf
06 липня 2020 02:31
дор.роб2.pdf
06 липня 2020 02:31
дор.роб3.pdf
06 липня 2020 02:31
дор.роб 4.pdf
06 липня 2020 02:31
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
06 липня 2020 02:31
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
06 липня 2020 02:31
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
06 липня 2020 02:31
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
06 липня 2020 02:31
ІТП 2.pdf
06 липня 2020 02:31
ІТП 3.pdf
06 липня 2020 02:30
ІТП 1.pdf
06 липня 2020 02:30
ДИПЛОМИ.pdf
06 липня 2020 02:30
НАКАЗИ_.pdf
06 липня 2020 02:30
Транспортна схема.pdf
06 липня 2020 02:30
Атестат виробництва.pdf
06 липня 2020 02:30
Договір оренди АБЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Техномістбуд Холдинг

ТОВ ПБС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Техномістбуд Холдинг
#41624830
Переможець 35 427 000,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 17:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Техномістбуд Холдинг
#41624830
35 427 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 14:40
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 15:24
Додаткова угода №6 до Договору №54 від 10.08.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 15:24
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 13:37
ДУ №5 до Договору№54 від 10.08.2020 (1).pdf зміни до договору
10 березня 2021 13:37
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 13:36
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:32
Додаткова угода №4 до Договору №54 від 10.08.2020 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:31
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 14:25
Додаткова угода №3 до Договору №54 від 10.08.2020 (1).pdf зміни до договору
29 вересня 2020 14:23
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 15:29
Додаткова угода №2 до Договору №54 від 10.08.2020р (1).pdf зміни до договору
18 серпня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 10:03
Додаткова угода №1 до Договору №54 від 10.08.2020 (1).pdf зміни до договору
11 серпня 2020 10:03
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 10:03
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 09:34
Договір №54.pdf укладений
10 серпня 2020 17:28
Повідомлення щодо продовження уклад. дог. 94+415.pdf укладений
03 серпня 2020 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: Протокол продовження терміну укладання договору
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: Протокол продовження терміну укладання договору
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: Протокол продовження терміну укладання договору
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Протокол продовження терміну укладання договору
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення бюджетних зобов'язань на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: Протокол продовження терміну укладання договору
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетні зобов'язання на 2021 рік зменшити на 3 541 202 грн і вони складають 21 856 109 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: Протокол продовження терміну укладання договору
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 31 885 798,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 314 299,67 UAH)