Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25825434 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ Є.ПЕТРУШЕВИЧА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Семанів Любомир 380673425104 TENDER@SADIF.COM.IF.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2020 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 07 липня 2020 12:36 |
Очікувана вартість: | 36 917 645,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 184 588,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 184588 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Аванс | 360 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2020 16:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2020 16:17 |
Оголошення КРМП 94+415 2020 (зі змінами 26.06).pdf | |
26 червня 2020 16:17 |
Перелік змін 94+415 26.06.2020.pdf | |
26 червня 2020 16:17 |
ТД КРМП на км 94+415 (зі змінами 26.06).docx | |
05 червня 2020 16:17 |
Проект договору КР мп Р-24 р.Лючка 2020.pdf |
26 червня 2020 16:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 червня 2020 16:17 |
Оголошення КРМП 94+415 2020 (зі змінами 26.06).pdf
|
||||||
26 червня 2020 16:17 |
Перелік змін 94+415 26.06.2020.pdf
|
||||||
26 червня 2020 16:17 |
ТД КРМП на км 94+415 (зі змінами 26.06).docx
|
||||||
05 червня 2020 16:17 |
Проект договору КР мп Р-24 р.Лючка 2020.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-29-000005 ● 8e965e4ff8c94441a277a27961cec5e6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 липня 2020 09:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.07.2020 № 43
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.07.2020 №43
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-06-05-004861-c 05.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-29 11:56:10
Запит замовнику про надання пояснення
Дата: 29.07.2020
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) – Капітальний ремонт мостового переходу через р.Лючка на км 94+415 автомобільної дороги державного значення Р-24 Татарів-Косів-Коломия-Борщів-Кам’янець-Подільський у Івано-Франківській області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-05-004861-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступних питань:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Техномістбуд Холдинг» відсутність в тендерній пропозиції банківської гарантії від 26 червня 2020 року №IG27/2020484/DKBO?
2. Чи враховано Замовником при визначенні переможцем торгів учасника ТОВ «Техномістбуд Холдинг» вимогу, передбачену пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації, зокрема: надати учасником, пропозиція якого за результатами оцінки електронної системи закупівель визначена найбільш економічно вигідною, протягом 2 робочих днів після аукціону тендерну пропозицію на суму останнього (переможного) раунду та завантажити в електронному вигляді через електронну систему закупівель розрахунок ціни відповідно до технічної частини з повною назвою предмета закупівлі, договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість робіт згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами технічної частини до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-31 12:41:33
Пояснення з приводу поставлених питань
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Техномістбуд Холдинг» відсутність в тендерній пропозиції банківської гарантії від 26 червня 2020 року №IG27/2020484/DKBO?
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Техномістбуд Холдинг» подано електронну банківську гарантію. Зокрема змінами №1 надано нову редакцію гарантії від 26 червня 2020 року. Вказаний документ відповідає вимогам тендерної документації зазначеної в п. 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», як електронна банківська гарантія надана для забезпечення тендерної пропозиції.
2. Чи враховано Замовником при визначенні переможцем торгів учасника ТОВ «Техномістбуд Холдинг» вимогу, передбачену пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації, зокрема: надати учасником, пропозиція якого за результатами оцінки електронної системи закупівель визначена найбільш економічно вигідною, протягом 2 робочих днів після аукціону тендерну пропозицію на суму останнього (переможного) раунду та завантажити в електронному вигляді через електронну систему закупівель розрахунок ціни відповідно до технічної частини з повною назвою предмета закупівлі, договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість робіт згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами технічної частини до тендерної документації?
В зв’язку із відсутністю технічної можливості у учасників тендерної процедури провести завантаження документів в період між закінченням терміну подання тендерних пропозицій до визначення переможця, документи, які вимагалися пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації були надані учасником ТОВ «Техномістбуд Холдинг» в паперовому вигляді 09.07.2020р. Копія супровідного листа додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вимоги Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області виконано
2020-08-06 14:28:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Вимоги Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області виконано.
2020-08-06 15:05:34
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Техномістбуд Холдинг #41624830 |
Переможець |
35 427 000,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:24
|
Додаткова угода №6 до Договору №54 від 10.08.2020.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2021 13:37
|
ДУ №5 до Договору№54 від 10.08.2020 (1).pdf | зміни до договору |
10 березня 2021 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2021 13:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:32
|
Додаткова угода №4 до Договору №54 від 10.08.2020 (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2020 14:25
|
Додаткова угода №3 до Договору №54 від 10.08.2020 (1).pdf | зміни до договору |
29 вересня 2020 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2020 15:29
|
Додаткова угода №2 до Договору №54 від 10.08.2020р (1).pdf | зміни до договору |
18 серпня 2020 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2020 10:03
|
Додаткова угода №1 до Договору №54 від 10.08.2020 (1).pdf | зміни до договору |
11 серпня 2020 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2020 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2020 09:34
|
Договір №54.pdf | укладений |
10 серпня 2020 17:28
|
Повідомлення щодо продовження уклад. дог. 94+415.pdf | укладений |
03 серпня 2020 17:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмету закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Протокол продовження терміну укладання договору |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмету закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Протокол продовження терміну укладання договору |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмету закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Протокол продовження терміну укладання договору |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Протокол продовження терміну укладання договору |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення бюджетних зобов'язань на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | Протокол продовження терміну укладання договору |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетні зобов'язання на 2021 рік зменшити на 3 541 202 грн і вони складають 21 856 109 грн з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | Протокол продовження терміну укладання договору |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |