Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт даху загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів на вул. Шкільній, 24 в с. Ласків Володимир-Волинського району
Очікувана вартість
2 175 183,00 UAH
UA-2020-06-05-004835-b ● ba5ec0907d344fbe80536bf8e3e71651
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зарічанська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04334809 |
Місцезнаходження: | 44740, Україна , Волинська обл., ЗАРІЧАНСЬКА/С.ЗАРІЧЧЯ, вул. Героїв Майдану,2а |
Контактна особа: |
Лошенюк Ірина Панасівна 0509443403 zaricharada@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2020 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 24 червня 2020 14:54 |
Початок аукціону: | 24 червня 2020 14:54 |
Очікувана вартість: | 2 175 183,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 751,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
капітальний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт даху загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів на вул. Шкільній, 24 в с. Ласків Володимир-Волинського району»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2020 10:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2020 10:40 |
Тендерна документація (із змінами).doc | |
15 червня 2020 10:40 |
Тендерна документація (із змінами) (1).doc | |
05 червня 2020 14:20 |
Тендерна документація (8).doc | |
05 червня 2020 14:20 |
Тендерна документація (7).doc |
15 червня 2020 10:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 червня 2020 10:40 |
Тендерна документація (із змінами).doc
|
|||
15 червня 2020 10:40 |
Тендерна документація (із змінами) (1).doc
|
|||
05 червня 2020 14:20 |
Тендерна документація (8).doc
|
|||
05 червня 2020 14:20 |
Тендерна документація (7).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз’яснення щодо тендерної документації
Дата подання: 12 червня 2020 11:28
Дата відповіді: 16 червня 2020 09:24
Шановний Замовник!
Просимо роз᾿яснити окремі положення тендерної документації.
У розділі 1 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції міститься наступна інформація:
«Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканкопій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі сканкопії.»
Чи слід розуміти вказану вимогу, як таку, що сканування документів повинно бути обов᾿язково кольоровим, оскільки лише в такий спосіб можливо відтворити вигляд оригіналу документу (в тому числі, який є засвідченою копією) ?
Відповідно до п. 6.4. розділу 6 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
«Документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) тендерної документації* включає в себе:
- договірну ціну;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу)*;
- відомість ресурсів;
- підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва».
*Примітка: документи мають бути подані Учасником в складі тендерної пропозиції шляхом завантаження в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі Microsoft .doc .»
З урахуванням місця розташування приміток просимо роз᾿яснити чи може учасник надавати всі перелічені документи у складі одного електронного файлу у форматі Microsoft .doc ., чи така можливість стосується лише локальних кошторисів?
Чи потрібно накладати цифровий підпис окремо на такий файл, адже на ньому не буде підпису учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога щодо сканування документів в кольорі, зокрема засвідчених копій, є необовязковою.
Вимога щодо подачі документів шляхом завантаження в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі Microsoft .doc . стосується всього переліку документів, зазначених в п.6,4 ТД. Весь перелік документів можна надати в одному файлі з накладанням цифрового підпису.
Вимога щодо подачі документів шляхом завантаження в систему у вигляді окремого електронного файлу у форматі Microsoft .doc . стосується всього переліку документів, зазначених в п.6,4 ТД. Весь перелік документів можна надати в одному файлі з накладанням цифрового підпису.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-05-004835-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 12 червня 2020 11:29
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Відповідно до п. 1.8. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, «Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником.»
Згідно п.п. 6.6, 6.7. розділу 6 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму (з урахуванням ПДВ), за яку Учасник зобов’язується виконати всі види робіт, передбачених проектною документацією. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші витрати).
П. 1.1 розділу 5 тендерної документації визначено, що найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ.
Разом з тим, в інформації про проведення закупівлі, що розміщена на електронному майданчику «zakupki.prom.ua» (https://zakupki.prom.ua/ru/gov/tenders/UA-2020-06-05-004835-b), очікувана вартість закупівлі визначена у сумі 2 175 183,00 грн. з ознакою «БЕЗ ПДВ».
Просимо з᾿ясувати причини даної розбіжності та за необхідності провести редагування оголошення про проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно п.п. 6.6, 6.7. розділу 6 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму (з урахуванням ПДВ), за яку Учасник зобов’язується виконати всі види робіт, передбачених проектною документацією. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені (витрати на страхування та інші витрати).
П. 1.1 розділу 5 тендерної документації визначено, що найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ.
Разом з тим, в інформації про проведення закупівлі, що розміщена на електронному майданчику «zakupki.prom.ua» (https://zakupki.prom.ua/ru/gov/tenders/UA-2020-06-05-004835-b), очікувана вартість закупівлі визначена у сумі 2 175 183,00 грн. з ознакою «БЕЗ ПДВ».
Просимо з᾿ясувати причини даної розбіжності та за необхідності провести редагування оголошення про проведення закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 червня 2020 09:28
До оголошення про проведення закупівлі внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-06-05-004835-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 12 червня 2020 11:30
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Відповідно до п. 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації, підтвердженням відповідності учасника закупівлі критерію, зокрема, є:
а) існування в учасника закупівлі постійних трудових відносин (не менше 3 місяців) з працівниками – професіоналами та/або фахівцями будь-яких будівельних професій у кількості не менше 5 (п’яти) осіб;
Разом з тим, в тендерній документації відсутнє обгрунтування Замовника щодо визначення кількісних показників вказаного кваліфікаційного критерію.
Чинне законодаство не містить вимог щодо мінімальної кількості працівників категорії «професіонали» та «фахівці», які необхідні для ефективного управління суб᾿єкта господарювання та організації його діяльності. Так само, відсутня методика розрахунків, яка дозволяє визначити спроможность суб᾿єкта господарювання досягати певних господарських результатів в залежності від кількості працівників апарату управління.
На відміну від працівників робітничих професій, у галузі будівництва, стосовно працівників управлінської ланки відсутнє поняття «нормативної потреби робочої сили»
Вважаємо, що будь-які припущення Замовника з даного питання є безпідставними та не мають законодавчого підгрунтя.
За змістом, п.2 ч.1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовнику надано право визначати, як крітерій, лише наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Визначення категорій працівників за терміногією розділів «Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» не є визначенням їх кваліфікації.
Таким чином, вимога, щодо наявності у учасника певної кількості працівників управління є незаконною та такою, що має ознаки дискримінації учасників.
Відповідно до п. 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації, підтвердженням відповідності учасника закупівлі критерію, зокрема, є:
в) існування в учасника закупівлі трудових відносин з фахівцем з охорони праці.
З урахуванням термінології, що застосована Замовником при визначенні способу підтвердження зазначеного вище кваліфікаційного критерію, термін «фахівець з охорони праці» має неоднозначне тлумачення.
Відповідно до ст. 13 Закону України «Про охорону праці» роботодавець зобов’язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, для чого забезпечує функціонування системи управління охороною, зокрема створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов’язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання. Тобто, роботодавець є відповідальним за стан охорони праці у цілому по підприємству та визначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці.
На підприємстві з кількістю працівників менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку (ст. 15 Закону України «Про охорону праці»; п. 1.4 Типового положення про службу охорони праці; НПАОП 0.00-4.35-04).
Таким чином. функції особи, відповідальної за стан охорони праці можуть виконувати як «фахівці» (в розумінні «Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників»), які перебувають на посаді, що відповідає певній професії в галузі охорони праці, так і працівники, що знаходяться у трудових відносинах з роботодавцем, але інших професій, за умови наявності відповідного навчання.
З метою усунення передумов щодо можливих спорів стсовно виконання зазначеної вище вимоги, просимо внести зміни у тендерну документацію з метою визначення вказаного крітерію у спосіб, що не допускає його множинного тлумачення.
Також просимо відкорегувати текст примітки ** до таблиці 1 додатку 1 до тендерної джокументації, з якої виппливає, що учасник може залучати до роботи субпідрядників лише в обсязі не менше 20%.
Розгорнути
Згорнути
а) існування в учасника закупівлі постійних трудових відносин (не менше 3 місяців) з працівниками – професіоналами та/або фахівцями будь-яких будівельних професій у кількості не менше 5 (п’яти) осіб;
Разом з тим, в тендерній документації відсутнє обгрунтування Замовника щодо визначення кількісних показників вказаного кваліфікаційного критерію.
Чинне законодаство не містить вимог щодо мінімальної кількості працівників категорії «професіонали» та «фахівці», які необхідні для ефективного управління суб᾿єкта господарювання та організації його діяльності. Так само, відсутня методика розрахунків, яка дозволяє визначити спроможность суб᾿єкта господарювання досягати певних господарських результатів в залежності від кількості працівників апарату управління.
На відміну від працівників робітничих професій, у галузі будівництва, стосовно працівників управлінської ланки відсутнє поняття «нормативної потреби робочої сили»
Вважаємо, що будь-які припущення Замовника з даного питання є безпідставними та не мають законодавчого підгрунтя.
За змістом, п.2 ч.1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовнику надано право визначати, як крітерій, лише наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Визначення категорій працівників за терміногією розділів «Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» не є визначенням їх кваліфікації.
Таким чином, вимога, щодо наявності у учасника певної кількості працівників управління є незаконною та такою, що має ознаки дискримінації учасників.
Відповідно до п. 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації, підтвердженням відповідності учасника закупівлі критерію, зокрема, є:
в) існування в учасника закупівлі трудових відносин з фахівцем з охорони праці.
З урахуванням термінології, що застосована Замовником при визначенні способу підтвердження зазначеного вище кваліфікаційного критерію, термін «фахівець з охорони праці» має неоднозначне тлумачення.
Відповідно до ст. 13 Закону України «Про охорону праці» роботодавець зобов’язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, для чого забезпечує функціонування системи управління охороною, зокрема створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов’язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання. Тобто, роботодавець є відповідальним за стан охорони праці у цілому по підприємству та визначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці.
На підприємстві з кількістю працівників менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку (ст. 15 Закону України «Про охорону праці»; п. 1.4 Типового положення про службу охорони праці; НПАОП 0.00-4.35-04).
Таким чином. функції особи, відповідальної за стан охорони праці можуть виконувати як «фахівці» (в розумінні «Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників»), які перебувають на посаді, що відповідає певній професії в галузі охорони праці, так і працівники, що знаходяться у трудових відносинах з роботодавцем, але інших професій, за умови наявності відповідного навчання.
З метою усунення передумов щодо можливих спорів стсовно виконання зазначеної вище вимоги, просимо внести зміни у тендерну документацію з метою визначення вказаного крітерію у спосіб, що не допускає його множинного тлумачення.
Також просимо відкорегувати текст примітки ** до таблиці 1 додатку 1 до тендерної джокументації, з якої виппливає, що учасник може залучати до роботи субпідрядників лише в обсязі не менше 20%.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 червня 2020 10:36
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-06-05-004835-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 12 червня 2020 11:31
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Згідно вимог, наведених у п. 3 таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен володіти успішним досвідом виконання договорів аналогічних по предмету закупівлі за період 2017-2020 років, в тому числі, мати документально підтверджений досвід повного виконання аналогічного договору.
П. 3 ч. 2 ст. 16 Закону визначено, що кваліфікаційним критерієм, який може
встановлювати Замовник, є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Таким чином, встановлений Законом зміст кваліфікаційного критерію є вичерпним та непідлягає розширенному тлумаченню. Законодавче визначення вказаного крітерію не містить обмежень в часі щодо строків укладання та виконання такого договору.
З огляду на наведене, Замовником порушено вимоги Закону щодо встановлення кваліфікаційного критерію та застосовані вимоги, які штучно звужують коло учасників закупівлі, обмежуючи його лише тими, хто має докази виконання договорів за аналогічним предметом закупівлі за певний період.
Встановлення зазначених вимог є порушенням ч. 4 ст. 22 Закону згідно якої, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Факти встановлення Замовником часових обмежень щодо строків виконання аналогічних договорів неодноразово визнавалися органом оскарження дискримінаційними умовами (рішення АМКУ № № 14-р/пк-ск від 09.01.2014, № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020, тощо).
Той факт, що при оголошенні інших аналогічних закупівель у 2020 р. вказані обмеження у тендерній документації були відсутні, дає підстави вважати, що дії Замовника, спрямовані на обмеження конкуренції шляхом штучного зменшення кількості потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та усунути дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
П. 3 ч. 2 ст. 16 Закону визначено, що кваліфікаційним критерієм, який може
встановлювати Замовник, є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Таким чином, встановлений Законом зміст кваліфікаційного критерію є вичерпним та непідлягає розширенному тлумаченню. Законодавче визначення вказаного крітерію не містить обмежень в часі щодо строків укладання та виконання такого договору.
З огляду на наведене, Замовником порушено вимоги Закону щодо встановлення кваліфікаційного критерію та застосовані вимоги, які штучно звужують коло учасників закупівлі, обмежуючи його лише тими, хто має докази виконання договорів за аналогічним предметом закупівлі за певний період.
Встановлення зазначених вимог є порушенням ч. 4 ст. 22 Закону згідно якої, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Факти встановлення Замовником часових обмежень щодо строків виконання аналогічних договорів неодноразово визнавалися органом оскарження дискримінаційними умовами (рішення АМКУ № № 14-р/пк-ск від 09.01.2014, № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020, тощо).
Той факт, що при оголошенні інших аналогічних закупівель у 2020 р. вказані обмеження у тендерній документації були відсутні, дає підстави вважати, що дії Замовника, спрямовані на обмеження конкуренції шляхом штучного зменшення кількості потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та усунути дискримінаційні вимоги.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 червня 2020 10:37
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-06-05-004835-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л", Код ЄДРПОУ:38439980
Дата подання: 12 червня 2020 11:31
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру
В додатку 2 до тендерної документації Замовником розміщено текст проекту договору про закупівлю.
Текст проекту договору містить два ідентичні розділи під назвою «.1 Прндмет договору».
Пропонуємо Замовнику внести зміни в текст проекту договору з метою виключення дублювання тексту.
Відповідно до пп. 1.3 проекту договору, «Підписання цього договору сторонами свідчить про те, що Замовник надав Підряднику усю необхідну документацію, відповідно до якої Підрядник зобов’язується виконати роботи».
У пп. 2.3. зазначено, що «Підписанням даного договору сторони підтверджують, що Замовник належним чином передав Підряднику майданчик для виконання робіт та всю документацію, необхідну для виконання послуг за цим Договором».
Наведені умови проекту договору є незаконними, оскільки підписання договору сторонами є правочином що свідчить про наявність певної домовленості і не може підтверджувати будь-які факти.
Крім того, чинне законодавство передбачає, що необхідна документація і фронт робіт передаються підряднику після укладання договору підряду, оскільки для вчинення таких дій до підписання договору відсутні правові підстави.
Вимагаємо виключити наведені умови з тексту проекту договору, або привести їх у відповідність до вимог законодаства.
Розгорнути
Згорнути
Текст проекту договору містить два ідентичні розділи під назвою «.1 Прндмет договору».
Пропонуємо Замовнику внести зміни в текст проекту договору з метою виключення дублювання тексту.
Відповідно до пп. 1.3 проекту договору, «Підписання цього договору сторонами свідчить про те, що Замовник надав Підряднику усю необхідну документацію, відповідно до якої Підрядник зобов’язується виконати роботи».
У пп. 2.3. зазначено, що «Підписанням даного договору сторони підтверджують, що Замовник належним чином передав Підряднику майданчик для виконання робіт та всю документацію, необхідну для виконання послуг за цим Договором».
Наведені умови проекту договору є незаконними, оскільки підписання договору сторонами є правочином що свідчить про наявність певної домовленості і не може підтверджувати будь-які факти.
Крім того, чинне законодавство передбачає, що необхідна документація і фронт робіт передаються підряднику після укладання договору підряду, оскільки для вчинення таких дій до підписання договору відсутні правові підстави.
Вимагаємо виключити наведені умови з тексту проекту договору, або привести їх у відповідність до вимог законодаства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 червня 2020 08:42
до тендерної документації внесено зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 червня 2020 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л" |
1 469 294,00
UAH з ПДВ
|
1 304 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТзОВ "РАЙ-БУД" |
1 506 675,60
UAH з ПДВ
|
1 305 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП РЕМ БУД |
1 565 326,00
UAH з ПДВ
|
1 543 574,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВВП-Будмонтаж" |
1 758 278,00
UAH з ПДВ
|
1 628 248,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Саша-К" ЛТД |
2 163 191,07
UAH з ПДВ
|
1 645 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕКОНБУД" |
1 709 885,66
UAH з ПДВ
|
1 688 133,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН (РЕЛІГІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ,ПРОФСПІЛКИ) "СВЯТОБОР Л" #38439980 |
Очікує рішення |
1 304 999,99
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 15:39
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 25 червня 2020 13:07 |
Кінець періоду оскарження: | 06 липня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 06 липня 2020 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | в тендерній документації виявлено порушення, яке неможливо усунути, зокрема в додатку №3 «Технічне завдання на виконання робіт» не включено роботи, зазначені в локальному кошторисі – Розділ 2 «Вентканали та вентшахти» та Розділ 3 «Горище» і як наслідок невірно була визначена вартість закупівлі. |
Документи:
25 червня 2020 13:07
|
Електронний підпис |
25 червня 2020 13:06
|
протокол відміна (1).PDF |