Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин марки А-92 (бланки дозволів(талони))
Очікувана вартість
55 200,00 UAH
UA-2020-06-05-004714-b ee7a29278b10456b8030bcbf1f29f10b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заморська Яна Олегівна

+380456360200 bc.ml.3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня № 3"
Код ЄДРПОУ: 01994592
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, вул. Карбишева, 12
Контактна особа: Заморська Яна Олегівна
+380456360200
bc.ml.3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 11:02
Очікувана вартість: 55 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 276,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2300 літр
Бензин марки А-92 (бланки дозволів(талони))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, м.Біла Церква, вул. Карбишева, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються за фактом постачання товару шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Учасника. Оплата здійснюється на протязі 7 (семи) банківських днів з отримання видаткової накладної на товар. У випадку затримки оплати Замовником як бюджетної державної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату наданих послуг на протязі 7 (семи) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням вимог законодавства. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п. 7 ст. 51 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 14:13
Додаток 1 до тд пальне.docx
05 червня 2020 14:13
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на 2020рік бензин.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП" 39 054,00
UAH з ПДВ
38 226,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 40 710,00
UAH з ПДВ
38 364,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 42 642,00
UAH з ПДВ
42 642,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 15:55
Електронний підпис
01 липня 2020 15:54
Документи на акцепт.7z
24 червня 2020 14:58
Електронний підпис
24 червня 2020 14:57
Документи мат-тех база.7z
24 червня 2020 14:57
Довідка мат-тех база.pdf
19 червня 2020 14:51
Електронний підпис
19 червня 2020 14:50
Наказ та протоколи.pdf
19 червня 2020 14:50
Копія Статуту.pdf
19 червня 2020 14:50
Копія витягу ПДВ.pdf
19 червня 2020 14:50
Інші документи.pdf
19 червня 2020 14:50
Довідки з банку 2.pdf
19 червня 2020 14:50
Відгук 2.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 16:36
Електронний підпис
15 червня 2020 16:30
22_перс. дані.pdf
15 червня 2020 16:30
21_про санкції.pdf
15 червня 2020 16:30
20_погодж. з проект. дог..pdf
15 червня 2020 16:30
19_проект дог..pdf
15 червня 2020 16:30
18_довідки банк.pdf
15 червня 2020 16:30
17_паспорт Бойчук.pdf
15 червня 2020 16:30
16_дов. ЧА.pdf
15 червня 2020 16:30
15_повноваження.zip
15 червня 2020 16:30
13_ПДВ.pdf
15 червня 2020 16:30
12_про довкілля.pdf
15 червня 2020 16:30
11_перелік АЗС.pdf
15 червня 2020 16:30
10_пасп+серт..pdf
15 червня 2020 16:30
9_технічна.pdf
15 червня 2020 16:30
7_ст. 17.pdf
15 червня 2020 16:30
6_анал. дог..zip
15 червня 2020 16:30
5_про анал. дог.pdf
15 червня 2020 16:30
4_працівники.pdf
15 червня 2020 16:30
3_партн. дог._35-Д.pdf
15 червня 2020 16:30
2_МТБ+перелік АЗС.pdf
15 червня 2020 16:30
1_ТП.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 17:21
Електронний підпис
17 червня 2020 17:20
Відгук ШЕУ Рівне.pdf
17 червня 2020 17:20
Відомості.pdf
17 червня 2020 17:20
Довідка ДСТУ.pdf
17 червня 2020 17:20
Довідка печатка.pdf
17 червня 2020 17:20
Договір ШЕУ Рівне.pdf
17 червня 2020 17:20
Додаток 8.pdf
17 червня 2020 17:20
завірені А-92.pdf
17 червня 2020 17:20
Лист гарантія товару.pdf
17 червня 2020 17:20
Ліцензійний договір.pdf
17 червня 2020 17:20
Накладні ШЕУ Рівне.pdf
17 червня 2020 17:20
Опис товару.pdf
17 червня 2020 17:20
ОТП заб.pdf
17 червня 2020 17:20
ОТП рах.pdf
17 червня 2020 17:20
Перелік АЗС Україна.pdf
17 червня 2020 17:20
Проект договору.pdf
17 червня 2020 17:20
Рітейл_ОК.pdf
17 червня 2020 17:20
Схід_ОК.pdf
17 червня 2020 17:20
Термін дії талонів.pdf
17 червня 2020 17:20
Технічні вимоги.pdf
17 червня 2020 17:20
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАНГО-ГРУП"

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МАНГО-ГРУП"
#39039648
Переможець 38 226,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 16:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 09:05

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозицію учасника ТОВ «МАНГО-ГРУП» (код ЄДРПОУ – 39039648) в процедурі відкритих торгів № закупівлі UA-2020-06-05-004714-b виявлено невідповідності інформації в документі, що подані учасником у тендерній пропозиції , подання яких вимагалось тендерною документацією, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» НЕВІДПОВІДНІСТЬ: Не підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Дана вимога була викладена у п.1 Додатку №2 тендерної документації: « довідку, складену у довільній формі на фірмовому бланці, яка підтверджує наявність у учасника відповідної матеріально-технічної бази: перелік усіх технічних підрозділів (мережа автозаправок в межах м. Біла Церква.) Вказати адреси місця розташування, які є у власності учасника чи такі, що використовуються учасником на договірних засадах.» ВИМОГА: Учасник для усунення виявлених невідповідностей у строк 24 годин повинен подати довідку, складену у довільній формі на фірмовому бланці, яка підтверджує наявність у учасника відповідної матеріально-технічної бази: перелік усіх технічних підрозділів (мережа автозаправок в межах м. Біла Церква.) з зазначенням адреси місця розташування, які є у власності учасника чи такі, що використовуються учасником на договірних засадах. ВИРІШИЛИ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП"
#39039648
38 226,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 14:16
додаткова угода 5.PDF зміни до договору
18 січня 2021 14:14
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:44
додаткова угода 4.PDF зміни до договору
13 січня 2021 09:41
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 14:26
Дод угода _3.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 15:22
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 14:56
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 11:15
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 11:10
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 12:43
договір укладений
06 липня 2020 12:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до законодавства України, довідки Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати № И-48 від 18.08.2020р. та цього договору сторони погодили внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 9БРТ-2538
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до законодавства України, довідки Бердянського невідокремленого відділення Запорізької торгово-промислової палати № И-55 від 22.09.2020р. та цього договору сторони погодили внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 9БРТ-2538
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Різка зміна кон'юнктури ринку нафтопродуктів, пов'язана з підвищенням цін на нафтопродукти, а саме Бензин автомобільний А-92, економічною ситуацією в Україні, що призвело до підняття цін заводами-виробниками.
Номер договору про закупівлю: 9БРТ-2538
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до договору №9БРТ-2538 від 6 липня 2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч. 6 ст. 41 Закону україни "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 9БРТ-2538
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Довідка Бердянського невідокремоленого відділення Запорізьської Торгово-Промилової Палати
Номер договору про закупівлю: 9БРТ-2538
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML