Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг) ( 2 лоти )
Очікувана вартість
1 080 200,00 UAH
UA-2020-06-05-004636-b 47c2593135bc432fb0f690082f1604b8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Сергій

+380542700285 Sad_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
Контактна особа: Овчаренко Сергій
+380542700285
Sad_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 10:00
Очікувана вартість: 1 080 200,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення (окремими ділянками)(45233142-6 — Ремонт доріг) ( 2 лоти ) Документи тендерної пропозиції, які підготовлені Учасником повинні бути складені українською мовою.

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-05-004636-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП"Сумський облавтодор", Код ЄДРПОУ:31931024
Дата подання: 11 червня 2020 12:12
Щодо Тендерної документації
1. В абзаці 1 підпункту 4 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації визначено, що: «У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі.»
Однак, враховуючи те, що кількість асфальтобетонної суміші, необхідна для виконання робіт, передбачених технічним завданням за лотом №1 становить 99,5 тон, а за лотом №2 - 153,6 тони, продуктивність асфальтобетонних заводів учасника становить від 30 тон на годину, то для виконання технічного завдання по кожному з лотів потрібно максимум 2-3 дні з урахуванням виконання робіт з ямкового ремонту.
У зв’язку з цим формулювання тендерної документації про те, що учасник повинен надавати інформацію щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі є некоректним.
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині виключення вищезазначеної інформації з її складу.

2. В абзаці 5 підпункту 4 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації визначено, що: «Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України.»
У зв’язку з цим, повідомляємо Вас, що типова форма №ОЗ-6 «Інвентарна картка обліку основних засобів в бюджетних установах» була затверджена наказом Головного управління Державного казначейства України, Державного комітету статистики України №125/70 від 02.12.97 року.
Однак, наказ №125/70 від 02.12.97 року втратив чинність згідно наказу Міністерства фінансів України, Державної служби статистики України №819/180 від 13.09.2016 року «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Головного управління Державного казначейства України, Державного комітету статистики України від 02 грудня 197 року №125/70».
В свою чергу пункту 1.8 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначає, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи зазначене просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вимогу про надання картки обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу (типова форма №ОЗ-6).

3. В абзаці 6 підпункту 4 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації визначено, що: «Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).»
Однак, технічними завданнями до лотів №1 і №2 не передбачено виконання робіт із застосування ЩМАС.
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині виключення вимоги про надання Учасником в складі тендерної пропозиції атестату виробництва на виготовлення ЩМАС.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 10:31
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-06-05-004636-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП"Сумський облавтодор", Код ЄДРПОУ:31931024
Дата подання: 11 червня 2020 12:17
Щодо Тендерної документації
В підпункті 5.1.2 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації визначено, що за обома лотами необхідно надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації.
Так замовником вимагається залучити для виконання робіт за обома лотами по 6 інженерно-технічних працівників, серед яких:
- 1 головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації;
- 1 начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції;
- 1 виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції;
- 1 інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт;
- 1 геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт;
- 1 майстер.
Однак, враховуючи те, що предметом закупівлі є роботи невеликої складності та обсягу то перебування на об’єкті такої кількості інженерно-технічних працівників є нераціональною витратою трудових ресурсів, що призведе до збільшення адміністративних витрат Учасника.
У зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації в частині вимоги про надання документів про відповідну кількість інженерно-технічних працівників, вказавши їх кількість за обома лотами по 2 працівника, а саме:
1 головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації та
1 виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 10:32
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації

Документи

12 червня 2020 10:31
File0001.PDF

Документи

12 червня 2020 10:32
File0001.PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот № 1 ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-27 Чернеччина-Журавне (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)
Опис предмету закупівлі:
лот № 1 ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-27 Чернеччина-Журавне (окремими ділянками)
(45233142-6 — Ремонт доріг)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 490 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 906,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2453 UAH

Аукціон

Початок: 25 червня 2020 15:34
Закінчення: 25 червня 2020 15:55
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл.
лот № 1 ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-27 Чернеччина-Журавне (окремими ділянками) (45233142-6 — Ремонт доріг)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: T-19-27 — Чернеччина - Журавне
Доставка: Україна, Відповідно до документації,
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.19р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох місяців відповідно до наданого головним розпорядником погодження та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Попередня оплата (авансування) здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф. КБ-3 Пiсляоплата 5 Банківські 70

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Щодо Тендерної документації
Дата подання: 11 червня 2020 11:57
Дата відповіді: 12 червня 2020 10:27
1. В пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації визначено вид забезпечення тендерної пропозиції: електрона банківська гарантія та вказуються вимоги до її оформлення. Однак, разом з цим, в абзаці 8 та 9 пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії та визначаються вимоги до такого грошового покриття. Враховуючи вищевказане та той факт, що предметом закупівлі є послуги незначної вартості, які будуть виконані за короткий проміжок часу, а оформлення банківської гарантії з повним грошовим покриттям призведе до додаткових витрат підприємства просимо повідомити: Чи достатньо буде для забезпечення тендерної пропозиції надання лише банківської гарантії, оформленої у відповідності до вимог Постанови правління національного банку України від 15.12.2004 № 639 без відповідного повного грошового покриття на ввесь строк дії такої гарантії? 2. В абзаці 2 підпункту 4 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації визначено, що; «В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця.» Однак, враховуючи те, що асфальтобетонні заводи Учасника придбавались 25-30 років тому, тобто в часи коли для виконання робіт не потрібно було надавати будь-які підтверджуючі документи на право власності на асфальтобетонні заводи та строк зберігання первинних документів на придбання складових асфальтобетонних заводів Учасника вже давно минув просимо повідомити: Чи достатньо буде Учаснику для підтвердження права власності на асфальтобетонні заводи надання в складі тендерної пропозиції бухгалтерської довідки про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера? 3. В підпункті 5.1.3 пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про виконання аналогічного договору за встановленою формою згідно Додатку 3 та з підтверджуючими документами. При цьому, згідно до технічних вимог до предмету закупівлі, учасник повинен буде виконувати роботи з влаштування поверхневих обробок та ямкового ремонту асфальтобетонного покриття, що як правило виконується за договорами з поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування. Водночас документами, які покликані підтвердити надану учасником в довідці інформацію, Замовником визначено копії аналогічних договорів з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, акти приймання виконаних будівельних робіт, довідки про вартість виконаних робіт та витрат, а також позитивний відгук Змовника. У зв’язку з вищезазначеним просимо повідомити: - Чи можна вважати договір з поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування аналогічним договором? - Чи обов’язково надавати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, у разі наявності досвіду виконання аналогічного договору де замовником виступала Служба автомобільних доріг у Сумській області?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-05-004636-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП"Сумський облавтодор", Код ЄДРПОУ:31931024
Дата подання: 11 червня 2020 12:12
Щодо Тендерної документації
1. В абзаці 1 підпункту 4 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації визначено, що: «У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі.»
Однак, враховуючи те, що кількість асфальтобетонної суміші, необхідна для виконання робіт, передбачених технічним завданням за лотом №1 становить 99,5 тон, а за лотом №2 - 153,6 тони, продуктивність асфальтобетонних заводів учасника становить від 30 тон на годину, то для виконання технічного завдання по кожному з лотів потрібно максимум 2-3 дні з урахуванням виконання робіт з ямкового ремонту.
У зв’язку з цим формулювання тендерної документації про те, що учасник повинен надавати інформацію щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі є некоректним.
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині виключення вищезазначеної інформації з її складу.

2. В абзаці 5 підпункту 4 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації визначено, що: «Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України.»
У зв’язку з цим, повідомляємо Вас, що типова форма №ОЗ-6 «Інвентарна картка обліку основних засобів в бюджетних установах» була затверджена наказом Головного управління Державного казначейства України, Державного комітету статистики України №125/70 від 02.12.97 року.
Однак, наказ №125/70 від 02.12.97 року втратив чинність згідно наказу Міністерства фінансів України, Державної служби статистики України №819/180 від 13.09.2016 року «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Головного управління Державного казначейства України, Державного комітету статистики України від 02 грудня 197 року №125/70».
В свою чергу пункту 1.8 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначає, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи зазначене просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї вимогу про надання картки обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу (типова форма №ОЗ-6).

3. В абзаці 6 підпункту 4 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації визначено, що: «Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).»
Однак, технічними завданнями до лотів №1 і №2 не передбачено виконання робіт із застосування ЩМАС.
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині виключення вимоги про надання Учасником в складі тендерної пропозиції атестату виробництва на виготовлення ЩМАС.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 10:31
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-06-05-004636-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП"Сумський облавтодор", Код ЄДРПОУ:31931024
Дата подання: 11 червня 2020 12:17
Щодо Тендерної документації
В підпункті 5.1.2 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації визначено, що за обома лотами необхідно надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації.
Так замовником вимагається залучити для виконання робіт за обома лотами по 6 інженерно-технічних працівників, серед яких:
- 1 головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації;
- 1 начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції;
- 1 виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції;
- 1 інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт;
- 1 геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт;
- 1 майстер.
Однак, враховуючи те, що предметом закупівлі є роботи невеликої складності та обсягу то перебування на об’єкті такої кількості інженерно-технічних працівників є нераціональною витратою трудових ресурсів, що призведе до збільшення адміністративних витрат Учасника.
У зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації в частині вимоги про надання документів про відповідну кількість інженерно-технічних працівників, вказавши їх кількість за обома лотами по 2 працівника, а саме:
1 головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації та
1 виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 10:32
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації

Документи

12 червня 2020 10:31
File0001.PDF

Документи

12 червня 2020 10:32
File0001.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН 480 600,00
UAH з ПДВ
480 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП"Сумський облавтодор" 475 548,00
UAH з ПДВ
475 548,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 14:43
Електронний підпис
23 червня 2020 14:37
Лот 1 тех завд.pdf
23 червня 2020 14:37
Лабораторія.pdf
23 червня 2020 14:37
Довідки відповідності.pdf
23 червня 2020 14:37
АБЗ.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 17:10
Електронний підпис
02 липня 2020 13:06
Електронний підпис
02 липня 2020 12:58
Довідка МВС.pdf
02 липня 2020 12:56
Довідка ДПС.pdf
23 червня 2020 15:32
Електронний підпис
23 червня 2020 15:31
Електронний підпис
23 червня 2020 14:21
Довіреність.pdf
23 червня 2020 13:40
Інформація щодо МТБ.rar
23 червня 2020 13:40
Інформація щодо АБЗ.rar
23 червня 2020 13:37
ГАРАНТІЯ.rar
23 червня 2020 13:36
Копія Статуту.pdf
23 червня 2020 13:33
Довіреність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РОАД КОНСТРАКШН

ДП"Сумський облавтодор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП"Сумський облавтодор"
#31931024
Переможець 475 548,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 14:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП"Сумський облавтодор"
#31931024
475 548,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 16:32
Скан Дог 19-27 - 1 лот 17.07.20.pdf укладений
17 липня 2020 16:32
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 15:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 475 548,00
UAH (в тому числі ПДВ 79 258,00 UAH)