Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "ВП Запорізька АЕС. Реконструкція ВРП 750 кВ для підключення ПЛ 750 кВ "Запорізька- Каховська". Керування та автоматика. Прокладання кабелю контрольного від БДС-1 до РЩБ 1,2,4,5. Будівельно- монтажні роботи". (Код ДК021-2015: 45300000-0 — «Будівельно-монтажні роботи»)
Очікувана вартість
8 034 244,93 UAH
UA-2020-06-05-004266-c 0bc16dd3afa14314b89e1f18c5597b60
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голуб Олександр Валентинович

+380613957392 ootp31632@mgw.npp.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЗАПОРІЗЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 19355964
Вебсайт: http://npp.zp.ua
Місцезнаходження: 71504, Україна , Запорізька обл., Енергодар, вул. Промислова, 133
Контактна особа: Голуб Олександр Валентинович
+380613957392
ootp31632@mgw.npp.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 12:57
Очікувана вартість: 8 034 244,93 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "ВП Запорізька АЕС. Реконструкція ВРП 750 кВ для підключення ПЛ 750 кВ "Запорізька- Каховська". Керування та автоматика. Прокладання кабелю контрольного від БДС-1 до РЩБ 1,2,4,5. Будівельно- монтажні роботи". (Код ДК021-2015: 45300000-0 — «Будівельно-монтажні роботи») (Згідно із Технічною специфікацією до предмета закупівлі). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерні пропозиції викладаються українською мовою (детальніше у пункті 7 Загальних положень тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 "ВП Запорізька АЕС. Реконструкція ВРП 750 кВ для підключення ПЛ 750 кВ "Запорізька- Каховська". Керування та автоматика. Прокладання кабелю контрольного від БДС-1 до РЩБ 1,2,4,5. Будівельно- монтажні роботи". (Код ДК021-2015: 45300000-0 — «Будівельно-монтажні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 липня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт за договором здійснюється за фактично виконаний обсяг робіт протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-20-000001 ● 53a39029ef3d4f33a660541c2143d156
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 жовтня 2020 11:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

19.10.2020 № 62

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 19.10.2020 № 62

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-06-05-004266-c 05.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-15 16:20:24

Зазначення в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі у відповідності з ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі"

Ухвалою №280/8536/20 від 30.11.2020 відкрито провадження у справі

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення ВП ЗАЕС викладено у доданому файлі.

2020-11-16 09:32:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пунктів 8, 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок від 11.11.2020р. оскаржено до Запорізького окружного адміністративного суду
Дата публікації: 25 листопада 2020

Документи:

25 листопада 2020 15:06
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ П'ЯТА СТРАЖА КИЇВ 7 187 949,06
UAH
7 187 949,06
UAH
Документи
ТОВ "ЗАХИСТ-ТЕХНО К" 7 218 531,44
UAH
7 218 531,44
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ-10" 8 034 244,93
UAH
8 034 244,93
UAH
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 18:46
Електронний підпис
10 липня 2020 18:37
Статут
10 липня 2020 18:37
Лист переможця торгів
10 липня 2020 18:37
Довідка ГУ ДПС
10 липня 2020 18:37
Довідка МВС
19 червня 2020 15:29
Електронний підпис
19 червня 2020 15:27
5-3-1 Про досвід.pdf
19 червня 2020 15:26
5-2-3 Про допуск ст.64.pdf
19 червня 2020 15:26
5-2-2 Про навчання.pdf
19 червня 2020 15:26
5-1-3 Декларація МТБ р.pdf
19 червня 2020 15:26
3-4 Про акціонерів.pdf
19 червня 2020 15:26
3-3 Про єдиний податок.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 13:59
Електронний підпис
18 червня 2020 13:59
Цінова пропозиція.rar
18 червня 2020 13:59
Страхова гарантія.rar
18 червня 2020 13:59
Інші файли.rar

Публічні документи

19 червня 2020 13:27
Платіжне доручення.pdf
19 червня 2020 09:39
1.3_НДУ_25.pdf
19 червня 2020 09:39
1.2_ витяг_ПДВ.pdf
19 червня 2020 09:39
5.1.2_Ліцензія.pdf
19 червня 2020 09:39
1.5_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ П'ЯТА СТРАЖА КИЇВ

ТОВ "ЗАХИСТ-ТЕХНО К"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ-10"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ П'ЯТА СТРАЖА КИЇВ
#35838823
Переможець 7 187 949,06
UAH
10 липня 2020 15:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ П'ЯТА СТРАЖА КИЇВ #35838823

№ рішення у справі

60/87-р/к

Дата рішення у справі

21.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ П'ЯТА СТРАЖА КИЇВ
#35838823
7 187 949,06
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 травня 2022 09:25
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2021 09:52
Додаткова_угода_4 (1).pdf зміни до договору
03 вересня 2021 09:52
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 08:19
Додаткова угода №3 (1).pdf зміни до договору
19 березня 2021 08:17
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 15:15
Додаткова угода №2 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:14
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 14:34
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 14:33
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 08:06
Договір.pdf укладений
29 липня 2020 08:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 22228
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 22228
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4, п.1 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 22228
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 та п.1 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 22228
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 15 квітня 2022
Сума оплати за договором: 6 644 189,12
UAH (в тому числі ПДВ 1 107 364,85 UAH)