Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області»
Очікувана вартість
2 416 161,20 UAH
UA-2020-06-05-003939-c ● ee60bd7fa3cb413fa92373b948133ccd
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Трускавецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144513 |
Вебсайт: | http://tmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1 |
Контактна особа: |
Драновська Світлана +380324751785 trusk_vo2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2020 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 13:29 |
Очікувана вартість: | 2 416 161,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 080,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12080 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого та обласного бюджетів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Гарантія має містити:
найменування, номер, дату, місце складання.
реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку;
реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку;
реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”.
умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
12 080.00 грн.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу.
При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій).
До файлу гарантії надаються:
- Банківська ліцензія;
- Докази повноважень посадової особи Банку.
Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником.
Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом.
При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші)
Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Більш детально щодо надання забезпечення тендерних пропозицій - у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Гарантія має містити:
найменування, номер, дату, місце складання.
реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку;
реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку;
реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”.
умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
12 080.00 грн.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу.
При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій).
До файлу гарантії надаються:
- Банківська ліцензія;
- Докази повноважень посадової особи Банку.
Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником.
Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом.
При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші)
Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Більш детально щодо надання забезпечення тендерних пропозицій - у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Стебницька, 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого та обласного бюджетів. Подальші розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом 14-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2020 13:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2020 13:38 |
4-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-РеконструкціяСадок Дзвіночок.docx | |
26 червня 2020 13:38 |
4-Перелік змін,що вносяться.doc | |
19 червня 2020 15:17 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-РеконструкціяСадок Дзвіночок.docx | |
19 червня 2020 15:17 |
3-Перелік змін,що вносяться.doc | |
05 червня 2020 14:52 |
2-ТД-РеконструкціяСадок Дзвіночок.docx |
26 червня 2020 13:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 червня 2020 13:38 |
4-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-РеконструкціяСадок Дзвіночок.docx
|
||||||
26 червня 2020 13:38 |
4-Перелік змін,що вносяться.doc
|
||||||
19 червня 2020 15:17 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-РеконструкціяСадок Дзвіночок.docx
|
||||||
19 червня 2020 15:17 |
3-Перелік змін,що вносяться.doc
|
||||||
05 червня 2020 14:52 |
2-ТД-РеконструкціяСадок Дзвіночок.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-05-003939-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "СПІВАК ЛЮБОМИР ВІТАЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3198505635
Дата подання: 19 червня 2020 17:28
Дискримінаційні вимоги у кваліфікаційних критеріях
Шановний замовнику!
Тендерною документацією щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) відповідно до статті 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» ЗУ «Про публічні закупівлі», яка визначає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Вашою документацією передбачений кваліфікаційний критерій – «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачає подання документу, що підтверджує виконання поданого учасником договору в обсязі, що становить не менше 70% від загальної вартості договору (Довідка КБ-3)»
Досвід виконання аналогічних договорів не вимірюється тільки грошовим еквівалентом, оскільки гроші — це договірна ціна, про яку домовились між собою дві сторони контракту. На ціну до також впливає індекс інфляції, курс іноземної валюти, наявність сезонного дефіциту, тимчасові проблеми з розмитненням, зміна системи оподаткування й іще багато чого, що не має жодного стосунку до вагомості досвіду.
Вимога до Учасника надання досвіду виконання аналогічного договору з встановленням вартісних обмежень є дискримінаційною, та такою, що обмежує коло Учасників (згідно п.4, п.1 ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а встановлені Замовником вимоги щодо наявності досвіду виконання одного договору, сума якого становить більше 1,5 мільйона гривень, унеможливлюють участь для багатьох учасників, які мають досвід та можливість виконати будівництво гарантовано, вчасно та якісно.
Вважаємо необхідним Замовнику внести зміни до Тендерної документації та привести її у відповідність чинному законодавству України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Тендерною документацією щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) відповідно до статті 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» ЗУ «Про публічні закупівлі», яка визначає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Вашою документацією передбачений кваліфікаційний критерій – «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачає подання документу, що підтверджує виконання поданого учасником договору в обсязі, що становить не менше 70% від загальної вартості договору (Довідка КБ-3)»
Досвід виконання аналогічних договорів не вимірюється тільки грошовим еквівалентом, оскільки гроші — це договірна ціна, про яку домовились між собою дві сторони контракту. На ціну до також впливає індекс інфляції, курс іноземної валюти, наявність сезонного дефіциту, тимчасові проблеми з розмитненням, зміна системи оподаткування й іще багато чого, що не має жодного стосунку до вагомості досвіду.
Вимога до Учасника надання досвіду виконання аналогічного договору з встановленням вартісних обмежень є дискримінаційною, та такою, що обмежує коло Учасників (згідно п.4, п.1 ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а встановлені Замовником вимоги щодо наявності досвіду виконання одного договору, сума якого становить більше 1,5 мільйона гривень, унеможливлюють участь для багатьох учасників, які мають досвід та можливість виконати будівництво гарантовано, вчасно та якісно.
Вважаємо необхідним Замовнику внести зміни до Тендерної документації та привести її у відповідність чинному законодавству України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2020 17:04
Шановний учаснику.
Розглянувши вашу вимогу щодо кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», вважаємо за необхідне повідомити наступне.
Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому Закон не містить перелік документів, які саме замовник зобов’язаний вимагати, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію. Тобто, замовник самостійно встановлює вимоги щодо наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та перелік документів, якими учасник закупівлі повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, виходячи із специфіки предмета закупівлі.
Замовник використовує даний кваліфікаційний критерій з метою визначення та підтвердження фактів:
- виконання учасником робіт, аналогічних предмету закупівлі;
- виконання учасником взятих на себе зобов'язань.
Радимо вам уважно ознайомитися із формулюванням даної вимоги у нашій тендерній документації. Замовник НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ вартісних обмежень по аналогічних договорах. Замовником НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ підтвердження, що аналогічний договір має бути на суму більше 1,5 мільйона гривень. Дана вимога тендерної документації встановлює, що надані учасниками аналогічні договори мають бути виконані не менше ніж на 70 %. Адже відсотковий еквівалент суми виконаного договору безпосередньо підтверджує і пропорційний обсяг виконаних підрядником робіт по взятих на себе зобов’язаннях.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що ваша вимога є безпідставна та не обґрунтована, спрямована на створення умов, за який участь у закупівлі зможуть взяти не професійні, не кваліфіковані, без будь-якого досвіду учасники. Тому, не підлягає задоволенню.
Розглянувши вашу вимогу щодо кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», вважаємо за необхідне повідомити наступне.
Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому Закон не містить перелік документів, які саме замовник зобов’язаний вимагати, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію. Тобто, замовник самостійно встановлює вимоги щодо наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та перелік документів, якими учасник закупівлі повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, виходячи із специфіки предмета закупівлі.
Замовник використовує даний кваліфікаційний критерій з метою визначення та підтвердження фактів:
- виконання учасником робіт, аналогічних предмету закупівлі;
- виконання учасником взятих на себе зобов'язань.
Радимо вам уважно ознайомитися із формулюванням даної вимоги у нашій тендерній документації. Замовник НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ вартісних обмежень по аналогічних договорах. Замовником НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ підтвердження, що аналогічний договір має бути на суму більше 1,5 мільйона гривень. Дана вимога тендерної документації встановлює, що надані учасниками аналогічні договори мають бути виконані не менше ніж на 70 %. Адже відсотковий еквівалент суми виконаного договору безпосередньо підтверджує і пропорційний обсяг виконаних підрядником робіт по взятих на себе зобов’язаннях.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що ваша вимога є безпідставна та не обґрунтована, спрямована на створення умов, за який участь у закупівлі зможуть взяти не професійні, не кваліфіковані, без будь-якого досвіду учасники. Тому, не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-06-05-003939-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД", Код ЄДРПОУ:37197537
Дата подання: 01 вересня 2020 23:43
Вимога про скасування неправомірного рішення
Протоколом розгляду тендерних пропозицій №11 від 25.08.2020р. Замовником було визнано переможцем торгів ТОВ "Західатомбудсервіс". В протоколі зазначено, що пропозиція учасника відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону, вимогам, встановленим ст. 17 Закону та умовам тендерної документації. Ми категорично не погоджуємося із зазначеним рішенням з огляду на наступне:
Відповідно до Додатку №4 до ТД Учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно Додатку4), зокрема:
-зведений кошторисний розрахунок;
-локальні кошториси / локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
-відомість ресурсів;
- Підтвердження, що гарантійний термін на виконані роботи буде становити не менше 10 років;
- календарний графік виконання робіт (календарний графік складається відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2).
- розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ). До складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші втрати (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат (у випадку наявності таких), кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів тощо.
- учасник також гарантує якість запропонованих матеріалів, шляхом подання підтверджуючих документів, а саме: надати на підтвердження якості матеріалів, таких як: мінеральні плити, екструдовані пінополістирольні плити, клеї для приклеювання мінеральних плит, декоративну штукатурку та елементи водостічної системи сертифікати відповідності / або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи / або протоколи випробувань.
В цьому ж додатку №4 Замовником надано перелік видів та обсягів робіт, які повинні бути включені до кошторисного розрахунку.
При аналізі поданих учасником ТОВ "Західатомбудсервіс"кошторисних розрахунків встановлено їх не відповідність Додатку №4 ТД, а саме:
1. Розбіжність по позиції №4 виду та обсягу робіт по Утепленні фасаду, цоколю, опорядження сходів Додатку №4 ТД та позиції №4 Локального кошторису №2-1-1, поданого учасником у складі пропозиції - В додатку №4 ТД вказано Дюбель для мінвати з металевим забивним стержнем 180мм в кількості 9099шт., в той час як в кошторисі учасника вказано 8088 шт, що не відповідає вимогам Додатку №4 ТД.
2. Розбіжність по позиції №15 виду та обсягу робіт по Утепленні фасаду, цоколю, опорядження сходів Додатку №4 ТД та позиції №15 Локального кошторису №2-1-2, поданого учасником у складі пропозиції - В додатку №4 ТД вказано Дюбель для мінвати з металевим забивним стержнем 180мм в кількості 630шт., в той час як в кошторисі учасника вказано 560 шт, що не відповідає вимогам Додатку №4 ТД.
3. Розбіжність по позиції №24 виду та обсягу робіт по Утепленні фасаду, цоколю, опорядження сходів Додатку №4 ТД та позиції №24 Локального кошторису №2-1-2, поданого учасником у складі пропозиції - В додатку №4 ТД вказано Дюбель для пінопласту з металевим забивним стержнем 80мм в кількості 855шт., в той час як в кошторисі учасника вказано 760 шт, що не відповідає Додатку №4 ТД.
Отже тендерна пропозиція учасника не відповідає Додатку №4 ТД, технічним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно Додатку4) і повинна бути відхилена на підставі абз.1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Тому вимагаємо невідкладно відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "Західатомбудсервіс" у зв'язку з її невідповідністю технічним вимогам ТД.
У випадку незадоволення наших законних вимог ми будемо змушені звернутися до АМКУ, правоохоронних органів, органів Держаудитслужби України для перевірки законності дій Замовника у даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Додатку №4 до ТД Учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно Додатку4), зокрема:
-зведений кошторисний розрахунок;
-локальні кошториси / локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
-відомість ресурсів;
- Підтвердження, що гарантійний термін на виконані роботи буде становити не менше 10 років;
- календарний графік виконання робіт (календарний графік складається відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2).
- розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ). До складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші втрати (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат (у випадку наявності таких), кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів тощо.
- учасник також гарантує якість запропонованих матеріалів, шляхом подання підтверджуючих документів, а саме: надати на підтвердження якості матеріалів, таких як: мінеральні плити, екструдовані пінополістирольні плити, клеї для приклеювання мінеральних плит, декоративну штукатурку та елементи водостічної системи сертифікати відповідності / або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи / або протоколи випробувань.
В цьому ж додатку №4 Замовником надано перелік видів та обсягів робіт, які повинні бути включені до кошторисного розрахунку.
При аналізі поданих учасником ТОВ "Західатомбудсервіс"кошторисних розрахунків встановлено їх не відповідність Додатку №4 ТД, а саме:
1. Розбіжність по позиції №4 виду та обсягу робіт по Утепленні фасаду, цоколю, опорядження сходів Додатку №4 ТД та позиції №4 Локального кошторису №2-1-1, поданого учасником у складі пропозиції - В додатку №4 ТД вказано Дюбель для мінвати з металевим забивним стержнем 180мм в кількості 9099шт., в той час як в кошторисі учасника вказано 8088 шт, що не відповідає вимогам Додатку №4 ТД.
2. Розбіжність по позиції №15 виду та обсягу робіт по Утепленні фасаду, цоколю, опорядження сходів Додатку №4 ТД та позиції №15 Локального кошторису №2-1-2, поданого учасником у складі пропозиції - В додатку №4 ТД вказано Дюбель для мінвати з металевим забивним стержнем 180мм в кількості 630шт., в той час як в кошторисі учасника вказано 560 шт, що не відповідає вимогам Додатку №4 ТД.
3. Розбіжність по позиції №24 виду та обсягу робіт по Утепленні фасаду, цоколю, опорядження сходів Додатку №4 ТД та позиції №24 Локального кошторису №2-1-2, поданого учасником у складі пропозиції - В додатку №4 ТД вказано Дюбель для пінопласту з металевим забивним стержнем 80мм в кількості 855шт., в той час як в кошторисі учасника вказано 760 шт, що не відповідає Додатку №4 ТД.
Отже тендерна пропозиція учасника не відповідає Додатку №4 ТД, технічним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно Додатку4) і повинна бути відхилена на підставі абз.1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Тому вимагаємо невідкладно відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "Західатомбудсервіс" у зв'язку з її невідповідністю технічним вимогам ТД.
У випадку незадоволення наших законних вимог ми будемо змушені звернутися до АМКУ, правоохоронних органів, органів Держаудитслужби України для перевірки законності дій Замовника у даній закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 вересня 2020 16:34
Шановний учаснику. Ваші вимоги враховано та прийнято рішення про відміну процедури закупівлі з метою усунення виявленого порушення
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2020 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" |
2 099 000,00
UAH з ПДВ
|
2 062 757,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЬВІВ-БУД 1" |
2 390 874,98
UAH з ПДВ
|
2 073 829,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД" |
2 247 262,10
UAH з ПДВ
|
2 235 180,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Західатомбудсервіс" |
2 346 346,80
UAH з ПДВ
|
2 247 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Фірма «Інтербуд» |
2 380 008,44
UAH з ПДВ
|
2 367 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" #37197537 |
Відхилено |
2 062 757,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 15:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 15:25
|
ТОВ "ЛЬВІВ-БУД 1" #41757454 |
Відхилено |
2 073 829,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 14:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 11:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД" #41850560 |
Відхилено |
2 235 180,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2020 15:32
|
|
ТОВ "Західатомбудсервіс" #36090447 |
Переможець |
2 247 250,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 15:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 17:26
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2020 14:50 |
Кінець періоду оскарження: | 18 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 18 вересня 2020 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 25.08.2020 р. тендерним комітетом прийнято рішення про обрання переможця процедури закупівлі «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), а саме ТОВ "Західатомбудсервіс". Проте, вже після обрання переможця процедури закупівлі, під час підготовки договору та додатків до нього (кошторисних розрахунків), було виявлено помилки у кошторисах переможця процедури закупівлі. А саме: - у технічній специфікації (Додаток 4 Тендерної документації) замовника передбачалось 4 Дюбель для мінвати з металевим забивним стержнем 180мм шт 9099 15 Дюбель для мінвати з металевим забивним стержнем 180мм шт 630 24 Дюбель для пінопласту з металевим забивним стержнем 80мм шт 855 Учасником по даних позиціях передбачено меншу кількість дюбелів: 4 Дюбель для мінвати з металевим забивним стержнем 180мм шт 8088 15 Дюбель для мінвати з металевим забивним стержнем 180мм шт 560 24 Дюбель для пінопласту з металевим забивним стержнем 80мм шт 760 Варто зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено механізму самостійної відміни замовником прийнятого рішення про обрання переможця процедури закупівлі. Виходячи з вище наведеного, відсутні юридичні норми, які б дозволяли відмінити замовнику прийняте рішення про обрання переможцем - ТОВ "Західатомбудсервіс"та здійснити повторну кваліфікацію такої пропозиції. Враховуючи вище викладене, в даній ситуації наявні обґрунтовані підстави для відміни відкритих торгів на закупівлю - «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «1. Замовник відміняє тендер у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.». |
Документи:
07 вересня 2020 14:50
|
Електронний підпис |
07 вересня 2020 14:47
|
П №12 Скасування Дзвіночок.pdf |