Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області»
Очікувана вартість
2 416 161,20 UAH
UA-2020-06-05-003939-c ee60bd7fa3cb413fa92373b948133ccd
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драновська Світлана

+380324751785 trusk_vo2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144513
Вебсайт: http://tmr.gov.ua
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Контактна особа: Драновська Світлана
+380324751785
trusk_vo2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 13:29
Очікувана вартість: 2 416 161,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 080,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12080 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого та обласного бюджетів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Гарантія має містити:
найменування, номер, дату, місце складання.
реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку;
реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку;
реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”.
умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
12 080.00 грн.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу.
При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій).
До файлу гарантії надаються:
- Банківська ліцензія;
- Докази повноважень посадової особи Банку.
Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником.
Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом.
При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші)
Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Більш детально щодо надання забезпечення тендерних пропозицій - у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Стебницька, 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого та обласного бюджетів. Подальші розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом 14-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-05-003939-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "СПІВАК ЛЮБОМИР ВІТАЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3198505635
Дата подання: 19 червня 2020 17:28
Дискримінаційні вимоги у кваліфікаційних критеріях
Шановний замовнику!
Тендерною документацією щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) відповідно до статті 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» ЗУ «Про публічні закупівлі», яка визначає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Вашою документацією передбачений кваліфікаційний критерій – «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) передбачає подання документу, що підтверджує виконання поданого учасником договору в обсязі, що становить не менше 70% від загальної вартості договору (Довідка КБ-3)»
Досвід виконання аналогічних договорів не вимірюється тільки грошовим еквівалентом, оскільки гроші — це договірна ціна, про яку домовились між собою дві сторони контракту. На ціну до також впливає індекс інфляції, курс іноземної валюти, наявність сезонного дефіциту, тимчасові проблеми з розмитненням, зміна системи оподаткування й іще багато чого, що не має жодного стосунку до вагомості досвіду.
Вимога до Учасника надання досвіду виконання аналогічного договору з встановленням вартісних обмежень є дискримінаційною, та такою, що обмежує коло Учасників (згідно п.4, п.1 ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а встановлені Замовником вимоги щодо наявності досвіду виконання одного договору, сума якого становить більше 1,5 мільйона гривень, унеможливлюють участь для багатьох учасників, які мають досвід та можливість виконати будівництво гарантовано, вчасно та якісно.
Вважаємо необхідним Замовнику внести зміни до Тендерної документації та привести її у відповідність чинному законодавству України, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 червня 2020 17:04
Шановний учаснику.
Розглянувши вашу вимогу щодо кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», вважаємо за необхідне повідомити наступне.
Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому Закон не містить перелік документів, які саме замовник зобов’язаний вимагати, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію. Тобто, замовник самостійно встановлює вимоги щодо наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та перелік документів, якими учасник закупівлі повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, виходячи із специфіки предмета закупівлі.
Замовник використовує даний кваліфікаційний критерій з метою визначення та підтвердження фактів:
- виконання учасником робіт, аналогічних предмету закупівлі;
- виконання учасником взятих на себе зобов'язань.
Радимо вам уважно ознайомитися із формулюванням даної вимоги у нашій тендерній документації. Замовник НЕ ВСТАНОВЛЮВАВ вартісних обмежень по аналогічних договорах. Замовником НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ підтвердження, що аналогічний договір має бути на суму більше 1,5 мільйона гривень. Дана вимога тендерної документації встановлює, що надані учасниками аналогічні договори мають бути виконані не менше ніж на 70 %. Адже відсотковий еквівалент суми виконаного договору безпосередньо підтверджує і пропорційний обсяг виконаних підрядником робіт по взятих на себе зобов’язаннях.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що ваша вимога є безпідставна та не обґрунтована, спрямована на створення умов, за який участь у закупівлі зможуть взяти не професійні, не кваліфіковані, без будь-якого досвіду учасники. Тому, не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-06-05-003939-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД", Код ЄДРПОУ:37197537
Дата подання: 01 вересня 2020 23:43
Вимога про скасування неправомірного рішення
Протоколом розгляду тендерних пропозицій №11 від 25.08.2020р. Замовником було визнано переможцем торгів ТОВ "Західатомбудсервіс". В протоколі зазначено, що пропозиція учасника відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону, вимогам, встановленим ст. 17 Закону та умовам тендерної документації. Ми категорично не погоджуємося із зазначеним рішенням з огляду на наступне:
Відповідно до Додатку №4 до ТД Учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно Додатку4), зокрема:
-зведений кошторисний розрахунок;
-локальні кошториси / локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
-відомість ресурсів;
- Підтвердження, що гарантійний термін на виконані роботи буде становити не менше 10 років;
- календарний графік виконання робіт (календарний графік складається відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2).
- розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ). До складу цієї ціни учасник включає прямі, загально-виробничі та інші втрати (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат (у випадку наявності таких), кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів тощо.
- учасник також гарантує якість запропонованих матеріалів, шляхом подання підтверджуючих документів, а саме: надати на підтвердження якості матеріалів, таких як: мінеральні плити, екструдовані пінополістирольні плити, клеї для приклеювання мінеральних плит, декоративну штукатурку та елементи водостічної системи сертифікати відповідності / або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи / або протоколи випробувань.
В цьому ж додатку №4 Замовником надано перелік видів та обсягів робіт, які повинні бути включені до кошторисного розрахунку.
При аналізі поданих учасником ТОВ "Західатомбудсервіс"кошторисних розрахунків встановлено їх не відповідність Додатку №4 ТД, а саме:
1. Розбіжність по позиції №4 виду та обсягу робіт по Утепленні фасаду, цоколю, опорядження сходів Додатку №4 ТД та позиції №4 Локального кошторису №2-1-1, поданого учасником у складі пропозиції - В додатку №4 ТД вказано Дюбель для мінвати з металевим забивним стержнем 180мм в кількості 9099шт., в той час як в кошторисі учасника вказано 8088 шт, що не відповідає вимогам Додатку №4 ТД.
2. Розбіжність по позиції №15 виду та обсягу робіт по Утепленні фасаду, цоколю, опорядження сходів Додатку №4 ТД та позиції №15 Локального кошторису №2-1-2, поданого учасником у складі пропозиції - В додатку №4 ТД вказано Дюбель для мінвати з металевим забивним стержнем 180мм в кількості 630шт., в той час як в кошторисі учасника вказано 560 шт, що не відповідає вимогам Додатку №4 ТД.
3. Розбіжність по позиції №24 виду та обсягу робіт по Утепленні фасаду, цоколю, опорядження сходів Додатку №4 ТД та позиції №24 Локального кошторису №2-1-2, поданого учасником у складі пропозиції - В додатку №4 ТД вказано Дюбель для пінопласту з металевим забивним стержнем 80мм в кількості 855шт., в той час як в кошторисі учасника вказано 760 шт, що не відповідає Додатку №4 ТД.
Отже тендерна пропозиція учасника не відповідає Додатку №4 ТД, технічним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно Додатку4) і повинна бути відхилена на підставі абз.1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Тому вимагаємо невідкладно відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "Західатомбудсервіс" у зв'язку з її невідповідністю технічним вимогам ТД.
У випадку незадоволення наших законних вимог ми будемо змушені звернутися до АМКУ, правоохоронних органів, органів Держаудитслужби України для перевірки законності дій Замовника у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 вересня 2020 16:34
Шановний учаснику. Ваші вимоги враховано та прийнято рішення про відміну процедури закупівлі з метою усунення виявленого порушення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" 2 099 000,00
UAH з ПДВ
2 062 757,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЬВІВ-БУД 1" 2 390 874,98
UAH з ПДВ
2 073 829,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД" 2 247 262,10
UAH з ПДВ
2 235 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Західатомбудсервіс" 2 346 346,80
UAH з ПДВ
2 247 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Фірма «Інтербуд» 2 380 008,44
UAH з ПДВ
2 367 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 15:05
Електронний підпис
31 липня 2020 14:48
Акти листопад.pdf
31 липня 2020 14:47
Акти жовтень.pdf
31 липня 2020 14:47
Акти вересень.pdf
31 липня 2020 14:47
Відгук Береги.pdf
03 липня 2020 22:53
Електронний підпис
03 липня 2020 22:51
календарний графік.xlsx
03 липня 2020 22:45
Електронний підпис
03 липня 2020 16:42
Електронний підпис
03 липня 2020 16:41
локальний кошторис.pdf
03 липня 2020 16:41
підсукова відомість.pdf
03 липня 2020 16:41
обєктний кошторис.pdf
03 липня 2020 16:41
дефектний акт.pdf
03 липня 2020 16:41
r_11_ДЦ_ССРав.doc
03 липня 2020 16:41
r_11_ДЦ_ЛС1_2-1-3.doc
03 липня 2020 16:41
r_11_ДЦ_ИВР.doc
03 липня 2020 16:40
r_11_ДЦ_ДЦ.doc
03 липня 2020 16:40
Цінова пропозиція.pdf
03 липня 2020 16:40
Розрахунок ціни.pdf
03 липня 2020 16:40
зведений.pdf
03 липня 2020 16:40
договірна ціна.pdf
03 липня 2020 16:40
Графік виконання.pdf
03 липня 2020 16:40
Графік фінансування.pdf
03 липня 2020 16:40
графік виконання 2.pdf
03 липня 2020 16:40
r_11_ДЦ_ССРпр.doc
03 липня 2020 16:40
r_11_ДЦ_ССР.doc
03 липня 2020 16:40
r_11_ДЦ_ОС_2-1.doc
03 липня 2020 16:40
r_11_ДЦ_ОПРОС_2-1.doc
03 липня 2020 16:40
r_11_ДЦ_ЛС1_2-1-1.doc
03 липня 2020 16:40
r_11_ДЦ_ЛС1_2-1-2.doc
03 липня 2020 16:40
r_11_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.doc
03 липня 2020 16:40
r_11_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.doc
03 липня 2020 16:40
r_11_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.doc
03 липня 2020 16:40
r_11_ДЦ_ВРЛС_2-1-3.doc
03 липня 2020 16:40
11п.imd
03 липня 2020 16:40
r_11_ДЦ_ДЦпз.doc
03 липня 2020 16:40
r_11_ДЦ_ВРЛС_2-1-2.doc
03 липня 2020 16:40
r_11_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.doc
03 липня 2020 16:40
r_11_ДЦ_ДЦРД.doc
03 липня 2020 16:40
r_11_ДЦ_ДФ_2-1-3.doc
03 липня 2020 16:40
r_11_ДЦ_ДФ_2-1-1.doc
03 липня 2020 16:40
r_11_ДЦ_ДФ_2-1-2.doc
03 липня 2020 16:40
Сертифікати.pdf
03 липня 2020 16:40
hygiene-pl.pdf
03 липня 2020 16:40
Висновок СЕС ориг.pdf
03 липня 2020 16:40
conformity-pl.pdf
03 липня 2020 16:40
Висновок СЕС Церезіт.pdf
03 липня 2020 16:40
Протоколи плити.PDF
03 липня 2020 16:40
vodostok.jpg
03 липня 2020 16:40
Vusnovku_vodostok.pdf
03 липня 2020 16:40
Технічне завдання.pdf
03 липня 2020 16:40
Договір з АЛОВ.pdf
03 липня 2020 16:40
Техпаспорти Щур.pdf
03 липня 2020 16:40
Штатний розпис.pdf
03 липня 2020 16:40
Павлюк_прийом.pdf
03 липня 2020 16:40
працівники.pdf
03 липня 2020 16:40
кк Охорона праці.pdf
03 липня 2020 16:40
Техпаспорт Камаз.pdf
03 липня 2020 16:40
Обладнання.pdf
03 липня 2020 16:39
Аналогічні договори.pdf
03 липня 2020 16:39
Цінова пропозиція.pdf
03 липня 2020 16:39
Проект договору.pdf
03 липня 2020 16:39
Статут СЧН.pdf
03 липня 2020 16:39
уповноважені особи.pdf
03 липня 2020 16:39
Паспортнi данi.pdf
03 липня 2020 16:39
Персональні дані.pdf
03 липня 2020 16:39
Ліцензія ДСНС.pdf
03 липня 2020 16:39
Дозвіл СЧН.pdf
03 липня 2020 16:39
Ліцензія.pdf
03 липня 2020 16:39
Витяг з ЄДР.pdf
03 липня 2020 16:39
Санкції.pdf
03 липня 2020 16:39
Надання документів.pdf
03 липня 2020 16:39
Рішення засновника.jpg
03 липня 2020 16:39
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
03 липня 2020 16:39
Відсутність підстав.pdf
03 липня 2020 16:39
Гарантійний термін.pdf
03 липня 2020 16:39
Довідка СЧН.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 21:38
Електронний підпис
03 липня 2020 21:35
34. Витяг з ЄДР.pdf
03 липня 2020 21:35
33. Виписка з ЄДР.PDF
03 липня 2020 21:35
35. Документ_ЄДР_1006591396.zip
03 липня 2020 21:34
16. Опис від 04.01.18.PDF
03 липня 2020 21:34
17. Опис від 09.01.18.PDF
03 липня 2020 21:34
2. Рішення № 1.PDF
03 липня 2020 21:34
3. Наказ №1.pdf
03 липня 2020 21:34
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 серпня 2020 11:53
Електронний підпис
21 серпня 2020 19:41
НаказПрийнРоб4.pdf
21 серпня 2020 19:41
НаказПрийнРоб3.pdf
21 серпня 2020 19:41
НаказПрийнРоб2.pdf
21 серпня 2020 19:40
НаказПрийнРоб1.pdf
21 серпня 2020 19:40
Лист-пояснення.pdf
21 серпня 2020 19:40
Довідка про досвід.pdf
21 серпня 2020 19:40
Довідка працівники.pdf
21 серпня 2020 19:40
Відгук Підгірці 2.jpg
21 серпня 2020 19:40
Відгук Підгірці 1.jpg
03 липня 2020 23:24
Електронний підпис
03 липня 2020 19:57
Електронний підпис
03 липня 2020 19:11
БанківськаГарантія.rar
03 липня 2020 16:01
ІншіДокументи.rar
03 липня 2020 16:01
ТехнЧастина.rar
03 липня 2020 16:01
КК Акти МостиськаДНЗ.rar
03 липня 2020 16:01
_ККДодаток1.rar
03 липня 2020 16:01
ІншіДокументиСтатут.rar
03 липня 2020 16:01
ВПВ17.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 18:46
Електронний підпис
03 липня 2020 18:20
32 Сертиф полістер.jpg
03 липня 2020 18:20
32 ЛГ матер.pdf
03 липня 2020 18:20
32 Висновок клей Н.pdf
03 липня 2020 18:20
21 Дог Захід ч1.pdf
03 липня 2020 18:20
21 Д зимн вода ч17.pdf
03 липня 2020 18:20
32 Висновок СТ 174 штук.pdf
03 липня 2020 18:20
21 Д зимн вода ч16.pdf
03 липня 2020 18:20
21 Д зимн вода ч15.pdf
03 липня 2020 18:20
31 ГЛ ліценз.pdf
03 липня 2020 18:20
30 ГЛ умови догов.pdf
03 липня 2020 18:20
21 Д зимн вода ч14.pdf
03 липня 2020 18:20
21 Д зимн вода ч12.pdf
03 липня 2020 18:20
28 Відомості учасника.pdf
03 липня 2020 18:20
21 Д зимн вода ч11.pdf
03 липня 2020 18:20
27 Статут Протокол 119.pdf
03 липня 2020 18:20
21 Д зимн вода ч10.pdf
03 липня 2020 18:19
21 Д зимн вода ч9.pdf
03 липня 2020 18:19
27 Статут опис.pdf
03 липня 2020 18:19
27 Статут Інтер 14.02.19.pdf
03 липня 2020 18:19
21 Д зимн вода ч8.pdf
03 липня 2020 18:19
26 Д підписанта.pdf
03 липня 2020 18:19
21 Д зимн вода ч7.pdf
03 липня 2020 18:19
21 Д зимн вода ч6.pdf
03 липня 2020 18:19
21 Д зимн вода ч5.pdf
03 липня 2020 18:19
25 ЛГ ст17 ч2.pdf
03 липня 2020 18:19
25 ЛГ ст17 ч1.pdf
03 липня 2020 18:19
21 Д зимн вода ч4.pdf
03 липня 2020 18:19
24 ФЗ 3ч.pdf
03 липня 2020 18:19
24 ФЗ 2ч.pdf
03 липня 2020 18:19
24 ФЗ 1ч.pdf
03 липня 2020 18:19
23 ЛВ зимна вода.pdf
03 липня 2020 18:19
21 Д зимн вода ч3.pdf
03 липня 2020 18:19
21 Д зимн вода ч2.pdf
03 липня 2020 18:19
23 ЛВ Захід.pdf
03 липня 2020 18:19
21 Д зимн вода ч1.pdf
03 липня 2020 18:19
21_1 Лист пояснення.pdf
03 липня 2020 18:19
21 Д аналог догов ч2.pdf
03 липня 2020 18:19
21 Дог Захід ч6.pdf
03 липня 2020 18:19
21 Д аналог догов ч1.pdf
03 липня 2020 18:19
21 Дог Захід ч5.pdf
03 липня 2020 18:19
21 Дог Захід ч4.pdf
03 липня 2020 18:19
21 Дог Захід ч3.pdf
03 липня 2020 18:19
21 Дог Захід ч2.pdf
03 липня 2020 18:19
20 Штатн розп.pdf
03 липня 2020 18:19
19 Повід ДФ.pdf
03 липня 2020 18:19
19 Повід ДФ квитанц.pdf
03 липня 2020 18:19
19 ДФ 1кв 20 1.pdf
03 липня 2020 18:19
19 ДФ 1кв 20 3.pdf
03 липня 2020 18:19
19 ДФ 1кв 20 2.pdf
03 липня 2020 18:19
18 Наказ Семочко.pdf
03 липня 2020 18:19
18 Посвід Смалюх.pdf
03 липня 2020 18:19
18 Наказ Свинар.pdf
03 липня 2020 18:19
18 Посвід Коваль.pdf
03 липня 2020 18:19
18 Наказ Пташник.pdf
03 липня 2020 18:19
18 Наказ Ягольник.pdf
03 липня 2020 18:19
18 Наказ Сухораб.pdf
03 липня 2020 18:19
18 Наказ Маслюк.pdf
03 липня 2020 18:19
18 Наказ Смалюх 19.04.19.pdf
03 липня 2020 18:19
18 Наказ Манько.pdf
03 липня 2020 18:19
18 Наказ Кульчиц.pdf
03 липня 2020 18:19
16 ТП Самоскид С 2.jpg
03 липня 2020 18:19
18 Наказ Смалюх 06.05.19.pdf
03 липня 2020 18:19
18 Наказ Кукіса.pdf
03 липня 2020 18:18
16 ТП Самоскид С 1.jpg
03 липня 2020 18:18
18 Наказ Коваль.pdf
03 липня 2020 18:18
16 Договір послуг С ч3.pdf
03 липня 2020 18:18
18 Наказ Іванс.pdf
03 липня 2020 18:18
16 Договір послуг С ч2.pdf
03 липня 2020 18:18
18 Наказ Гайда.pdf
03 липня 2020 18:18
17 Довід інж робіт.pdf
03 липня 2020 18:18
16 Договір послуг С ч1.pdf
03 липня 2020 18:18
15 Довідка обладн.pdf
03 липня 2020 18:18
14 Гарант санкції.pdf
03 липня 2020 18:18
12 Лист згода перс дан.pdf
03 липня 2020 18:18
11 Ліцензія Інтер.pdf
03 липня 2020 18:18
11 Лист ДАБІ ліцензія.pdf
03 липня 2020 18:18
11 Дозвіл Інтер 2ч.pdf
03 липня 2020 18:18
11 Дозвіл Інтер 1ч.pdf
03 липня 2020 18:18
9 ТЗ роботи ч6.pdf
03 липня 2020 18:18
9 ТЗ роботи ч5.pdf
03 липня 2020 18:18
9 ТЗ роботи ч4.pdf
03 липня 2020 18:18
9 ТЗ роботи ч3.pdf
03 липня 2020 18:18
9 ТЗ роботи ч2.pdf
03 липня 2020 18:18
9 ТЗ роботи ч1.pdf
03 липня 2020 18:18
8 Граф викон Дзвін.pdf
03 липня 2020 18:18
5 Проект договору ч9.pdf
03 липня 2020 18:18
5 Проект договору ч8.pdf
03 липня 2020 18:18
5 Проект договору ч7.pdf
03 липня 2020 18:18
5 Проект договору ч6.pdf
03 липня 2020 18:18
5 Проект договору ч5.pdf
03 липня 2020 18:18
5 Проект договору ч4.pdf
03 липня 2020 18:18
5 Проект договору ч3.pdf
03 липня 2020 18:18
5 Проект договору ч2.pdf
03 липня 2020 18:18
5 Проект договору ч1.pdf
03 липня 2020 18:18
4 Интербуд 14.zip
03 липня 2020 18:18
3 Кошторис 01.07.20.rar
03 липня 2020 18:17
3 Догов ціна ч2.pdf
03 липня 2020 18:17
3 Догов ціна ч1.pdf
03 липня 2020 18:17
2 Протокол Демус.pdf
03 липня 2020 18:17
2 Наказ Демус.pdf
03 липня 2020 18:17
1 Пропозиц Дзвін.rar
03 липня 2020 18:17
1 Пропозиц Дзвін 02.07.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД"

ТОВ "ЛЬВІВ-БУД 1"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД"

ТОВ "Західатомбудсервіс"

ТОВ «Фірма «Інтербуд»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД"
#37197537
Відхилено 2 062 757,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 15:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 15:25
ТОВ "ЛЬВІВ-БУД 1"
#41757454
Відхилено 2 073 829,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 14:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 серпня 2020 11:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД"
#41850560
Відхилено 2 235 180,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 15:32
ТОВ "Західатомбудсервіс"
#36090447
Переможець 2 247 250,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 15:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2020 17:26

Вимога про усунення невідповідностей

Від 30.07.2020 р. Кому: Учасник відкритих торгів ПП "СЧН ЖИТЛО-БУД" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-06-05-003939-c) Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Враховуючи дане положення Закону вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: І. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції подано договір від 09.08.2018 р. Б/Н про закупівлю робіт з: «Реконструкції будівлі Народного дому с.Береги Самбірського району Львівської області», який укладено з Бабинською сільською радою Самбірського району Львівської області. Також у наданому відгуку від Бабинської сільської ради зазначено, що між ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» та Бабинською сільською радою Самбірського району Львівської області було укладено ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ від 09.08.2018 р. (БЕЗНОМЕРНИЙ). Проте, у поданих довідках КБ-3 та Актах виконаних робіт (КБ-2) зазначено, що такі довідки та акти підписані сторонами згідно ДОГОВОРУ № 71-08. Таке свідчить про невідповідність та суперечність наданого аналогічного договору/відгуку із документами про фактичне виконання робіт (довідках КБ-3 та Актах виконаних робіт (КБ-2). Тобто відсутнє підтвердження виконання договору Б/Н від 09.08.2018 р. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 3.2., п. 3.3 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «3.2. Договір про виконання робіт, згідно поданої довідки, з усіма додатками/додатковими угодами/змінами тощо (не менше одного). 3.3. Відгук від замовника згідно поданої довідки та поданого договору (не менше одного), з інформацією про: предмет Договору, суму/вартість виконаних робіт, перелік робіт, строки виконання робіт згідно договору; відповідність виконаних робіт вимогам договору. Відгук має бути завірений уповноваженою особою Замовника, а також виданий – після дати оголошення процедури закупівлі. Також подається документ, що підтверджує виконання поданого учасником договору в обсязі, що становить не менше 70% від загальної вартості договору (Довідка КБ-3)». 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему) довідки КБ-3 та Акти виконаних робіт (КБ-2), в яких наявне посилання на поданий у складі пропозиції договір, а саме договір Б/Н від 09.08.2018 р., про закупівлю робіт з: «Реконструкції будівлі Народного дому с.Береги Самбірського району Львівської області». ІІ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: - У поданому відгуку від Бабинської сільської ради Самбірського району Львівської області відсутня інформація про перелік виконаних робіт. 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У п. 3.3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Замовника передбачалось: «3.3. Відгук від замовника згідно поданої довідки та поданого договору (не менше одного), з інформацією про: предмет Договору, суму/вартість виконаних робіт, ПЕРЕЛІК РОБІТ, строки виконання робіт згідно договору; відповідність виконаних робіт вимогам договору. Відгук має бути завірений уповноваженою особою Замовника, а також виданий – після дати оголошення процедури закупівлі. Також подається документ, що підтверджує виконання поданого учасником договору в обсязі, що становить не менше 70% від загальної вартості договору (Довідка КБ-3))». 2.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати (завантажити в електронну систему) Відгук від Бабинської сільської ради Самбірського району Львівської області, ЯКИЙ БУДЕ МІСТИТИ ПОВНУ ІНФОРМАЦІЮ, ЗГІДНО ВИМОГ п. 3.3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації , зокрема інформацію з переліком виконаних робіт.

Вимога про усунення невідповідностей

Від 04.08.2020 р. Кому: Учасник відкритих торгів ТОВ "ЛЬВІВ-БУД 1" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-06-05-003939-c) Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Враховуючи дане положення Закону вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: І. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції подано інформацію ТІЛЬКИ ПРО ОДНОГО спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 2.1.2., п. 2.2. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «2.1.2. Обов’язкова наявність в учасника НЕ МЕНШЕ 2-х спеціалістів, що відповідатимуть за охорону праці. Підтверджується документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці. 2.2. Для підтвердження наявності працівників, зазначених у довідці, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, у складі тендерної пропозиції надаються нижченаведені документи: 2.2.1. Накази про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці/довідках працівників. 2.2.2. Звіт за формою 1-ДФ за останній звітний період ( 1-й квартал 2020 р.) з підтверджуючим документом про його прийняття (наприклад квитанція тощо) та штатний розпис. У разі, якщо котрийсь з працівників був прийнятий на роботу після подачі звіту 1-ДФ, Учасник подає повідомлення про прийняття на роботу з підтверджуючим документом про його прийняття (наприклад квитанція тощо)». 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати (тобто завантажити в електронну систему):інформацію ПРО ЩЕ ОДНОГО спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці. Підтверджується документом документ встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці. - надати (тобто завантажити в електронну систему) відкориговану довідку про наявність основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, які будуть залучатися до виконання робіт, із зазначенням інформації ПРО ЩЕ ОДНОГО спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці. - надати (тобто завантажити в електронну систему) накази про призначення/прийняття на роботу ЩЕ ОДНОГО спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці.. - У разі, якщо такий працівник (спеціаліст, що відповідатиме за охорону праці.) був прийнятий на роботу після подачі звіту 1-ДФ, Учасник подає повідомлення про прийняття на роботу з підтверджуючим документом про його прийняття (наприклад квитанція тощо).

Документи

20 серпня 2020 15:32
Електронний підпис
14 серпня 2020 23:47
Протокол №8.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Від 21.08.2020 р. Кому: Учасник відкритих торгів ТОВ "Західатомбудсервіс" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (Ідентифікатор закупівлі - UA-2020-06-05-003939-c) Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Враховуючи дане положення Закону вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: І. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У Довідці про наявність основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, які будуть залучатися до виконання робіт, НЕ ЗАЗНАЧЕНО ПОВНЕ ІМ’Я, ПО БАТЬКОВІ, а тільки ініціали. Також відсутня інформація про № та дата наказу про призначення на посаду працівників. Окрім цього виявлено не співпадіння між довідкою та наказом про прийняття на роботу У ПРІЗВИЩІ ШТУКАТУРА. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 2.1., п. 2.2.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «2.1. Довідка складена у формі таблиці, про наявність основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, які будуть залучатися до виконання робіт, із зазначенням інформації: про кількість таких працівників, прізвище, ім’я, по батькові, посада таких працівників, відомості про освіту (чи спеціальність) та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників. 2.2.1. Накази про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці/довідках працівників.» 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати (тобто завантажити в електронну систему): довідку про наявність основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, які будуть залучатися до виконання робіт, ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ ПОВНОГО ІМ’Я, ПО БАТЬКОВІ, ПРАЦІВНИКІВ. Також зазначити інформацію про № та дата наказу про призначення на посаду працівників; надати пояснення щодо не співпадіння між довідкою та наказом про прийняття на роботу У ПРІЗВИЩІ ШТУКАТУРА. ІІ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: У поданій довідці про виконання аналогічних договорів не вказано ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ ВИДІВ РОБІТ, що виконувалися. Також і у поданих відгуках відсутня інформація про ПЕРЕЛІК РОБІТ. 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 3.1., п. 3.3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: 3.1. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів (НЕ МЕНШЕ ОДНОГО), де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; посада та прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; предмет договору; ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ ВИДІВ РОБІТ, що виконувалися; строки виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). 3.3. Відгук від замовника згідно поданої довідки та поданого договору (не менше одного), з інформацією про: предмет Договору, суму/вартість виконаних робіт, ПЕРЕЛІК РОБІТ, строки виконання робіт згідно договору; відповідність виконаних робіт вимогам договору. 2.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати (тобто завантажити в електронну систему): довідку складену у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів (НЕ МЕНШЕ ОДНОГО), де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; посада та прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; предмет договору; ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ ВИДІВ РОБІТ, що виконувалися; строки виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію); відгук від замовника згідно поданої довідки та поданого договору (НЕ МЕНШЕ ОДНОГО), з інформацією про: предмет Договору, суму/вартість виконаних робіт, ПЕРЕЛІК РОБІТ, строки виконання робіт згідно договору; відповідність виконаних робіт вимогам договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Західатомбудсервіс"
#36090447
2 247 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 07 вересня 2020 14:50
Кінець періоду оскарження: 18 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 18 вересня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: 25.08.2020 р. тендерним комітетом прийнято рішення про обрання переможця процедури закупівлі «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), а саме ТОВ "Західатомбудсервіс". Проте, вже після обрання переможця процедури закупівлі, під час підготовки договору та додатків до нього (кошторисних розрахунків), було виявлено помилки у кошторисах переможця процедури закупівлі. А саме: - у технічній специфікації (Додаток 4 Тендерної документації) замовника передбачалось 4 Дюбель для мінвати з металевим забивним стержнем 180мм шт 9099 15 Дюбель для мінвати з металевим забивним стержнем 180мм шт 630 24 Дюбель для пінопласту з металевим забивним стержнем 80мм шт 855 Учасником по даних позиціях передбачено меншу кількість дюбелів: 4 Дюбель для мінвати з металевим забивним стержнем 180мм шт 8088 15 Дюбель для мінвати з металевим забивним стержнем 180мм шт 560 24 Дюбель для пінопласту з металевим забивним стержнем 80мм шт 760 Варто зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено механізму самостійної відміни замовником прийнятого рішення про обрання переможця процедури закупівлі. Виходячи з вище наведеного, відсутні юридичні норми, які б дозволяли відмінити замовнику прийняте рішення про обрання переможцем - ТОВ "Західатомбудсервіс"та здійснити повторну кваліфікацію такої пропозиції. Враховуючи вище викладене, в даній ситуації наявні обґрунтовані підстави для відміни відкритих торгів на закупівлю - «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «1. Замовник відміняє тендер у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.».
Документи:
07 вересня 2020 14:50
Електронний підпис
07 вересня 2020 14:47
П №12 Скасування Дзвіночок.pdf