Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавички нітрилові
Очікувана вартість
59 000,00 UAH
UA-2020-06-05-003718-b d066a8ed00144ff4813a4aeda309fca5
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Матеха

+380997412184 matehagalina.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 42352786
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17
Контактна особа: Галина Матеха
+380997412184
matehagalina.zakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Рукавички нітрилові - 15 000 пар (код НК 024:2019: 56286 - Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 пара
Рукавички нітрилові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Довга, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 червня 2020  —  12 червня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату вартості товару, що постачається перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткових накладних при наявності бюджетного фінансування протягом 10 банківських днів з дня поставки товару Замовнику. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

05 червня 2020 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 13:01
Інформація про предмет закупівлі.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛОРІЯ-ІВ" (КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР) - ІВАНИШИН ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ, УКРАЇНА, ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛ., М.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК, ВУЛ.ГАЛИЦЬКА, БУД.149, КВ.5)
#34084429
Переможець 59 000,00
UAH
05 червня 2020 13:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 16:39
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 13:05
Договір-ГЛ 195.PDF укладений
05 червня 2020 13:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 59 000,00
UAH