Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко, сметана
Очікувана вартість
412 200,00 UAH
UA-2020-06-05-003625-b b3ab02ff4c3e439286d1c8458f62e13d
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Квітчук

+380362281910
+380362281692
kzroklbuhc2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02000010
Місцезнаходження: 33007, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г
Контактна особа: Віталій Квітчук
+380362281910,+380362281692
kzroklbuhc2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 14:04
Очікувана вартість: 412 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 061,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19000 кілограми
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Київська, 78-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
800 кілограми
Сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Київська, 78-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - кошти НСЗУ Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 12:54
СМЕТАНА_Додаток_3.doc
05 червня 2020 12:54
СМЕТАНА_Додаток_1.doc
05 червня 2020 12:54
СМЕТАНА_Додаток_2.doc
05 червня 2020 12:54
СМЕТАНА_ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 12 червня 2020 09:19
Доброго дня, шановний Замовнику! Згідно вимог тендерної документації, зокрема кваліфікаційні вимоги, Учасники повинні надати аналогічний договір, накладні про передачу товару та позитивний лист відгук. Питання: чи можна надати по виконаному договору надати дві накладні в звязку з тим, що поставки здійснювались неодноразово та їх кількість становить близько 2 тис. од.???? Також в додаток до підтвердження поставок товарів чи можна надати лист відгук в якому зазначено про повне виконання договору??? Просимо надати відповідне розяснення з одночасним внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 30 червня 2020 12:04
Кінець періоду оскарження: 11 липня 2020 00:00
Дата відміни: 11 липня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Згідно ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. В електронній системі закупівель наявне запитання від 12.06.2020, на яке порушені строки надання відповіді. Стаття 32 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає відміну замовником торгів, зокрема, у зв’язку із неможливістю усунення порушень
Документи:
30 червня 2020 12:04
Електронний підпис
30 червня 2020 12:02
протокол 470..pdf