Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля за 2-ма лотами: за кодом ДК 021:2015 – 50240000-9 «Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги» (Лот 1. Технічне обслуговування двигунів Volvo Penta пошуково-рятувальних катерів; Лот 2. Технічне обслуговування головних двигунів Yanmar та дизель-генераторів пошуково-рятувальних катерів.)
Procurement by 2 lots: Lot 1. Technical maintenance of Volvo Penta engines of search and rescue speed boats, code CPV 021:2015 - 50240000-9 "Services on repair and maintenance of the maritime transport and related services"; Lot 2. Technical maintenance of main engine Yanmar and diesel-driven generators of search and rescue speed-boats code CPV 021:2015 - 50240000-9 "Services on repair and maintenance of the maritime transport and related services".
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2020-06-05-003456-c bc9c8c671bca41bf82598b8ba139ac95
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карауш Роман Миколайович

380487744240 r.karauh@sar.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Код ЄДРПОУ: 38017026
Місцезнаходження: 65114, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Контактна особа: Карауш Роман Миколайович
380487744240
r.karauh@sar.gov.ua
Додаткові контактні особи: Гавриленко О.А.
380487744213
o.gavrylenko@sar.gov.ua
Скугра С.В.
380487744211
s.skuhra@sar.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "MARINE SEARCH AND RESCUE SERVICE"
National ID: 38017026
Contact point: Karaush Roman
380487744240
r.karauh@sar.gov.ua
Additional contacts: Oleksii Gavrylenko
380487744213
o.gavrylenko@sar.gov.ua
Serhii Skugra
380487744211
s.skuhra@sar.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 червня 2020 14:12
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 12:00
Очікувана вартість: 2 400 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 05 червня 2020 14:12
Enquiries until: 26 червня 2020 12:00
Complaints submission until: до 02 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 липня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 2 400 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Більш детальна інформація (в т.ч. про обсяги, місце та строки надання послуг) зазначена в тендерній документації та додатках до неї.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
More detailed information (including the scope, place and timing of services) is provided in the tender documents and annexes to it.
Language (languages), in which tender proposals must be prepared:
During the bidding procedures all the documents, which are connected with tender proposals and are compiled by the Participant are in Ukrainian. In case of providing the documents in language other than Ukrainian , such documents must be submitted with the translation into Ukrainian, the translation (or the verification of the translators signature) - notarized or legalized according to Ukrainian legislation. The text must be authentic, determinant is the text in Ukrainian.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Технічне обслуговування двигунів Volvo Penta пошуково-рятувальних катерів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 000,00 UAH з ПДВ


Title: Lot 1. Technical maintenance of Volvo Penta engines of search and rescue speed boats
Current status: Complete
Estimated total value: 1 200 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 6 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 27 липня 2020 12:54
Auction planned date: 27 липня 2020 12:54
Закінчення: 27 липня 2020 13:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

16 посл
Технічне обслуговування та ремонтування устаткування двигунів
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 липня 2021

Technical maintenance and repair of engine fittings
CPV: 50240000-9
300 год
Послуги з діагностування та відновлення параметрів роботи двигунів
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 липня 2021

Services on testing and renovation of engine operating conditions
CPV: 50240000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця вказаний у реквізитах сторін, за фактом надання Послуг після підписання відповідних Актів приймання-передачі наданих Послуг за кожною заявкою окремо протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту приймання-передачі наданих Послуг, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку, виставленого Виконавцем Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 липня 2020
UA-2020-06-05-003456-cbc9c8c671bca41bf82598b8ba139ac95
Найменування: Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба"
Код ЄДРПОУ: 38017026
Місцезнаходження: 65114, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ЮгМоторСервис Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 15:47
ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 16:33
ТОВ "ТРАНС МАРІН СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «Югмоторсервіс» містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Кваліфікаційні критерії (наявність працівників). Довідка № 72/2 від 22.06.2020.Невідповідність інформації зазначеної в довідці документальному підтвердженню - інформація про кваліфікацію, рівень освіти, спеціальність тощо Довідки не відповідають документальному підтвердженню.; п. 2 Додатку 1 до тендерної документації. В документальне підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг за предметом закупівлі, учасник надає скан-копії відповідних документів, що підтверджують кваліфікацію кожної особи зазначеної в довідці, завірених належним чином (копії свідоцтв, сертифікатів, посвідчень тощо).; Виправити інформацію в Довідці № 72/2 від 22.06.2020 про кваліфікацію, рівень, освіти, спеціальність тощо у відповідності з документальним підтвердженням (згідно дипломів, які додаються Вами до довідки). 2. Кваліфікаційні критерії (наявність працівників). Довідка № 72/2 від 22.06.2020. Відсутність документального підтвердження про наявність працівника(ів) відповідної кваліфікації – відсутні діючий(і) сертифікат(и) працівника(ів) на обслуговування двигунів «Volvo Penta» або діючий(і) договор(и) з третіми(третьою) особою(особами), які передбачають надання послуг, за предметом закупівлі з підтверженням наявності сертифікованого(их) працівника(ів) на обслуговування двигунів «Volvo Penta».; п. 2 Додатку 1 до тендерної документації. Надати діючий(і) сертифікат(и) працівника(ів) на обслуговування двигунів «Volvo Penta» або діючий(і) договор(и) з третіми(третьою) особою(особами), які передбачають надання послуг, за предметом закупівлі з підтверженням наявності сертифікованого(их) працівника(ів) на обслуговування двигунів «Volvo Penta».; Додати документальне підтвердження, а саме надати діючий(і) сертифікат(и) працівника(ів) на обслуговування двигунів «Volvo Penta» або діючий(і) договор(и) з третіми(третьою) особою(особами), які передбачають надання послуг, за предметом закупівлі з підтверженням наявності сертифікованого(их) працівника(ів) на обслуговування двигунів «Volvo Penta». 3. Кваліфікаційні критерії (наявність обладнання, МТБ та технологій) Неможливість перевірити інформацію що подана учасником в якості документального підтвердження до Довідки №72/3 від 22.06.2020 – Замовником неможливо перевірити відповідність інформації що зазначена в Довідці документальному підтвердженню (оборотно-сальдові відомості по рахункам 10,11).; п. 1 Додатку 1 до тендерної документації. Стосовного власного майна надається перелік та кількість основних засобів необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, які перебувають на обліку підприємства, у вигляді виписки з балансу станом на дату складання, за підписом головного бухгалтера та керівника підприємства.; Виправити Довідку №72/3 від 22.06.2020 в частині забезпечення можливості перевірки зазначеної в довідці інформації в документальному підтвердженні до неї (вказати номери позицій в оборотно-сальдових відомостях, тощо). Також (за необхідності) завантажити додаткове документальне підтвердження. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають складання нової редакції Довідок згідно пунктів 1, 2 Додатку 1 до тендерної документації, а також додавання або виправлення документального підтвердження до цих довідок шляхом завантаження їх через електронну систему закупівель. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. До уваги учасника! Якщо в ході виправлення невідповідностей, що перелічені замовником, учасником самостійно будуть виявлені інші або додаткові недоліки в інформації та/або документах тендерної пропозиції, виключно в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю згідно вимог тендерної документації, учасник може на власний розсуд виправити необхідні недоліки. При цьому учасник повинен усвідомлювати, що виправлення недолік які виявлені ним самостійно, можуть спричинити наслідки відхилення пропозиції учасника, якщо виправлена інформація та/або документи не відповідатимуть вимогам тендерної документації.

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 15:12
Електронний підпис
03 липня 2020 15:02
Дод.5 Договір.pdf
03 липня 2020 15:02
Лист-згода.pdf
03 липня 2020 15:02
Дод.4 технічні вим..pdf
25 червня 2020 14:28
Дод.1 п.2 працівники.pdf
25 червня 2020 14:28
Дод.2 п.2 ст. 17.pdf
25 червня 2020 14:28
диплом Цупа.pdf
25 червня 2020 14:28
диплом Фісун.pdf
25 червня 2020 14:28
Дод.2 п.11 довкілля.pdf
25 червня 2020 14:28
диплом Розмариця.pdf
25 червня 2020 14:28
Дод.2 п.8 відомості.pdf
25 червня 2020 14:28
протокол 12.10.2001.pdf
25 червня 2020 14:28
диплом Лихобаб.pdf
25 червня 2020 14:28
Наказ.pdf
25 червня 2020 14:28
ПДВ.pdf
25 червня 2020 14:28
РСУ2020.pdf
25 червня 2020 14:28
протокол43 юмс.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «Транс-Сервіс-КТТ» містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Кваліфікаційні критерії (наявність працівників). Довідка № ТС-411/2 від 10.06.2020. Невідповідність інформації зазначеної в п. 4 Довідки документальному підтвердженню – згідно інформації з реєстру документів про освіту Єдиної державної електронної бази з питань освіти щодо документа про вищу освіту Юрчак М.Г. здобув рівень освіти «Магістр» (Диплом СК 40065975 від 28.02.2011 р.).; п. 2.2. Додатку 1 (Лот 1) до тендерної документації. В документальне підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг за предметом закупівлі, учасник надає скан-копії відповідних документів, що підтверджують кваліфікацію кожної особи зазначеної в довідці, завірених належним чином (копії свідоцтв, сертифікатів, посвідчень тощо).; Виправити інформацію в п. 4 Довідки № ТС-411/2 від 10.06.2020 стосовно рівня освіти Юрчак М.Г. у відповідності з документальним підтвердженням (Диплом СК 40065975 від 28.02.2011 р.). Вищезазначена підстава для виправлення інформації та/або документів передбачають складання нової редакції Довідки згідно пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації (Лот 1). Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. До уваги учасника! Якщо в ході виправлення невідповідностей, що перелічені замовником, учасником самостійно будуть виявлені інші або додаткові недоліки в інформації та/або документах тендерної пропозиції, виключно в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю згідно вимог тендерної документації, учасник може на власний розсуд виправити необхідні недоліки. При цьому учасник повинен усвідомлювати, що виправлення недолік які виявлені ним самостійно, можуть спричинити наслідки відхилення пропозиції учасника, якщо виправлена інформація та/або документи не відповідатимуть вимогам тендерної документації.

Документи

Публічні документи

15 липня 2020 15:57
Електронний підпис
15 липня 2020 15:57
Електронний підпис
03 липня 2020 18:17
Електронний підпис
03 липня 2020 18:17
Електронний підпис
03 липня 2020 18:15
ВИТЯГ_ПДВ.pdf
03 липня 2020 18:15
12. Гарантійний лист.pdf
03 липня 2020 18:15
10. Лист-згода.pdf

Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 13:29
Електронний підпис
04 серпня 2020 13:22
13. СТ. 17 ч. 2 абзац 1.pdf
04 серпня 2020 13:22
12. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 липня 2020 11:09
Електронний підпис
06 липня 2020 11:09
Електронний підпис
06 липня 2020 11:07
4. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
04 липня 2020 23:47
Електронний підпис
04 липня 2020 23:47
Електронний підпис
04 липня 2020 23:45
ВИТЯГ.pdf
04 липня 2020 23:45
10. ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
04 липня 2020 23:45
9. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
04 липня 2020 23:45
8. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ.pdf
04 липня 2020 23:45
7. СУБПІДРЯДНИКИ.pdf
04 липня 2020 23:45
4. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
04 липня 2020 23:45
3. СТ. 17.pdf
04 липня 2020 23:45
2. ПРАЦІВНИКИ.pdf
04 липня 2020 23:45
1. ОБЛАДНАННЯ ТА МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЮгМоторСервис

ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ"

ТОВ "ТРАНС МАРІН СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНС МАРІН СЕРВІС" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 188 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ" 1 198 500,00
UAH з ПДВ
1 192 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 13:29
Електронний підпис
04 серпня 2020 13:22
13. СТ. 17 ч. 2 абзац 1.pdf
04 серпня 2020 13:22
12. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 липня 2020 11:09
Електронний підпис
06 липня 2020 11:09
Електронний підпис
06 липня 2020 11:07
4. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
04 липня 2020 23:47
Електронний підпис
04 липня 2020 23:47
Електронний підпис
04 липня 2020 23:45
ВИТЯГ.pdf
04 липня 2020 23:45
10. ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
04 липня 2020 23:45
9. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
04 липня 2020 23:45
8. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ.pdf
04 липня 2020 23:45
7. СУБПІДРЯДНИКИ.pdf
04 липня 2020 23:45
4. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
04 липня 2020 23:45
3. СТ. 17.pdf
04 липня 2020 23:45
2. ПРАЦІВНИКИ.pdf
04 липня 2020 23:45
1. ОБЛАДНАННЯ ТА МТБ.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 15:57
Електронний підпис
15 липня 2020 15:57
Електронний підпис
03 липня 2020 18:17
Електронний підпис
03 липня 2020 18:17
Електронний підпис
03 липня 2020 18:15
ВИТЯГ_ПДВ.pdf
03 липня 2020 18:15
12. Гарантійний лист.pdf
03 липня 2020 18:15
10. Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАНС МАРІН СЕРВІС"

ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРАНС МАРІН СЕРВІС"
#32428349
Переможець 1 188 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 10:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНС МАРІН СЕРВІС"
#32428349
1 188 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2021 16:15
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 12:58
Договір № 103-В-20 від 12.08.2020 (50240000-9).pdf укладений
13 серпня 2020 12:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 12 серпня 2021
Сума оплати за договором: 1 188 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 198 000,00 UAH)