Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015: 45233142-6 - Repair of roads. Current average repair of the public highway of state importance R-66 Demino-Oleksandrivka checkpoint - Svatovo-Lysychansk-Luhansk, on the section km 158 + 850 - km 194 + 500 in Luhansk region.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська область обл., Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 70 |
Контактна особа: |
Мажар Юлія Олександрівна +380645242037 TENDER.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ROAD SERVICE IN LUHANSK OBLAST |
National ID: | 25903424 |
Contact point: |
Mazhar Y +380645242037 TENDER.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 червня 2020 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2020 10:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2020 10:30 |
Початок аукціону: | 20 липня 2020 11:44 |
Очікувана вартість: | 768 042 967,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 840 214,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 23041289.01 UAH |
Publication date: | 05 червня 2020 14:10 |
Enquiries until: | 27 червня 2020 10:30 |
Complaints submission until: | до 03 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 липня 2020 10:30 |
Information
Estimated total value: | 768 042 967 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 840 215 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник до початку виконання робіт (послуг) може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, згідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” та Наказу Державного Агентства Автомобільних Доріг України від 10.01.2020 р. № 3 «Про надання попередньої оплати» строком до 3 (трьох) календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює розрахунки з Підрядником за надані послуги на підставі "Актів приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ-2в) та "Довідок про вартість виконаних будівельних робіт" (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовника. Підрядник надає для перевірки накладні на придбані матеріали, конструкції, вироби, розрахунок фактичних витрат по експлуатації машин та механізмів, договори оренди та інші документи, які підтверджують витрати та документи передбачені цим Договором, а у випадку залучення субпідрядників - з виділенням послуг наданих субпідрядниками. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2020 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2020 14:07 |
Технічне завдання Р-66 (Додаток №8).pdf | |
05 червня 2020 14:07 |
ТД ПСР Р-66.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-11-000003 ● afc473be0ba94155a84e113c60f17b7b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2020 13:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.12.2020 № 241
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 09.12.2020 № 241
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2020-06-05-003413-c 05.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-16 12:50:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино-Олександрівка»- Сватово-Лисичанськ-Луганськ, на ділянці км 158+850 - км 194+500 у Луганській області» (ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг), очікуваною вартістю 768 042 967,00 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-05-003413-с), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Просимо повідомити з наданням підтверджуючих документів чи пред’являлась Службою автомобільних доріг у Луганській області (далі – Бенефіціар), відповідно до вимог гарантії ПАТ «Комерційний банк «Глобус» (далі – Банк-Гарант) від 03.07.2020 № 19620, у законодавчо визначений строк письмова вимога до Банка-Гаранта щодо сплати на користь Бенефіціара повної суми тендерного забезпечення, у зв’язку з ненаданням ТОВ «Славдорстрой», як переможцем торгів, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Також, необхідно надати підтверджуючі документи про перерахування коштів до Державного бюджету України, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції ТОВ «Славдорстрой».
2. Умовами тендерної документації передбачалось надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю наступних документів:
1) оригінал заповненої тендерної пропозиції на суму переможного раунду, (згідно з додатком № 11);
2) оригінали розрахунків ціни тендерної пропозиції приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду;
3) відповідну інформацію про повноважну особу щодо підписання договору про закупівлю;
4) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом;
5) гарантію виконання договору.
Просимо повідомити та надати підтверджуючі документи, чи були виконані ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», як переможцем торгів вищезазначені вимоги?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-21 15:16:28
Пояснення
Служба автомобільних доріг у Луганській області надає пояснення на запит:
По першому питанню пояснюємо наступне:
Замовник 01.09.2020 року звернувся з письмовою вимогою до Акціонерного товариства «Комерційний банк «ГЛОБУС» про перерахування забезпечення у сумі 23 041 289,01 грн. за процедурою закупівлі UA-2019-06-05-003413-c за предметом ДК 021:2015:45233142 – Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино-Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ – Луганськ на ділянці км 158+850 – км 194+500 у Луганській області.
Однак банк-гарант відмовив у перерахуванні забезпечення у встановлений в гарантії строк з причини невідповідності тендерної документації замовника в частині гарантійного випадку вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником 02.10.2020 року банку – гаранту було виставлено претензію, яка задоволена банком – гарантом 26.10.2020.
Надаємо копію заключної виписки за період з 26.10.2020 по 26.10.2020.
Забезпечення тендерної пропозиції перераховано Замовником до державного бюджету 29.10.2020. Надаємо копію платіжного доручення від 29.10.2020 № 1721.
По другому питанню пояснюємо наступне:
Переможцем зазначеної процедури закупівлі надано оригінал заповненої тендерної пропозиції, оригінали розрахунків ціни тендерної пропозиції приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього переможного раунду, пояснювальну записку до розрахунку, додаток № 1 до договору «Договірна ціна», інформація про уповноважену особу щодо підписання договору про закупівлю, ліцензії на провадження певного виду діяльності, гарантія виконання зобов’язання. Скан - копії документів додаються.
- Гарантія договору від АК Південний.pdf
- Додаток 1 до Договору Договірна ціна.pdf
- Інформ довідка на особу-підписанта +наказ на призначення+протокол.pdf
- Ліцензія РДС+ додаток.pdf
- Пояснювальна записка до розрахунку.pdf
- Розрахунок ціни ( 2).pdf
- Розрахунок ціни ( 3).pdf
- Розрахунок ціни (1).pdf
- Розрахунок ціни.pdf
- Тендерна пропозиція РДС по Р-66.pdf
- платіжне доручення, виписка.pdf
- Пояснення.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
09 грудня 2020 року Державною аудиторською службою України прийнято рішення про початок моніторингу за закупівлею UA-2020-06-05-003413-c за процедурою відкритих торгів ДК 021:2015:45233142-6 – Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино-Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ – Луганськ, на ділянці км 158+850 –км 194+500 у Луганській області, наказ 141. Дата закінчення моніторингу: 04 січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірності допущення учасників до оцінки, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Луганський області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 05.06.2020 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 21.07.2020, 04.08.2020, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Славдорстрой» (далі - ТОВ «Славдорстрой»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (далі - ТОВ «Ростдорстрой»), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.08.2020, договір про закупівлю послуг від 18.08.2020 № 20-2020, укладений між Замовником та ТОВ «Ростдорстрой», додаткові угоди від 04.09.2020 № 1, від 08.09.2020 № 2, від 30.09.2020 № 3, від 20.10.2020 № 4, 29.10.2020 № 5, від 17.12.2020 № 6, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 21.12.2020. За результатами аналізу процедури закупівлі установлено, що згідно з пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником відповідно до статті 16 Закону установлено кваліфікаційні критерії, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за фінансовий рік, що передує року у якому оголошена закупівля. Так, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи, зокрема звіт про фінансові результати за формою № 2 за попередній рік (підтвердження обсягу річного доходу (виручки) повинно бути на суму, не меньшу 90% очікуваної вартості оголошеної закупівлі). На підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію учасник процедури закупівлі ТОВ «Славдорстрой» надав форму № 2 «Звіт про фінансові результати» (Звіт про сукупний дохід) за 2019 рік. Згідно з кодом рядка 2000 колонки «за звітний період» чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) становив 630 369 тис. грн (82,1 % від очікуваної вартості оголошеної закупівлі). Річний дохід учасника процедури закупівлі ТОВ «Славдорстрой» за попередній рік (2019 рік) становив менше 90 % очікуваної вартості оголошеної закупівлі, що не відповідає пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Славдорстрой» як такого, що не відповідала кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та допущено її до аукціону, внаслідок чого тендер електронною системою автоматично не відмінено у відповідності до вимоги пункту 2 частини другої статті 32 Закону, у разі, якщо до оцінки допущено менше двох тендерних пропозицій. За результатами аналізу питання правомірності допущення до оцінки ТОВ «Славдорстрой», встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Замовник не погоджується з висновком за результатами моніторингу виходячи з наступного. Відповідно до вимог чинного законодавства України платник податку на прибуток підприємств подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог ст. 137 Податкового кодексу України (далі — ПКУ). Норми визначені п. 46.2 ст. 46 ПКУ. Фінансова звітність, що складається та подається відповідно до п. 46.2 ст. 46 ПКУ платниками податку на прибуток є додатком до податкової декларації з податку на прибуток підприємств та її невід’ємною частиною. Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні визначені Законом України від 16 липня 1999 року № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями (далі — Закон № 996). Принципи складання, форма і склад статей фінансової звітності, вимоги до визнання і розкриття її елементів визначені Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 р. № 73 із змінами (далі — НП(С)БО 1). Норми НП(С)БО 1 застосовуються до фінансової звітності і консолідованої фінансової звітності юридичних осіб (далі — підприємства) усіх форм власності (крім банків та бюджетних установ), які зобов’язані подавати фінансову звітність згідно із законодавством (п. 2 розділу І НП(С)БО 1). Згідно з п. 1 розділу ІІ НП(С)БО 1 фінансова звітність складається з: балансу (звіту про фінансовий стан), звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) (далі — звіт про фінансові результати), звіту про рух грошових коштів, звіту про власний капітал і приміток до фінансової звітності (форми №№ 1 1 5). Форма № 5 «Примітки до річної фінансової звітності» затверджена наказом Міністерства фінансів України від 29.11.2000 р. № 302 зі змінами. Пунктом 2 розділу ІІ НП(С)БО 1 передбачено, що для мікропідприємств, малих підприємств, які визнані такими відповідно до Закону № 996, непідприємницьких товариств, представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності та підприємств, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, форма і порядок складання яких визначаються Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 р. № 39 зі змінами та доповненнями (далі — НП(С)БО № 25). Зазначені підприємства можуть самостійно визначати доцільність складання фінансової звітності за формами, наведеними у НП(С)БО № 25. Статтею 2 Закону № 996 визначені підприємства (крім бюджетних установ), які можуть належати до мікропідприємств, малих, середніх або великих підприємств, а також критерії, за якими підприємства відносяться до відповідної категорії. Норми НП(С)БО № 25 застосовуються мікропідприємствами, малими підприємствами, непідприємницькими товариствами, представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності та підприємствами, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства (крім підприємств, які відповідно до законодавства складають фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності) (п. 2 розділу 1 НП(С)БО 25): 1) для складання Фінансової звітності малого підприємства (форма № 1-м, форма № 2-м): - малими підприємствами — юридичними особами, які визнані такими відповідно до Закону № 996 (крім тих, яким відповідно до податкового законодавства надано дозвіл на ведення спрощеного обліку доходів та витрат); - представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності; 2) для складання Фінансової звітності мікропідприємства (форма № 1-мс, форма № 2-мс): - мікропідприємствами — юридичними особами, які визнані такими відповідно до Закону № 996; - підприємствами, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства; - непідприємницькими товариствами. Статтею 13 Закону № 996 визначено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Порядок подання фінансової звітності затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 року № 419 із змінами та доповненнями (далі — Порядок № 419). Згідно з п. 2 Порядку № 419 платники податку на прибуток у визначених законом випадках подають органам ДПС у порядку, передбаченому ПКУ для подання податкової декларації, проміжну (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців) та річну фінансову звітність. Підприємства, які складають фінансову звітність та консолідовану фінансову звітність за національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку або національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку в державному секторі, складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), наростаючим підсумком з початку звітного року у складі балансу та звіту про фінансові результати. Проміжна (I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців) або річна фінансова звітність подається підприємствами органам ДПС у строки, передбачені для подання декларації з податку на прибуток підприємств (п. 5 Порядку № 419). Відповідно до п. 137.4 ст. 137 ПКУ податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств, є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік. Водночас п. 137.5 ст. 137 ПКУ для платників податку, у яких річний дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за показниками Звіту про фінансові результати (Звіту про сукупний дохід), за попередній річний звітний (податковий) період не перевищує 20 млн грн, встановлено річний податковий (звітний) період. Формою податкової декларації з податку на прибуток підприємств, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 р. № 897 зі змінами та доповненнями (далі — Декларація), передбачено подання форм фінансової звітності як додатка ФЗ до Декларації. У формі Декларації передбачено відображення поданих до Декларації форм фінансової звітності. Враховуючи вищезазначене, платниками податку на прибуток (крім неприбуткових установ та організацій) разом з відповідною Декларацією за календарний квартал, півріччя, три квартали подається проміжна фінансова звітність, складена за національними стандартами, яка включає баланс та звіт про фінансові результати. До річної податкової декларації такі платники подають відповідну річну фінансову звітність, яка включає Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, Звіт про власний капітал та Примітки до річної фінансової звітності (форми № 1 — №5). Платниками податку на прибуток — мікропідприємствами, малими підприємствами, непідприємницькими товариствами, представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності та підприємствами, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства (крім підприємств, які відповідно до законодавства складають фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності), подається разом з квартальною або річною податковою декларацією скорочена за показниками фінансова звітність у складі Балансу і Звіту про фінансові результати (за формами № 1-м, № 2-м або № 1-мс, № 2-мс). Підтвердженням подання фінансової звітності разом з Декларацією є позначка «+» в Декларації у клітинці «ФЗ» таблиці «Наявність додатків» та у таблиці «Наявність поданих до Декларації додатків - форм фінансової звітності». Платником податку проставляється позначка у тих графах таблиці, що відповідають назвам форм фінансової звітності, поданої разом з Декларацією. Учасник процедури закупівлі ТОВ «Славдорстрой» - є малим підприємством, який подає фінансову звітність за формою № 1-м, формою № 2-м). Відповідно до форми фінансової звітності у рядку Чистий дохід від реалізації продукції ((товарів, робіт, послуг) відображається дохід від реалізації продукції, товарів, робіт і послуг податків та зборів. Річний дохід учасника процедури закупівлі ТОВ «Славдорстрой» за попередній рік (2019 рік) відповідно до наданих звіті встановив понад 90 % очікуваної вартості оголошеної закупівлі, що відповідає пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Виходячи з вищенаведеного, у Замовника відсутні підстави щодо вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України з ТОВ «Ростдорстрой», укладений за результатами проведенної процедури закупівлі ДК 021:2015:45233142-6 – Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино-Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ – Луганськ, на ділянці км 158+850 –км 194+500 у Луганській області.
2021-01-14 17:22:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна, Луганська область обл., Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 70 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2020 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
726 810 687,00
UAH з ПДВ
|
726 810 687,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
759 000 000,00
UAH з ПДВ
|
759 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Рішення скасоване |
726 810 687,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 16:08
|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Відхилено |
726 810 687,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 16:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
759 000 000,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2020 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:52
|
ДУ 29 до дог.№20-2020 Ростдорстрой.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2023 12:43
|
ДУ 28 до 20-2020 РДС.pdf | зміни до договору |
19 квітня 2023 12:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 10:51
|
ДУ№27 до дог.20-2020.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2022 13:01
|
Додаткова угода № 26 (дог. №20-2020).pdf | зміни до договору |
18 квітня 2022 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2022 10:38
|
Додаткова угода 25.1.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2022 11:42
|
Додаткова угода № 25.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2022 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:31
|
Додаткова угода №24.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 09:32
|
Додаткова угода № 23.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 09:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2021 16:08
|
Додаткова угода № 22.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2021 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2021 13:56
|
Додаткова угода № 21.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2021 14:41
|
Додаткова угода № 20.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2021 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2021 13:49
|
Додаткова угода № 19.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2021 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2021 09:53
|
Додаткова угода № 18.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 17:39
|
Додаткова угода №17.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 17:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2021 14:31
|
ДУ 16 до дог 2021 1 (1).pdf | зміни до договору |
13 серпня 2021 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2021 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2021 13:52
|
Додаткова угода №15 (1).pdf | зміни до договору |
22 липня 2021 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2021 14:35
|
Додаткова угода №14 (1).pdf | зміни до договору |
14 липня 2021 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 16:37
|
Додаткова угода № 13 (1).pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2021 14:05
|
ДУ 12 до дог 20-2020 (1).pdf | зміни до договору |
18 червня 2021 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2021 14:03
|
ДУ 12 до дог 20-2020.pdf | укладений |
18 червня 2021 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2021 17:41
|
Додаткова угода № 11 (1).pdf | зміни до договору |
27 травня 2021 17:41
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2021 17:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2021 15:52
|
Додаткова угода № 10 (1).pdf | зміни до договору |
28 квітня 2021 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2021 19:52
|
ДУ 9 до дог 20-2020 (1).pdf | зміни до договору |
24 березня 2021 19:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2021 17:25
|
ДУ 8 до дог 20-2020 (1).pdf | зміни до договору |
23 березня 2021 17:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2021 18:30
|
Додаткова угода 7 (1).pdf | зміни до договору |
18 березня 2021 18:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 10:19
|
Додаткова угода № 6 (1).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2020 11:46
|
Додаткова угода № 5 (1).pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2020 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2020 09:49
|
Додаткова угода № 4 (1).pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2020 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 17:29
|
Додаткова угода № 3 (1) (1).pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2020 17:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2020 15:53
|
Додаткова угода № 2 (1).pdf | зміни до договору |
08 вересня 2020 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2020 14:50
|
Додаткова угода №1 (1).pdf | зміни до договору |
04 вересня 2020 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 17:39
|
Договір № 20-2020.pdf | укладений |
18 серпня 2020 17:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до реквізитів розділу 18 Договору та додатках 2,3,4 |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.3.1 Договору, Додатку 2, Додатку 3 |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Графіку надання послуг та Календарного плану фінансування послуг |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Графіку надання послуг; Каландарного плану фінансування послуг |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.3.1 Договору; до Додатку 2; Додатку 3 |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.1 договору; Додаток 2; Додаток 3; внесення змін у платіжні реквізити Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.1; п. 6.1; п.15.1 Додаток 2; Додаток 3; дія договору до 31.12.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна п. 5.2 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у Додаток 3 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести п.3.1, Додаток2, Додаток3 |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.1, Додатку 2,Додатку 3 |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди про внесення змін у пункт 3.1 та Дадатки2 та 3 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.3.1, Додатку № 2,№3 |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.3.1, Додатку №2 ,Додатку№3 |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.1, Додатку №2,Додатку №3 |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою приведення у відповідність до доведеного плану фінансування Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1 та Додатки 2 та 3 дор Договору |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.1, Додаток2,Додаток3 |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.1 договору, Додатку2, Додатку3 |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.3.1, Додатку2,Додатку3, п.18 |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.1, Додатку2, Додатку3 |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.1, Додатку2, Додатку3 |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення п. 3.1, Додаток 2, Додаток3 договору |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.1, Додатку2,Додатку3 |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.3.1, Додатку2, Додатку3 |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п. 3.1,п.6,1, п.15.1,Додаток2, Додаток3, п.5.2 |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Додатку2,Додатку3 |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 25.1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до р. 9 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 26 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.3.1,Додаток2,Додаток3 |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до р.18, зміна назви Служби |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 28 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до п.3.1., п.6.1., п.15.1. Договору, продовження строку дії Договору, внесення змін до Додатку 2 Договору "Графік надання послуг", Додатку 3 Договору "Календарний план фінансування послуг" |
Номер договору про закупівлю: | 20-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 29 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |