Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Перша черга «Капітальний ремонт будівлі гімназії імені Васильченка Ічнянської міської ради із запровадженням комплексних заходів з теплореновації за адресою: вул. Б.Хмельницького,6, м. Ічня Чернігівської області з виділенням черговості будівництва: I-ша черга капітальний ремонт будівлі та даху; ІІ-га черга капітальний ремонт фасаду» Перерахунок в поточні ціни. (джерело фінансування місцевий бюджет Ічнянської міської ради).
Очікувана вартість
3 564 637,00 UAH
UA-2020-06-05-002657-c c8a68120291046d58b72c171914c000b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сизоненко Сергій Олександрович

+380463321382 tenderotg_sizonenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ освіти Ічнянської міської ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 42016568
Місцезнаходження: 16703, Україна , Чернігівська обл., місто Ічня, вулиця Героїв Майдану, 6
Контактна особа: Сизоненко Сергій Олександрович
+380463321382
tenderotg_sizonenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 12:18
Очікувана вартість: 3 564 637,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,14%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Перша черга «Капітальний ремонт будівлі гімназії імені Васильченка Ічнянської міської ради із запровадженням комплексних заходів з теплореновації за адресою: вул. Б.Хмельницького,6, м. Ічня Чернігівської області з виділенням черговості будівництва: I-ша черга капітальний ремонт будівлі та даху; ІІ-га черга капітальний ремонт фасаду» Перерахунок в поточні ціни. (джерело фінансування місцевий бюджет Ічнянської міської ради).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16700, Україна, Чернігівська область, м. Ічня, вул. Б.Хмельницького, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у п’ятиденний термін після надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, та після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо назви предмета закупівлі
Дата подання: 09 червня 2020 15:26
Дата відповіді: 10 червня 2020 13:29
Доброго дня. Просимо привести у відповідність назву предмета закупівлі,щодо коду Єдиного закупівельного словника, а саме в: - п.4.1. р.І "Загальні положення" тендерної документації (код відсутній); - п. 1.2. проекту договору (код вказаний частково) та додатків до нього; Дякуємо.
Відповідь: Дякуємо за вашу пильність!
На ваше прохання, у встановлені законодавством строки будуть внесені зміни до Тенедерної документації по даній закупівлі.
Щодо підтвердження працівників
Дата подання: 10 червня 2020 12:05
Дата відповіді: 10 червня 2020 14:37
Просимо уточнити які документи потрібно для підтвердження наявності працівників, що будуть залучені при виконанні робіт за предметом закупівлі. Скан-копії з оригіналів документів чи з копій документів? Копії трудових чи достатньо наказів? Копію штатного розпису потрібно? Чи обов'язково для підтвердження кваліфікації робітників додавати до копій посвідчень протоколи засідань комісії?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше питання повідомляємо наступне:
Стосовно формату копій документів Замовником розуміється, що прийнятним є подання сканованих копій документів оформлених та завірених належним чином учасником.
Стосовно ж документів підтверджуючих наявність працівників відповідної кваліфікації то в Тендерній документації до оголошення даної закупівлі (Додаток №2) міститься перелік документів які Замовник вважає необхідними для підтвердження даного кваліфікаційного критерію Учасника. Також замовник згідно умов оголошення «Тендерна документація» до даної закупівлі надає можливість Учасникам подавати інші документи які Учасник вважає за необхідне на підтвердження кваліфікаційним критеріям у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Учаснику надана можливість надання письмових пояснень з приводу відсутності тих чи інших документів або ж надання аналогічних вказаним документів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-05-002657-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: приватне виробничо-комерційне підприємство "Будсервіс", Код ЄДРПОУ:31914182
Дата подання: 26 червня 2020 07:10
Вимога
25.06.2020 р. о 12.27 Замовником розміщено Протокол №17 від 25 червня 2020 р., що на електронній площадці в документах долучених Замовником значиться «повыдомлення про рышення» /назва викладена з використаннм російського алфавіту, в той час коли п. 7 Розділу І (Загальні положення) тендерної документації Замовник вимагає документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні складатися українською мовою/.
Стосовно підстав дискваліфікації ПВКП «Будсервіс» зазначаємо наступне:
Програмним комплексом АВК-5 який використовується для виготовлення розрахунків за статтями витрат, Учасником проведено розрахунки на виконання робіт викладеним Замовником в ДОДАТКУ 4.
Зокрема таблиця 2 відомості ресурсів до локального кошторису №2-1-1 передбачає для виконання робіт один автомобіль бортовий, вантажопідйомністю 5 т.
Відповідно вимоги Замовника викладеної в ДОДАТКУ 2, Учасник надав довідку від 11.06.2020 р. вих. №24 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, в якій зазначив автомобіль бортовий ГАЗ-53А, що орендується в ТОВ «ДЕКС-2005» згідно договору оренди від 26 грудня 2016 року та додатково вказав автомобіль бортовий ЗІЛ 130.
Також зазначаємо про те, що при прийнятті рішення щодо дискваліфікації ПВКП «Будсервіс» уповноважена особа Сизоненко Сергій Олександрович порушив
частину 16 статті 29 /Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій/ Закону України «Про публічні закупівлі» тим самим лишивши можливості Учасника скористатися частиною 9 статті 26 /Порядок подання тендерних пропозицій/, Закону.

Керуючись вище викладеним та Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо уповноважену особу Сизоненко С. О. скасувати рішення від 25.06.2020 р. протокол № 17 та визнати ПВКП «Будсервіс» переможцем закупівлі оскільки наша пропозиція являється найбільше економічно вигідною.

У разі не приведення закупівлі у відповідність із Законом України «Про публічні закупівлі» ми будем змушені звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.

З повагою директор ПВКП «Будсервіс» А. М. Чеботар
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 11:25
1) Замовник в лиці уповноваженої особи Сизоненка С.О. приносить Вам Учаснику Приватне виробничо-комерційне підприємство «Будсервіс» Свої щирі вибачення з приводу незручностей, що були спричинені механічною «опечаткою» при маніпуляціях в додаванні копій документів «Повідомлення про рішення» в електронну систему. Також Замовник доводить до Вашого відома, що помилка даного роду ніяк не могла вплинути на перебіг процедури закупівлі відповідно до чинного законодавства про публічні закупівлі, так як міститься вона не в офіційних документах Замовника, а безпосередньо в технічному описі документу на сертифікованому майданчику.
2) Рішення Замовника протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Відділу освіти Ічнянської міської ради Чернігівської області №17 від 25.06.2020 р. було прийняте у відповідності до чинного Закону України «Про публічні закупівлі». На підтвердження чого у вказаному рішення була прописана чітка аргументація дискваліфікації Учасника на підставі норм Закону України «Про публічні закупівлі».
3) Стосовно ж не надання Учаснику Приватне виробничо-комерційне підприємство «Будсервіс» можливості виправлення не відповідностей допущених в тендерній пропозиції Учасника згідно частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» до даної процедури закупівлі, Замовник роз’яснює, що дана опція мала б місце у разі допущення помилок у безпосередньо доданій Учасником документації тендерної пропозиції учасника по даній процедурі закупівлі, тобто виправлення помилок у копіях документів які він заявив в період подачі тендерних пропозицій згідно з Законом України «Про публічні закупівлі». По даному випадку Замовник розуміє, що учасником було повністю проігноровано вимоги умов оголошення «Тендерна документація» до даної процедури закупівлі в тому аспекті, що учасник взагалі не надав копій документів які чітко вимагалися в умовах оголошення «Тендерна документація». Також учасником була в повній мірі проігнорована можливість документального чи письмового пояснення відсутності потрібних підтверджуючих документів в складі тендерної пропозиції учасника яка була надана Замовником в умовах оголошення «Тендерна документація», що в результаті призвело до невідповідності Учасника Приватне виробничо-комерційне підприємство «Будсервіс» кваліфікаційним вимогам та невідповідності тендерної пропозиції Учасника Умовам оголошення «Тендерна документація» до вказаної процедури закупівлі. Виходячи із викладеного Замовник був зобов’язаний застосувати до учасника міри передбачені статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

26 червня 2020 07:10
договір
26 червня 2020 07:10
лист
26 червня 2020 07:10
лист

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
приватне виробничо-комерційне підприємство "Будсервіс" 2 719 361,56
UAH з ПДВ
2 548 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МПБП Стимул" 2 789 841,79
UAH з ПДВ
2 549 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРКОНІ ПЛЮС" 2 942 382,00
UAH з ПДВ
2 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕМ" 3 340 692,10
UAH з ПДВ
3 335 692,10
UAH з ПДВ
Документи
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" 3 367 594,80
UAH з ПДВ
3 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2020 13:27
Електронний підпис
20 червня 2020 13:17
банківська гарантія.zip
20 червня 2020 13:17
ДОДАТОК 4.pdf
20 червня 2020 13:17
ДОДАТОК 3.pdf
20 червня 2020 13:16
ДОДАТОК 2.pdf
20 червня 2020 13:16
ДОДАТОК 1.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 09:11
Електронний підпис
19 червня 2020 16:14
Електронний підпис
19 червня 2020 16:12
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

19 червня 2020 15:51
Електронний підпис
19 червня 2020 15:47
Проект договору.pdf
19 червня 2020 15:47
Протокол.pdf
19 червня 2020 15:47
Пояснювальна записка.pdf
19 червня 2020 15:47
кошторисний прибуток.pdf
19 червня 2020 15:47
Витяг ДПС жовтень 2019.pdf
19 червня 2020 15:47
тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 15:47
Статут.pdf
19 червня 2020 15:46
Договірна ціна.pdf
19 червня 2020 15:46
Ліцензія та дозвіл.pdf
19 червня 2020 15:46
Наказ про призначення.pdf

Публічні документи

20 червня 2020 12:05
Електронний підпис
20 червня 2020 12:04
Відгук до Договору.jpg
20 червня 2020 12:04
Акти КБ 2 В до Договору.PDF
20 червня 2020 12:04
Аналогічний договір.PDF
20 червня 2020 12:04
Тендерна пропозиція.PDF
20 червня 2020 12:04
Статут.PDF
20 червня 2020 12:03
Розрахунок ЗП.PDF
20 червня 2020 12:03
Розрахунок ЗВВ.PDF
20 червня 2020 12:03
Проект Договору.pdf
20 червня 2020 12:03
Пояснювальна записка.pdf
20 червня 2020 12:03
Накази робітники.pdf
20 червня 2020 12:03
Локальні кошториси.pdf
20 червня 2020 12:03
Інф довідка ст.17.PDF
20 червня 2020 12:03
Договірна ціна.pdf
20 червня 2020 12:03
Договір оренди База.PDF

Публічні документи

20 червня 2020 11:20
Електронний підпис
20 червня 2020 11:19
43 Штатний розклад.pdf
20 червня 2020 11:19
28 Лист про санкції.pdf
20 червня 2020 11:18
16 Статут.pdf
20 червня 2020 11:18
20 Витяг платника ПДВ.pdf
20 червня 2020 11:18
14 Ліцензія з додатком.pdf
20 червня 2020 11:18
13 Повний витяг з ЄДР.pdf
20 червня 2020 11:18
12 Виписка з ЄДР.pdf
20 червня 2020 11:18
5 Графік електронний.xls
20 червня 2020 11:18
4 Кошторис електронний.rar
20 червня 2020 11:18
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

приватне виробничо-комерційне підприємство "Будсервіс"

ПП "МПБП Стимул"

ПП "МАРКОНІ ПЛЮС"

ТОВ "БЕМ"

ПП - ФІРМА "КЛАСІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
приватне виробничо-комерційне підприємство "Будсервіс"
#31914182
Відхилено 2 548 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 12:52
ПП "МПБП Стимул"
#30894417
Переможець 2 549 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 10:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МПБП Стимул"
#30894417
2 549 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 10:38
пояснення від замовника укладений
28 січня 2021 10:37
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 19:48
договір укладений
17 липня 2020 19:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 333 838,99
UAH (в тому числі ПДВ 388 973,16 UAH)
Причини розірвання договору: Підрядник не виконав умови договору належним чином. Підрядник порушив строки виконання робіт та не зміг, відповідно до умов договору, виконати всі передбачені роботи.