Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Очікувана вартість
1 431 192,00 UAH
UA-2020-06-05-002290-c c7b782981fac4061bc1bffe5d28f5809
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Телекало Юрій Антонович

+380362692532 ustas72@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 43142449
Місцезнаходження: 33023, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул.Відінська, 12
Контактна особа: Телекало Юрій Антонович
+380362692532
ustas72@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 12:22
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 12:22
Початок аукціону: 22 червня 2020 12:30
Очікувана вартість: 1 431 192,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 155,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33023, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Відінська 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33022, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Богоявленська 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35500, Україна, Рівненська область, м. Радивилів, вул. О. Невського 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35604, Україна, Рівненська область, м. Дубно, вул. Грушевського 134
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35100, Україна, Рівненська область, смт. Млинів, вул. С. Бандери 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35200, Україна, Рівненська область, смт. Демидівка, пров. Новий 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35700, Україна, Рівненська область, м. Здолбунів, вул. В. Жука 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35800, Україна, Рівненська область, м. Острог, вул. Східна 82А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35400, Україна, Рівненська область, смт. Гоща, вул. Незалежності 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34700, Україна, Рівненська область, м. Корець, вул. Київська 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, м. Костопіль, вул. С. Руданського 5П
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34600, Україна, Рівненська область, м. Березне, вул. Київська 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34300, Україна, Рівненська область, смт. Володимирець, вул. Повстанців 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34400, Україна, Рівненська область, м. Вараш, мікр-н Будівельників 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34000, Україна, Рівненська область, смт. Зарічне, вул. Партизанська 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34100, Україна, Рівненська область, м. Дубровиця, пров. Макарівський 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34200, Україна, Рівненська область, смт. Рокитне, вул. Радянська 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34500, Україна, Рівненська область, м. Сарни, вул. Широка 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 12:18
Тендерна докуменція ГУ ДПС у Рівненській області.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-05-002290-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОЕКОТЕХПРОМ" РІВНЕНСЬКОГО ОБЛАСНОГО ВИРОБНИЧОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА "РІВНЕОБЛВОДОКАНАЛ", Код ЄДРПОУ:43540208
Дата подання: 01 липня 2020 10:34
Вимога на направомірне визначення переможця
Закон України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Протоколом засідання тендерного комітету ГУ ДПС у Рівненській області № 21 від 26.06.2020 року було визнано ТОВ «Стадник та Партнери» (код ЄДРПОУ 38843239) переможцем закупівлі «Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території» код ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання.
Вважаємо, що тендерний комітет прийняв незаконне рішення про намір укласти договір з ТОВ «Стадник та Партнери», у зв’язку з наступним:
1. Відповідно до розділу 5 ч. 1 тендерної документації ГУ ДПС у Рівненській області «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію ціна шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг». Під час подачі тендерної пропозиції ТОВ «Стадник та Партнери» зазначило ціну пропозиції з урахуванням ПДВ, однак під час дослідження документів виявилося, що дане товариство не є платником ПДВ, про що свідчить тендерна пропозиція за вихідним № 34/1 від 15.06.2020 року за підписом керівника ТОВ «Стадник та Партнери». Після проведення аукціону 22.06.2020 року тендерний комітет порушив п.4, п. 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки всі учасники не були поставлені у рівні умови при визначенні переможця даної закупівлі, так як цінові пропозиції оцінювалися неоднаково. А тому відповідно до положень абзацу 3 ч. 15 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» «у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Стадник та Партнери».
2. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про працівників Учасника із зазначенням посади та кількості штатних одиниць (прибиральники службових приміщень, двірники), оформлена на бланку підприємства із зазначенням вихідного номеру та дати реєстрації за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника. У складі прикріплених документів учасника ТОВ «Стадник та Партнери» наявна довідка за вихідним № 34/6 від 15.06.2020 року, в якій зазначено персональні дані працівникків підприємства без наявної у завантажених документах згоди даних працівників, на збір та обробку персональних даних, що в свою чергу є порушенням їхніх прав, а тому дана довідка не повинна була б розглядатися тендерним комітетом, як підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Відповідно учасником не було надано один з документів який вимагається в тендерній документації, а тому відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропозиція учасника мала би бути відхилена.
3. Відповідно до п. 9 ч. 2 ст. 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в редакції від 28.04.2020 року , - В Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, в тому числі : інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). Після проведення аналізу інформації, розміщеної на відкритих публічних ресурсах щодо ТОВ «Стадник та Партнери», нами було встановлено порушення до п. 9 ч. 2 ст. 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», п. 9 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», отже, тендерний комітет повинен був відхилити пропозицію учасника ТОВ «Стадник та Партнери» як таку, що не відповідає п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати незаконне рішення тендерного комітету (Протокол засідання тендерного комітету ГУ ДПС у Рівненській області № 21 від 26.06.2020 року).
У випадку неприйняття рішення про скасування визнання переможцем ТОВ «Стадник та Партнери» (код ЄДРПОУ 38843239) (Протокол засідання тендерного комітету ГУ ДПС у Рівненській області № 21 від 26.06.2020 року) ми будемо змушені звернутися до Уповноваженого органу з відповідною скаргою.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2020 11:41
Щодо п.1 Вимоги ДП "ВОДОЕКОТЕХПРОМ" від 01.04.2020 № 31:
Одним із принципів здійснення закупівель товарів, робіт і послуг Головного управління ДПС у Рівненській області є забезпечення прозорого, раціонального та ефективного використання державних коштів. Відповідно до ч.1 розділу 5 тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію ціна шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Враховуючи викладене, Замовником не приймається рішення про визнання переможця, електронна система автоматично здійснює відбір, так як Замовником в технічній документації зазначено, що визначальним критерієм оцінки торгів є ціна. А вже кожний учасник самостійно повинен визначити свою тендерну пропозицію, з врахуванням тієї системи оподаткування на якій він перебуває, в тому числі і ПДВ, чи є він платником ПДВ чи ні.
Статтею 5 Закону визначено принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Окрім того, Податковим кодексом України передбачено різні системи оподаткування, і Закон не обмежує участь суб’єктів господарювання у процедурах закупівлі в залежності від системи оподаткування, яку вони обрали.
Так, згідно рішення АМКУ №906-р/пк-ск від 11.06.2015 зазначено: «У чинному законодавстві відсутні обмеження щодо участі у процедурах закупівель учасників-неплатників ПДВ…Якщо основним критерієм визначення переможця є ціна, то й обирати потрібно ту пропозицію, яка є найбільш економічно вигідною».
Відповідно до Тендерної пропозиції №34/1 від 15.06.2020, поданої ТОВ «Стадник та партнери», запропонована початкова сума становить 1133888,00 грн. без ПДВ. Відповідно до Розрахунку вартості послуг (тендерна пропозиція № 44/1 від 25.06.2020) вартість пропозиції 1126732, 00 грн. без ПДВ.
Відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Згідно даних Реєстру платників єдиного податку, які було враховано Замовником під час прийняття рішення про намір укласти договір, ТОВ «Стадник та партнери» обрано 3 групу платників єдиного податку, ставка податку 5%.
Відповідно до пп. 2 п. 293.3. ст. 293 ПКУ відсоткова ставка єдиного податку для платників третьої групи встановлюється у розмірі: 5 відсотків доходу - у разі включення податку на додану вартість до складу єдиного податку.
Відтак, з огляду на ч. 1 розділу 5 тендерної документації ГУ ДПС у Рівненській області, якою передбачено, що до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг, оцінка пропозиції ТОВ «Стадник та партнери» відбувалась з урахуванням інформації про систему оподаткування, обрану вказаним платником податків.
Щодо п.2 Вимоги ДП "ВОДОЕКОТЕХПРОМ" від 01.04.2020 № 31:
Відповідно до ч.2 Додатка №2 до тендерної документації Учасник торгів повинен надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про працівників Учасника із зазначенням посади та кількості штатних одиниць (прибиральники службових приміщень, двірники), оформлена на бланку підприємства із зазначенням вихідного номеру та дати реєстрації за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника.
Учасником ТОВ «Стадник та Партнери» надано відповідну довідку за №34/6 від 15.06.2020 чим повністю виконано дану вимогу Замовника. Тендерна документація не передбачала надання учасниками згоди на збір та обробку персональних даних по їх працівникам.
Згідно рішення АМКУ №2023-р/пк-ск від 27.09.2016, прийнятого за результатами скарги з аналогічною вимогою, у задоволенні скарги відмовлено з огляду на те, що «…Документація не містить вимоги щодо надання згоди на збір та доступ до персональних даних на всіх працівників (залучених осіб), які будуть брати участь у виконанні договору. Враховуючи викладене, ПП «Атлант» не порушило вимоги Документації в цій частині…»
Щодо п.3 Вимоги ДП "ВОДОЕКОТЕХПРОМ" від 01.04.2020 № 31:
При проведенні аналізу відкритих даних, які містяться в Єдиному Державному Реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ведення якого забезпечує Міністерство юстиції України, встановлені дані про те, що кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «Стадник та Партнери» є громадянин Стадник Анатолій Іванович, а саме: Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові, якщо засновник – фізична особа; найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код юридичної особи, якщо засновник – юридична особа
СТАДНИК АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ
Адреса засновника: 18029, Черкаська обл., місто Черкаси, Соснівський район, ВУЛИЦЯ КОНЄВА, будинок 7/1, квартира 81
Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 1000.00
________________________________________
КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК(КОНТРОЛЕР)-СТАДНИК АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ УКРАЇНА ЧЕРКАСЬКА ОБЛ. М.ЧЕРКАСИ ВУЛ.КОНЄВА БУД.7/1 КВ.81.

Також, слід зазначити, що вимога ДП "ВОДОЕКОТЕХПРОМ" № 31 взагалі містить вихідну дату 01.04.2020 року, тобто до початку проведення даної процедури закупівлі послуг з прибирання адміністративних приміщень Головного управління ДПС у Рівненській області і викликає сумнів взагалі у факті реєстрації її належним чином.
Номер вимоги: UA-2020-06-05-002290-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Клінінг-Про", Код ЄДРПОУ:35047973
Дата подання: 14 липня 2020 15:51
Вимога на направомірне визначення переможця
Згідно із правилами платформи "Рrozorro", кожен учасник торгів має право розглянути пакети пропозицій інших учасників, що приймали участь у торгах.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ПП "ТЕХНО-КЛІН".
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ПП "ТЕХНО-КЛІН" (далі – Учасник) щодо повноти наданих документів вимогам тендерної документації Замовника, нами виявлено невідповідність тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а саме: заявлена кількість персоналу (прибиральників та двірників) для забезпечення якості надання послуги з прибирання будинку Замовника (прибиральників та двірників) впродовж робочого дня з 9:00 годин до 18:00 годин не відповідає «Нормативам чисельності робітників зайнятих обслуговуванням громадських будинків» та «Міжгалузевим нормам чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації)», затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105 (надалі – Норм).
2. Наявні підстави, зазначені у статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Факт відсутності зазначеної інформації щодо учасника можна перевірити на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,

ПРОШУ:
1. скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ПП "ТЕХНО-КЛІН" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2020 14:10
Щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема, що заявлена кількість персоналу (прибиральників та двірників) недостатня для забезпечення якості надання послуги з прибирання будинку Замовника
Умовами Тендерної документації (далі – ТД) вимагалось:
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Довідка у довільній формі, що містить інформацію про працівників Учасника із зазначенням посади та кількості штатних одиниць (прибиральники службових приміщень, двірники), оформлена на бланку підприємства із зазначенням вихідного номеру та дати реєстрації за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника.
Зауважимо, що даним положенням Замовник не вимагав підтверджувати кількість наявного персоналу.
Так, Учасник ПП «ТЕХНО-КЛІН» на виконання вимог ТД завантажив в систему Довідку Вих. № 5-15/06 від 15.06.2020 року про наявність працівників та копію штатного розпису, яким підтвердив наявність в його штаті працівників. Крім того, означена довідка містить примітку наступного змісту:
* В разі необхідності нами будуть залучатися працівники, які будуть необхідні для надання послуг шляхом укладення з ними договорів цивільно-правового характеру або трудових договорів.
** Кількість необхідного обслуговуючого персоналу для прибирання адміністративних приміщень і прибудинкової території відповідає Міжгалузевим нормам чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004р. № 105.
Оскільки умовами ТД не вимагалось підтверджувати наявність визначеної кількості працівників, то вважаємо, що Учасник виконав в повному обсязі умови ТД.
Правильність прийнятого рішення Головним управлінням ДПС у Рівненській області підтверджується рішенням АМКУ №1573-р/пк-ск від 15.07.2016 року.
2. Щодо інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підпунктом 9 пункту 5 Розділу ІІІ ТД Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо: « 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);»
Відповідно до ст. 7 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.
Відповідно п. 20 ч.1 ст.1 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»:
«Кінцевий бенефіціарний власник (контролер) - фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на управління або господарську діяльність юридичної особи безпосередньо або через інших осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, які надають можливість визначати умови господарської діяльності, давати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління, або яка має можливість здійснювати вплив шляхом прямого або опосередкованого (через іншу фізичну чи юридичну особу) володіння однією особою самостійно або спільно з пов’язаними фізичними та/або юридичними особами часткою в юридичній особі у розмірі 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі» – відповідно до Статуту ПП «ТЕХНО-КЛІН» міститься інформація про дані засновника.
Згідно п. 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону №361-IX передбачає, що існуючі юридичні особи, які зареєстровані до 28 квітня 2020 року, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно – правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності. Такий нормативно – правовий акт повинен бути затверджений Міністерством фінансів України (ч. 24 ст. 17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Поки що такий нормативно – правовий акт не затверджений. Виконати ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» не можливо, оскільки немає механізму виконання.
Враховуючи наведену вище інформацію, відсутні підстави для задоволення вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-06-05-002290-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ТЕХНО-КЛІН", Код ЄДРПОУ:42639759
Дата подання: 13 серпня 2020 22:16
ВИМОГА на неправомірне визначення переможця
Згідно із правилами платформи "Рrozorro", кожен учасник торгів має право розглянути пакети пропозицій інших учасників, що приймали участь у торгах.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "СТАДНИК та ПАРТНЕРИ".
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ "СТАДНИК та ПАРТНЕРИ" (далі – Учасник) щодо повноти та достовірності наданих документів вимогам тендерної документації Замовника, нами виявлено невідповідність тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
1. Тендерна пропозиція ТОВ "СТАДНИК та ПАРТНЕРИ" не відповідає встановленим тендерною документацією на підставі абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме - тендерна пропозиція не містить документа Статут ТОВ "СТАДНИК та ПАРТНЕРИ" із змінами в редакції, що міститься на сайті Міністерства юстиції України https://usr.minjust.gov.ua згідно наданого учасником опису з кодом доступу до результату адміністративної послуги (копія редакції статуту ТОВ "СТАДНИК та ПАРТНЕРИ" додається до цієї вимоги). Натомість редакція Статуту ТОВ "СТАДНИК та ПАРТНЕРИ", яка надана в складі тендерної пропозиції не відповідає редакції Статут цього учасника, розміщеній на офіційному сайті Міністерства юстиції України, а відтак є недостовірною, та такою, що підлягає відхиленню замовником на підставі абзацу 2 та 3 частини 1 пункту 2 розділу 5 тендерної документації (Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону).
Частиною 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» унормовано, що у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Факт недостовірності зазначеної інформації щодо установчих документів учасника можна перевірити на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Таким чином, на підставі абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТОВ "СТАДНИК та ПАРТНЕРИ" повинна бути відхилена замовником.
Викладене вище повністю узгоджується з позицією постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель№ 4474-р/пк-пз від 11.05.2018 . Із рішенням АМКУ № 4474-р/пк-пз від 11.05.2018 по зазначеній закупівлі можна ознайомитись у ProZorro за посиланням:https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-15-002118-c

2. Крім того, ТОВ "СТАДНИК та ПАРТНЕРИ"як переможець процедури закупівлі не долучив документи про встановлення офіційних трудових відносин з працівниками, які будуть надавати послуги за договором згідно вимог п.10 Додатку № 4 до Тендерної документації замовника. Натомість учасник оприлюднив в електронній системі закупівель договори цивільно-правового характеру, які в розумінні приписів ст. 21 КЗпП України не є доказом підтвердження факту офіційних трудових відносин між переможцем-учасником та особами, які безпосередньо будуть надавати послуги за договором закупівлі, що підтверджує невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного,-
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "СТАДНИК та ПАРТНЕРИ"та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.

У випадку відхилення вимоги, або надання відповіді не в повному обсязі, змушенні будемо звернутися до АМКУ з відповідною скаргою на дії/рішення Головного Управління Державної податкової служби у Рівненській області та/або суду.


Додаток:
1. Статут ТОВ "СТАДНИК та ПАРТНЕРИ"в редакції, що міститься на сайті Міністерства юстиції України https://usr.minjust.gov.uaта опис з кодом доступу до результату адміністративної послуги.

2. Статут ТОВ "СТАДНИК та ПАРТНЕРИ"в редакції, що надана учасником у складі тендерної пропозиції.

З повагою,

Директор ПП «ТЕХНО-КЛІН» М.В.Ліхневська


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 серпня 2020 09:40
За результатами розгляду вимоги ПП«ТЕХНО-КЛІН» від 13.08.2020 встановлено.
Вказана вимога є дискримінаційною вимогою з огляду на наступне. ТОВ «Стадник та партнери» надано опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційних дій від 05.10.2018 року, де зазначено код, відповідно якого у вільному доступі Міністерства юстиції України міститься Статут ТОВ «СТАДНИК та ПАРТНЕРИ».
Відповідно до ч. 2 ст. 25 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» після реєстрації підприємства чи реєстрації змін стосовно підприємства, видається тільки Опис по підприємству з кодом, необхідним для доступу до електронних документів підприємства (виписка, статут).
Згідно Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника та його пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника (додаток №2 до тендерної документації) Замовником вимагалось надання Учасником документу, який підтверджує провадження учасником господарської діяльності відповідно до положень його статуту - довідка в довільній формі, оформлена на бланку підприємства (із зазначенням вихідного номеру та дати реєстрації, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про статус Учасника з посиланням на відповідний розділ (пункт, абзац тощо) установчих документів, в яких зазначено, що Учасник веде господарську діяльність відповідно до положень його статуту. Статут із змінами (в разі їх наявності) або інший установчий документ...» (п. 6).
ТОВ «СТАДНИК та ПАРТНЕРИ» надано Довідку №34/10 від 15.06.2020 про відповідність своєї діяльності по наданні послуг з прибирання положенням Статуту товариства,а саме п.п.5.1.24; 5.1.25; 5.1.26 розділу V «Мета та предмет діяльності товариства».
Порядок державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприєм-ців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, затвер-джений Наказом Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 (далі – Порядок) визначає процедуру проведення відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громад-ських формувань» (далі - Закон) державної реєстрації юридичних осіб, фізич-них осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юриди-чної особи (далі - державна реєстрація), права та обов’язки суб’єктів у сфері державної реєстрації.
Державна реєстрація (зокрема і змін до установчих документів) прово-диться на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстра-ції (п. 6 розділу І Порядку). Державний реєстратор, уповноважена особа суб’єкта державної реєстрації приймають заяву та документи в паперовій фо-рмі за описом, сформованим за допомогою програмних засобів ведення Єди-ного державного реєстру, примірник якого в день надходження заяви та до-кументів у спосіб, відповідно до якого були подані документи, видається за-явнику з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу до результатів розгляду документів через портал електронних сервісів (п. 3 розділу ІІ По-рядку).
Документи та/або відомості, сформовані державним реєстратором за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру під час державної реєстрації, а також електронні копії оригіналів документів для державної реєстрації, виготовлені шляхом сканування та долучені до відповідної заяви, зберігаються в електронній формі у цьому реєстрі. (п. 20 розділу ІІ Порядку).
ТОВ «СТАДНИК та ПАРТНЕРИ» надано Опис №79945-ЮО про прийняття документів та опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії з кодом доступу 296495706060.
Оскільки статут ТОВ «Стадник та Партнери» є у вільному доступі у Державному реєстрі, керуючись ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може вимагати документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до п.3 ч.1 ст.31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Так як на даному етапі ТОВ «СТАДНИК та ПАРТНЕРИ» є переможцем, Замовник по закінченню 10 днів з дня публікації наміру укласти договір буде вчиняти дії відповідно до чинного законодавства України.
Щодо вимоги ПП«ТЕХНО-КЛІН» про долучення ТОВ «СТАДНИК та ПАРТНЕРИ» документів про встановлення офіційних трудових відносин з працівниками, які будуть надавати послуги за договором, то дане питання розглядалося в ході розгляду скарги ТОВ «СТАДНИК та ПАРТНЕРИ» від 16.07.2020, повідомляємо, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з цього приводу винесено рішення від 29.07.2020 № 14646-р/пк-пз.

Документи подані скаржником

01 липня 2020 10:34
Вимога.pdf

Документи

06 липня 2020 11:41
Протокол

Документи

17 липня 2020 14:09
Протокол

Документи подані скаржником

13 серпня 2020 22:15
вимога.pdf

Документи

20 серпня 2020 09:40
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-05-002290-c.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ", Код ЄДРПОУ:38843239
Дата подання: 16 липня 2020 14:56
Оскарження рішення Замовника
Замовник безпідставно, всупереч вимог діючого законодавства України, додатково вимагає від переможця закупівлі копії або витяги з документів про встановлення офіційних трудових відносин з працівниками, які будуть надавати послуги за договором, що суперечить ч.6 ст.17 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 липня 2020 19:55
рішення від 20.07.2020 № 13919 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 20 липня 2020 19:55
рішення від 29.07.2020 № 14646 .pdf
Дата публікації: 03 серпня 2020 21:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання вимог Рішення Антимонопольного комітету України від 29.07.2020 № 14646-р/пк-пз скасовано рішення тендерного комітету Головного управління ДПС у Рівненській області (протокол № 23 від 09.07.2020) про відхилення тендерної пропозиції переможця ТзОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ" та рішення про визнання приватного підприємства "ТЕХНО - КЛІН" переможцем процедури закупівлі (протокол від 13.07.2020 № 24).
Дата виконання рішення замовником: 12 серпня 2020 14:12

Документи подані скаржником

16 липня 2020 14:26
Скарга АМКУ.pdf

Документи подані замовником

23 липня 2020 14:50
Протокол
12 серпня 2020 14:09
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ" 1 133 888,00
UAH з ПДВ
1 126 732,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТЕХНО-КЛІН" 1 287 555,00
UAH з ПДВ
1 130 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Клінінг-Про" 1 250 000,00
UAH з ПДВ
1 228 532,10
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОЕКОТЕХПРОМ" РІВНЕНСЬКОГО ОБЛАСНОГО ВИРОБНИЧОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА "РІВНЕОБЛВОДОКАНАЛ" 1 331 192,00
UAH з ПДВ
1 235 688,06
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САВА КЛІНЕР" 1 370 000,00
UAH з ПДВ
1 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Заєць Тетяна Петрівна" 1 325 663,64
UAH з ПДВ
1 287 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТИМОШКОВА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА" 1 335 870,00
UAH з ПДВ
1 335 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОФКОМУНСЕРВІС" 1 415 285,40
UAH з ПДВ
1 415 285,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 12:31
Електронний підпис
19 серпня 2020 12:07
Юдченко арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:07
Юдченко арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:07
Чухлеб арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:06
Чухлеб арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:06
Чорнобривець арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:06
Тітович арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:06
Тітович арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:06
Стацюк арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:06
Стацюк арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:06
Самбор арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:06
самбор арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:06
Прокопчук арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:05
Прокопчук арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:05
Перебийніс арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:05
Перебийніс арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:05
Онищенко арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:05
Онищенко арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:05
Надточій М арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:05
Надточій М арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:05
Надточій І арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:05
Надточій І арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:05
Медведєва арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:04
Медведєва арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:04
Макогон М арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:04
Макогон М арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:04
Макогон А арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:04
Макогон А арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:04
Ліждвой арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:04
Ліждвой арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:04
Корінна арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:04
Корінна арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:04
Ковальова арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:04
Ковальова арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:03
Коваленко арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:03
Коваленко арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:03
Кавун арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:03
Кавун арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:03
Дог Стадник Ю арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:03
Дог Стадник Ю арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:03
Дог Стадник М.А. арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:03
Дог Стадник М.А. арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:03
Дог Саричева арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:02
Дог Саричева арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:02
Дог Онойко арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:02
Дог Онойко арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:02
Дог Лісова арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:02
Дог Лісова арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:02
Дог Колеснікова арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:02
Дог Колеснікова арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:02
Дог Бородій арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:02
Дог Бородій арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:02
Дог Архипова арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:01
Дог Архипова 2.pdf
19 серпня 2020 12:01
Довідка ФІЗ особі.pdf
19 серпня 2020 12:01
Довідка по ТОВ.pdf
19 серпня 2020 12:01
Довідка по ПДВ.pdf
19 серпня 2020 12:01
Демченко арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:01
Демченко арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:01
Грек арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:01
Грек арк 1.pdf
19 серпня 2020 12:00
Витяг ЄДРПОУ оригінал.pdf
19 серпня 2020 12:00
Витяг ЄДРПОУ арк 5.pdf
19 серпня 2020 12:00
Витяг ЄДРПОУ арк 4.pdf
19 серпня 2020 12:00
Витяг ЄДРПОУ арк 3.pdf
19 серпня 2020 12:00
Витяг ЄДРПОУ арк 2.pdf
19 серпня 2020 12:00
Витяг ЄДРПОУ арк 1.pdf
19 серпня 2020 11:59
Боровська арк 2.pdf
19 серпня 2020 11:59
Боровська арк 1.pdf
19 серпня 2020 11:59
банкротство pdf.pdf
19 серпня 2020 11:59
Dovidka МВС.pdf
04 липня 2020 22:59
Електронний підпис
04 липня 2020 22:57
Юдченко арк 2.pdf
04 липня 2020 22:57
Юдченко арк 1.pdf
04 липня 2020 22:57
Чухлеб арк 2.pdf
04 липня 2020 22:56
Чухлеб арк 1.pdf
04 липня 2020 22:56
Чорнобривець арк 1.pdf
04 липня 2020 22:56
Тітович арк 2.pdf
04 липня 2020 22:56
Тітович арк 1.pdf
04 липня 2020 22:56
Стацюк арк 2.pdf
04 липня 2020 22:56
Стацюк арк 1.pdf
04 липня 2020 22:56
Самбор арк 2.pdf
04 липня 2020 22:56
самбор арк 1.pdf
04 липня 2020 22:56
Прокопчук арк 2.pdf
04 липня 2020 22:56
Прокопчук арк 1.pdf
04 липня 2020 22:56
Перебийніс арк 2.pdf
04 липня 2020 22:56
Перебийніс арк 1.pdf
04 липня 2020 22:56
Онищенко арк 2.pdf
04 липня 2020 22:56
Онищенко арк 1.pdf
04 липня 2020 22:56
Надточій М арк 2.pdf
04 липня 2020 22:56
Надточій М арк 1.pdf
04 липня 2020 22:55
Надточій І арк 2.pdf
04 липня 2020 22:55
Надточій І арк 1.pdf
04 липня 2020 22:55
Медведєва арк 2.pdf
04 липня 2020 22:55
Медведєва арк 1.pdf
04 липня 2020 22:55
Макогон М арк 2.pdf
04 липня 2020 22:55
Макогон М арк 1.pdf
04 липня 2020 22:55
Макогон А арк 2.pdf
04 липня 2020 22:55
Макогон А арк 1.pdf
04 липня 2020 22:55
Ліждвой арк 2.pdf
04 липня 2020 22:55
Ліждвой арк 1.pdf
04 липня 2020 22:55
Корінна арк 2.pdf
04 липня 2020 22:55
Корінна арк 1.pdf
04 липня 2020 22:55
Ковальова арк 2.pdf
04 липня 2020 22:55
Ковальова арк 1.pdf
04 липня 2020 22:55
Коваленко арк 2.pdf
04 липня 2020 22:55
Коваленко арк 1.pdf
04 липня 2020 22:55
Кавун арк 2.pdf
04 липня 2020 22:54
Кавун арк 1.pdf
04 липня 2020 22:54
Згода.pdf
04 липня 2020 22:54
згода на обробку.pdf
04 липня 2020 22:54
Згода (20).pdf
04 липня 2020 22:54
Згода (19).pdf
04 липня 2020 22:54
Згода (18).pdf
04 липня 2020 22:54
Згода (16).pdf
04 липня 2020 22:54
Згода (15).pdf
04 липня 2020 22:54
Згода (14).pdf
04 липня 2020 22:54
Згода (12).pdf
04 липня 2020 22:54
Згода (9).pdf
04 липня 2020 22:54
Згода (8).pdf
04 липня 2020 22:54
Згода (7).pdf
04 липня 2020 22:54
Згода (6).pdf
04 липня 2020 22:54
Згода (5).pdf
04 липня 2020 22:54
Згода (4).pdf
04 липня 2020 22:54
Згода (3).pdf
04 липня 2020 22:53
Згода (2).pdf
04 липня 2020 22:53
Дог Стадник Ю арк 2.pdf
04 липня 2020 22:53
Дог Стадник Ю арк 1.pdf
04 липня 2020 22:53
Дог Стадник М.А. арк 2.pdf
04 липня 2020 22:53
Дог Стадник М.А. арк 1.pdf
04 липня 2020 22:53
Дог Саричева арк 2.pdf
04 липня 2020 22:53
Дог Саричева арк 1.pdf
04 липня 2020 22:53
Дог Онойко арк 2.pdf
04 липня 2020 22:53
Дог Онойко арк 1.pdf
04 липня 2020 22:53
Дог Лісова арк 2.pdf
04 липня 2020 22:53
Дог Лісова арк 1.pdf
04 липня 2020 22:53
Дог Колеснікова арк 2.pdf
04 липня 2020 22:53
Дог Колеснікова арк 1.pdf
04 липня 2020 22:53
Дог Бородій арк 2.pdf
04 липня 2020 22:53
Дог Бородій арк 1.pdf
04 липня 2020 22:53
Дог Архипова арк 1.pdf
04 липня 2020 22:53
Дог Архипова 2.pdf
04 липня 2020 22:52
Демченко арк 2.pdf
04 липня 2020 22:52
Демченко арк 1.pdf
04 липня 2020 22:52
Грек арк 2.pdf
04 липня 2020 22:52
Грек арк 1.pdf
04 липня 2020 22:52
Боровська арк 2.pdf
04 липня 2020 22:52
Боровська арк 1.pdf
04 липня 2020 22:52
Довідка ДПС.pdf
04 липня 2020 22:52
Витяг ЄДРПОУ арк 5.pdf
04 липня 2020 22:52
Витяг ЄДРПОУ арк 4.pdf
04 липня 2020 22:52
Витяг ЄДРПОУ арк 3.pdf
04 липня 2020 22:52
Витяг ЄДРПОУ арк 2.pdf
04 липня 2020 22:52
Витяг ЄДРПОУ арк 1.pdf
04 липня 2020 22:52
Dovidka-ГУМВС України.pdf
26 червня 2020 15:33
Електронний підпис
25 червня 2020 11:50
Електронний підпис
25 червня 2020 11:43
Дод2 ощад арк 28.pdf
25 червня 2020 11:43
Дод ощад арк 39.pdf
25 червня 2020 11:43
Дод 3 ощад.pdf
25 червня 2020 11:43
Дод 2 ощад арк31.pdf
25 червня 2020 11:43
Дод 2 ощад арк 50.pdf
25 червня 2020 11:43
Дод 2 ощад арк 49.pdf
25 червня 2020 11:43
Дод 2 ощад арк 48.pdf
25 червня 2020 11:43
Дод 2 ощад арк 47.pdf
25 червня 2020 11:43
Дод 2 ощад арк 46.pdf
25 червня 2020 11:43
Дод 2 ощад арк 45.pdf
25 червня 2020 11:43
дод 2 ощад арк 44.pdf
25 червня 2020 11:43
Дод 2 ощад арк 43.pdf
25 червня 2020 11:43
Дод 2 ощад арк 42.pdf
25 червня 2020 11:43
Дод 2 ощад арк 41.pdf
25 червня 2020 11:43
Дод 2 ощад арк 40.pdf
25 червня 2020 11:43
Дод 2 ощад арк 38.pdf
25 червня 2020 11:43
Дод 2 ощад арк 37.pdf
25 червня 2020 11:42
Дод 2 ощад арк 36.pdf
25 червня 2020 11:42
Дод 2 ощад арк 35.pdf
25 червня 2020 11:42
Дод 2 ощад арк 34.pdf
25 червня 2020 11:42
Дод 2 ощад арк 33.pdf
25 червня 2020 11:42
Дод 2 ощад арк 32.pdf
25 червня 2020 11:42
Дод 2 ощад арк 30.pdf
25 червня 2020 11:42
Дод 2 ощад арк 29.pdf
25 червня 2020 11:42
Дод 2 ощад арк 27.pdf
25 червня 2020 11:42
Дод 2 ощад арк 26.pdf
25 червня 2020 11:42
Дод 2 ощад арк 25.pdf
25 червня 2020 11:42
Дод 2 Ощад арк 24.pdf
25 червня 2020 11:42
Дод 2 ощад арк 23.pdf
25 червня 2020 11:42
Дод 2 Ощад арк 22.pdf
25 червня 2020 11:42
Дод 2 Ощад арк 21.pdf
25 червня 2020 11:42
Дод 2 Ощад арк 20.pdf
25 червня 2020 11:42
Дод 2 Ощад арк 19.pdf
25 червня 2020 11:41
Дод 2 Ощад арк 18.pdf
25 червня 2020 11:41
Дод 2 Ощад арк 17.pdf
25 червня 2020 11:41
Дод 2 Ощад арк 16.pdf
25 червня 2020 11:41
Дод 2 Ощад арк 15.pdf
25 червня 2020 11:41
Дод 2 Ощад арк 14.pdf
25 червня 2020 11:41
Дод 2 Ощад арк 13.pdf
25 червня 2020 11:41
Дод 2 Ощад арк 12.pdf
25 червня 2020 11:41
Дод 2 Ощад арк 11.pdf
25 червня 2020 11:41
Дод 2 Ощад арк 10.pdf
25 червня 2020 11:41
Дод 2 Ощад арк 9.pdf
25 червня 2020 11:41
Дод 2 Ощад арк 8.pdf
25 червня 2020 11:41
Дод 2 дог Ощад арк 7.pdf
25 червня 2020 11:41
Дод 2 дог Ощад арк 6.pdf
25 червня 2020 11:41
Дод 2 дог Ощад арк 5.pdf
25 червня 2020 11:41
Дод 2 дог Ощад арк 4.pdf
25 червня 2020 11:41
Дод 2 дог Ощад арк 3.pdf
25 червня 2020 11:41
Дод 2 дог Ощад арк 2.pdf
25 червня 2020 11:41
Дод 2 Дог Ощад арк 1.pdf
25 червня 2020 11:41
Дод 2 Дог ДФС арк 3.pdf
25 червня 2020 11:40
Дод 2 Дог ДФС арк 2.pdf
25 червня 2020 11:40
Дод 2 Дог ДФС арк 1.pdf
25 червня 2020 11:40
Дод 1 ДогОщад арк 1.pdf
25 червня 2020 11:40
Дод 1 Дог Ощад арк 6.pdf
25 червня 2020 11:40
Дод 1 Дог Ощад арк 5.pdf
25 червня 2020 11:40
Дод 1 Дог Ощад арк 4.pdf
25 червня 2020 11:40
Дод 1 Дог Ощад арк 3.pdf
25 червня 2020 11:40
Дод 1 Дог Ощад арк 2.pdf
25 червня 2020 11:40
Дод 1 Дог ДФС арк10.pdf
25 червня 2020 11:40
Дод 1 Дог ДФС арк3.pdf
25 червня 2020 11:40
Дод 1 Дог ДФС арк 13.pdf
25 червня 2020 11:40
Дод 1 Дог ДФС арк 11.pdf
25 червня 2020 11:40
Дод 1 Дог ДФС арк 12.pdf
25 червня 2020 11:40
Дод 1 Дог ДФС арк 8.pdf
25 червня 2020 11:40
Дод 1 Дог ДФС арк 9.pdf
25 червня 2020 11:40
Дод 1 Дог ДФС арк 6.pdf
25 червня 2020 11:40
Дод 1 Дог ДФС арк 7.pdf
25 червня 2020 11:40
Дод 1 Дог ДФС арк 5.pdf
25 червня 2020 11:40
Дод 1 Дог ДФС арк 4.pdf
25 червня 2020 11:40
Дод 1 дог ДФС арк 2.pdf
25 червня 2020 11:40
Дод 1 ДОГ ДФС арк 1.pdf
25 червня 2020 11:39
Договір ДФС арк1.pdf
25 червня 2020 11:39
Дог Ощад арк 5.pdf
25 червня 2020 11:39
Дог Ощад арк 4.pdf
25 червня 2020 11:39
Дог Ощад арк 3.pdf
25 червня 2020 11:39
Дог Ощад арк 2.pdf
25 червня 2020 11:39
Дог Ощад арк 1.pdf
25 червня 2020 11:39
Дог ДФС арк 7.pdf
25 червня 2020 11:39
Дог ДФС арк 6.pdf
25 червня 2020 11:39
Дог ДФС арк 5.pdf
25 червня 2020 11:39
Дог ДФС арк 4.pdf
25 червня 2020 11:39
Дог ДФС арк 3.pdf
25 червня 2020 11:39
Дог ДФС арк 2.pdf
25 червня 2020 11:39
Акт Черн ощад 09.2019 арк 4.pdf
18 червня 2020 16:23
Електронний підпис
18 червня 2020 16:21
Цінова пропозиція.pdf
18 червня 2020 16:21
статут останній арк..pdf
18 червня 2020 16:21
статут арк 15.pdf
18 червня 2020 16:21
статут арк 14.pdf
18 червня 2020 16:21
статут арк 13.pdf
18 червня 2020 16:21
статут арк 12.pdf
18 червня 2020 16:21
статут арк 11.pdf
18 червня 2020 16:21
статут арк 10.pdf
18 червня 2020 16:21
статут арк 9.pdf
18 червня 2020 16:21
статут арк 8.pdf
18 червня 2020 16:21
статут арк 7.pdf
18 червня 2020 16:21
статут арк 6.pdf
18 червня 2020 16:21
статут арк 5.pdf
18 червня 2020 16:21
статут арк 4.pdf
18 червня 2020 16:21
статут арк 3.pdf
18 червня 2020 16:21
статут арк 2.pdf
18 червня 2020 16:21
статут арк 1.pdf
18 червня 2020 16:21
ст.17 ЗУ.pdf
18 червня 2020 16:21
Наказ про призначення.pdf
18 червня 2020 16:21
Лист згода на обробку.pdf
18 червня 2020 16:21
Відгук ДФС Чернігів.pdf
18 червня 2020 16:21
Витяг арк 3.pdf
18 червня 2020 16:21
Витяг арк 2.pdf
18 червня 2020 16:21
Витяг арк 1.pdf
18 червня 2020 16:21
Виписка арк 2.pdf
18 червня 2020 16:21
Виписка арк 1.pdf

Публічні документи

16 липня 2020 10:34
Електронний підпис
16 липня 2020 10:32
Довідка2.pdf
16 липня 2020 10:32
Довідка.pdf
16 липня 2020 10:21
Електронний підпис
16 липня 2020 10:19
штатний.pdf
16 липня 2020 10:19
цінова.pdf
16 липня 2020 10:19
податкова.pdf
16 липня 2020 10:18
Довідка.zip
16 липня 2020 10:18
Довідка (1).zip
16 липня 2020 10:18
Dovidka_20183373580480286653.pdf
16 липня 2020 10:18
Document_USR_1006903633.pdf
15 липня 2020 11:10
Електронний підпис
15 липня 2020 11:09
цінова.pdf
19 червня 2020 12:50
Електронний підпис
19 червня 2020 12:42
штатний.pdf
19 червня 2020 12:42
цінова.pdf
19 червня 2020 12:42
установчі.pdf
19 червня 2020 12:42
тех.характеристики.pdf
19 червня 2020 12:42
листи.pdf
19 червня 2020 12:42
договір.pdf
19 червня 2020 12:42
договір оцз.pdf
19 червня 2020 12:42
договір мол.центр.pdf
19 червня 2020 12:42
довідки.pdf
19 червня 2020 12:42
відгук оцз.pdf
19 червня 2020 12:42
відгук мол.центр.pdf
19 червня 2020 12:42
акти мол.центр.pdf
19 червня 2020 12:42
акт оцз.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 13:51
Електронний підпис
19 червня 2020 13:49
28_акти.pdf
19 червня 2020 13:49
27_акти.pdf
19 червня 2020 13:49
26_договір_НБУ.pdf
19 червня 2020 13:49
26_відгук нбу.pdf
19 червня 2020 13:49
25_акти.pdf
19 червня 2020 13:49
21_проект договору.pdf
19 червня 2020 13:49
19_фото спецодягу.pdf
19 червня 2020 13:49
18_Сертифікат_ISO_9001_.pdf
19 червня 2020 13:49
16_сертифікати.pdf
19 червня 2020 13:49
10_тех .х-ки.pdf
19 червня 2020 13:49
9_довідка код доступу.pdf
19 червня 2020 13:49
8_Опис.pdf
19 червня 2020 13:49
7_Статут _.pdf
19 червня 2020 13:49
3_довідка працівники.pdf
19 червня 2020 13:49
2_довідка обладнання.pdf
19 червня 2020 13:49
1_тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 червня 2020 11:10
Електронний підпис
20 червня 2020 11:08
Оригінали документів.pdf
20 червня 2020 11:08
додаток 3.pdf
20 червня 2020 11:08
додаток 2..pdf
20 червня 2020 11:08
Додаток 1.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 14:34
Статут18.pdf
18 червня 2020 14:34
Статут17.pdf
18 червня 2020 14:34
Статут16.pdf
18 червня 2020 14:34
Статут15.pdf
18 червня 2020 14:34
Статут14.pdf
18 червня 2020 14:34
Статут13.pdf
18 червня 2020 14:34
Статут12.pdf
18 червня 2020 14:34
Статут11.pdf
18 червня 2020 14:34
Статут10.pdf
18 червня 2020 14:34
Статут9.pdf
18 червня 2020 14:34
Статут8.pdf
18 червня 2020 14:34
Статут7.pdf
18 червня 2020 14:34
Статут6.pdf
18 червня 2020 14:34
Статут5.pdf
18 червня 2020 14:34
Статут4.pdf
18 червня 2020 14:34
Статут3.pdf
18 червня 2020 14:34
Статут2.pdf
18 червня 2020 14:34
Статут1.pdf
18 червня 2020 14:34
Тендерна пропозиція.pdf
18 червня 2020 14:34
Обладнання.pdf
18 червня 2020 14:34
Лист-згода.pdf
18 червня 2020 14:34
Захист довкілля.pdf
18 червня 2020 14:34
Довідка працівники.pdf
18 червня 2020 14:34
Виписка.pdf
18 червня 2020 14:34
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 16:51
Електронний підпис
19 червня 2020 16:49
25 лист відгук 2018.pdf
19 червня 2020 16:49
23 Лист відгук 2019.pdf
19 червня 2020 16:49
22 Акти виконаних робіт.pdf
19 червня 2020 16:49
20 ВИТЯГ з ЄДР.pdf
19 червня 2020 16:49
15 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
19 червня 2020 16:49
14 Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 16:49
13 ПАСПОРТ ЗАЄЦЬ ТП.pdf
19 червня 2020 16:49
5Довідки до ст 17 Закону.pdf

Публічні документи

20 червня 2020 11:42
Електронний підпис
20 червня 2020 10:27
Цінова пропозиція.pdf
20 червня 2020 10:27
Паспорт.pdf
20 червня 2020 10:27
Наявність працівників.pdf
20 червня 2020 10:27
Інформаційна довідка.pdf
20 червня 2020 10:27
Згода з договором..pdf
20 червня 2020 10:27
Лист згода .pdf
20 червня 2020 10:27
Довідка щодо тех.вимог.pdf
20 червня 2020 10:27
Довідка субпідряду .pdf
20 червня 2020 10:27
Довідка пояснення.pdf
20 червня 2020 10:27
Довідка досвід.pdf
20 червня 2020 10:27
Витяг ЄДР.pdf
20 червня 2020 10:27
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

20 червня 2020 11:16
Електронний підпис
20 червня 2020 11:15
дод.1 тп.pdf
20 червня 2020 11:15
ст. 16 кваліфік досвід.pdf
19 червня 2020 23:25
Електронний підпис
19 червня 2020 23:21
дод.1..pdf
19 червня 2020 23:21
авр ощад 2019 №6.pdf
19 червня 2020 23:21
акти в.робіт УДМС.pdf
19 червня 2020 23:21
акти в.р. ГУПФУ.pdf
19 червня 2020 23:21
договір відгук ГУ ПФУ.pdf
19 червня 2020 23:21
наказ на директора.pdf
19 червня 2020 23:21
статут.pdf
19 червня 2020 23:21
інше відповідність.pdf
19 червня 2020 23:21
ст.16 про відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ"

ПП "ТЕХНО-КЛІН"

ПП "Клінінг-Про"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОЕКОТЕХПРОМ" РІВНЕНСЬКОГО ОБЛАСНОГО ВИРОБНИЧОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА "РІВНЕОБЛВОДОКАНАЛ"

ПП "САВА КЛІНЕР"

ФОП "Заєць Тетяна Петрівна"

ФОП "ТИМОШКОВА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВ "ПРОФКОМУНСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ"
#38843239
Рішення скасоване 1 126 732,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 10:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 14:14
ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ"
#38843239
Рішення скасоване 1 126 732,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 14:12
ПП "ТЕХНО-КЛІН"
#42639759
Рішення скасоване 1 130 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 14:12
ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ"
#38843239
Переможець 1 126 732,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 14:29

Вимога про усунення невідповідностей

1. Згідно ч. 3, додатку №2 до тендерної документації, вимагається інформація про виконання договорів в період 2018-2019 року (не менше 2-х договорів з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації), з доданням копій підтверджуючих документів (договорів, рекомендаційних листів, відгуків контрагентів) та документів про виконання. З огляду відгуків АТ«Державний ощадний банк» та ГУ ДФС у Чернігівській області, співпраця і договори виконані. Однак Вами не долучено акти виконаних робіт за строк дії договорів: листопад – грудень, укладених з ГУ ДФС у Чернігівській області та за вересень – листопад з АТ«Державний ощадний банк». При цьому, акти виконаних робіт є підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій та належним чином підтверджують факт виконання договорів, що і вимагається тендерною документацією. 2. Всупереч ч. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації, копії договорів з АТ «Державний ощадний банк» та ГУ ДФС у Чернігівській області не засвідчені. Керуючись ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО ДОЛУЧИТИ: 1) Акти виконаних робіт за весь строк дії договору, укладеного з АТ«Державним ощадним банком». 2) Акти виконаних робіт за весь строк дії договору, укладеного з ГУ ДФС у Чернігівській області. 3) Завірену копію договору з АТ«Державним ощадним банком». 4) Завірену копію договору з ГУ ДФС у Чернігівській області.

Документи

09 липня 2020 11:18
Електронний підпис
09 липня 2020 11:13
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ"
#38843239
1 126 732,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 17:00
DOC009.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 16:54
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 16:33
Договір укладений
08 вересня 2020 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у зв’язку зі зміною строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 215/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML