Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Євроконтейнери для збору ТПВ, контейнери для роздільного збору ТПВ (сітка)
Очікувана вартість
936 000,00 UAH
UA-2020-06-05-002175-c a03f26aef37141608f202a2cfe2c64fa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісова Світлана Володимирівна

+380624957619 miskarada_sv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Світлодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04342832
Місцезнаходження: 84792, Україна , Донецька обл., місто, Бахмутський р-н, м.Світлодарськ, пр-т Миру, 5
Контактна особа: Лісова Світлана Володимирівна
+380624957619
miskarada_sv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 червня 2020 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 12:11
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2020 12:11
Початок аукціону: 22 червня 2020 15:47
Очікувана вартість: 936 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


ємкість 1,1м.куб/1100л
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 шт
Євроконтейнери для збору ТПВ, контейнери для роздільного збору ТПВ (сітка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84792, Україна, Донецька область, м.Світлодарськ, Бахмутський р-н, пр-т Миру,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 12:07
Додаток 1 Кваліф критерії.docx
05 червня 2020 12:07
Додаток 2 Специфікац.docx
05 червня 2020 12:07
Проєкт Договору контейнери тпв-.docx
05 червня 2020 12:07
Тендерна документація Контейнери 05_06..2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо гарантійного листа
Дата подання: 09 червня 2020 14:18
Дата відповіді: 11 червня 2020 17:23
Просимо Замовника зазначити чи повинен Учасник який не має укладених договорів із замовником подавати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, повідомляємо, що пропозиція учасника готується у Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, зазаначені у Розділі ІІІ тендерної документації
Щодо листа-гарантії
Дата подання: 09 червня 2020 14:19
Дата відповіді: 11 червня 2020 17:25
Просимо виключити вимогу, щодо надання листа-гарантії наступного змісту «Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 2 тендерної документації, а також підтверджуємо можливість поставки товару, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації ». Дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує норми ч 4 ст. 22 ЗУ про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В даній частині, тендерна документація розроблена з урахуванням потреб підприємства в отриманні якісного товару та у належний строк. Технічні вимоги до предмета закупівлі, в тому числі щодо габаритних розмірів, формуються залежно від потреб Замовника. Вимоги до габаритних розмірів контейнерів обгрунтовуються технічними параметрами спецтехніки, яка обслуговує контейнери.
Щодо товщини стінки
Дата подання: 09 червня 2020 14:19
Дата відповіді: 11 червня 2020 17:26
Просимо Замовника виключити з тендерної документації вимогу, що «товщина стінки не менше 2 мм», оскільки вона порушує норми ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Потенційні Учасники які поставляють якісні контейнери із товщиною стінки меншою за 2 мм. позбавлені можливості прийняти участь у закупівлі, що призводить до порушення основоположних принципів здійснення закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до тендерної документації вимога стосується труби ДУ 15 з якої виготавляється посилюючий каркас контейнера.
Щодо товщини вузла кронштейну захвату
Дата подання: 09 червня 2020 14:19
Дата відповіді: 11 червня 2020 17:30
Просимо Замовника виключити вимогу щодо того, що «з метою забезпечення жорсткості вузол кронштейну захвата, підьому та вивантаження контенера виконується методом багаторівневого штампування з цільного листа металу товщиною не меньше ніж 2,5мм», оскільки вона є такою, що обмежує конкуренцію між потенційними Учасниками. Вказуємо, що товщина металу з якого виготовлена деталь не впливає на її міцність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Такі параметри визначені відповідно до потреб підприємства та в отриманні якісного товару.
Щодо розмірів контейнера
Дата подання: 09 червня 2020 14:20
Дата відповіді: 11 червня 2020 17:31
Просимо Замовника вказати чи повинен пропонований контейнер відповідати розмірам визначеним на кресленні?
Відповідь: Технічні вимоги до предмета закупівлі, в тому числі і щодо габаритних розмірів, формуються залежно від потреб Замовника. Вимоги до габаритних розмірів контейнерів обгрунтовуються технічними параметрами спецтехніки, яка обслуговує контейнери.
Основні параметри - 1370 мм х 1005 мм х 1420 мм.
Ребра жорсткості на кришці контейнера
Дата подання: 09 червня 2020 14:20
Дата відповіді: 11 червня 2020 17:32
Вимога щодо контейнерів сітчастих, що «Технологія виготовлення передбачає наявність ребер жорсткості виконаних методом глибокого штампування, що забезпечує додаткову міцність контейнера.» є дискримінаційною та такою, що призводить до обмеження конкуренції між учасниками. Зазначаємо, що потенційні Учасники які виготовляють контейнери без ребер жорсткості на кришці не мають змоги прийняти участь у даній закупівлі, що призводить до порушення основоположних принципів здійснення закупівель. З метою усунення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Такі параметри визначені виходячи із потреб підприємства в отриманні якісного товару. Додаткові ребра жорсткості збільшують міцність контейнера при механічних впливах на нього. Замовник вважає за доцільне включити саме такі вимоги до тендерної документації. Дані вимоги не являються дискримінаційними в розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі"
Товщина вузла кронштейну захвату
Дата подання: 09 червня 2020 14:24
Дата відповіді: 11 червня 2020 17:32
Вимога щодо того, що «вузол кронштейну захвата, підьому та вивантаження контенера виконується методом багаторівневого штампування з цільного листа металу товщиною не меньше ніж 2,0 мм» для сітчастих контейнерів, є дискримінаційною. Пояснюємо, що учасники які пропонують якісні контейнери проте, із товщиною металу з якого виготовлений вузол кронштейну захвату меншою за 2 мм не мають змоги прийняти участь у закупівлі. Крім того вказуємо, що товщина деталі не впливає на її якість та на строк експлуатації. З метою уникнення дискримінації просимо Замовника виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Такі параметри визначені виходячи із потреб підприємства в отриманні якісного товару. Вимоги до товщини вузла кронштейну обгрунтовуються технічними параметрами спецтехніки, яка обслуговує контейнери і збільшують міцність контейнера при механічних впливах на нього.
Щодо післягарантійного обслуговування
Дата подання: 09 червня 2020 14:24
Дата відповіді: 11 червня 2020 17:33
Вимога Замовника щодо надання листа щодо гарантійного та післягарантійного обслуговування запропонованого товару, не відповідає умовам тендерної документації. Предметом закупівлі є товар а не послуги. Тому просимо Замовника виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Щодо післягарантійного обслуговування Замовник просить надати інформацію щодо адреси (в тому числі й електронні) сервісних центрів гарантійного та післягарантійного обслуговування.
Щодо висновку СЕС
Дата подання: 09 червня 2020 14:25
Дата відповіді: 11 червня 2020 17:34
Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи щодо товару, що є предметом закупівлі не є обов’язковим згідно норм чинного законодавства України. Просимо Замовника виключити дану вимогу із тендерної документації на підставі ч. 11 ст. 26 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідним до неї включити. Висновок санітарно-епідемічної експертизи щодо товару є обов`язковим, якщо це передбачено чинним законодавством України.
Висновок СЕС
Дата подання: 09 червня 2020 14:25
Дата відповіді: 11 червня 2020 17:34
Чи може потенційний Учасник замість висновку санітарно-епідеміологічної експертизи подати лист роз’яснення щодо не обов’язковості даного висновку згідно норм чинного законодавства? Чи не буде відхилена така пропозиція учасника?
Відповідь: Якщо чинним законодавством не передбачено висновок санітарно-епідеміологічної експертизи то потенційний Учасник може подати лист роз`яснення щодо необов`язковості даного висновку.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-05-002175-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40374335
Дата подання: 04 липня 2020 18:32
Вимога до Замовника
Відповідно до протоколу №10 засідання тендерного комітету від 30.06.2020р. про розгляд тендерних пропозицій на закупівлю товару ДК 021:2015 - 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Євроконтейнери для збору ТПВ, контейнери для роздільного збору ТПВ (сітка), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-05-002175-c, пропозиція ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» була відхилена.
З даним рішенням тендерного комітету, ми як Учасник відкритих торгів, погодитись не можемо, тому що вважаємо його рішення протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель з наступних підстав:
1. Замовник зазначає, що Учасником були надані фотографії зображення та креслення, які не мають підтвердження наявності додаткових ребер жорсткості, виконаних з швелеру виміром 20х40х20х400мм, що не відповідає умовам тендерної документації. З цим ствердження Замовника, ми погодитись не можемо! Замовником у тендерній документації в Додатку 2 п. 3.1. вимагалось наявність, у предметі закупівлі «Євроконтейнери для збору ТПВ», наступне: «з метою можлимості використання будь якоі завантажівальноі техніки передня стінка контейнера має бути посилена дотатковими ребрами жорсткості в кількості не менш ніж 3(трьох) штук, виконаних у вигляді швелеру виміром 20х40х20х400мм» та у Додатку 2 у розділі «Інші вимоги» вимагалось наступне: «Учасник повинен надати детальні фотозображення (належного рівня якості без вимоги до відображення кольору, які повно і чітко відображають: загальний вид зі всіх боків та детальні фото корпусу контейнера, механізмів кріплення коліс, вузла захвата та підйому контейнера, важелів кріплення кришки, пружинних елементів відкривання/закривання кришки), а також чертежи/схеми предмету закупівлі з метою визначення відповідності предмета закупівлі технічному завданню.» На виконання цієї вимоги Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» у складі тендерної пропозиції надані:
• Довідка №817 від 19.06.2020р. про відповідність товару встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, де Учасник зазначає що погоджується та підтверджує відповідність предмета закупівлі ДК 021:2015 - 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Євроконтейнери для збору ТПВ, контейнери для роздільного збору ТПВ (сітка) встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмету закупівлі, які викладені в Додатку № 2 до тендерної документації;
• Довідка №810 від 19.06.2020р. Фотознімки товару, де містяться детальні фото запропонованого товару, де чітко видно наявність ребр жорсткості, які чомусь не бачить Замовник.
• Довідка №811 від 19.06.2020р. Креслення товару, де чітко під №17, зображені ребра жорсткості, які чомусь Замовник не вбачає.
Таким чином, Учасником виконані усі вимоги тендерної документації Замовника за цим пунктом. Тому у Замовника не має підстав вважати що тендерна пропозиція Учасника не відповідає тендерній документації.
2. Замовник зазначає, що Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» у складі пропозиції не надано сертифікату відповідності на цинкове покриття яке наноситься на предмет закупівлі та повинно відповідати ГОСТу 9.307-89. Учасником чітко зазначено у ЛИСТІ-ПОЯСНЕННІ № 812 від 19.06.2020 року, щодо цинкового покриття, чому не можливо виконати вимогу Замовника, а саме тому, що ГОСТ 9.307-89 не є чинний з 01.01.2019р. Таким чином, Замовник порушив вимогу Закону «Про публічні закупівлі» ст. 26, п.11, де зазначено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником». Не можливо надати сертифікат відповідності на ГОСТ 9.307-89 дія якого закінчилась 01.01.2019р. Не можливо надати дані про акредитовану лабораторію, яка б видавала сертифікаті відповідності цинкового покриття до ГОСТу 9.307-89, тому що цей документ (ГОСТ 9.307-89) втратив чинність з 01.01.2019р. Натомість, для підтвердження того, що цинкове покриття предмету закупівлі є належної якості, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано договір щодо цинкування у відповідності до EN ISO 1491 «Покриття, нанесені методом гарячого цинкування на вироби з чавуну і сталі. Технічні вимоги та методи випробування» та зразок сертифікату якості №230 від 16.06.2020р. з аутентичним перекладом у документі №818 від 19.06.2020р. виданий заводом який проводить оцинкування на оцинковану продукцію, якій свідчить, що якість цинкового покриття відповідає ISO 1491:2009. Зауважуємо, що саме відповідність цьому стандарту (ISO 1491:2009) зазначена в Додатку 2 «Матеріал контейнера». Крім того Замовником допущена помилка у протоколі №10 від 30.06.2020р. в зазначені в п. 2 ИСО 1461-89, тому що в тендерній документації Замовника зазначений інший стандарт – ISO 1461:2009.
Таким чином, Учасником виконані усі вимоги тендерної документації Замовника щодо підтвердження якості цинкового покриття. Тому у Замовника не має підстав вважати, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає тендерній документації.
3. Замовник зазначає, що станом на 29.06.2020р. Учасник має податковий борг. Не можемо з цим ствердженням Замовника погодитись тому, що:
По-перше на офіційному сайті «Державна фіскальна служба України» (http://sfs.gov.ua/businesspartne) назначено «Увага! Оновлення інформації на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом ( про наявність заборгованності ) відбувається ЩОДЕННО, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних за результатами ПОПЕРЕДНЬОГО банківського дня.». Так як 29.06.2020р. є вихідним днем, дані за цей день не можуть бути актуальні. Тільки довідка з органів фіскальної служби є основним достовірним фактом підтвердження інформації про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів, оскільки, вона видається тільки за відсутності податкового боргу Заявника.
По-друге, відповідно до Закону «Про державні закупівлі» згідно ч. 3 ст. 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої ТА ЧАСТИНОЮ ДРУГОЮ статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Тобто застосування цього привіду для відхилення пропозиція Учасника є незаконним, тому що застосовується лише для ПЕРЕМОЖЦЯ а не для УЧАСНИКА.
По-трете, щоб довести Замовнику, що у Учасника не має податкової заборгованості надаємо копію довідки про відсутність податкової заборгованості. Перевірити яку можна за посиланням:
https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit
Код ЄДРПОУ/РНОКПП:: 40374335
Номер: 29131
Дата: 02.07.2020р.

Таким чином на підставі вище наведеного вважаємо, що Замовник «Виконавчий комітет Світлодарської міської ради» безпідставно відхилив пропозицію Учасника ТОВ «ВО «РЕЛАЙН».
Вимагаємо від Замовника пояснень, з приводу зауважень наведених Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН». Скасувати своє не законе рішення за протоколом №10 від 30 червня 2020р. з причин відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогах Тендерної документації Замовника та визнати Учасника ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» переможцем цієї закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 липня 2020 16:11
Тендерний комітет Світлодарської міської ради розглянув вимогу Учасника щодо неправомірної дискваліфікації та вважає правомірним таке рішення, а саме:
1. У складі тендерної пропозиції Учасником були надані фотографічні зображення та креслення, які не мають підтвердження наявності додаткових ребер жорсткості, виконаних зі швелеру виміром 20х40х20х400мм, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Учасник надає в складі тендерної пропозиції інформацію, що ГОСТ 9.307-89, є не чинний з 01.01.2019 року та надає Технічний паспорт на Товар (євроконтейнер), в якому зазначена дата виробу – 2020 рік, а матеріал – холоднокатана сталь з гарячецинковим покриттям (ІSO 1461-2009. ГОСТ 9.307-89). Таким чином Учасник одночасно вказує , що ГОСТ 9.307-89 не дійсний, але сам посилається на якість цинкового покриття його товару тому ж ГОСТу 9.307-89. Сертифікат відповідності, сертифікат якості та сертифікат акредитації у відношенні цинкового покриття Учасник не надав.
3. Факт наявності заборгованості із сплати податків і зборів станом на 29.06.2020 був підтверджений на офіційному сайті Державної фіскальної служби України.
Вказані .порушення стали підставою для відхилення тендерної пропозиції та свідчать про правомірність прийнятого рішення (детальний опис зауважень, які стали підствавою для відхилення пропозиції на підставі ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" надані у протоколі тендерного комітету від 09.07.2020 № 12.)..
.

Документи подані скаржником

04 липня 2020 18:32
public_doc.pdf

Документи

09 липня 2020 16:11
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-05-002175-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40374335
Дата подання: 20 липня 2020 17:16
СКАРГА на протиправне відхилення тендерної пропозиції учасника та дискримінаційний підхід Замовником при її розгляді
06 червня 2020 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ Виконавчим комітетом Світлодарської міської ради (далі – Замовник) було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2020-06-05-002175-c, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Євроконтейнери для збору ТПВ, контейнери для роздільного збору ТПВ (сітка). Товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" (далі –Скаржник), код ЄДРПОУ – 40374335 подало свою тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації Замовника та діючого законодавства, у встановлений Замовником термін. Замовником було оприлюднено на електронному майданчику протокол №10 від 30.06.2020 р. про розгляду пропозицій відкритих торгів, згідно якого тендерну пропозицію Скаржника було відхиллено. Під час прийому пропозицій у процедурі відкритих торгів за ідентифікатором UA-2020-06-05-002175-c, Скаржником було надано всі необхідні документи, що підтверджують відповідність учасника ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" вимогам тендерної документації, ст. ст. 16‐17 Закону України «Про публічні закупівлі» та технічним вимогам закупівлі. Тому з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" категорично не погоджуємося, вважаємо його протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель з наступних підстав: 1. Замовник зазначає, що Учасником були надані фотографії зображення та креслення, які не мають підтвердження наявності додаткових ребер жорсткості, виконаних з швелеру виміром 20х40х20х400мм, що не відповідає умовам тендерної документації. З цим ствердження Замовника, ми погодитись не можемо! Замовником у тендерній документації в Додатку 2 п. 3.1. вимагалось наявність, у предметі закупівлі «Євроконтейнери для збору ТПВ», наступне: «з метою можлимості використання будь якоі завантажівальноі техніки передня стінка контейнера має бути посилена дотатковими ребрами жорсткості в кількості не менш ніж 3(трьох) штук, виконаних у вигляді швелеру виміром 20х40х20х400мм» та у Додатку 2 у розділі «Інші вимоги» вимагалось наступне: «Учасник повинен надати детальні фотозображення (належного рівня якості без вимоги до відображення кольору, які повно і чітко відображають: загальний вид зі всіх боків та детальні фото корпусу контейнера, механізмів кріплення коліс, вузла захвата та підйому контейнера, важелів кріплення кришки, пружинних елементів відкривання/закривання кришки), а також чертежи/схеми предмету закупівлі з метою визначення відповідності предмета закупівлі технічному завданню.» На виконання цієї вимоги Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» у складі тендерної пропозиції надані: • Довідка №817 від 19.06.2020р. про відповідність товару встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, де Учасник зазначає що погоджується та підтверджує відповідність предмета закупівлі ДК 021:2015 - 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Євроконтейнери для збору ТПВ, контейнери для роздільного збору ТПВ (сітка) встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмету закупівлі, які викладені в Додатку № 2 до тендерної документації; • Довідка №810 від 19.06.2020р. «Фотознімки товару», де містяться детальні фото запропонованого товару, де чітко видно наявність ребр жорсткості. • Довідка №811 від 19.06.2020р. «Креслення товару», де чітко під №17, зображені ребра жорсткості. Таким чином, Учасником виконані усі вимоги тендерної документації Замовника за цим пунктом. Тому у Замовника не має підстав вважати що тендерна пропозиція Учасника не відповідає тендерній документації. 2. Замовник зазначає, що «Учасником не надав документи, підтверджуючи якість цинкового покриття». На виконання цієї вимоги Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» у складі тендерної пропозиції надані: надано договір щодо цинкування у відповідності до EN ISO 1491 «Покриття, нанесені методом гарячого цинкування на вироби з чавуну і сталі. Технічні вимоги та методи випробування» та зразок сертифікату якості №230 від 16.06.2020р. з аутентичним перекладом у документі №818 від 19.06.2020р. виданий заводом який проводить оцинкування на оцинковану продукцію, якій свідчить, що якість цинкового покриття відповідає ISO 1491:2009. Зауважуємо, що саме відповідність цьому стандарту (ISO 1491:2009) зазначена в Тендерній документації Замовника, Додаток 2 «Матеріал контейнера». Таким чином, Учасником виконані усі вимоги тендерної документації Замовника щодо підтвердження якості цинкового покриття. Тому у Замовника не має підстав вважати, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає тендерній документації. 3. Замовник зазначає, що станом на 29.06.2020р. Учасник має податковий борг. Не можемо з цим ствердженням Замовника погодитись тому, що: По-перше на офіційному сайті «Державна фіскальна служба України» (http://sfs.gov.ua/businesspartne) назначено «Увага! Оновлення інформації на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом ( про наявність заборгованності ) відбувається ЩОДЕННО, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних за результатами ПОПЕРЕДНЬОГО банківського дня.». Так як 29.06.2020р. є вихідним днем, дані за цей день не можуть бути актуальні. Тільки довідка з органів фіскальної служби є основним достовірним фактом підтвердження інформації про відсутність заборгованості по сплаті податків, зборів, платежів, оскільки, вона видається тільки за відсутності податкового боргу Заявника. По-друге, відповідно до Закону «Про державні закупівлі» згідно ч. 3 ст. 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої ТА ЧАСТИНОЮ ДРУГОЮ статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Тобто застосування цього пункту для відхилення пропозиції Учасника є незаконним, тому що застосовується лише для ПЕРЕМОЖЦЯ а не для УЧАСНИКА. По-трете, на підтвердження відсутності у Скаржника податкової заборгованості надаємо копію довідки про відсутність податкової заборгованості. Перевірити яку можна за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit Код ЄДРПОУ/РНОКПП:: 40374335 Номер: 29131 Дата: 02.07.2020р. У зв’язку з вищевикладеним, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», – ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про наявність порушення у рішенні Замовника ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СВІТЛОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" за оголошенням UA-2020-06-05-002175-c, оприлюднене на електронному майданчику у протоколі №10 від 30.06.2020 р. «про розгляд тендерних пропозицій». Додатки: 1. Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справленням яких покладено на контролюючі органи від 02.07.2020р. №29131. З повагою, Директор ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» Стадніченко О.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 липня 2020 19:10
рішення від 23.07.2020 № 14223+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 19:10
рішення від 31.07.2020 №14816 .pdf
Дата публікації: 05 серпня 2020 21:27

Документи подані скаржником

20 липня 2020 16:27
Скарга UA-2020-06-05-002175-c.pdf
20 липня 2020 16:27
Скарга UA-2020-06-05-002175-c.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" 739 050,00
UAH з ПДВ
734 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕВТОН" 795 050,00
UAH з ПДВ
735 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" 797 500,00
UAH з ПДВ
769 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь" 803 599,92
UAH з ПДВ
803 599,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 853 320,00
UAH з ПДВ
853 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 22:02
Статутні.rar
19 червня 2020 22:02
Пропозиція 795 050.rar
19 червня 2020 22:02
Повноваження.rar

Публічні документи

20 червня 2020 11:15
Електронний підпис
20 червня 2020 11:14
23Технiчний паспорт.pdf.p7s
20 червня 2020 11:14
19Сертифiкат2.pdf.p7s
20 червня 2020 11:14
19Сертифiкат1.pdf.p7s
20 червня 2020 11:14
19Сертифiкат.pdf.p7s
20 червня 2020 11:14
18фото.pdf.p7s
20 червня 2020 11:14
18фото сiтка.pdf.p7s
20 червня 2020 11:14
17Додаток_2.pdf.p7s
20 червня 2020 11:14
14Довiренiсть.pdf.p7s
20 червня 2020 11:14
13Паспорт підписанта.pdf.p7s
20 червня 2020 11:14
12Довiдка ст17 п.1-2.pdf.p7s
20 червня 2020 11:14
11Звітність 2019.pdf.p7s
20 червня 2020 11:14
6Цiнова пропозицiя.pdf.p7s
20 червня 2020 11:14
6Тендерна пропозицiя.pdf.p7s
20 червня 2020 11:14
4Сертифікат.pdf.p7s
20 червня 2020 11:14
4Сертифікат сiтка.pdf.p7s
20 червня 2020 11:14
26Лист_про_вiдповiднiст_.pdf
20 червня 2020 11:14
23Технiчний паспорт.pdf
20 червня 2020 11:14
19Сертифiкат2.pdf
20 червня 2020 11:14
19Сертифiкат1.pdf
20 червня 2020 11:14
19Сертифiкат.pdf
20 червня 2020 11:14
18фото.pdf
20 червня 2020 11:14
18фото сiтка.pdf
20 червня 2020 11:14
17Додаток_2.pdf
20 червня 2020 11:14
15Довiдка лiцензування.pdf
20 червня 2020 11:14
14Довiренiсть.pdf
20 червня 2020 11:14
13Паспорт підписанта.pdf
20 червня 2020 11:14
12Довiдка ст17 п.1-2.pdf
20 червня 2020 11:14
11Звітність 2019.pdf
20 червня 2020 11:14
9-10Аналогічний договір.pdf
20 червня 2020 11:14
6Цiнова пропозицiя.pdf
20 червня 2020 11:14
6Тендерна пропозицiя.pdf
20 червня 2020 11:14
4Сертифікат.pdf
20 червня 2020 11:14
4Сертифікат сiтка.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 15:50
Електронний підпис
17 липня 2020 15:46
Довідка ДФС.pdf
16 липня 2020 10:46
Електронний підпис
13 липня 2020 10:36
Електронний підпис
13 липня 2020 10:25
Довідка про корупцію.zip
13 липня 2020 10:25
Довідка про корупцію.pdf
10 липня 2020 11:50
Електронний підпис
10 липня 2020 11:49
2 Довідка МВС.pdf
19 червня 2020 13:59
Електронний підпис
19 червня 2020 13:58
47 Свідоцтво ПДВ.pdf
19 червня 2020 13:58
26 Технічний паспорт.pdf
19 червня 2020 13:58
24 Висновок СЕС.pdf
19 червня 2020 13:58
23 Атестат 24.04.2018.pdf
19 червня 2020 13:58
22 10231_Атестат 20.01.2020.pdf
19 червня 2020 13:58
11 Довідка щодо підпису.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 11:54
Електронний підпис
18 червня 2020 11:54
Технічна специфікація.pdf
18 червня 2020 11:54
Копії фін.звітності 2019.pdf
18 червня 2020 11:54
Довідка, ст17.pdf
18 червня 2020 11:54
Довідка про ліцензії.pdf
18 червня 2020 11:54
Довідка про зразок.pdf
18 червня 2020 11:54
Довідка про досвід.pdf
18 червня 2020 11:54
Відгук Тростянець.pdf
18 червня 2020 11:54
Висновок СЕЕ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"

ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕВТОН"

ПрАТ "Барський машинобудівний завод"

ТОВ "Запоріжкомунсталь"

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
#40374335
Відхилено 734 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 14:17
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕВТОН"
#33669919
Відхилено 735 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 17:39
ПрАТ "Барський машинобудівний завод"
#14307570
Відхилено 769 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 17:48
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
Переможець 803 599,92
UAH з ПДВ
10 липня 2020 09:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 09:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
803 599,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:13
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 15:06
ДУ_1 .PDF зміни до договору
12 серпня 2020 14:56
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 16:44
Договір укладений
10 серпня 2020 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 803 580,00
UAH (в тому числі ПДВ 133 930,00 UAH)